En hoe heb je mij ge-out trolletje?quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:39 schreef NotYou het volgende:
[..]
En nu ook al beledigen.Sorry hoor als ik je nu onbedoeld ge-out heb. Wil als je er blij van wordt best m'n voorgaande posts leeg editten.
Dus dat laat je ze doen? Jou wel even een lesje leren? Seksueel?quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:41 schreef Chewie het volgende:
[..]
En hoe heb je mij ge-out trolletje?
Of is het voor jou te moeilijk om te begrijpen dat mensen prostitutie gewoon als beroep kunnen zien ondanks dat ze geen gebruik maken van die diensten? Blijkbaar heb je amper onderwijs genoten en toch denk ik dat je leraar wel als normaal beroep ziet.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:46 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dus dat laat je ze doen? Jou wel even een lesje leren? Seksueel?![]()
"Hurdur jij bent dom. Dom. DOIM!"quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:48 schreef Chewie het volgende:
[..]Zelfs trollen is te moeilijk voor je?
Of ben je domweg niet in staat om ook maar iets te beantwoorden?
Waar had je mij ook alweer ge-out?
Waar had je mij ook al weer ge-out?quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:50 schreef NotYou het volgende:
[..]
"Hurdur jij bent dom. Dom. DOIM!"![]()
Geen wonder dat je naar de hoeren gaat.
Hier natuurlijk. En dan noem je anderen dom?quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:50 schreef Chewie het volgende:
[..]
Waar had je mij ook al weer ge-out?
Weer eens wat anders dan "jij bent dom", ik geef je drie van de vijf punten voor de moeite.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:51 schreef Chewie het volgende:
Laat me raden, jij begint te giechelen en blozen als iemand het woord hoer noemt.
laat eens zien dan? Hard blijven roepen dat iets zo is als een puber is nog niet outen maar dat leer je misschien nog welquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hier natuurlijk. En dan noem je anderen dom?
Voor de zorg die uit deze latere toevoeging blijkt krijg je een half bonuspunt. Heel goed gedaan.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:51 schreef Chewie het volgende:
Laat me raden, jij begint te giechelen en blozen als iemand het woord hoer noemt.
Geeft verder niks hoor, had ik ook toen ik 11 was
Het is toch ook zo? Begrijp echt niet waarom je het hier zo krampachtig ontkent en zelfs gaat lopen schelden. Zo ken ik je helemaal niet.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
laat eens zien dan? Hard blijven roepen dat iets zo is als een puber is nog niet outen maar dat leer je misschien nog wel
Nu ben ik niet dom maar jong, of allebei?quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:54 schreef Chewie het volgende:
Maar wat vind je nu zelf eigenlijk van het onderwerp of mag je daar van mama niks over zeggen?
Oh je kent me ook nogquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:54 schreef NotYou het volgende:
[..]
Het is toch ook zo? Begrijp echt niet waarom je het hier zo krampachtig ontkent en zelfs gaat lopen schelden. Zo ken ik je helemaal niet.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:55 schreef NotYou het volgende:
[..]
Als de levensgenietende hoerenloper die je bent ja.
Ben ik nou dom, jong of aan het trollen en waarom kom je er hier niet gewoon voor uit? Je zegt sowieso al dat je het gewoon een normaal beroep vindt of dat het dat iig ook gewoon kan zijn. Tuurlijk zal een aantal vrouwen hier je na zoiets anders zien, maar wat maken die nou uit?quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:57 schreef Chewie het volgende:
[..]wellicht de cursus trollen 101 nog een keer over doen
Dom jong en proberen te trollen kunnen best samengaan.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:58 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ben ik nou dom, jong of aan het trollen en waarom kom je er hier niet gewoon voor uit?
Je zegt sowieso al dat je het gewoon een normaal beroep vindt of dat het dat iig ook gewoon kan zijn. Tuurlijk zal een aantal vrouwen je hier na zoiets anders zien, maar wat maken die nou uit?
Matig trolletjequote:Wees gewoon jezelf man.
Klopt, dat bewijs je keer op keer.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:02 schreef Chewie het volgende:
Dom jong en proberen te trollen kunnen best samengaan.
Je probeert je er nu heel matig uit te redeneren zul je bedoelen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:02 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dom jong en proberen te trollen kunnen best samengaan.
Dus volgens jouw logica kun je het alleen een normaal beroep vinden als je er zelf gebruik van maakt of hebt gemaakt? Vandaar dus ook mijn vraag die je nog steeds niet beantwoord hebt of jij leraar niet als normaal beroep ziet.
[..]
Matig trolletje
Is het beantwoorden van mijn vragen te confronterend?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:14 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je probeert je er nu heel matig uit te redeneren zul je bedoelen.
Aardig dat je mij als jong bestempeld cadquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:12 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Klopt, dat bewijs je keer op keer.
Te irrelevant, je ontkracht beweringen die ik nooit gedaan heb en ook niet zal doen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:33 schreef Chewie het volgende:
[..]
Is het beantwoorden van mijn vragen te confronterend?
Een ander aanspreken op diens vermeende opleidingsniveau en dan zelf niet eens werkwoorden kunnen vervoegen.. Tja, iedereen is wel eens boos natuurlijk.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:33 schreef Chewie het volgende:
[..]
Aardig dat je mij als jong bestempeld cad
Oh doe ik dat? Jouw redenatie was anders dat als ik prostitutie als gewoon beroep zie ik ook wel gebruik zou maken van die diensten, dus vandaar mijn wedervraag gezien je gebrek aan opleiding of jij leraar niet als gewoon beroep ziet maar het antwoord er op blijft vooralsnog achterwege.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:33 schreef NotYou het volgende:
[..]
Te irrelevant, je ontkracht beweringen die ik nooit gedaan heb en ook niet zal doen.
Oh ik ben ook nog boos ook? Heeft je mama je nooit uitgelegd dat nadenken voor een ander niet zo slim is?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:35 schreef NotYou het volgende:
[..]
Een ander aanspreken op diens vermeende opleidingsniveau en dan zelf niet eens werkwoorden kunnen vervoegen.. Tja, iedereen is wel eens boos natuurlijk.
Uhh nee, waar en wanneer zou ik dat zo hebben gesteld?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:36 schreef Chewie het volgende:
[..]
Oh doe ik dat? Jouw redenatie was anders dat als ik prostitutie als gewoon beroep zie ik ook wel gebruik zou maken van die diensten, dus vandaar mijn wedervraag gezien je gebrek aan opleiding of jij leraar niet als gewoon beroep ziet maar het antwoord er op blijft vooralsnog achterwege.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:37 schreef Chewie het volgende:
[..]
Oh ik ben ook nog boos ook? Heeft je mama je nooit uitgelegd dat nadenken voor een ander niet zo slim is?
quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:36 schreef Chewie het volgende:
[..]
Oh doe ik dat? Jouw redenatie was anders dat als ik prostitutie als gewoon beroep zie ik ook wel gebruik zou maken van die diensten, dus vandaar mijn wedervraag gezien je gebrek aan opleiding of jij leraar niet als gewoon beroep ziet maar het antwoord er op blijft vooralsnog achterwege.
..de jouwe, jou niet blijkbaar?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:37 schreef NotYou het volgende:
[..]
Uhh nee, waar en wanneer zou ik dat zo hebben gesteld?
In je reacties? Of is je korte termijn geheugen ook al kapot?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:37 schreef NotYou het volgende:
[..]
Uhh nee, waar en wanneer zou ik dat zo hebben gesteld?
Dat is niet nadenken voor een ander maar gevolg trekken uit wat een ander, jij in dit geval, gezegd heeft.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:37 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
[..]
..de jouwe, jou niet blijkbaar?
Citeer hier ook maar één reactie waarin ik dat doe. Alsjeblieft. Lijkt me heel leuk om te zien.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:39 schreef Chewie het volgende:
[..]
In je reacties? Of is je korte termijn geheugen ook al kapot?
Sorry maar ben je het nu echt aan het verdraaien?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:40 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat is niet nadenken voor een ander maar gevolg trekken uit wat een ander, jij in dit geval, gezegd heeft.
Maar je bent hier blijkbaar om te leren.
Vind je het trouwens vervelend dat ik niet boos word?
Moet ik me zelf nu al herhalen? Jij vond het blijkbaar nodig om mij een oude hoerenbatser te noemen na aanleiding van mijn reactie dat prostitutie als normaal beroep gezien zou moeten worden. Gezien jouw reactie zou je dus alleen die mening mogen hebben als je gebruik maakt van de diensten van prostituees.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:40 schreef NotYou het volgende:
[..]
Citeer hier ook maar één reactie waarin ik dat doe. Alsjeblieft. Lijkt me heel leuk om te zien.
Ah zeg dan gelijk dat het te moeilijk voor je isquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:42 schreef NotYou het volgende:
[..]
Sorry maar ben je het nu echt aan het verdraaien?![]()
![]()
![]()
Het is niet "na aanleiding" maar "naar aanleiding".quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:54 schreef Chewie het volgende:
[..]
Moet ik me zelf nu al herhalen? Jij vond het blijkbaar nodig om mij een oude hoerenbatser te noemen na aanleiding van mijn reactie dat prostitutie als normaal beroep gezien zou moeten worden. Gezien jouw reactie zou je dus alleen die mening mogen hebben als je gebruik maakt van de diensten van prostituees.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:41 schreef Chewie het volgende:
Blijkbaar heb je amper onderwijs genoten en toch denk ik dat je leraar wel als normaal beroep ziet.
Je zet jezelf hier alleen maar meer voor schut hoerenlopertje, houd er in je eigen belang gewoon lekker mee op.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:55 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ah zeg dan gelijk dat het te moeilijk voor je is
Ah zolang je maar niet hoeft te antwoordenquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:56 schreef NotYou het volgende:
[..]
Het is niet "na aanleiding" maar "naar aanleiding".
[..]
Dat heb ik nergens gesteld.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:57 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ah zolang je maar niet hoeft te antwoorden![]()
Maar goed hoe maakt het vinden dat prostitutie een normaal beroep is mij een " oude hoerenbatser" ?
Ah nu is het hoerenlopertje, vroeger betrapt door je vriendjes in de hoerenstraat dat je er zo gefrustreerd over bent?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:57 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je zet jezelf hier alleen maar meer voor schut hoerenlopertje, houd er in je eigen belang gewoon lekker mee op.
Ja dat heb je wel je enige reactie was namelijk " oude hoerenbatser" dus blijkbaar moet je volgens je eigen reactie dat wel zijn om prostitutie als normaal beroep te zien. Vervolgens maak je me ook nog eens uit voor hoerenloper wat je arguement dat je dit nooit zo gesteld hebt niet erg sterker maakt.quote:
Euh nee?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:59 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja dat heb je wel je enige reactie was namelijk " oude hoerenbatser" dus blijkbaar moet je volgens je eigen reactie dat wel zijn om prostitutie als normaal beroep te zien.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:58 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ah nu is het hoerenlopertje, vroeger betrapt door je vriendjes in de hoerenstraat dat je er zo gefrustreerd over bent?
quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:37 schreef Chewie het volgende:
[..]
En waar baseer je dat op? Gewoon dom of ben je volgens je moeder gewoon een beetjes speciaal?
quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:41 schreef Chewie het volgende:
[..]
En hoe heb je mij ge-out trolletje?
Of is het voor jou te moeilijk om te begrijpen dat mensen prostitutie gewoon als beroep kunnen zien ondanks dat ze geen gebruik maken van die diensten? Blijkbaar heb je amper onderwijs genoten en toch denk ik dat je leraar wel als normaal beroep ziet.
(Je zegt hier overigens twee keer hetzelfde..)quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:48 schreef Chewie het volgende:
[..]Zelfs trollen is te moeilijk voor je?
Of ben je domweg niet in staat om ook maar iets te beantwoorden?
quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
laat eens zien dan? Hard blijven roepen dat iets zo is als een puber is nog niet outen maar dat leer je misschien nog wel
quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:33 schreef Chewie het volgende:
[..]
Aardig dat je mij als jong bestempeld cad
quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:39 schreef Chewie het volgende:
[..]
In je reacties? Of is je korte termijn geheugen ook al kapot?
quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:54 schreef Chewie het volgende:
[..]
Moet ik me zelf nu al herhalen? Jij vond het blijkbaar nodig om mij een oude hoerenbatser te noemen na aanleiding van mijn reactie dat prostitutie als normaal beroep gezien zou moeten worden. Gezien jouw reactie zou je dus alleen die mening mogen hebben als je gebruik maakt van de diensten van prostituees.
Mijn nee was duidelijk in je reactie op:quote:
..wat een raar mannetje ben je ook.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:59 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja dat heb je wel je enige reactie was namelijk " oude hoerenbatser" dus blijkbaar moet je volgens je eigen reactie dat wel zijn om prostitutie als normaal beroep te zien. Vervolgens maak je me ook nog eens uit voor hoerenloper wat je arguement dat je dit nooit zo gesteld hebt niet erg sterker maakt.
Ah je krijgt me niet boos om de opmerking hoerenloper en batser dus probeer je het maar zo?quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:06 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
(Je zegt hier overigens twee keer hetzelfde..)
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Het feit dat je hoeren bezoekt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:10 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ah je krijgt me niet boos om de opmerking hoerenloper en batser dus probeer je het maar zo?
Maar nog maar een keer de vraag wat mij maakt mij een hoerenloper/batser?
Ook nog raar ookquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:08 schreef NotYou het volgende:
[..]
Mijn nee was duidelijk in je reactie op:
[..]
..wat een raar mannetje ben je ook.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |