Iyi bok yedin.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:47 schreef Stimorol- het volgende:
OMG ik ben vroeger ook naar meetings van DHKP/C geweest.
En van TKP/ML.
Heb je ook geshuffled?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:49 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben naar een concert van LMFAO geweest!!!!
Dat is walgelijk. Waarom doe je zo two-faced als je een PKK supporter bent?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Ook vele meetings met PKK luitjes. Goede tijden man. Haten op Turkije
Wie zegt dat ik dat ben?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is walgelijk. Waarom doe je zo two-faced als je een PKK supporter bent?
was jij groupie vroeger?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:49 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben naar een concert van LMFAO geweest!!!!
Who the f gaat er naar een PKK meeting zonder het te supporten? Wij hebben het hier niet over muziek of een band die je iets minder vindt. Snap niet hoe je hier zo luchtig over kunt doen.quote:
Of je vraagt even wat die PKK supporters deden op een meeting van communisten?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Who the f gaat er naar een PKK meeting zonder het te supporten? Wij hebben het hier niet over muziek of een band die je iets minder vindt. Snap niet hoe je hier zo luchtig over kunt doen.
Je noemt het goede tijden?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Of je vraagt even wat die PKK supporters deden op een meeting van communisten?
Sowieso zijn DHKP en die shit verkapte PKK'ers.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Of je vraagt even wat die PKK supporters deden op een meeting van communisten?
Ik support Borte wel voor je, broertje.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ga niks meer zeggen, anders support ik Borte.
Jazeker. In die tijd was Turkije een grote kankerzooi aan grijze wolf mensen en andere rascisten. In die tijd was ik absoluut extreem links en steunde ik die partijen voor de volle 100%.quote:
Je tript em op je eigen conclusies en vraagt wederom niet wat die PKK gasten daar deden?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sowieso zijn DHKP en die shit verkapte PKK'ers.Daarheen gaan is gewoon PKK'ers verwachten.
Jij generaliseert ook. Doen het samen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ha ha de nationalisten kaart. Zo nieuw deze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |