quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:07 schreef Bortecinem het volgende:
JA HEB MIJ AL VERONTSCHULDIGD DJEEEEEZ.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:07 schreef Deuce92 het volgende:
Wel stoer dat je durft toe te geven.![]()
#durftoetegeven
De combi Grijze wolf e/o soenniet is altijd een goede combi geweest in Turkije. Tot 2000 ofzo dan, he. De combi AKP is een betere combi nu.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:05 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Grotendeels van mijn familie is nooit grijze wolf geweest, prima leven. En nu?
Of wat versta jij onder grijze wolven? Alles wat geen PKK aanhanger is? Hoe groot was MHP in die tijd?
Ik ben zelf nog geen eens van Turkse afkomst karı. Niemand geeft geen enkele fuck van welke roots je bent zolang je geen ak47 in je handen pakt en politiemannen en soldaten dood schiet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Rascisme bestaat niet in Turkije, toch?![]()
![]()
![]()
![]()
Ga fietsen man.
Kk goor natuurlijk. Waarom denk je dat mensen er kaneel in douwen en zo?quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:08 schreef Deuce92 het volgende:
Maar hoe smaakt havermout dan, vergeleken met Brinta?
#durftevragen
AH Magere kwark.quote:
Jaar geleden zo'n doos met 5 zakjes gekocht. Ligt nog steeds in de kast. 1 keer geprobeerdquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:07 schreef Deuce92 het volgende:
Binta is kklekker. Wel suiker of zoetstof erbij doen, uiteraard.
Meen je dit serieus?quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:08 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik ben zelf nog geen eens van Turkse afkomst karı. Niemand geeft geen enkele fuck van welke roots je bent zolang je geen ak47 in je handen pakt en politiemannen en soldaten dood schiet.
Ik heb hier veel zakjes om uit te delen. Jammer dat je niet in de buurt woont.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:08 schreef Deuce92 het volgende:
Maar hoe smaakt havermout dan, vergeleken met Brinta?
#durftevragen
je moet het eens proeven. Rare smaak maar niet vies. Is volgens mij tahin en granaatappelsiroop.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij kennen het helemaal niet. Maar goed mijn ouders vinden basmati rijst al stinken. Denk dat fesenjoon too much to handle is voor ze.
Bahhhhh, vies wijf! Niemand die haar nu nog wil!quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:10 schreef Stimorol- het volgende:
Goh.
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)once-uitgelekt.dhtml
Neger zeg watquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:08 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik ben zelf nog geen eens van Turkse afkomst karı. Niemand geeft geen enkele fuck van welke roots je bent zolang je geen ak47 in je handen pakt en politiemannen en soldaten dood schiet.
Koken? Klinkt als een hoop gedoe. Brinta pleur ik gewoon in melk die uit de magnetron komt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:09 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
AH Magere kwark.
Niet die van de Lidl, Euro Shopper of die Biogarde want daarvan moet ik kotsen
Havermout is trouwens heerlijk met melk maar het moet wel goed gekookt hebben en laten afkoelen, daar ga je heerlijk vol mee zitten als je honger hebt na het trainen bv
Je hebt het toch over de jaren '90 en 'grijze wolven' en Erbakancilar? De jaren '90 staan vooral in het teken van verhoogd terrorisme, waardoor door gestegen sentimenten van nationalisme vanwege PKK-terreur MHP en de partij van Erbakan ook regeringsposities kregen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow ja? Dan waren de afgelopen 80 jaar de hoogtijdagen van terrorisme in Turkije!!
Sowieso doel ik niet eens per se op PKK, flapdrol.
Melk, Brinta, suiker. Is gewoon smullen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jaar geleden zo'n doos met 5 zakjes gekocht. Ligt nog steeds in de kast. 1 keer geprobeerd
Skeet skeet nigga.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:11 schreef Peunage het volgende:
[..]
Neger zeg wat
Dan zat je zeker te trollen in het Syrië topic
Granaatappelsiroop yani granaatappelmelasse of echt zoet?quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
je moet het eens proeven. Rare smaak maar niet vies. Is volgens mij tahin en granaatappelsiroop.
Ik woon nog niet eens in Turkije en zelfs ik heb het daar meegemaaktquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:11 schreef Atak het volgende:
[..]
Ja. Heb jij ooit racisme mee gemaakt dan?
Luiwammes. Woon gewoon in Limboland.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb hier veel zakjes om uit te delen. Jammer dat je niet in de buurt woont.
Havemout heeft iig meer structuur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |