Dikke business vrijwilligerswerk wat niet doorgaat. En tja wat dan?quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:57 schreef ootjekatootje het volgende:
Hier nog een gratis salesles:
Taalschool biedt complete diensten aan inclusief vrijwillerswerk, de ene week 3 betalende klanten, de andere week 10. Vrijwilligersplekken beschikbaar 5 per week.
Denk je nu echt dat ze die 5 overige klanten laten schieten?
Ze laten ze alle 10 komen en betalen, de een valt zelf af, de ander is ziek. Dan heb je er nog 3 teveel, maar we regelen wel wat. Gidsen komen. Van de 5 ingeplande vrijwilligers vinden 2 het werk niet leuk en komen na 2 dagen niet meer. Willen ook expedities en tours boeken. De laatste gaat wel vrijwilligerswerk doen
Snap je?
oh ja bron: reisverslagen van waar ben jij nu.
Ja niks mis mee, wanneer je er 5 afwijst gaan ze naar de concurrent en van de 5 die wel komen, vallen er soms toch wat af of wijzigen zelf hun plannen. Gebeurt in goedlopende horeca ook, restaurant houd ook rekening met no-shows. En komen ze wel allemaal dan is het van: o sorry dubbele boeking, excuses.quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:09 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Dikke business vrijwilligerswerk wat niet doorgaat. En tja wat dan?
Excursies boeken via de taalschool..
Geniaalquote:Op donderdag 19 februari 2015 02:44 schreef ootjekatootje het volgende:
Voor de kaartmakers:
https://www.here.com/?map=8.82852,-82.44307,16,satellite
Mooi zo, begin dus bij het begin en dat is voor het wolkendek... Bij de drie ongeveer lopen hier de paden naar en misschien zo of toch een beetje zo...quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geniaal
geweldige resolutie en de wolken zijn weg van "mijn" paddocks. Gaat in de OP
@Ootjekatootje.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:50 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Waar is foto 491 genomen?
Gesteld dat je via Bajo Mono ook naar de Mirador kunt, op welk punt komt die route dan samen met de Pianista?
hoe weet je dat zo zeker? Heb je daar concrete aanwijzingen voor?quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:27 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Kan zijn, maar het is irrelevant omdat Kris en Lisanne het daar niet gelezen hebben, en ook omdat ze niet beroofd zijn. Die waren trouwens niet alleen, maar met z'n tweeën.
komt dit ook nog overeen met die camera temperatuurtijden discussie uitslagen die we hier eens gehad hebben? Waarbij diversiteit in hoogte verschillen = diversiteit in temperatuurverschillen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee klopt, dat is de 2e quebrada, maar is die begaanbaar dan denk je? Dat Edwin en zijn vrienden die als pad hebben gebruikt? Maar dat niet gefilmd?
Hier zie je goed hoe je steeds afdaalt als je langs de verschillende paddocks komt:
[ afbeelding ]
Trouwens, het kaartbeeld van Google Earth van wel hoge resolutie, ten zuiden van de CD, dateert van 8 april 2002....
[ afbeelding ]
dus welke conclusie trek je nu hiermee precies? Dat het een bullshitlijn is van Baru?quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die oranje lijn klopt geen hout van. Is geen pad, maar gewoon een lijn ingetekend, zonder het landschap te volgen. Zat al te puzzelen hoe Baru dat op Google Earth voor elkaar kreeg. Tot ik dit zag, toen was het duidelijk:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit. Juist doorlopen; je wilt weten wat er achter die gang ligt.
Ik heb de broer van Lisanne tijdens een uitzending horen zeggen: “Als mijn zus door die diep uitgesleten paden heeft gelopen zal zij doodsangsten hebben uitgestaan. Geheel niets voor haar om zulk soort dingen te ondernemen”. Dus het lijkt mij sterk dat de dames zorgeloos dachten: We zijn zo ontzettend benieuwd wat er na deze gang uiteindelijk te zien is en oh, de natuur is hier zo overweldigend, wij moeten koste wat kost geen enkel natuurbeeld missen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:02 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Onder de indruk van de betoverende natuur in dat prachtige weer: nieuwsgierig en gebiologeerd.
goed om nog eens te lezen dit. Interessant om jouw kennissen in B eens te vragen of ze kunnen aangeven van wie dat hutje is? Wie onderhoudt het (dak, wanden, deur bv), wie houdt er toezicht, wie houdt zo een huisje schoon? Wie slapen daar zo doorgaans in? Daar moet lokaal toch iets over bekend zijn?quote:Op donderdag 19 februari 2015 02:14 schreef ootjekatootje het volgende:
http://jobo.waarbenjij.nu(...)en-het-quetzal-trail
Ik had deze al rond de kerst gepost en nu het hier ging over de hutjes op de paddocks, hier een reisverslag van mensen die verdwaald waren (ook zonder gids op stap) en de nacht moesten doorbrengen in zo'n hutje. Inclusief een beschrijving van de binnenkant en inhoud van het hutje. Ze waren verdwaald op het quetzal-trail dus iets te westen.
Dat is toch de foto van Lisanne op de Mirador?quote:Op donderdag 19 februari 2015 08:18 schreef Lutalo het volgende:
[..]
@Ootjekatootje.
Stel dat ze in Bajo Mono begonnen zijn en dachten dat ze via de Mirador naar Palo Alto konden komen, hoe plaats je foto 491 dan in dit verhaal?
Nee, de eerste foto vd fotoreeks, dat is 491, die is vóór de Mirador genomen en dat punt is ook herkend op andere video's.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat is toch de foto van Lisanne op de Mirador?
Dan draaien we het om, ze wilden ze van P naar A, er werd hier gezegd dat en maar 1 pad was naar boven, op het belangrijkste stuk" is maar 1 trail. Aan de Boquete kant zijn 3 manieren volgens sommige locals tussen P en A. Bron: boqueteguide.com. Misschien wilde ze richting de pipelinetrail, die is daar ook, en er zijn twee trails dit zo heten en dit zorgt ook voor verwarring.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat is toch de foto van Lisanne op de Mirador?
Er wordt bij niemand wat gezegd over de start van de trip:quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:40 schreef Lutalo het volgende:
Ik vraag me nu af hoe de ouders dan gelopen zijn? Het is nog donker aan het begin van de trail, er wordt niks gezegd van 'een bruggetje over.'
Daarom denk ik dus dat ze in de veronderstelling geweest zijn dat ze via een andere route terug naar Boquete liepen en doorgelopen zijn. Mensen die verdwaald zijn leggen de eerste uren dat ze zich dat beseffen door de adrenaline veel meer meters af dan de zoekers verwachten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:09 schreef gynaika het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de broer van Lisanne tijdens een uitzending horen zeggen: “Als mijn zus door die diep uitgesleten paden heeft gelopen zal zij doodsangsten hebben uitgestaan. Geheel niets voor haar om zulk soort dingen te ondernemen”. Dus het lijkt mij sterk dat de dames zorgeloos dachten: We zijn zo ontzettend benieuwd wat er na deze gang uiteindelijk te zien is en oh, de natuur is hier zo overweldigend, wij moeten koste wat kost geen enkel natuurbeeld missen.
Kom, zij hadden de achterliggende uren al meer dan genoeg nieuwe indrukken opgedaan.
Heb je dat echt horen zeggen? Ik herinner me alleen dat de broer van Lisanne zei dat ze dat echt niet leuk gevonden zal hebben maar het woord doodsangsten herinner ik me niet.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:09 schreef gynaika het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de broer van Lisanne tijdens een uitzending horen zeggen: “Als mijn zus door die diep uitgesleten paden heeft gelopen zal zij doodsangsten hebben uitgestaan. Geheel niets voor haar om zulk soort dingen te ondernemen”. Dus het lijkt mij sterk dat de dames zorgeloos dachten: We zijn zo ontzettend benieuwd wat er na deze gang uiteindelijk te zien is en oh, de natuur is hier zo overweldigend, wij moeten koste wat kost geen enkel natuurbeeld missen.
Kom, zij hadden de achterliggende uren al meer dan genoeg nieuwe indrukken opgedaan.
Ik ken deze mensen niet persoonlijk, op waarbenjij.nu staan online-reisverslagen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:15 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
goed om nog eens te lezen dit. Interessant om jouw kennissen in B eens te vragen of ze kunnen aangeven van wie dat hutje is? Wie onderhoudt het (dak, wanden, deur bv), wie houdt er toezicht, wie houdt zo een huisje schoon? Wie slapen daar zo doorgaans in? Daar moet lokaal toch iets over bekend zijn?
De video van "Benefits" laat onomstotelijk zien dat Baru met zijn kaart die tot vannacht in de OP stond fout was.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:08 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
dus welke conclusie trek je nu hiermee precies? Dat het een bullshitlijn is van Baru?
Als zij inderdaad samen die Pianista-trip hebben gemaakt dan geloof ik ook wel dat ze dachten een rondje te maken om weer in Boquete te komen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daarom denk ik dus dat ze in de veronderstelling geweest zijn dat ze via een andere route terug naar Boquete liepen en doorgelopen zijn. Mensen die verdwaald zijn leggen de eerste uren dat ze zich dat beseffen door de adrenaline veel meer meters af dan de zoekers verwachten.
Reden om door te lopen bij de paddocks: bewoonde wereld we zijn er bijna!
Ja, de broer van Lisanne heeft het werkelijk zo overgebracht dat hij er zeker van was dat zijn zus dit een hele angstige aangelegenheid moet hebben gevonden, zijn zus kennende. Zij was op alle gebied iemand die zeer voorzichtig was en alles op elkaar afstemde om er zeker van te zijn dat dingen niet fout konden lopen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:51 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Heb je dat echt horen zeggen? Ik herinner me alleen dat de broer van Lisanne zei dat ze dat echt niet leuk gevonden zal hebben maar het woord doodsangsten herinner ik me niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |