abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150027305
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 13:13 schreef Chewie het volgende:

[..]

Blijkbaar moet ik heel erg veel geduld met je hebben aangezien je nogal traag van begrip bent.
Nog één voor het lijstje. _O-
Je suis Charlie Sheen
pi_150027329
wooblabalurg
pi_150027352
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 13:13 schreef NotYou het volgende:

[..]

Nog één voor het lijstje. _O-
Ja wellicht leer je er nog wat van?

Maar wat maakt het een feit voor je?
pi_150027419
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 13:15 schreef Chewie het volgende:

[..]

Als je wat meer onderwijs genoten had, zou ook jij het verschil kennen tussen een feit en een mening. _O_ Hoerenloper. :*
Je suis Charlie Sheen
pi_150027523
quote:
17s.gif Op woensdag 25 februari 2015 13:17 schreef NotYou het volgende:

[..]

Als je wat meer onderwijs genoten had, zou ook jij het verschil kennen tussen een feit en een mening. _O_ Hoerenloper. :*
Jij heb het over feit, niet mening

quote:
17s.gif Op woensdag 25 februari 2015 13:11 schreef NotYou het volgende:

[..]

Het feit dat je hoeren bezoekt. :*
Dus wat maakt dat een feit?
pi_150027575
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 13:20 schreef Chewie het volgende:

[..]

[..]

Het lijkt mij dan ook een feitelijke bewering. Ook dit zou je begrijpen als je meer onderwijs genoten had.
Je suis Charlie Sheen
pi_150027578
Maar werd je vaak voor hoerenloper uitgescholden?
pi_150027602
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 13:22 schreef Chewie het volgende:
Maar werd je vaak voor hoerenloper uitgescholden?
Jij kennelijk wel voor dom. ;( Gaat het weer een beetje? :*
Je suis Charlie Sheen
pi_150027622
quote:
11s.gif Op woensdag 25 februari 2015 13:22 schreef NotYou het volgende:

[..]

Het lijkt mij dan ook een feitelijke bewering. Ook dit zou je begrijpen als je meer onderwijs genoten had.
Kijk dat zou je als mening kunnen omschrijven, "het feit dat je hoeren bezoekt" niet :')

Maar goed dan nog de vraag wat maakt dat een feit aangezien je het niet als mening hebt geschreven?
pi_150027632
quote:
17s.gif Op woensdag 25 februari 2015 13:23 schreef NotYou het volgende:

[..]

Jij kennelijk wel voor dom. ;( Gaat het weer een beetje? :*
:') jammer joh
pi_150027646
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 13:23 schreef Chewie het volgende:

[..]

Kijk dat zou je als mening kunnen omschrijven, "het feit dat je hoeren bezoekt" niet :')

Maar goed dan nog de vraag wat maakt dat een feit aangezien je het niet als mening hebt geschreven?
Hoe had je, je dat dan weer voorgesteld: "ik vind dat jij hoeren bezoekt"? _O-
Je suis Charlie Sheen
pi_150027664
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 13:24 schreef Chewie het volgende:

[..]

:') jammer joh
Voor jou, ja, kan ik me zo voorstellen. -O- Gaat ie? :@
Je suis Charlie Sheen
pi_150027759
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 13:24 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ehh nee, meeste mensen zullen het opschrijven als "ik ben van mening dat jij hoeren bezoekt"

Jammer joh, als je echt zo slim zou zijn dan had je dat zelf ook kunnen bedenken.

Nog steeds benieuwd waarom het een feit zou zijn maar antwoorden is niet echt je sterkste punt
pi_150027794
quote:
15s.gif Op woensdag 25 februari 2015 13:25 schreef NotYou het volgende:

[..]

Voor jou, ja, kan ik me zo voorstellen. -O- Gaat ie? :@
Ah kleuterschool niveau "pesten" :') dat zien we hier niet vaak meer.
pi_150027853
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 13:27 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ehh nee, meeste mensen zullen het opschrijven als "ik ben van mening dat jij hoeren bezoekt"

Jammer joh, als je echt zo slim zou zijn dan had je dat zelf ook kunnen bedenken.

Nog steeds benieuwd waarom het een feit zou zijn maar antwoorden is niet echt je sterkste punt
:D :') :D :'( _O-

quote:
17s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:57 schreef NotYou het volgende:

[..]

Je zet jezelf hier alleen maar meer voor schut hoerenlopertje, houd er in je eigen belang gewoon lekker mee op. :*
Je suis Charlie Sheen
  woensdag 25 februari 2015 @ 14:00:36 #166
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_150028880
Hoeren kapot trekken O+ O+ :9 :9~
  woensdag 25 februari 2015 @ 14:01:08 #167
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_150028902
Chewie, de grootste white knight maagd van het forum :')
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_150029157
Ik vind het zelf heel raar dat een hoerenbuurt niet onder overheidscontrole staat. Of eigenlijk niet heel raar, ze hebben zelfs de nutsbedrijven nog geprivatiseerd, maar ik zou wel graag willen dat de overheid dit reguleert en hier de macht over heeft.

Minimaal 1/3e doet het onvrijwillig. Mensen die naar de hoeren gaan vind ik niet direct onmensen, ik geloof dat hen gewoon niet echt weten hoe het zit en omdat de overheid het accepteert wordt dit mogelijk gemaakt. Als iets gedoogd wordt zou je er zelf niet zo snel aan twijfelen aangezien je dan dus in theorie de meerderheid van de mensen achter je hebt (democratie).

Er zou wel meer voorlichting over gegeven mogen worden maar goed dat komt er ook niet en dat heeft ook weer redenen. Vind je klacht zeer terecht in ieder geval en vind het goed dat je op deze manier in ieder geval in beperkte mate extra bekendheid voor dit probleem creëert.

En mensen kom alsjeblieft niet met ideeën als: als het verboden zou zijn zouden er meer verkrachtingen plaatsvinden. Ten eerste is dit nooit bewezen en ook niet aannemelijk. Jullie denken misschien automatisch dat het aannemelijk is dat het het aantal verkrachtingen wel vergroot wordt maar mensen vergeten daarbij dan dat 1/3e van al die mensen al verkracht worden dus dagelijks. Verder stel ik dus ook dat het niet privaat zou moeten zijn maar in de controle van een onafhankelijke partij (de overheid in dit geval), met zeer veel controle en alle mogelijkheden om misbruik aan te geven.
Fylax is op televisie geweest
  woensdag 25 februari 2015 @ 14:13:32 #169
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_150029206
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:11 schreef jodelahity het volgende:
Ik vind het zelf heel raar dat een hoerenbuurt niet onder overheidscontrole staat. Of eigenlijk niet heel raar, ze hebben zelfs de nutsbedrijven nog geprivatiseerd, maar ik zou wel graag willen dat de overheid dit reguleert en hier de macht over heeft.

Minimaal 1/3e doet het onvrijwillig. Mensen die naar de hoeren gaan vind ik niet direct onmensen, ik geloof dat hen gewoon niet echt weten hoe het zit en omdat de overheid het accepteert wordt dit mogelijk gemaakt. Als iets gedoogd wordt zou je er zelf niet zo snel aan twijfelen aangezien je dan dus in theorie de meerderheid van de mensen achter je hebt (democratie).

Er zou wel meer voorlichting over gegeven mogen worden maar goed dat komt er ook niet en dat heeft ook weer redenen. Vind je klacht zeer terecht in ieder geval en vind het goed dat je op deze manier in ieder geval in beperkte mate extra bekendheid voor dit probleem creëert.

En mensen kom alsjeblieft niet met ideeën als: als het verboden zou zijn zouden er meer verkrachtingen plaatsvinden. Ten eerste is dit nooit bewezen en ook niet aannemelijk. Jullie denken misschien automatisch dat het aannemelijk is dat het het aantal verkrachtingen wel vergroot wordt maar mensen vergeten daarbij dan dat 1/3e van al die mensen al verkracht worden dus dagelijks. Verder stel ik dus ook dat het niet privaat zou moeten zijn maar in de controle van een onafhankelijke partij (de overheid in dit geval), met zeer veel controle en alle mogelijkheden om misbruik aan te geven.
tl;dr
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
pi_150029283
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 21:20 schreef Zaquiari het volgende:

[..]

Die stelling is voor de Wallen heel zeker niet te kort door de bocht.

Even voor de duidelijkheid: ik heb niets tegen prostitutie indien het daadwerkelijk vrijwillig is. Een vrijwillige prostituee achter een raam vind je echter niet zo snel. Mijn klacht berust dan ook op een bepaalde categorie van prostitutie.
Kom is met goede bronnen dan. Niet dat ik er kom, maar je roept lukraak dingen die je nergens onderbouwd. Laatst nog een programma gezien dat hoeren beledigd waren, over dat mensen zoals jij zulke statements maken terwijl ze er nog nooit geweest zijn. Was iets met christen unie ofzo, die zich ging bemoeien.
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_150029316
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:13 schreef corehype het volgende:

[..]

tl;dr
Ik begrijp dat het in sommige gevallen grappig kan zijn. Maar als ik me indenk dat ik zulke reacties zou plaatsen bij zulke serieuze onderwerpen zou ik toch aan mezelf twijfelen.
pi_150029505
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:16 schreef IkBenDeBaas het volgende:

[..]

Kom is met goede bronnen dan. Niet dat ik er kom, maar je roept lukraak dingen die je nergens onderbouwd. Laatst nog een programma gezien dat hoeren beledigd waren, over dat mensen zoals jij zulke statements maken terwijl ze er nog nooit geweest zijn. Was iets met christen unie ofzo, die zich ging bemoeien.
Ik wil dat wel even doen. Wat ik wil zeggen is: er zijn geen definitieve cijfers. Dit kan jij ook bedenken omdat je kan beseffen dat niet iedereen durft aangifte te doen. Er zijn echter wel schattingen door mensen uit het veld en natuurlijk een minimum van aangiftes dat bij de politie is gedaan (deze heb ik niet gezocht, maar lijkt me wel te vinden en dan weet je het absolute minimum, waarvan je ook kan beseffen dat het altijd naar boven bijgesteld moet worden).

30 tot 40% is een realistische schatting en kom je vaker tegen.

http://www.nrcnext.nl/blo(...)vrijwillig%E2%80%99/

Sommige mensen overdrijven ermee (85% bijvoorbeeld, ook al kan het ook best zo zijn, maar in dit geval noem ik het overdrijven omdat het afwijkt van het gemiddelde) en dat soort berichten grijpen de mensen maar al te graag aan om te doen alsof er niks te vinden is wat een flinke indicatie kan zijn. Dit is er echter dus wel.

quote:
De door Slob aangehaalde „meer dan de helft” is op basis van de verscheidene bronnen misschien aannemelijk, maar ook onbewijsbaar
Hier gaat het om. Het is niet bewijsbaar, maar het is heel aannemelijk en algemeen geaccepteerd dat het zo is (en juist ook geaccepteerd dat ondanks deze kennis en indicaties men alsnog het ook geaccepteerd vindt om het wel te doen). Ook al heeft dat laatste vooral te maken ermee dat het zo'n primaire drang is.

Wil ook nog even vermelden dat die 30% tot 40% dus afkomstig zijn uit politiebronnen.
pi_150029654
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 13:30 schreef NotYou het volgende:

[..]

[..]

Sterke comeback :')
pi_150029675
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:01 schreef corehype het volgende:
Chewie, de grootste white knight maagd van het forum :')
He ik neuk tenminste en hoef niet elke maandag een topic te openen over vrouwen die niet met je willen neuken en daarom hoeren zijn
pi_150029720
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:28 schreef Chewie het volgende:

[..]

Sterke comeback :')
Je hebt zelf echt niet door dat

quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 13:27 schreef Chewie het volgende:

[..]

..even achterlijk is als:

quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 13:24 schreef NotYou het volgende:

[..]

:? 8)7 |:(
Je suis Charlie Sheen
pi_150029731
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 13:30 schreef NotYou het volgende:

[..]

[..]

Maar nog steeds benieuwd waarom jij denkt van mening te zijn dat ik hoerenloop en/of bats?

Of was je gewoon een mislukte trollpoging aan het doen?
  woensdag 25 februari 2015 @ 14:31:00 #177
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_150029735
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:29 schreef Chewie het volgende:

[..]

He ik neuk tenminste en hoef niet elke maandag een topic te openen over vrouwen die niet met je willen neuken en daarom hoeren zijn
nooit beweerd, maar typische white knight leugens. 'ohhh kijk hij zegt wat over onze Godinnen en dus zegt hij dat ze hoeren zijn :'( :'( !!!111!!!einz!! '
pi_150029747
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:29 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ben je daar maandelijks nou veel aan kwijt ouwe wandelaar? _O_
Je suis Charlie Sheen
pi_150029763
Stelletje mongolen
pi_150029783
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:30 schreef Chewie het volgende:

[..]

Maar nog steeds benieuwd waarom jij denkt van mening te zijn dat ik hoerenloop en/of bats?

Of was je gewoon een mislukte trollpoging aan het doen?
Je bent helemaal niet "nog steeds benieuwd waarom", jij wist het toch juist zo goed? En ik was toch zo dom en had weinig scholing genoten? _O-
Je suis Charlie Sheen
pi_150029816
quote:
5s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:30 schreef NotYou het volgende:

[..]

Je hebt zelf echt niet door dat

[..]

..even achterlijk is als:

[..]

:? 8)7 |:(
Nee want wat ik zeg is een correcte zin.

Jij komt met de lekkere slimme opmerking dat ik feit van mening niet zou herkennen waarbij je dus lijkt te denken dat "het feit dat jij hoeren bezoekt" een mening is faalhaas :')
pi_150029837
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:33 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nee want wat ik zeg is een correcte zin.

Jij komt met de lekkere slimme opmerking dat ik feit van mening niet zou herkennen waarbij je dus lijkt te denken dat "het feit dat jij hoeren bezoekt" een mening is faalhaas :')
Begint ie weer over z'n "slim" hoor. :') Zoek hulp man. ^O^
Je suis Charlie Sheen
pi_150029860
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:31 schreef corehype het volgende:

[..]

nooit beweerd, maar typische white knight leugens. 'ohhh kijk hij zegt wat over onze Godinnen en dus zegt hij dat ze hoeren zijn :'( :'( !!!111!!!einz!! '
Ga je nog belachelijker maken :')

Waar heb ik het over godinnen en waarom zou ik zo over vrouwen denken als ik alleen maar reageer op jouw gejank dat vrouwen hier niet neuken en daarom hoeren zijn :')
pi_150029911
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:34 schreef NotYou het volgende:

[..]

Begint ie weer over z'n "slim" hoor. :') Zoek hulp man. ^O^
Maar begrijp ik nu goed dat "het feit dat jij hoeren bezoekt" bij jou geen feit is maar een mening?

Wie moet er nu hulp zoeken faalhaas, ik ga mensen niet voor hoerenbatser uitmaken :')
pi_150029999
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:36 schreef Chewie het volgende:

[..]

Maar begrijp ik nu goed dat "het feit dat jij hoeren bezoekt" bij jou geen feit is maar een mening?

Wie moet er nu hulp zoeken faalhaas, ik ga mensen niet voor hoerenbatser uitmaken :')
Als je dit meent... :')

quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 13:15 schreef Chewie het volgende:

[..]

quote:
17s.gif Op woensdag 25 februari 2015 13:17 schreef NotYou het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 13:20 schreef Chewie het volgende:

[..]

[..]

quote:
11s.gif Op woensdag 25 februari 2015 13:22 schreef NotYou het volgende:

[..]

Je suis Charlie Sheen
pi_150030001
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:32 schreef NotYou het volgende:

[..]

Je bent helemaal niet "nog steeds benieuwd waarom", jij wist het toch juist zo goed? En ik was toch zo dom en had weinig scholing genoten? _O-
Je bewijst nu keer op keer hoe dom je wel niet bent. Heel kort jij noemt mij een hoerenloper/batser, ik vraag hoe jij er bij komt en dan kom je met de mening " het is een feit dat je hoeren bezoekt" en dan moet het voor mij duidelijk zijn wat jij bedoelt?

Dat jij niet te begrijpen bent ligt niet aan de ander, dat moet je toch echt bij jezelf zoeken
pi_150030038
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:39 schreef NotYou het volgende:

[..]

Als je dit meent... :')

[..]

[..]

[..]

[..]

Nogmaals waar is de mening in dat het een feit zou zijn dat ik hoeren bezoek? Het antwoord dat dit " een feitelijke bewering is slaat natuurlijk nergens op :')
pi_150030047
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:39 schreef Chewie het volgende:

[..]

Je bewijst nu keer op keer hoe dom je wel niet bent. Heel kort jij noemt mij een hoerenloper/batser, ik vraag hoe jij er bij komt en dan kom je met de mening " het is een feit dat je hoeren bezoekt" en dan moet het voor mij duidelijk zijn wat jij bedoelt?

Dat jij niet te begrijpen bent ligt niet aan de ander, dat moet je toch echt bij jezelf zoeken
Volgens mij sla je nu een behoorlijk groot deel van het gesprek over waarin jij van mening was dat ik dat op zou maken uit een zekere post van jou in dit topic.
Je suis Charlie Sheen
pi_150030081
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:40 schreef NotYou het volgende:

[..]

Volgens mij sla je nu een behoorlijk groot deel van het gesprek over waarin jij van mening was dat ik dat op zou maken uit een zekere post van jou in dit topic.
Dat was je eerste reactie op mij faalhaas of ga je nu ontkennen dat je mij hoerenbatser hebt genoemd?

Goh trolletje raakt gefrustreerd, wat een grap
pi_150030092
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:40 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nogmaals waar is de mening in dat het een feit zou zijn dat ik hoeren bezoek? Het antwoord dat dit " een feitelijke bewering is slaat natuurlijk nergens op :')
Chewie, chewie.. ;( beste kerel.. als prostituee volgens jou zo'n normaal beroep is..

quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:36 schreef Chewie het volgende:

[..]

..waarom maak je er dan letterlijk een topic vol ophef om wanneer ik hier bekendmaak dat jij van hun diensten wel eens gebruik maakt? Dat zou je als ik datzelfde zou vertellen over automonteurs niet doen toch?

Wie probeer jij hier voor de gek te houden?
Je suis Charlie Sheen
pi_150030120
quote:
11s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:42 schreef NotYou het volgende:

[..]

Chewie, chewie.. ;( beste kerel.. als prostituee volgens jou zo'n normaal beroep is..

[..]

..waarom maak je er dan letterlijk een topic vol ophef om wanneer ik hier bekendmaak dat jij van hun diensten wel eens gebruik maakt? Dat zou je als ik datzelfde zou vertellen over automonteurs niet doen toch?

Wie probeer jij hier voor de gek te houden?
Waarom beantwoord je dan gewoon de vraag niet hoe jij er bij komt dat ik hoeren bezoek?
pi_150030121
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:42 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat was je eerste reactie op mij faalhaas of ga je nu ontkennen dat je mij hoerenbatser hebt genoemd?

Goh trolletje raakt gefrustreerd, wat een grap
Natuurlijk heb ik je een hoerenbatser genoemd maar alleen omdat je dat ook werkelijk bent.
Je suis Charlie Sheen
pi_150030140
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:43 schreef Chewie het volgende:

[..]

Waarom beantwoord je dan gewoon de vraag niet hoe jij er bij komt dat ik hoeren bezoek?
Omdat ik je liever nog even in het ongewisse laat en je, je met alle respect nogal onbehoorlijk hebt opgesteld richting mij in dit topic en ik daarvoor graag eerst van jou excuses ontvang. :)
Je suis Charlie Sheen
pi_150030146
quote:
14s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:43 schreef NotYou het volgende:

[..]

Natuurlijk heb ik je een hoerenbatser genoemd maar alleen omdat je dat ook werkelijk bent.
En hoe kom je er bij dan? Blijf gewoon bij mijn eerste vraag.

Of probeer je me nu weer boos te maken kleutertje?
pi_150030164
quote:
14s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:44 schreef NotYou het volgende:

[..]

Omdat ik je liever nog even in het ongewisse laat en je, je met alle respect nogal onbehoorlijk hebt opgesteld richting mij in dit topic en ik daarvoor graag eerst excuses van jou ontvang. :)
Oh dus je verwacht van mensen die jij hoerenbatser noemt ook nog enige vorm van respect ook?

kleutertje
pi_150030172
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:44 schreef Chewie het volgende:

[..]

En hoe kom je er bij dan? Blijf gewoon bij mijn eerste vraag.

Of probeer je me nu weer boos te maken kleutertje?
Ja, op deze manier gaat het er dus niet van komen hè. Dat begrijp je zelf toch ook wel, hoop ik. Als je niet normaal kunt doen tegen mij dan is dit gesprek snel afgelopen.
Je suis Charlie Sheen
pi_150030193
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:45 schreef Chewie het volgende:

[..]

Oh dus je verwacht van mensen die jij hoerenbatser noemt ook nog enige vorm van respect ook?

kleutertje
Maar jij neukt toch ook hoeren? En je vindt hoer een normaal beroep dus waar doe je moeilijk over? Er is toch niets mis mee? Heel normaal?
Je suis Charlie Sheen
pi_150030208
Jullie zijn vrienden die samen gewoon topics vol lollen?
pi_150030234
quote:
14s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:45 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ja, op deze manier gaat het er dus niet van komen hè. Dat begrijp je zelf toch ook wel, hoop ik. Als je niet normaal kunt doen tegen mij dan is dit gesprek snel afgelopen.
Dus jou voor moederneuker uitmaken, want dat is mijn mening en een feitelijke bewering dan is daar niks mis mee?
pi_150030250
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 14:47 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dus jou voor moederneuker uitmaken, want dat is mijn mening en een feitelijke bewering dan is daar niks mis mee?
Hoe kan iets nou zowel je mening als een feitelijke bewering zijn? :') 8)7
Je suis Charlie Sheen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')