Jagen op wild met een marineschip lijkt mij wel leuk.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:02 schreef freako het volgende:
[..]
http://www.omroepwest.nl/(...)#4QgVIQU89fR5S4Hf.99.
quote:Confrontatie Pechtold-Wilders
PVV-leider Geert Wilders en D66-voorman Alexander Pechtold kruisen, twee dagen voor de Provinciale Statenverkiezingen, in EenVandaag de degens.
De uitzending op 16 maart staat in het teken van deze bijzondere confrontatie. De onderwerpen waar Wilders en Pechtold over zullen debatteren zijn onder andere de Europese Unie, terreur en stand van de economie.
De verkiezingen van Provinciale Staten, op basis waarvan de Eerste Kamer wordt samengesteld, staan dit jaar meer dan ooit in het teken van de Haagse politiek. Premier Rutte zelf maakte deze verkiezingen inzet van het kabinetsbeleid van Rutte 2.
Wilders en Pechtold gaan momenteel nek-aan-nek in de peilingen en zijn al jaren elkaar grote politieke tegenstrevers. Regelmatig botsten ze heftig in de Tweede Kamer. Zo sprak Pechtold er publiekelijk schande van dat er bij een door Wilders georganiseerde demonstratie NSB-vlaggen werden meegedragen. Wilders op zijn beurt maakte de D66-leider uit voor 'zielig, miezerig mannetje'.
Pieter Jan Hagens leidt het debat. De uitzending is op maandag 16 maart.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zou het nog over de provincies gaan?
BTW twee dagen daarvoor is het Roemer vs Bumaquote:Confrontatie Pechtold-Wilders
PVV-leider Geert Wilders en D66-voorman Alexander Pechtold kruisen, twee dagen voor de Provinciale Statenverkiezingen, in EenVandaag de degens.
De uitzending op 16 maart staat in het teken van deze bijzondere confrontatie. De onderwerpen waar Wilders en Pechtold over zullen debatteren zijn onder andere de Europese Unie, terreur en stand van de economie.
De verkiezingen van Provinciale Staten, op basis waarvan de Eerste Kamer wordt samengesteld, staan dit jaar meer dan ooit in het teken van de Haagse politiek. Premier Rutte zelf maakte deze verkiezingen inzet van het kabinetsbeleid van Rutte 2.
Wilders en Pechtold gaan momenteel nek-aan-nek in de peilingen en zijn al jaren elkaar grote politieke tegenstrevers. Regelmatig botsten ze heftig in de Tweede Kamer. Zo sprak Pechtold er publiekelijk schande van dat er bij een door Wilders georganiseerde demonstratie NSB-vlaggen werden meegedragen. Wilders op zijn beurt maakte de D66-leider uit voor 'zielig, miezerig mannetje'.
Pieter Jan Hagens leidt het debat. De uitzending is op maandag 16 maart.
Ik mis de relevantie hiervan voor de provinciale verkiezingen even. Met de EK hebben de eerste twee onderwerpen nog een beetje te maken, maar de derde niet zo erg.quote:De onderwerpen waar Wilders en Pechtold over zullen debatteren zijn onder andere de Europese Unie, terreur en stand van de economie.
Inderdaad, het zal zich wel weer beperken tot oproepen vooral tegen het kabinet te stemmen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik mis de relevantie hiervan voor de provinciale verkiezingen even. Met de EK hebben de eerste twee onderwerpen nog een beetje te maken, maar de derde niet zo erg.
Misschien dat ik dan maar eens recalcitrant voor het kabinetstem.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Inderdaad, het zal zich wel weer beperken tot oproepen vooral tegen het kabinet te stemmen.
Best wel saai werk, is leuker om gewoon de hele dag op dat bureau te zitten.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:12 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Ik ben ingehuurd als stemmenteller![]()
Weet nog niet welk bureau dat mailen ze later nog.
Een strijd die ook nog nooit eerder gevoerd is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:54 schreef Kaas- het volgende:
Pechtold VS. Wilders
Prachtigeen strijd om de overwinning en tussen twee compleet tegenover gestelde ideologische kampen
Ja weet ik maar die plaatsen waren allemaal al ingevuld..quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Best wel saai werk, is leuker om gewoon de hele dag op dat bureau te zitten.
Puntenslijper eerste klasquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:28 schreef freako het volgende:
Ik werd door de gemeente gepolst of ik eventueel op de reservelijst voor voorzitters zou willen. Dat heb ik maar laten schieten, met een beetje pech zit je dan tot midden in de nacht op het stadhuis te wachten tot een ambtenaar het proces-verbaal goedgekeurd heeft.
Gewoon stembureaulid zijn is veel leuker. Ik heb altijd dezelfde taak: Stemhokjes opzetten en afbreken (ben de enige man in de groep), het Register Ongeldige Stempassen raadplegen en puntenslijpen..
Hier ook SP.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
SP of Lokaal Brabant...
Schattig dat de Libertariërs meedoen.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
SP of Lokaal Brabant...
Schattig dat de Libertariërs meedoen.
Treurig dat de publieke omroepen zich hiervoor lenen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik mis de relevantie hiervan voor de provinciale verkiezingen even. Met de EK hebben de eerste twee onderwerpen nog een beetje te maken, maar de derde niet zo erg.
Ik vind het nog veel treuriger dat de politieke partijen zich ervoor lenen:discussiëren over onderwerpen waar de verkiezingen niet over gaan en dan vervolgens verbaasd zijn dat de kiezer weinig vertrouwen heeft in de politiek. Tsja, dat krijg je als je valse verwachtingen wekt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:23 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Treurig dat de publieke omroepen zich hiervoor lenen.
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1293854quote:D66 is volgens de laatste peiling van Maurice de Hond de grootste partij in de provincie Utrecht. De democraten hebben nu 5 zetels in de Provinciale Staten, volgens de prognose worden dat er 11.
De regeringspartijen VVD en PvdA worden flink afgestraft door de Utrechtse kiezer tijdens de Provinciale Statenverkiezingen. Van de 11 zetels die de VVD nu heeft, blijven er slechts 7 over. De PvdA zakt van 7 naar 4. Tussen D66, CDA en PVV wordt het een nek-aan-nek-race.
In dat artikel wordt ook verwezen naar andere peilingen van De Hond, ik neem aan de peilingen die al eerder gepubliceerd zijn. Wat me opvalt is dat nergens complete zetelverdelingen worden genoemd. Worden die ook ergens gepubliceerd, ik kan ze nergens vinden?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:48 schreef borisz het volgende:
[..]
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1293854
Hoezo een strijd? Niemand zal de aanhanger van de één kunnen overtuigen om aan de andere kant te komen staan. Althans ik heb nog nooit gehoord van bekeerde D66'ers naar de PVV of vice versa.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:54 schreef Kaas- het volgende:
Pechtold VS. Wilders
Prachtigeen strijd om de overwinning en tussen twee compleet tegenover gestelde ideologische kampen
Verdient dat nog iets, of krijg je alleen maar gratis koffie.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:28 schreef freako het volgende:
Ik werd door de gemeente gepolst of ik eventueel op de reservelijst voor voorzitters zou willen. Dat heb ik maar laten schieten, met een beetje pech zit je dan tot midden in de nacht op het stadhuis te wachten tot een ambtenaar het proces-verbaal goedgekeurd heeft.
Gewoon stembureaulid zijn is veel leuker. Ik heb altijd dezelfde taak: Stemhokjes opzetten en afbreken (ben de enige man in de groep), het Register Ongeldige Stempassen raadplegen en puntenslijpen..
nee dat klopt, dat zullen ze ook niet proberen ze zijn beide op zoek naar kiezers van de PVDA of VVD.quote:Op zondag 1 maart 2015 03:54 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Hoezo een strijd? Niemand zal de aanhanger van de één kunnen overtuigen om aan de andere kant te komen staan. Althans ik heb nog nooit gehoord van bekeerde D66'ers naar de PVV of vice versa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |