hoezo?quote:
oke dan. ruilen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
je hoeft er niet zo omslachtig om te vragen hoor
ja gaat ook veel te snel hier manquote:
neem wel wat bier mee aiquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik kom je opzoeken in de drunense duinen kutbeest
en 7 kleine meisjesquote:
Ja die trotse vrouwquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:40 schreef Catkiller het volgende:
Drake is toch de vrouw van een par grote negers?¿
Don't you go getting married, don't you go get engagedquote:
Ik zou er kwaad vandoor fietsen op mijn hoge bi als ik zo'n snor had.quote:
jepquote:
Geen idee nog.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
?
Waar slaat dat op, waarom?
Soms zijn nummers nergens anders te vinden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:45 schreef Catkiller het volgende:
Waarom sowieso van yt downloaden, is vaak toch slechte kwaliteit of zo?
precies, dan is recorden via Spotify een beter alternatiefquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:45 schreef Catkiller het volgende:
oh ik dacht gewoon filmpjesquote:
ik heb een downloader waar youtube filmpjes gewoon in 1080p worden geriptquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:45 schreef Catkiller het volgende:
Eerst even op de zakhorloge kijken of het al tijd is om te gaan natuurlijk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik zou er kwaad vandoor fietsen op mijn hoge bi als ik zo'n snor had.
wssquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh god, heb jij hem die ban aangesmeerd?
Jij zal het weten, verrader.quote:
geluid in HD videos is nooit hoger dan 192kb/s .. dus crapquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:46 schreef Der_Mann het volgende:
ik heb een downloader waar youtube filmpjes gewoon in 1080p worden geript
Ja.quote:
aight probeer het wel ffquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:47 schreef remi1986 het volgende:
[..]
basic is gratis ..werkt dan alleen op YT
Nou echt fucking leuk allemaal.quote:
Waarom zou je dat voor video doen dan? Meeste videos zijn toch kut.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:46 schreef Der_Mann het volgende:
iedereen heeft het hier over youtube downloaden maar zegt niet dat het alleen om het geluid gaat
kanjerhommo's
Donequote:Op woensdag 18 februari 2015 19:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]![]()
Ik ga straks mijn sig aanpassen.
Moet stiekem wel grinniken, sorryquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou echt fucking leuk allemaal.
Niet huilen dan genieten ze nog meer.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou echt fucking leuk allemaal.
ik volg een paar youtubers die soms video's van 2 uur ofzo uploaden, dan download ik die liever ipv kans op steeds bufferen enzoquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom zou je dat voor video doen dan? Meeste videos zijn toch kut.
herman in de zon op de terrasquote:
Ik vond het net zo leuk dat het zo druk was de afgelopen tijd.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet huilen dan genieten ze nog meer.
Het is niet illegaalquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Is dat legaal? Muziek downloaden van Youtube???
post gerapporteerdquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
herman in de zon op de terras
Is de nazi die hij gisteren niet was
Want het regent want het regent bàaaaaaans
heb 50GB aan videoclips inmiddels. Daar zet ik dan een flac of 320kb/s mp3 onderquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom zou je dat voor video doen dan? Meeste videos zijn toch kut.
Youtubers volgenquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik volg een paar youtubers die soms video's van 2 uur ofzo uploaden, dan download ik die liever ipv kans op steeds bufferen enzo
Nee anders kon het wel via YouTube, die willen extra views in plaats van dat jij het binnen haalt en niet meer naar dat nummer terug komt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Is dat legaal? Muziek downloaden van Youtube???
Klinkt kut.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zijn gewoon een paar gasten die gamen en grappen maken, nou poe poe
Wil niet stoken, maar hij liegt.quote:
Wat gebeurt er allemaal man.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wil niet stoken, maar hij liegt.
kijken hoe andere mensen een spel spelenquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zijn gewoon een paar gasten die gamen en grappen maken, nou poe poe
penguinz0quote:
post gerapporteerdquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wil niet stoken, maar hij liegt.
het gaat niet om het spel, jopiequote:Op woensdag 18 februari 2015 19:52 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
kijken hoe andere mensen een spel spelendat is nog saaier en triester
Walkthroughs?quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het gaat niet om het spel, jopie
Age of Empires 2 games kijken geniet ik meer van dan het zelf spelenquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:52 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
kijken hoe andere mensen een spel spelendat is nog saaier en triester
Morgen een minuut stilte in de uitzending?quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb ik ook last van als het geluid van de mic achterloopt.
Dat is echt kut
En zijn een paar bans gevallen, niks nieuws en al helemaal niks vreemds.quote:
Wel bietje jammer.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En zijn een paar bans gevallen, niks nieuws en al helemaal niks vreemds.
beter gewoon een nummer van jou draaien, dan is het voor de rest 3 minuten stilte als ze de volume uitzettenquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Morgen een minuut stilte in de uitzending?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |