Kiriyenka ging ook wel erg bot opzij.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:44 schreef Mykonos het volgende:
Wat een domme val ook: Kadri (?) die midden op een rechte weg het achterwiel van die Sky-man aantikt en het halve peloton ligt erbij.
En dat op een Bianchiquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:52 schreef Mykonos het volgende:
Kelderman iig in orde gelukkig, die rijdt nu een prima tijdrit, extra zuur dat z'n klassement al weg is.
Waar ze nu wel fatsoenlijk op getraind hebben, denk ikquote:
R.I.P.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:48 schreef OProg het volgende:
En Claude Criquielion is overleden.![]()
De man die meer herinnerd zal worden door de wereldtitel die hij niet won dan door die hij wel won.
RIP.
Goed bezig.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:23 schreef Marcoss het volgende:
Ligthart wint in Spanje
[ afbeelding ]
Ach volgens mij is er niks mis met die Bianchi's. Het was gewoon amateuristisch van Bianchi, Belkin, Mollema en Ten Dan om zonder te trainen die fiets te gebruiken.quote:
Ten Dam liet zijn mannetje tenminste nog komen en reed er nog even goed op. Mollema zat er 15 minuten op en geloofde het wel.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ach volgens mij is er niks mis met die Bianchi's. Het was gewoon amateuristisch van Bianchi, Belkin, Mollema en Ten Dan om zonder te trainen die fiets te gebruiken.
Een rondje op de parkeerplaats noem ik geen voorbereiding.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ten Dam liet zijn mannetje tenminste nog komen en reed er nog even goed op. Mollema zat er 15 minuten op en geloofde het wel.
voortaan maar de koers neutraal maken tot aan 1km voor de finishtwitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 18-02-2015 om 17:08:06Ridicuul trouwens dat de jury niet iedereen in dezelfde tijd zet na de crashes in de Ruta del Sol. Zo creëer je alleen maar meer chaos. reageer retweet
Reactie van Verhoevenquote:
En Dumoulin die daarop reageert..twitter:VerhoevenNico twitterde op woensdag 18-02-2015 om 20:33:17@W1lcokelderman gefeliciteerd, klasse gereden! Had jij ook een "zwaantje" 2 meter voor je rijden?? @LottoJumbo_road http://t.co/kzI5ZldVG9 reageer retweet
twitter:tom_dumoulin twitterde op woensdag 18-02-2015 om 20:53:01@VerhoevenNico @dnelissen @W1lcokelderman @LottoJumbo_road Net als vorig jaar... reageer retweet
Johnny heeft een iets andere mening...quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:22 schreef Evertjan het volgende:
voortaan maar de koers neutraal maken tot aan 1km voor de finishtwitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 18-02-2015 om 17:08:06Ridicuul trouwens dat de jury niet iedereen in dezelfde tijd zet na de crashes in de Ruta del Sol. Zo creëer je alleen maar meer chaos. reageer retweet
Toevallig.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:36 schreef Marcoss het volgende:
Taaramae is ook wakker geworden bij Astana blijkbaar..
Tsjah... Vino krijgt Tammaree wel aan het fietsenquote:
Google translate vertaalt brieven ook in het Ests, blijkbaar.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:33 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Tsjah... Vino krijgt Tammaree wel aan het fietsen
Dat zo'n figuur een ploeg mag leiden is eigenlijk ook bespottelijk.
Haha, al zullen beiden wel een woordje Russisch kennenquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Google translate vertaalt brieven ook in het Ests, blijkbaar.
Die reed ergens in de top 10, maar dit is toch niet zijn ding.quote:
Is zijn vrouw inmiddels bevallen? Is er vorig jaar uiteindelijk nog naar buiten gekomen wat zij heeft waardoor hij uit de Vuelta stapte, of is dat angstvallig geheim gehouden?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:06 schreef oxylus11 het volgende:
Gesink start niet in de Algarve wegens priveredenen. Houdt het dan nooit op?
zijn vrouw is bevallen van een zoon op 12 januari wel te vroeg geboren volgens mijquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:32 schreef Coelho het volgende:
[..]
Is zijn vrouw inmiddels bevallen? Is er vorig jaar uiteindelijk nog naar buiten gekomen wat zij heeft waardoor hij uit de Vuelta stapte, of is dat angstvallig geheim gehouden?
FroomeGODquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gelukkig is Syntix nog niet uit zijn winterslaap ontwaakt.
het zal weer eens niet. Houdt Het dan nooit op voor hem?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:06 schreef Waaghals het volgende:
Gesink niet meer gestart vandaag, wegens persoonlijke omstandigheden terug naar huis gegaan.
Ja. Een mooie raid door de Alpen a la boogie 2002 ofzo.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:56 schreef franklop het volgende:
[..]
het zal weer eens niet. Houdt Het dan nooit op voor hem?
Hopelijk leidt alle pech naar 1 gigantische mooie zege.
Dat een mooie zege noemen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:05 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja. Een mooie raid door de Alpen a la boogie 2002 ofzo.
Een zwarte bladzijde in de Nederlandse sportgeschiedenis.quote:
Die mening mag jij hebben. Ik vind het een van de prachtigste prestaties in de Nederlandse sportgeschiedenis.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Een zwarte bladzijde in de Nederlandse sportgeschiedenis.
Je broer gebruiken voor een bloedtransfusie is wel een dieptepunt, zelfs voor wielerbegrippen.
Ik weet hoe je denkt.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die mening mag jij hebben. Ik vind het een van de prachtigste prestaties in de Nederlandse sportgeschiedenis.
Nu wel ja, andere tijden. Hopelijk komt hij ooit weer eens in de buurt van zijn 2009/2010 vorm.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik weet hoe je denkt.
Ik gun Gesink in ieder geval een onbesmeurde overwinning.
Ook in de Boogerd-tijd deed lang niet iedereen aan bloedtransfusies en plasma manipulatie... Andere tijden vind ik voor de mensen die verder gingen dan EPO geen goed argument.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu wel ja, andere tijden. Hopelijk komt hij ooit weer eens in de buurt van zijn 2009/2010 vorm.
Riis gebruikte in de Tour 1996 al bloedtransfusies, en waarschijnlijk heeft Boogerd deze methode ook weer geleerd van de grote rijders uit het peloton. De top gebruikte het dus allang, gewoon weer even een stapje verder om bij te blijven. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ook in de Boogerd-tijd deed lang niet iedereen aan bloedtransfusies en plasma manipulatie... Andere tijden vind ik voor de mensen die verder gingen dan EPO geen goed argument.
Maar ja, we worden het toch niet eens en dit is niet de plek voor deze discussie.
Dat is overigens wel het enige dat Boogerd echt heel duidelijk ontkend heeft (met z'n broer erbij)quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je broer gebruiken voor een bloedtransfusie is wel een dieptepunt, zelfs voor wielerbegrippen.
Omdat hij zijn broer er niet bij wilde lappen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is overigens wel het enige dat Boogerd echt heel duidelijk ontkend heeft (met z'n broer erbij)
Ach, iedereen zat toen aan de snoepjes en al wat erger is.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Overal natuurlijk!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:02 schreef Tommeke het volgende:
Overigens Tammaree vandaag ook weer op de brommer zeg.
En Kwiatkowski ook. Ze zijn bij Quickstep wel vroeg in orde. Waar wil Kwiatkowski goed zijn dit jaar?
Kwiatkowski was hier vorig jaar onverslaanbaar. Dus het valt heel erg mee.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:02 schreef Tommeke het volgende:
Overigens Tammaree vandaag ook weer op de brommer zeg.
En Kwiatkowski ook. Ze zijn bij Quickstep wel vroeg in orde. Waar wil Kwiatkowski goed zijn dit jaar?
De beslissing of je wel of niet gaat voor welke reden is natuurlijk ook subjectief. Waar de een voor weggaat vanwege persoonlijke redenen, blijft de ander gewoon in koersquote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:56 schreef franklop het volgende:
[..]
het zal weer eens niet. Houdt Het dan nooit op voor hem?
Hopelijk leidt alle pech naar 1 gigantische mooie zege.
Juist omdat er zo geheimzinnig over gedaan wordt, begint keer op keer het grote speculeren. Benoem gewoon wat er aan de hand is. Hij zal echt niet gaan vanwege een verkoudheidje bij iemand thuis.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De beslissing of je wel of niet gaat voor welke reden is natuurlijk ook subjectief. Waar de een voor weggaat vanwege persoonlijke redenen, blijft de ander gewoon in koers
Spannend verhaal zo te zien.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:39 schreef Marcoss het volgende:
Wat was dat ook alweer met geblondeerde wielrenners?
[ afbeelding ]
Niks aan de hand mensen, gewoon doorlopen:quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:39 schreef Marcoss het volgende:
Wat was dat ook alweer met geblondeerde wielrenners?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:47 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Niks aan de hand mensen, gewoon doorlopen:
[ afbeelding ]
Duwde hij z'n supermarktwagentje weer snel omhoog ja?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:12 schreef Marcoss het volgende:
Echte Froome-stijl ook weer ja, sterk hoor
Lekkere klim (als tv kijker dan) inderdaad.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:00 schreef Wombcat het volgende:
Lekker steil daar, als je als prof rond de 15-17 km/u rijdt.
Ik hark me ook wel eens zo naar boven. Maar dat zal dan nog wel wat minder steil zijn. De steilste stukken hier zullen echt wel boven de 20% zijn.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Lekkere klim (als tv kijker dan) inderdaad.
Hij valt me mee eerlijk gezegd. Maar mijn verwachtingen waren ook wel heel erg laag.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:58 schreef TargaFlorio het volgende:
Kroon als commentator bevalt me nog niet echt...
Mij wel. Goed verzorgd Nederlands, prettig stemgeluid, weinig onnozel commentaar, weinig idiote superlatieven.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:58 schreef TargaFlorio het volgende:
Die getallentwitter:ammattipyoraily twitterde op zaterdag 21-02-2015 om 23:48:05#61RdS, Stage 4. Alto de Allanadas (last 1.82 km, 12.20 %)Froome: 6:45, 16.18 Kph, VAM 1973 m/hContador: 7:14, 15.10 Kph, VAM 1841 m/h reageer retweet
Alles beter dan Jose Been.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:58 schreef TargaFlorio het volgende:
In februari ook nog eensquote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:58 schreef TheArt het volgende:
Die getallentwitter:ammattipyoraily twitterde op zaterdag 21-02-2015 om 23:48:05#61RdS, Stage 4. Alto de Allanadas (last 1.82 km, 12.20 %)Froome: 6:45, 16.18 Kph, VAM 1973 m/hContador: 7:14, 15.10 Kph, VAM 1841 m/h reageer retweet
Wtf. Geen wonder dat ze zover van de rest wegrijden.
Gaat lekker, vorig jaar werden in Haut-var de fietsen van Sky ook al gejat.quote:Op zondag 22 februari 2015 10:01 schreef Pino112 het volgende:
Alle fietsen van Cult Energy gejat: http://nos.nl/artikel/202(...)oeg-cult-energy.html
Als iedereen fietsen steelt is diefstal natuurlijk niet meer erg.quote:Op zondag 22 februari 2015 10:40 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Gaat lekker, vorig jaar werden in Haut-var de fietsen van Sky ook al gejat.
Ik vind getallen van zo'n klein segment altijd lastig op waarde te schatten. Pieter Serry heeft het Strava record op de muur van Huy met een VAM van 2003 m/h (record van Piti daar ligt natuurlijk nog veel hoger). Cijfers over langere klims zeggen veel meer.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:58 schreef TheArt het volgende:
Wtf. Geen wonder dat ze zover van de rest wegrijden.
Bij een ploeg met een sponsor die Cult Energy heet zou ik toch een iets spectaculairdere uitrusting verwachten.quote:Op zondag 22 februari 2015 10:01 schreef Pino112 het volgende:
Alle fietsen van Cult Energy gejat: http://nos.nl/artikel/202(...)oeg-cult-energy.html
Dat Rock Racing was toch een beestige ploeg inderdaad ... Die hadden echt coole outfits ...quote:Op zondag 22 februari 2015 11:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bij een ploeg met een sponsor die Cult Energy heet zou ik toch een iets spectaculairdere uitrusting verwachten.
Rock Racing:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 februari 2015 10:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als iedereen fietsen steelt is diefstal natuurlijk niet meer erg.
Bovenstaande outfit vind ik niet hun mooiste. Die zwart/groene is mooier.quote:Op zondag 22 februari 2015 11:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat Rock Racing was toch een beestige ploeg inderdaad ... Die hadden echt coole outfits ...
Mja, leuk voor kinderen en liefhebbers van black metal, maar als volwassene kan je toch niet meer met doodshoofdjes en teksten als ''Rocks not dead'' op je (sport)kleding rondlopen?quote:Op zondag 22 februari 2015 11:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat Rock Racing was toch een beestige ploeg inderdaad ... Die hadden echt coole outfits ...
Want?quote:Op zondag 22 februari 2015 12:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kruijswijk en Mollema naar huis in Ruta del Sol, Gesink in de Algarve. De Nederlandse juffrouwen laten zich weer van hun beste kant zien.
Voor Gesink weet je geen reden, Kruiswijk schijnt al tijdje met heftige verkoudheid te lopen dus niet heel raar.quote:
quote:Algarve
Froome's ploeggenoot Geraint Thomas won de Ronde van de Algarve. De leidende positie van de Brit kwam in de 178 kilometer lange slotetappe van Almodovar naar Vilamoura niet meer in gevaar.
De ritoverwinning ging naar de Duitser André Greipel, die de snelste was in de sprint. De Belg Tom Van Asbroeck (Lotto-Jumbo) en Raymond Kreder (Roompot) kwamen net tekort.
Thomas greep donderdag de macht, door solo de tweede etappe te winnen. Hij hield vervolgens stand in de tijdrit van vrijdag en de zware klimrit van zaterdag.
In de Ruta del Sol zijn vanmiddag alle renners afgestaptquote:Op zondag 22 februari 2015 17:00 schreef Evertjan het volgende:
het gaat nog niet zo lekker met Lotto-NL-Jumbo Gesink naar huis en Kruiswijk afgestapt en nu ook LtD afgestapt in Ruta del Sol
oh ja ofcquote:Op zondag 22 februari 2015 17:34 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
In de Ruta del Sol zijn vanmiddag alle renners afgestapt
quote:Teams niet meer welkom in Ronde van Oman
De Ronde van Oman wil ploegen weigeren. De wedstrijdorganisatie was niet te spreken over het schrappen van de vijfde rit na een protest van de renners. De opstand kan mogelijk gevolgen hebben voor enkele ploegen, schrijft De Telegraaf.
Wielerlegende Eddy Merckx, die aan de organisatie is verbonden, had voor de start van de laatste etappe een gesprek met de minister van sport over de Ronde van Oman. “Ze hebben mij laten weten dat ze overwegen een paar ploegen niet uit te nodigen na de actie van gisteren”, zei de vijfvoudig Tour-winnaar zonder namen te noemen.
Het protest wegens extreme weersomstandigheden was een initiatief van Etixx-QuickStep met Tom Boonen en Fabian Cancellara namens Trek.
twitter:E3Harelbeke twitterde op maandag 23-02-2015 om 12:48:03Het nieuwe campagnebeeld is er! Wie " knijpt " ze in Harelbeke?#cycling @E3Harelbeke reageer retweet
CCC met oud winnaars Schumacher en Rebellinquote:Op maandag 23 februari 2015 14:29 schreef Pino112 het volgende:
Laatste wildcards Amstel Gold Race vergeven
MTN-Qhubeka, Bardiani CSF, Nippo-Vini Fantini, CCC Sprandi Polkowice en Cult Energy Pro Cycling.
Volgens jaar alleen SkyDive Dubai en wat Afrikaanse continentale ploegen als pelotonvulling. Volledig podium voor SKD met Mancebo, Haddi en Palini. Eddy tevreden, de Arabieren tevreden.quote:
Ik schrijf Rebellin alvast weer op voor een top 10quote:Op maandag 23 februari 2015 14:29 schreef Pino112 het volgende:
MTN-Qhubeka, Bardiani CSF, Nippo-Vini Fantini, CCC Sprandi Polkowice en Cult Energy Pro Cycling.
Die pa van Karsten is wel een baas trouwens. Ook Engels van gehad op diezelfde middelbare school.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:44 schreef Mani89 het volgende:
Filmpje van José en Karsten, die vroeger blijkbaar bij elkaar op school zaten.
http://www.rtvdrenthe.nl/(...).VOtCHZKapLg.twitter
twitter:NOSwielrennen twitterde op dinsdag 24-02-2015 om 11:29:01Voorjaarsklassiekers live bij de NOS http://t.co/VjHLUsIrfe reageer retweet
twitter:Etixx_QuickStep twitterde op dinsdag 24-02-2015 om 16:23:29Breaking team news! @Etixx_QuickStep reaches agreements with @77Gaviria and Rodrigo Contreras! reageer retweet
Jammer dat hij voor criminele Patje gaat rijdenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:20 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Etixx_QuickStep twitterde op dinsdag 24-02-2015 om 16:23:29Breaking team news! @Etixx_QuickStep reaches agreements with @77Gaviria and Rodrigo Contreras! reageer retweet
En gezien het goede Engels van Been een goede leraar.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:19 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Die pa van Karsten is wel een baas trouwens. Ook Engels van gehad op diezelfde middelbare school.
Zonder Mart dus I don't care.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:35 schreef Pino112 het volgende:
twitter:NOSwielrennen twitterde op dinsdag 24-02-2015 om 11:29:01Voorjaarsklassiekers live bij de NOS http://t.co/VjHLUsIrfe reageer retweet
Ben benieuwd of hij wel op de baan actief blijft, Patje probeert dat bij Cavendish, Terpstra en Keisse ook zoveel mogelijk te voorkomen..quote:
Opmerkelijk geen Europcar of cofidis.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:29 schreef Pino112 het volgende:
Ik zat net te denken dat Herbert waarschijnlijk in Astana zit voor het schaatsen en wie weet is er nog wel een shorttrack wedstrijd, dus houd de moed erin voor zijn Martheid!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zonder Mart dus I don't care.
Zenden ze die allemaal live uit? Dwars door Vlaanderen of de Scheldeprijs hebben ze volgens mij nog nooit uitgezonden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:35 schreef Pino112 het volgende:
Samenvatting van een minuut of 2 telt ook bij de NOSquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:41 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Zenden ze die allemaal live uit? Dwars door Vlaanderen of de Scheldeprijs hebben ze volgens mij nog nooit uitgezonden.
en dat is alleen als Terpstra wint, anders 30 a 35 secondenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:45 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Samenvatting van een minuut of 2 telt ook bij de NOS
Iedereen is gestopt met doping gebruiken he, dus ze kunnen weer meer uitzenden #hetnieuwewielrennenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:41 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Zenden ze die allemaal live uit? Dwars door Vlaanderen of de Scheldeprijs hebben ze volgens mij nog nooit uitgezonden.
Dus hij was gewoon zwanger op al die foto's?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:25 schreef Marcoss het volgende:
Betancur heeft toch nog iets gedaan 9 maanden geleden..![]()
[ afbeelding ]
geloof er niks van want Kuurne zenden ze al 2 jaar niet uitquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:41 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Of NOS.nl.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:45 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Samenvatting van een minuut of 2 telt ook bij de NOS
bron: http://nos.nl/artikel/202(...)e-hand-na-crash.htmlquote:Renner Cremers aan beterende hand na crash
Ruud Cremers is na een harde val in de tweede etappe van de Vuelta Independencia Nacional met hoofdletsel opgenomen in een ziekenhuis in de Dominicaanse Republiek. De toestand van de Nederlandse renner van de procontinentale Novo Nordisk-ploeg is aan de beterende hand.
Cremers gaat vooruit en als hij stabiel genoeg is om te vervoeren, wordt hij overgebracht naar een ziekenhuis in Atlanta.
"Iedereen bij Novo Nordisk hoopt op een goed herstel van Ruud", zegt Phil Southerland, directeur bij Novo Nordisk. "Ook doen we er alles aan Ruud en zijn familie te steunen in dit proces. We gebruiken alle middelen die wij ter beschikking hebben om ervoor te zorgen dat Ruud de best mogelijke zorg krijgt."
Diabetes
De ploeg van Novo Nordisk bestaat louter uit renners met diabetes. Naast Cremers rijden ook Martijn Verschoor en Gerd de Keijzer voor het Amerikaanse team.
Laat wel weer mooi zien waar de renners staan, qua respect dat men voor ze heeft vanuit sommige organisatoren. Bek dicht en fietsen, wat nou m'n tubes knappen van de hitte, Parijs Roubaix is ook soms gevaarlijkquote:Op maandag 23 februari 2015 14:38 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Volgens jaar alleen SkyDive Dubai en wat Afrikaanse continentale ploegen als pelotonvulling. Volledig podium voor SKD met Mancebo, Haddi en Palini. Eddy tevreden, de Arabieren tevreden.
Denk dat hij sowieso wel terecht kan bij Roompot als hij dat zelf wil, maar dat hij op een WT-ploeg rekent als hij echt dat record verbreekt vanavond (maar die kans is vrij klein)quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:44 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als TD nu eens een nieuw uurrecord rijd, zien jullie hem dan eigelijk nog ergens onderdak vinden dit seizoen? Meeste ploegen zijn soort van vol denk ik....
Welke kans is klein? Het record of dat er een WT ploeg nog met hem in zee wil?quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat hij sowieso wel terecht kan bij Roompot als hij dat zelf wil, maar dat hij op een WT-ploeg rekent als hij echt dat record verbreekt vanavond (maar die kans is vrij klein)
Denk het niet eigenlijk. Misschien een vaag ploegje dat de publiciteit wel kan gebruiken maar verder heeft Dekker totaal niet kunnen bewijzen dat hij een plek verdient in het peloton op WT of zelfs pro continiveau.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:44 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als TD nu eens een nieuw uurrecord rijd, zien jullie hem dan eigelijk nog ergens onderdak vinden dit seizoen? Meeste ploegen zijn soort van vol denk ik....
quote:Lieuwe Westra is tijdens een training in de omgeving van Monaco hard onderuit gegaan. De wielrenner van Astana keek op zijn fietscomputer en miste daardoor een paaltje op de weg. Westra belandde op zijn knie en stuurde het resultaat van zijn valpartij via Twitter de wereld in.
"De schade is gelukkig niet ernstig. Ik ben er goed vanaf gekomen", laat Westra in een reactie weten. De Astana-renner bereidt zich voor op de Tirreno-Adriatico die op 11 maart begint met een ploegentijdrit. Westra moet kopman Vincenzo Nibali bijstaan in de jacht op de eindzege van de meerdaagse wedstrijd.
twitter:lieuwewestra twitterde op woensdag 25-02-2015 om 12:53:26Lkkr losfietsen !! Even niet opletten en meneer lag weer op de grond en jawel op de knie voor de 469 ste keer....😁😁😁 http://t.co/WXJJ8PcsYw reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:44 schreef Mani89 het volgende:
Westra doet een Froompje.
[..]twitter:lieuwewestra twitterde op woensdag 25-02-2015 om 12:53:26Lkkr losfietsen !! Even niet opletten en meneer lag weer op de grond en jawel op de knie voor de 469 ste keer....😁😁😁 http://t.co/WXJJ8PcsYw reageer retweet
Inb4 Speldparodie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allebeiquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:33 schreef Coelho het volgende:
[..]
Welke kans is klein? Het record of dat er een WT ploeg nog met hem in zee wil?
Dat denk ik dus ook als ik naar de laatste twee jaar kijk...blijft jammer.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:57 schreef Ericr het volgende:
maar verder heeft Dekker totaal niet kunnen bewijzen dat hij een plek verdient in het peloton op WT of zelfs pro continiveau.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:44 schreef Mani89 het volgende:
Westra doet een Froompje.
[..]twitter:lieuwewestra twitterde op woensdag 25-02-2015 om 12:53:26Lkkr losfietsen !! Even niet opletten en meneer lag weer op de grond en jawel op de knie voor de 469 ste keer....😁😁😁 http://t.co/WXJJ8PcsYw reageer retweet
Ach, hij was toch niet geselecteerd voor Parijs-Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voelt hij zich daar niet te groot voor?quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:33 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Achteraf gezien, had ie misschien beter direct voor een Continental ploeg kunnen kiezen denk ik, na zijn schorsing. Minder publiciteit, minder druk dan bij een world tour ploeg als Garmin, of zou het niets uitgemaakt hebben?
Niet? Dat was toch een doel voor hem dit jaar?quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ach, hij was toch niet geselecteerd voor Parijs-Nice.
Je kon er op wachten:quote:Op maandag 23 februari 2015 13:21 schreef Marcoss het volgende:
twitter:E3Harelbeke twitterde op maandag 23-02-2015 om 12:48:03Het nieuwe campagnebeeld is er! Wie " knijpt " ze in Harelbeke?#cycling @E3Harelbeke reageer retweet
quote:De affiche van de wielerwedstrijd E3 Harelbeke valt niet bij iedereen in goede aarde. Het Instituut voor de gelijkheid van vrouwen en mannen eist de onmiddellijke stopzetting van de campagne en van de verdere verspreiding van de affiche.
De affiche van de E3 toont de achterkant van een hostess, haar rok omhoog, en de hand van een wielrenner die dichterbij komt. Daarbij wordt gesuggereerd dat de renner in haar billen gaat knijpen. De affiche verwijst naar twee jaar geleden, toen Peter Sagan in de billen van een bloemenmeisje pitste.
Deze campagne is volgens het Instituut een inbreuk uit op de antidiscriminatiewet van 10 mei 2007. "Bovendien bevestigt de slogan de bedoeling van de wielrenner om de hostess in de billen te knijpen en zet wielrenners aldus aan om hetzelfde te doen", staat in de persmededeling te lezen.
"Deze campagne beeldt vrouwen af als lustobject en zet aan tot seksuele intimidatie", zegt Liesbet Stevens, adjunct-directrice van het Instituut voor gelijkheid van vrouwen en mannen.
"Geconfronteerd met beledigende en vernederende seksistische stereotypen, dringt een mentaliteitswijziging zich op. Daarom zal het Instituut binnenkort ook met de hoofdsponsors van het evenement in kwestie contact opnemen."
UCI wil logo niet op sponsor
Ook de Internationale Wielerunie UCI wil niks te maken hebben met de affiche. "We hebben inderdaad telefoon gekregen van de UCI. Ze hebben gevraagd om hun logo te verwijderen. Ze willen niet geassocieerd worden met de campagne', zegt Jacques Coussens, communicatieverantwoordelijke van de E3 Harelbeke, in Het Nieuwsblad.
Moet de Tirreno rijden, omdat Astana denkt dat ze dan 2 seconden sneller gaan in de ploegentijdrit (waar Westra volgens mij helemaal niet zo goed in is).quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Niet? Dat was toch een doel voor hem dit jaar?
En een klokje die ook nog verkeerd loopquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:37 schreef Szura het volgende:
Handig zo'n recordpoging met alleen een klokje in beeld
http://www.nu.nl/sport/40(...)-oranje-peloton.htmlquote:Wielerploeg Team Roompot gaat verder als Team Roompot Oranje Peloton. Reden van de gewijzigde naam is de komst van de Staatsloterij als nieuwe sponsor.
De nieuwe naam is zaterdag al te zien op de tenues van de Nederlandse ploeg in de Omloop Het Nieuwsblad, de eerste semiklassieker in Vlaanderen.
De Staatsloterij heeft met opzet voor Oranje Peloton gekozen omdat het ook de recreatieve fietser wil betrekken.
"Door het fietsen te omarmen willen wij onze brede maatschappelijke betrokkenheid laten zien", zegt directeur 'corporate affairs' Arjan van 't Veer.
"Gedurende het jaar zullen er verschillende activiteiten ontwikkeld worden voor de recreatieve- en toerfietsers. Wij investeren in breedtesport en steunen de talentontwikkeling binnen de wielersport."
Als de staatsloterij daar een campagne omheen bedenkt kan dat prima natuurlijk.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:15 schreef Marcoss het volgende:
Met Oranje Peloton heb je nog niet direct een link met de Staatsloterij
Dat moet wel, anders is het een rare naam, doe dan gewoon Roompot-Staatsloterij.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als de staatsloterij daar een campagne omheen bedenkt kan dat prima natuurlijk.
Ja, als je straks een peloton loten kunt kopen i.p.v. een straatje.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als de staatsloterij daar een campagne omheen bedenkt kan dat prima natuurlijk.
Maar ze willen niet de Staatsloterij promoten maar de actie met Oranje Peloton. Dus dan neem dat erbij in de naam. Dat die actie van de Staatsloterij een wat vreemde naam heeft ligt meer bij hun. Wel mooi dat ze nu echt de sponsoren bij de ploeg hebben die aansluiten bij het concept van de ploeg. Dat is wel knap ingestoken dusquote:Op donderdag 26 februari 2015 10:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat moet wel, anders is het een rare naam, doe dan gewoon Roompot-Staatsloterij.
En dat is volgens mij zijn grootse probleem op dit moment.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Voelt hij zich daar niet te groot voor?
ik weet niet of dat nu echt zo nog is. Voor mijn gevoel heeft hij het plezier in wielrennen terug. Een ploeg als Roompot zou ideaal zijn. Daar mag vrij gekoerst worden en in kleine rondes kan hij prima zijn tijdritjes winnen lijkt me. De afgelopen jaren is hij wel redelijk afgestompt als knechtquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:48 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
En dat is volgens mij zijn grootse probleem op dit moment.
Wellicht te maken dat in diversen landen gokbedrijven geen reclame mogen maken.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat moet wel, anders is het een rare naam, doe dan gewoon Roompot-Staatsloterij.
Waarom mogen Lotto en FDJ dan wel, als Staatsloterij niet mag?quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:01 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Wellicht te maken dat in diversen landen gokbedrijven geen reclame mogen maken.
Remember Unibet?
Lijkt me niet, zie Lotto-Jumbo en Lotto-Soudal.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:01 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Wellicht te maken dat in diversen landen gokbedrijven geen reclame mogen maken.
Remember Unibet?
Krijgt de Staatsloterij dan ontheffing voor toerfietsevenementen, daar waar anderen ze niet mogen organiseren?quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Lijkt me niet, zie Lotto-Jumbo en Lotto-Soudal.
Oranje Peleton is gewoon een sponsorproject van de Staatsloterij waarbij ze toerfietsevenementen steunen.
Daar heb je idd een punt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Lijkt me niet, zie Lotto-Jumbo en Lotto-Soudal.
Oranje Peleton is gewoon een sponsorproject van de Staatsloterij waarbij ze toerfietsevenementen steunen.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:17 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Krijgt de Staatsloterij dan ontheffing voor toerfietsevenementen, daar waar anderen ze niet mogen organiseren?
Nederlandse Lotto, Staatsloterij, Belgische Lotto en FdJ zijn allemaal eigendom van de staat.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:32 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Daar heb je idd een punt.
Maar waarom was Unibet dan verboden.
Wikipedia levert me ook niet echt iets op.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Unibet.com_(wielerploeg)
In Zuid-Limburg is het aantal organisaties dat grote tochten mag organiseren erg beperkt. Alle plekken zijn al verdeeld. Het is een controversiële regel.quote:
twitter:UCI_cycling twitterde op vrijdag 27-02-2015 om 09:32:58The UCI requests withdrawal of Astana Pro Team licence. http://t.co/zdKKQppssF (EN) / http://t.co/uvfijMT2uL (FR) reageer retweet
De naam is wel weer erg besmet. Vraag me af of een koers een 'verbande' ploeg een wildcard geeft. Slecht voor het imago.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:44 schreef Marcoss het volgende:
Geloof niet dat er een koers is die Astana weigert als ze een wildcard aanvragen. Kunnen ze wel wat koersen skippen die ze toch al overbodig vinden, zoals Polen ofzo..
In Frankrijk hebben ze dan weer een plekje vrij om een Frans ploegje een kans te bieden.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:32 schreef Muto het volgende:
[..]
De naam is wel weer erg besmet. Vraag me af of een koers een 'verbande' ploeg een wildcard geeft. Slecht voor het imago.
Als de WT licentie wordt ingetrokken krijgen ze ook echt niet zomaar een PC-licentie. Dan mogen ze nergens starten en krijgen ze ook geen wildcards.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:44 schreef Marcoss het volgende:
Geloof niet dat er een koers is die Astana weigert als ze een wildcard aanvragen. Kunnen ze wel wat koersen skippen die ze toch al overbodig vinden, zoals Polen ofzo..
Moet je medelijden hebben met iemand die voor Vino wil fietsen?quote:
twitter:raykerckhoffs twitterde op vrijdag 27-02-2015 om 11:33:53Broer Sep Vanmarcke aan de slag als trainer bij Lotto-Jumbo.http://t.co/cSDm1jNj2h reageer retweet
Mwah, het seizoen is nog niet eens begonnen. Vind het toch wel zuur voor Boom dan, hij zit er net 2 maanden. Met Westra heb ik wat minder medelijdenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Moet je medelijden hebben met iemand die voor Vino wil fietsen?
Een van de weinige toppers in je ploeg tevreden houden, niks aan de hand.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:59 schreef Pino112 het volgende:
twitter:raykerckhoffs twitterde op vrijdag 27-02-2015 om 11:33:53Broer Sep Vanmarcke aan de slag als trainer bij Lotto-Jumbo.http://t.co/cSDm1jNj2h reageer retweet
Dat weet je toch als je daarheen vertrekt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:06 schreef Blik het volgende:
[..]
Mwah, het seizoen is nog niet eens begonnen. Vind het toch wel zuur voor Boom dan, hij zit er net 2 maanden. Met Westra heb ik wat minder medelijden
Oh, dan wordt het verhaal wel anders jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
Als de WT licentie wordt ingetrokken krijgen ze ook echt niet zomaar een PC-licentie. Dan mogen ze nergens starten en krijgen ze ook geen wildcards.
Interessant stukje hierover: http://inrng.com/2015/02/(...)-licence-withdrawal/
Je bent Miguel-fan af?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Moet je medelijden hebben met iemand die voor Vino wil fietsen?
Waarom dat verschil tussen Westra en Boom?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:06 schreef Blik het volgende:
[..]
Mwah, het seizoen is nog niet eens begonnen. Vind het toch wel zuur voor Boom dan, hij zit er net 2 maanden. Met Westra heb ik wat minder medelijden
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:25 schreef Mani89 het volgende:
UCI wil gewoon af van Vino, Riis gaat binnenkort ook al voor de bijl. Ik vind het allemaal prachtig.
Prima inderdaad.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een van de weinige toppers in je ploeg tevreden houden, niks aan de hand.
Omdat Westra er al langer fietst en dus meer weet over de manier van werken van Vino. Boom heeft daar minder kennis over.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarom dat verschil tussen Westra en Boom?
Ja hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:35 schreef Blik het volgende:
[..]
Omdat Westra er al langer fietst en dus meer weet over de manier van werken van Vino. Boom heeft daar minder kennis over.
Oh ja, dat is echt precies hetzelfdequote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het zielig vinden voor Boom is een beetje als het zielig vinden dat een IS-strijder de bak in gaat als hij terugkomt uit Syrie. Je weet waar je voor kiest.
Boom stapte ook nog eens over in exact die periode dat er 3 Astanas in 1 maand tegen de lamp liepen.
Geloof jij nou echt werkelijk waar dat Boom dan geen idee heeft hoe het bij Astana is?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:56 schreef Blik het volgende:
[..]
Oh ja, dat is echt precies hetzelfde
AGR nodigt toch ook Rebellin en Schumacher uitquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:32 schreef Muto het volgende:
[..]
De naam is wel weer erg besmet. Vraag me af of een koers een 'verbande' ploeg een wildcard geeft. Slecht voor het imago.
Mevrouw van Zetten uit Tiel kent die 2 renners niet (meer).quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
AGR nodigt toch ook Rebellin en Schumacher uitDenk dat ze echt nog wel aan de bak komen.
De naieve NOS-volger.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:58 schreef OProg het volgende:
[..]
Geloof jij nou echt werkelijk waar dat Boom dan geen idee heeft hoe het bij Astana is?
Daar is hij helemaal niet gestartquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:03 schreef TargaFlorio het volgende:
Is er trouwens al iets naar buiten gekomen waarom Gesink vorige week Ruta del Sol verlaten heeft?
Ja sorry de Algarve bedoel ik.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daar is hij helemaal niet gestart
(Maar nee, nog niet bekend)
Dat hoor je mij toch niet zeggen, ik vind het alleen wel een beetje sneu voor hem omdat die in feite slechts 2 maanden in dienst is.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:58 schreef OProg het volgende:
[..]
Geloof jij nou echt werkelijk waar dat Boom dan geen idee heeft hoe het bij Astana is?
Je begint zelf te emo-gifen hoor.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:08 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat hoor je mij toch niet zeggen, ik vind het alleen wel een beetje sneu voor hem omdat die in feite slechts 2 maanden in dienst is.
Ik zie niet in waarom daarop dan op een onrespectvolle manier gereageerd moet worden naar mij toe.
Ik dacht toch echt dat jij met deze begonquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je begint zelf te emo-gifen hoor.
Ja omdat ik iets grappig vind. Dat is toch niet gelijk onrespectvol? Zo is het niet bedoelt iig.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:12 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat jij met deze begon
Ik vond je vergelijking te grappig voor woorden..quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja omdat ik iets grappig vind. Dat is toch niet gelijk onrespectvol? Zo is het niet bedoelt iig.
If so: excuses mij.
En dan de UCI die die organisatie boetes gaat geven. Of kan dat niet?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nu maar hopen dat dit escaleert. Astana dat volgens de UCI zelfs geen wild cards mag krijgen en organisatoren die ze toch gewoon geven. En dan zien wat er gebeurt.
Miguel kan natuurlijk bij iedere ploeg terecht. Niks aan de hand.quote:
Jezus, cyclingnews ook al een nieuw uiterlijk, net als wielerflits. Mijn autisme wat doe je.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:06 schreef LeTourdeFrance het volgende:
http://www.cyclingnews.co(...)to-tirreno-adriatico
Ik vind die site altijd zo onoverzichtelijk. Nu met nieuwe layout is er zo te zien weinig veranderd.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jezus, cyclingnews ook al een nieuw uiterlijk, net als wielerflits. Mijn autisme wat doe je.
Je verwacht het niet.quote:“De audit toont aan dat er een groot verschil is tussen wat de directie verklaarde in december en de realiteit”, klinkt het. De Italiaanse justitie heeft informatie uit het Padova-rapport gedeeld met de UCI. De internationale wielerunie heeft deze informatie doorgegeven aan de licentiecommissie.
quote:Alessandro Ballan kan in augustus zijn rentree maken
Alessandro Ballan kan op 17 augustus zijn rentree in het peloton maken. De 35-jarige Italiaan is momenteel geschorst vanwege zijn betrokkenheid in de Mantova-zaak, maar het internationaal sporttribunaal CAS heeft besloten om zijn straf in te korten. Dat meldt het Italiaanse tuttoBICI.
Ballan werd in januari 2014 door het Italiaans Olympisch Comité voor twee jaar geschorst, maar ging in beroep. Zijn straf is nu met vijf maanden ingekort. Oud-wereldkampioen Ballan reed zijn laatste wedstrijdkilometers in juli 2013.
quote:Astana Pro Team has received confirmation from the Union Cycliste International of their receipt of results from the recent audit by the Institute of Sport and Science at the University of Lausanne, and the subsequent transfer of those results to the Independent License Commission -
Astana Pro Team will consult with its attorneys to prepare documents and testimony before the Independent License Commission -
Astana Pro Team will reserve its rights pending due process at the Independent License Commission to appeal to the Court of Arbitration for Sport following the scheduled procedure -
Met welke licentie willen ze dan die wildcard aanvragen? Als Astana geen WT-licentie krijgt, hebben ze geen enkele licentie, ook geen ProContinentale. En de termijn voor het aanvragen daarvan is ook al lang verstreken.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:44 schreef Marcoss het volgende:
Ach, als ASO en RCS vinden dat Astana overal maar moet kunnen starten, wat gaat de UCI dan doen? Ze uit de World Tour gooien?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En dan de UCI die die organisatie boetes gaat geven. Of kan dat niet?
Ja, dan gaan ze gewoon zonder Tour, Giro, Vuelta, PR, LBL, Tirreno, PN verder. De UCI is groter dan die koersen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ach, als ASO en RCS vinden dat Astana overal maar moet kunnen starten, wat gaat de UCI dan doen? Ze uit de World Tour gooien?
De ASO gaat echt geen conflict beginnen met de UCI om Astana. Volgens mij zijn die al lang blij als Astana uit het peloton verdwijnt. De RCS zal misschien nog wat mekkeren, maar als Aru en Nibali bij het verdwijnen van de ploeg ergens anders tekenen, gaan die ook geen seconde er wakker van liggen of Astana nog bestaat.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, dan gaan ze gewoon zonder Tour, Giro, Vuelta, PR, LBL, Tirreno, PN verder. De UCI is groter dan die koersen.Dan wordt de ronde van Californië gewoon drie weken. En de Eneco Tour en de ronde van Beijing.
Wellicht door de naam Vinokourov?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:09 schreef Evertjan het volgende:
zou het wel zielig vinden voor Lars Boom [...] Hoe kon die jongen nou weten dat het een boevenbende is bij Astana
Ik ga er van uit dat dit ironie is.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:09 schreef Evertjan het volgende:
zou het wel zielig vinden voor Lars Boom die tekent met een schoon geweten bij Astana. Hoe kon die jongen nou weten dat het een boevenbende is bij Astana
Goh, zou het?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat dit ironie is.
Greg heeft in die tijd dus ook uit het potje gesnoept, niet zoveel als ultieme valsspeler Gilbert in zijn Lotto tijd maar toch.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:43 schreef ratatat het volgende:
http://nos.nl/artikel/202(...)n-dopinggebruik.html
als je een klassieker wint als Belg ben je een wielerheld voor het levenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Greg heeft in die tijd dus ook uit het potje gesnoept, niet zoveel als ultieme valsspeler Gilbert in zijn Lotto tijd maar toch.
Snap trouwens niet waarom Gilbert bij de Belgen nog steeds op een voetstuk staat door vnl. zijn prestaties bij Lotto
Lars heeft zich waarschijnlijk iets teveel door zijn golddigger vrouwtje laten leiden die veel te veel $$$ tekens in haar ogen heeft.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:09 schreef Evertjan het volgende:
zou het wel zielig vinden voor Lars Boom die tekent met een schoon geweten bij Astana. Hoe kon die jongen nou weten dat het een boevenbende is bij Astana
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:09 schreef Evertjan het volgende:
Klassiekers kan je zonder doping winnen zeggen ze in België, een grote ronde niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
als je een klassieker wint als Belg ben je een wielerheld voor het leven
Wat een onzin. Je kent haar niet eens en die familie krijgt al genoeg over zich heen omdat Lars fietstquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:14 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Lars heeft zich waarschijnlijk iets teveel door zijn golddigger vrouwtje laten leiden die veel te veel $$$ tekens in haar ogen heeft.
Interessant. Hij bevestigt dat renners de brief van Vino zien als aanmoediging te dopen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:24 schreef PippenScottie het volgende:
Over de brieven van Vino:
http://velonews.competito(...)-career-short_361792
Vind ik nogal een baude bewering dat ik nuffie Timmermans niet ken. Maar goed, als jij het zegt.......quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je kent haar niet eens en die familie krijgt al genoeg over zich heen omdat Lars fietst
Wordt fietsen zo slecht betaald?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je kent haar niet eens en die familie krijgt al genoeg over zich heen omdat Lars fietst
Kan echt 0,0% procent meeleven met de familie Boom. Lars had na zijn touretappe echt voor elke ploeg kunnen fietsen dit seizoen, kiest hij zelf voor het geld en een besmeurde ploeg die van geen kant deugt. Was naar Sky gegaan met Knaven samenwerken in de klassiekers en ploegmaten als Stannard en Wiggo.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Interessant dit. Eigenlijk is dit voor een beetje verstandig mens nog een betere reden om niet bij Astana te willen koersen dan eventueel georganiseerd dopinggebruik aldaar. Doping is uiteindelijk gewoon een persoonlijke keuze, maar dit krijg je hoe dan ook op je dak. Dan heb ik toch meer respect voor de openbare motivatiemiddelen van Riis, zoals de Kilimanjaro beklimmen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:24 schreef PippenScottie het volgende:
Over de brieven van Vino:
http://velonews.competito(...)-career-short_361792
Sky is ook besmet volgens velen, Etixx ook dus waar kun je nog heen als renner ?quote:Op zondag 1 maart 2015 11:50 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Kan echt 0,0% procent meeleven met de familie Boom. Lars had na zijn touretappe echt voor elke ploeg kunnen fietsen dit seizoen, kiest hij zelf voor het geld en een besmeurde ploeg die van geen kant deugt. Was naar Sky gegaan met Knaven samenwerken in de klassiekers en ploegmaten als Stannard en Wiggo.
Sowieso communiceren via brieven is belachelijk.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:35 schreef koloskabouter het volgende:
[..]
Interessant dit. Eigenlijk is dit voor een beetje verstandig mens nog een betere reden om niet bij Astana te willen koersen dan eventueel georganiseerd dopinggebruik aldaar. Doping is uiteindelijk gewoon een persoonlijke keuze, maar dit krijg je hoe dan ook op je dak. Dan heb ik toch meer respect voor de openbare motivatiemiddelen van Riis, zoals de Kilimanjaro beklimmen.
Nu zal Boom wellicht niet op de hoogte zijn geweest van de precieze inhoud van de brieven, maar het was wel bekend dat Vino brieven stuurde. Dat is toch geen doen. De enige mensen die met dit soort intenties brieven sturen zijn die buren die niet durven aanbellen over overlast en studenten die schoon genoeg hebben van die vieze plee in hun studentenhuis.
Enige manier om Astana nog enigszins geloofwaardig te maken is om die malloot er uit te gooien en hem persona non grata te maken. Maar ja, Vino is een god in Kazachstan dus dat gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Sowieso communiceren via brieven is belachelijk.
Zonder Vino geen Astana ploeg.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Enige manier om Astana nog enigszins geloofwaardig te maken is om die malloot er uit te gooien en hem persona non grata te maken. Maar ja, Vino is een god in Kazachstan dus dat gaat niet gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |