SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze lijkt wel een beetje op jou. Ook zelfde krullen en figuur...Gevaarlijk bezig, deze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dit voor een vrouw. Ze komt psycho over..quote:
Pot, ketel, dit dat.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat is dit voor een vrouw. Ze komt psycho over..
Echt? Ik heb alleen de eerste twee seizoenen gekeken. Wist niet dat ze was gestopt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Golnessa doet niet meer mee.. die pakt meteen een mes joh die gek
Ja die is echt een gekke dikke koe, later zijn ze nog naar Turkije geweest maar die aflevering heb ik nog niet gezien.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt? Ik heb alleen de eerste twee seizoenen gekeken. Wist niet dat ze was gestopt.
Maar inderdaad een echte psychopaat. Weet je aan wie ik mij ook heel erg erger? Mercedes. Echt een gaar wijf.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:16 schreef Atak het volgende:
Als Iraniërs hip willen overkomen dan komt het altijd zo borat-achtig over.
Vergelijk je mij met haar dan?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt? Ik heb alleen de eerste twee seizoenen gekeken. Wist niet dat ze was gestopt.
Maar inderdaad een echte psychopaat. Weet je aan wie ik mij ook heel erg erger? Mercedes. Echt een gaar wijf.
Hun mannen dansen als vrouwen, is wel lame.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:16 schreef Atak het volgende:
Als Iraniërs hip willen overkomen dan komt het altijd zo borat-achtig over.
hahahhaha wat een gaysquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]Dat soort wannabe rappers/artiesten heb je in ieder land. Dat filmpje heeft 3000 views. Het is geen Iraanse Tarken of zo.
Deze Turk heeft meer views.
Jij weegt 2x wat zij weegt, die kan je wel hebben dus vrees niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vergelijk je mij met haar dan?
Maar in Iran is het op een heel ander niveau. Ze zijn zo pro het westen maar ze doen het altijd op zo'n grappige manierquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]Dat soort wannabe rappers/artiesten heb je in ieder land. Dat filmpje heeft 3000 views. Het is geen Iraanse Tarken of zo.
Ja die aflevering heb ik gezien. Maar het is die hele houding van die Mercedes. Zo stoned. Zo laks.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja die is echt gekke dikke koe, later zijn ze nog naar Turkije geweest maar die aflevering heb ik nog niet gezien.
Reza is mijn favoriete deelnemer.
Je lijkt net een wijf.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jij weegt 2x wat zij weegt, die kan je wel hebben dus vrees niet.
Wel eens gehoord van Ismail YK, CanKan, etcetera?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:20 schreef Atak het volgende:
[..]
Maar in Iran is het op een heel ander niveau. Ze zijn zo pro het westen maar ze doen het altijd op zo'n grappige manier
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:24 schreef Stimorol- het volgende:
Omg, naar een CanKan-concert gaan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:26 schreef Bortecinem het volgende:
Was zo lang geleden, was toen echt party hardy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Iraanse Tarkan cover is anders wel getalenteerdquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:18 schreef Bortecinem het volgende:
Godver.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:29 schreef Bortecinem het volgende:
Ik was een keer naar een Teoman concert. Meisje naast mij (kende ik van ChatNu, zij herkende mij) kreeg zijn drinken en ik mocht van haar een slok nemen.![]()
![]()
#dieptepunten#howlowcanyougo
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:29 schreef Bortecinem het volgende:
Ik was een keer naar een Teoman concert. Meisje naast mij (kende ik van ChatNu, zij herkende mij) kreeg zijn drinken en ik mocht van haar een slok nemen.![]()
![]()
#dieptepunten#howlowcanyougo
En een keer ging zo'n chick het podium op en zoenen met Kaan Tangoze van Duman. Ik had dat opgenomen en op youtube gezet, krijg ik vervolgens een smeekberichtje van die chick of ik het ajbbb wil verwijderen.quote:
Die jongeren zijn toen gearresteerd wegens die happy video.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:24 schreef Atak het volgende:
[ afbeelding ]
LOL
[ afbeelding ]
Zie die handschoenen... Michael Jackson gekeken?
[ afbeelding ]
Zie die Iraanse jongen achter
Ow wat erg...quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En een keer ging zo'n chick het podium op en zoenen met Kaan Tangoze van Duman. Ik had dat opgenomen en op youtube gezet, krijg ik vervolgens een smeekberichtje van die chick of ik het ajbbb wil verwijderen.![]()
![]()
Nooit naar dat soort dingen geweest. Wel naar Siwan Perwer.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:42 schreef Bortecinem het volgende:
Laatste concert waar ik heen was is ook al weer een jaar geleden.
Fokmeet bij volgende Teoman/Duman/Athena/Sexanddirt concert.
In het Gymtopicquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:22 schreef Deuce92 het volgende:
Waar zijn de leuke mensen? Ik moet getroost worden.
Bij zijn optreden in Paradiso in Amsterdam een paar jaar geleden was hij stoned en dronken als fuck en kwam hij ook heel arrogant over.quote:
Iyi bok yedin.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:47 schreef Stimorol- het volgende:
OMG ik ben vroeger ook naar meetings van DHKP/C geweest.
En van TKP/ML.
Heb je ook geshuffled?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:49 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben naar een concert van LMFAO geweest!!!!
Dat is walgelijk. Waarom doe je zo two-faced als je een PKK supporter bent?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Ook vele meetings met PKK luitjes. Goede tijden man. Haten op Turkije
Wie zegt dat ik dat ben?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is walgelijk. Waarom doe je zo two-faced als je een PKK supporter bent?
was jij groupie vroeger?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:49 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben naar een concert van LMFAO geweest!!!!
Who the f gaat er naar een PKK meeting zonder het te supporten? Wij hebben het hier niet over muziek of een band die je iets minder vindt. Snap niet hoe je hier zo luchtig over kunt doen.quote:
Of je vraagt even wat die PKK supporters deden op een meeting van communisten?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Who the f gaat er naar een PKK meeting zonder het te supporten? Wij hebben het hier niet over muziek of een band die je iets minder vindt. Snap niet hoe je hier zo luchtig over kunt doen.
Je noemt het goede tijden?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Of je vraagt even wat die PKK supporters deden op een meeting van communisten?
Sowieso zijn DHKP en die shit verkapte PKK'ers.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Of je vraagt even wat die PKK supporters deden op een meeting van communisten?
Ik support Borte wel voor je, broertje.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ga niks meer zeggen, anders support ik Borte.
Jazeker. In die tijd was Turkije een grote kankerzooi aan grijze wolf mensen en andere rascisten. In die tijd was ik absoluut extreem links en steunde ik die partijen voor de volle 100%.quote:
Je tript em op je eigen conclusies en vraagt wederom niet wat die PKK gasten daar deden?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sowieso zijn DHKP en die shit verkapte PKK'ers.Daarheen gaan is gewoon PKK'ers verwachten.
Jij generaliseert ook. Doen het samen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ha ha de nationalisten kaart. Zo nieuw deze.
Ga jij maar naar je 'leuke mensen', waar die ook mogen zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:54 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik support Borte wel voor je, broertje.
Bende seni insan zanetiyordumquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jazeker. In die tijd was Turkije een grote kankerzooi aan grijze wolf mensen en andere rascisten. In die tijd was ik absoluut extreem links en steunde ik die partijen voor de volle 100%.
[..]
Je tript em op je eigen conclusies en vraagt wederom niet wat die PKK gasten daar deden?
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:56 schreef Peunage het volgende:
Misschien gaat het om de PartyKnakkersKlub.
goed toch, paar sneren hier en daar en morgen zijn ze weer op dieettalkquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ga niks meer zeggen, anders support ik Borte.
Misschien moeten wij ISIS maar steunen omdat wij PKK haten.... Zelfde mentaliteit als Stimorol.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:56 schreef xaban06 het volgende:
Ook vele meetings met ISIS luitjes. Goede tijden man. Haten op Sjieten.
Als ik dit zou posten in een 'Sjieten topic' zouden ze mij levend stenigen, denk ik.
Maar Stimo vind zoiets posten blijkbaar normaal.
Bosuna zannetmissin o zaman. Flikker op man. Nu is Turkije inene voor eenheid en oooeehh laten we geen verschil maken. In de jaren 90 was het een en al rascisme en vooral van die grijze wolven en anders waren het wel die zgn Erbakancilar wel.quote:
Ik vind het een ietwat overdreven vergelijking.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:56 schreef xaban06 het volgende:
Als ik dit zou posten in een 'Sjieten topic' zouden ze mij levend stenigen, denk ik.
Ja sorry, maar wordt beetje eng hier.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ga jij maar naar je 'leuke mensen', waar die ook mogen zijn.
Je vergelijkt appels met peren. Maar doe je ding, Turk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:56 schreef xaban06 het volgende:
Dat mag jij vinden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik vind het een ietwat overdreven vergelijking.
Dat waren de hoogtijdagen van het terrorisme, pannenkoek, vind je het gek?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bosuna zannetmissin o zaman. Flikker op man. Nu is Turkije inene voor eenheid en oooeehh laten we geen verschil maken. In de jaren 90 was het een en al rascisme en vooral van die grijze wolven en anders waren het wel die zgn Erbakancilar wel.
Er was geen racisme. Iedereen was gelijke burger ongeacht afkomst. Volgens mij snap jij niet wat racisme betekent. Racisme is wat negers en joden hebben mee gemaakt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bosuna zannetmissin o zaman. Flikker op man. Nu is Turkije inene voor eenheid en oooeehh laten we geen verschil maken. In de jaren 90 was het een en al rascisme en vooral van die grijze wolven en anders waren het wel die zgn Erbakancilar wel.
Oh het past niet in je straatje.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je vergelijkt appels met peren. Maar doe je ding, Turk.
Wat doe jij erbij?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
Laatste keer... Lidl kwark denk ik.
Ow ja? Dan waren de afgelopen 80 jaar de hoogtijdagen van terrorisme in Turkijequote:Op woensdag 18 februari 2015 22:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat waren de hoogtijdagen van het terrorisme, pannenkoek, vind he het gek?
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:59 schreef Atak het volgende:
[..]
Er was geen racisme. Iedereen was gelijke burger ongeacht afkomst. Volgens mij snap jij niet wat racisme betekent. Racisme is wat negers and joden hebben mee gemaakt.
Zij is geen racist. Wij zijn racistenquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:59 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Oh het past niet in je straatje.
Waarom noem je mij Turk? Vast omdat ik dat ben, maar waarom die behoefte?
want de koerden/terroristen/PKK waren lieverdjes, geen aanslagen geen doden geen oorlog toen. Idioot.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit van m'n leven havermout gehad. Mis ik iets?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:59 schreef Bortecinem het volgende:
Was mij net aan het bedenken of ik mijn havermout pannenkoekenbeslag nu zal maken of morgen. Nu is beter want dan weekt de havermout beter. Maar heb ook veel zakjes havermout van die campagne en dat zijn quik oats. Die hoef je niet te weken of lang te koken. Hmm. Ik denk dat ik het beslag toch maar nu maak en mijn pak havermout die ik al open heb gemaakt eerst opmaak. Yep. Dat ga ik doen.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:59 schreef Atak het volgende:
[..]
Er was geen racisme. Iedereen was gelijke burger ongeacht afkomst. Volgens mij snap jij niet wat racisme betekent. Racisme is wat negers and joden hebben mee gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |