SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze lijkt wel een beetje op jou. Ook zelfde krullen en figuur...Gevaarlijk bezig, deze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dit voor een vrouw. Ze komt psycho over..quote:
Pot, ketel, dit dat.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat is dit voor een vrouw. Ze komt psycho over..
Echt? Ik heb alleen de eerste twee seizoenen gekeken. Wist niet dat ze was gestopt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Golnessa doet niet meer mee.. die pakt meteen een mes joh die gek
Ja die is echt een gekke dikke koe, later zijn ze nog naar Turkije geweest maar die aflevering heb ik nog niet gezien.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt? Ik heb alleen de eerste twee seizoenen gekeken. Wist niet dat ze was gestopt.
Maar inderdaad een echte psychopaat. Weet je aan wie ik mij ook heel erg erger? Mercedes. Echt een gaar wijf.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:16 schreef Atak het volgende:
Als Iraniërs hip willen overkomen dan komt het altijd zo borat-achtig over.
Vergelijk je mij met haar dan?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt? Ik heb alleen de eerste twee seizoenen gekeken. Wist niet dat ze was gestopt.
Maar inderdaad een echte psychopaat. Weet je aan wie ik mij ook heel erg erger? Mercedes. Echt een gaar wijf.
Hun mannen dansen als vrouwen, is wel lame.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:16 schreef Atak het volgende:
Als Iraniërs hip willen overkomen dan komt het altijd zo borat-achtig over.
hahahhaha wat een gaysquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]Dat soort wannabe rappers/artiesten heb je in ieder land. Dat filmpje heeft 3000 views. Het is geen Iraanse Tarken of zo.
Deze Turk heeft meer views.
Jij weegt 2x wat zij weegt, die kan je wel hebben dus vrees niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vergelijk je mij met haar dan?
Maar in Iran is het op een heel ander niveau. Ze zijn zo pro het westen maar ze doen het altijd op zo'n grappige manierquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]Dat soort wannabe rappers/artiesten heb je in ieder land. Dat filmpje heeft 3000 views. Het is geen Iraanse Tarken of zo.
Ja die aflevering heb ik gezien. Maar het is die hele houding van die Mercedes. Zo stoned. Zo laks.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja die is echt gekke dikke koe, later zijn ze nog naar Turkije geweest maar die aflevering heb ik nog niet gezien.
Reza is mijn favoriete deelnemer.
Je lijkt net een wijf.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jij weegt 2x wat zij weegt, die kan je wel hebben dus vrees niet.
Wel eens gehoord van Ismail YK, CanKan, etcetera?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:20 schreef Atak het volgende:
[..]
Maar in Iran is het op een heel ander niveau. Ze zijn zo pro het westen maar ze doen het altijd op zo'n grappige manier
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:24 schreef Stimorol- het volgende:
Omg, naar een CanKan-concert gaan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:26 schreef Bortecinem het volgende:
Was zo lang geleden, was toen echt party hardy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Iraanse Tarkan cover is anders wel getalenteerdquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:18 schreef Bortecinem het volgende:
Godver.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:29 schreef Bortecinem het volgende:
Ik was een keer naar een Teoman concert. Meisje naast mij (kende ik van ChatNu, zij herkende mij) kreeg zijn drinken en ik mocht van haar een slok nemen.![]()
![]()
#dieptepunten#howlowcanyougo
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:29 schreef Bortecinem het volgende:
Ik was een keer naar een Teoman concert. Meisje naast mij (kende ik van ChatNu, zij herkende mij) kreeg zijn drinken en ik mocht van haar een slok nemen.![]()
![]()
#dieptepunten#howlowcanyougo
En een keer ging zo'n chick het podium op en zoenen met Kaan Tangoze van Duman. Ik had dat opgenomen en op youtube gezet, krijg ik vervolgens een smeekberichtje van die chick of ik het ajbbb wil verwijderen.quote:
Die jongeren zijn toen gearresteerd wegens die happy video.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:24 schreef Atak het volgende:
[ afbeelding ]
LOL
[ afbeelding ]
Zie die handschoenen... Michael Jackson gekeken?
[ afbeelding ]
Zie die Iraanse jongen achter
Ow wat erg...quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En een keer ging zo'n chick het podium op en zoenen met Kaan Tangoze van Duman. Ik had dat opgenomen en op youtube gezet, krijg ik vervolgens een smeekberichtje van die chick of ik het ajbbb wil verwijderen.![]()
![]()
Nooit naar dat soort dingen geweest. Wel naar Siwan Perwer.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:42 schreef Bortecinem het volgende:
Laatste concert waar ik heen was is ook al weer een jaar geleden.
Fokmeet bij volgende Teoman/Duman/Athena/Sexanddirt concert.
In het Gymtopicquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:22 schreef Deuce92 het volgende:
Waar zijn de leuke mensen? Ik moet getroost worden.
Bij zijn optreden in Paradiso in Amsterdam een paar jaar geleden was hij stoned en dronken als fuck en kwam hij ook heel arrogant over.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |