Jodenkoek, dit! Of niet dan?quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow ja. Idd. En ISIS bestaat uit Joden.
Waarom zou je?quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Accepteren jullie vriendschapsverzoeken van mensen die jullie niet kennen maar waarmee jullie blijkbaar wel veel gemeenschappelijke vrienden delen?
Dacht ik al. Of je zou een half gaar verhaaltje vertellen of zo'n lame excuus.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik voelde behoefte niet dit met een 21 jarig broekie te discussieren
Sterke come-backquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow ja. Idd. En ISIS bestaat uit Joden.
Ik liep met mijn familie op straat en wij werden bespuugd terwijl die man: dinsizler sehiri basti.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:23 schreef Atak het volgende:
[..]
Dacht ik al. Of je zou een half gaar verhaaltje vertellen of zo'n lame excuus.. Ga is maar naar Erzincan. Enige waar je last van zal krijgen is die geilberen van jullie. Niemand gaat jou vragen van welke afkomst je bent.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:26 schreef Stimorol- het volgende:
Ow en Atak is een Chinees. Of Japans. Iig een spleetoog.
Zou het gewoon dragen, fok die shit.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:25 schreef Stimorol- het volgende:
Mij werd vroeger verboden om een Zulfikar te dragen wegens "veilgheidsredenen".
Half tataars.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:24 schreef TheMagnificent het volgende:
Huh, Atak, ben jij geen Turk? Wat ben je dan?
Ik heb ook geen behoefte daaraan, maar straks is het gewoon familie ofzo die denkt van 'burnu büyümüs bunun' ofzo omdat ik 'm niet herken.quote:
Die schijnheiligheid van jou soms. Je spreekt zo minachtend over Aziaten en dat nota bene in een discussie waar jij klaagt over racisme (haten op religie is geen racisme btw).quote:
In Turkije dachten sommige Koerden dat ik Japans wasquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:26 schreef Stimorol- het volgende:
Ow en Atak is een Chinees. Of Japans. Iig een spleetoog.
3e keer eigenlijk dat ik het vraag. Zo moeilijk is mijn vraag toch niet?quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:04 schreef xaban06 het volgende:
Maar vanwaar de behoefte om mij Turk te noemen Stimo?
Srka. Weet niet meer hoe jullie dat noemenquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Granaatappelsiroop yani granaatappelmelasse of echt zoet?
Zou je niet laten leiden door wat anderen zeggen. Je deelt prive info op FB en mij lijkt dat niet iedereen dat moet zien.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb ook geen behoefte daaraan, maar straks is het gewoon familie ofzo die denkt van 'burnu büyümüs bunun' ofzo omdat ik 'm niet herken.Neyse...
Nee, dat zou je niet. Mijn hemel die tijden waren echt weird als ik nu zo kijkquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zou het gewoon dragen, fok die shit.
Uuf Borte. Hij noemde zichzelf een keer Japans en iets van spleetoog.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die schijnheiligheid van jou soms. Je spreekt zo minachtend over Aziaten en dat nota bene in een discussie waar jij klaagt over racisme (haten op religie is geen racisme btw).
Nareksisiquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Srka. Weet niet meer hoe jullie dat noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |