Geen gekke gedachte.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:31 schreef Fera het volgende:
Cool. Jammer dat ik er weinig verstand van heb. Het enige wat me te binnen schiet is een hersentumor, maar dat zal wel niet.
Waar de pijl heen wijst zie je een subdural hematoma, ofwel hersenbloeding.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:33 schreef Fera het volgende:
Damn, zo voor de hand liggend. Stom, stom, stom.
Maar ik zat al meteen dichtbij met een tia hequote:
Ik zie eigenlijk nooit echt iets op zulke plaatjes.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waar de pijl heen wijst zie je een subdural hematoma, ofwel hersenbloeding.
Jaquote:
Mwah.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ik zat al meteen dichtbij met een tia he
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk nooit echt iets op zulke plaatjes.
Tumoren? I don't know.quote:
Proest.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zie een das met een gewei. Ik loop wel meteen door naar de GGZ
Ik zie iig drie witte bolletjes/vlekjes die me opvallen. Verder niets bijzonders volgens mij.quote:
MS.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie iig drie witte bolletjes/vlekjes die me opvallen. Verder niets bijzonders volgens mij.
Dat kan. Maar ik heb geen ervaring met het interpreteren van dat soort dingen, zoals ik net al zei.quote:
Daarom zeg ik het toch ook, muts.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kan. Maar ik heb geen ervaring met het interpreteren van dat soort dingen, zoals ik net al zei.
Dat is zoiets als een patatbakker vragen welk voer het meest geschikt is voor je tropische aquariumvissen.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is zoiets als een patatbakker vragen welk voer het meest geschikt is voor je tropische aquariumvissen.
Persoonlijkheidsstoornissenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:42 schreef Fok-it het volgende:
Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders (kortweg DSM, vertaling diagnostisch en statistisch handboek voor psychische stoornissen) is een Amerikaans handboek dat in de meeste landen als standaard in de psychiatrische diagnostiek dient.
Dit handboek werkt met een aantal hoofdcategorieen
Noem er 5 van
3/5 jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Persoonlijkheidsstoornissen
Ontwikkelingsstoornissen
Eetstoornissen
Yeah, meer weet ik niet.Beetje de voor de hand liggende denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |