Vertel....quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik woon nog niet eens in Turkije en zelfs ik heb het daar meegemaakt
Je hebt me toch horen praten. Met je oren.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:13 schreef Bortecinem het volgende:
Jij woont in het zuiden of midden ergens iig dat stukje Limburg waar ze lelijk praten.
Jij denkt te weten waar ik het over heb, in plaats van van dingen uit te gaan kun je de volgende keer vragen waar ik naar refereer. Dan hoef je dit soort bullshit teksten niet te tikken. Ik geef een verklaring waarom ik toen extreem links was. Het mag nu vreemd klinken omdat nu ineens iedereen voor eenheid is, maar dat was toen niet zo. Dus als je met het verstand van nu gaat beredeneren klinkt extreem links raar. TOEN dus niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je hebt het toch over de jaren '90 en 'grijze wolven' en Erbakancilar? De jaren '90 staan vooral in het tegen van verhoogd terrorisme, waardoor door gestegen sentimenten van nationalisme vanwege PKK-terreur MHP en de partij van Erbakan ook regeringsposities kregen.
Je slaat soms echt zwaar achterlijke taal uit hè, dat mensen nu 'ineens' voor eenheid zijn blabla. Moet het gevecht weer doorgaan dan, wil je dat? Neem je wapens op en ga de bergen in, zou ik zeggen.
Geluidsfragmenten zeggen niks. Ik moet je irl horen om een oordeel te kunnen vellen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je hebt me toch horen praten. Met je oren.
Je kookt het gewoon in de microgolf slimmekequote:Op woensdag 18 februari 2015 23:11 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Koken? Klinkt als een hoop gedoe. Brinta pleur ik gewoon in melk die uit de magnetron komt.
hoe smaakt het uit de oven.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je kookt het gewoon in de microgolf slimmeke![]()
4 minuten op 750 watt dan even roeren en nog 1 minuut nuken, 5 minuten afkoelen en banaan of appel danwel peer in mixen en
Ja, kom meeten dan. Of ben je bang ofzo?quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geluidsfragmenten zeggen niks. Ik moet je irl horen om een oordeel te kunnen vellen.
Hinthinthint![]()
![]()
Hadi ordan, alsof we je nooit PKK hebben zien toejuichen hier, zogenaamd grappig bedoeld of niet weet ik niet. Of mensen opeens specifiek 'Turk' beginnen te noemen wanneer de spanning even stijgt in het topic.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij denkt te weten waar ik het over heb, in plaats van van dingen uit te gaan kun je de volgende keer vragen waar ik naar refereer. Dan hoef je dit soort bullshit teksten niet te tikken. Ik geef een verklaring waarom ik toen extreem links was. Het mag nu vreemd klinken omdat nu ineens iedereen voor eenheid is, maar dat was toen niet zo. Dus als je met het verstand van nu gaat beredeneren klinkt extreem links raar. TOEN dus niet.
De jaren 90 ging trouwens niet alleen om terrorisme. Er speelde toen zoveel shit. Fijn dat je uit mijn teksten haalt dat een ieder de wapens moet pakken en voor strijder moet spelen.
Once bi sor, wat bedoel je.
Eigenlijk hetzelfde als Brinta dus. Hmmm.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je kookt het gewoon in de microgolf slimmeke![]()
4 minuten op 750 watt dan even roeren en nog 1 minuut nuken, 5 minuten afkoelen en banaan of appel danwel peer in mixen en
Je hebt nog +- 41 minuten.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:17 schreef Deuce92 het volgende:
Ik heb vandaag overigens nog geen dubbelzinnige opmerkingen gemaakt.
quote:
Ik weet wel een efficiënte manier om een papje te maken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
In koekvorm heerlijk anders zou ik het niet weten, inefficiënt om zo een papje te maken
Zelf maak je ook veronderstellingen maar ik vergeef je daarvoor. De reden waarom terrorisme zo hoog was in de jaren 90 was door de Soviet Unie. PKK is eigenlijk een speeltje van de Soviet Unie om Turkije te destabiliseren. Na de val van de Soviet Unie was PKK verslagen. Dat is geen toeval.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij denkt te weten waar ik het over heb, in plaats van van dingen uit te gaan kun je de volgende keer vragen waar ik naar refereer. Dan hoef je dit soort bullshit teksten niet te tikken. Ik geef een verklaring waarom ik toen extreem links was. Het mag nu vreemd klinken omdat nu ineens iedereen voor eenheid is, maar dat was toen niet zo. Dus als je met het verstand van nu gaat beredeneren klinkt extreem links raar. TOEN dus niet.
De jaren 90 ging trouwens niet alleen om terrorisme. Er speelde toen zoveel shit. Fijn dat je uit mijn teksten haalt dat een ieder de wapens moet pakken en voor strijder moet spelen.
Once bi sor, wat bedoel je.
Brinta is zoeter en meen ik iets ongezonder.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Eigenlijk hetzelfde als Brinta dus. Hmmm.
Misschien toch eens proberen.
Door dit soort ongenuanceerde uitspraken ontstaan er dus oorlogen hè.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Brinta is zoeter en meen ik iets ongezonder.
Quote mij svp. Want wat jij zegt is bullshit. Ik sta namelijk niet voor de PKK. Ik heb ze wel staan toejuichen omdat zij wraak hebben genomen voor Madimak. Daar juich ze met alle respect voor toe.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hadi ordan, alsof we je nooit PKK hebben zien toejuichen hier, zogenaamd grappig bedoeld of niet weet ik niet. Of mensen opeens specifiek 'Turk' beginnen te noemen wanneer de spanning even stijgt in het topic.
Ow ja. Idd. En ISIS bestaat uit Joden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:19 schreef Atak het volgende:
[..]
Zelf maak je ook veronderstellingen maar ik vergeef je daarvoor. De reden waarom terrorisme zo hoog was in de jaren 90 was door de Soviet Unie. PKK is eigenlijk een speeltje van de Soviet Unie om Turkije te destabiliseren. Na de val van de Soviet Unie was PKK verslagen. Dat is geen toeval.
Jodenkoek, dit! Of niet dan?quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow ja. Idd. En ISIS bestaat uit Joden.
Waarom zou je?quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Accepteren jullie vriendschapsverzoeken van mensen die jullie niet kennen maar waarmee jullie blijkbaar wel veel gemeenschappelijke vrienden delen?
Dacht ik al. Of je zou een half gaar verhaaltje vertellen of zo'n lame excuus.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik voelde behoefte niet dit met een 21 jarig broekie te discussieren
Sterke come-backquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow ja. Idd. En ISIS bestaat uit Joden.
Ik liep met mijn familie op straat en wij werden bespuugd terwijl die man: dinsizler sehiri basti.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:23 schreef Atak het volgende:
[..]
Dacht ik al. Of je zou een half gaar verhaaltje vertellen of zo'n lame excuus.. Ga is maar naar Erzincan. Enige waar je last van zal krijgen is die geilberen van jullie. Niemand gaat jou vragen van welke afkomst je bent.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:26 schreef Stimorol- het volgende:
Ow en Atak is een Chinees. Of Japans. Iig een spleetoog.
Zou het gewoon dragen, fok die shit.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:25 schreef Stimorol- het volgende:
Mij werd vroeger verboden om een Zulfikar te dragen wegens "veilgheidsredenen".
Half tataars.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:24 schreef TheMagnificent het volgende:
Huh, Atak, ben jij geen Turk? Wat ben je dan?
Ik heb ook geen behoefte daaraan, maar straks is het gewoon familie ofzo die denkt van 'burnu büyümüs bunun' ofzo omdat ik 'm niet herken.quote:
Die schijnheiligheid van jou soms. Je spreekt zo minachtend over Aziaten en dat nota bene in een discussie waar jij klaagt over racisme (haten op religie is geen racisme btw).quote:
In Turkije dachten sommige Koerden dat ik Japans wasquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:26 schreef Stimorol- het volgende:
Ow en Atak is een Chinees. Of Japans. Iig een spleetoog.
3e keer eigenlijk dat ik het vraag. Zo moeilijk is mijn vraag toch niet?quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:04 schreef xaban06 het volgende:
Maar vanwaar de behoefte om mij Turk te noemen Stimo?
Srka. Weet niet meer hoe jullie dat noemenquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Granaatappelsiroop yani granaatappelmelasse of echt zoet?
Zou je niet laten leiden door wat anderen zeggen. Je deelt prive info op FB en mij lijkt dat niet iedereen dat moet zien.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb ook geen behoefte daaraan, maar straks is het gewoon familie ofzo die denkt van 'burnu büyümüs bunun' ofzo omdat ik 'm niet herken.Neyse...
Nee, dat zou je niet. Mijn hemel die tijden waren echt weird als ik nu zo kijkquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zou het gewoon dragen, fok die shit.
Uuf Borte. Hij noemde zichzelf een keer Japans en iets van spleetoog.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die schijnheiligheid van jou soms. Je spreekt zo minachtend over Aziaten en dat nota bene in een discussie waar jij klaagt over racisme (haten op religie is geen racisme btw).
Nareksisiquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Srka. Weet niet meer hoe jullie dat noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |