Dit herinner ik me idd van mijn eigen vk. Ik hou idd die RIVM folder aan, die heb ik ook gehad. Ben niet zo onder de indruk van het Voedingscentrum en hun adviezen, ook op andere fronten.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:30 schreef mignonne het volgende:
Salami en rauwe ham etcetera is bewerkt en zou geen toxoplasmose meer mogen bevatten. Net zoals "rauwmelkse" kaas in NL bewerkt is en het geen listeria meer zou mogen bevatten.
Is meloen met bramen en klein beetje kokosmelk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:35 schreef Stippelrientje het volgende:
ik heb mijn portie blauwe bes al op voor vandaag
Ik app het je wel ff.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:36 schreef Mineola het volgende:
Ik zal je even mijn adres pm'en, dan kun je het langs komen brengen!
Sorry, ik heb net mijn eigen banaan/bramen/frambozen mengsel achter de kiezen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:34 schreef LuDann het volgende:
En ik heb een luxe probleem! Te veel smoothie gemaakt.
[ link | afbeelding ]
Wie komt me helpen opdrinken?
op iedereen reageren vind ikzelf ook vrij zinloos maar ik probeer er wel een beetje op te Letten dat er op bepaalde dingen wel gereageerd wordt, het is niet leuk voor degene die iets post als er volledig overheen gelezen wordt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:44 schreef Jagärtrut het volgende
Ik vind dat mensen altijd zo veel druk leggen op moeten reageren en moeten bijlezen hier. Echt niet iedereen hoeft op iedereen te reageren, als ik heel eerlijk ben vind ik die hele lange bijleesposts maar nutteloos. Het lijkt wel of er een soort verplichting is om maar op iedereen wat aardigs te zeggen...
/mijn twee centjes!
je kunt wellicht kijken naar wat de adh is van de vitaminen. Sommige fabrikanten schrijven 2 per dag voor terwijl 1 genoeg isquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:50 schreef JantinaGr het volgende:
Wow! Vriend net die multivitaminen voor zwangeren van de etos gehaald. 8,99 euro per stuk. 60 capsules, 2x per dag nemen. Dus met 1 pakje doe je 1 maand. Wat duur.![]()
Was nu 1+1 gratis, maar toch.
Dit dusquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:51 schreef pessie het volgende:
[..]
op iedereen reageren vind ikzelf ook vrij zinloos maar ik probeer er wel een beetje op te Letten dat er op bepaalde dingen wel gereageerd wordt, het is niet leuk voor degene die iets post als er volledig overheen gelezen wordt.
Ik maak zelf geen aantekeningen tijdens het lezen. En ik vergeet momenteel echt van alles.
Groningenquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:06 schreef gestreeptestoel het volgende:
En ik lees nu al meerdere keren dat er mensen lekker in t zonnetje zitten! Waar dan? Tis hier zo grauw en koud als t maar ja.
Oh dat is zeker waar. Alleen hier zou t zo zijn volgens de vorige meting dat ik nu 9 weken zou zijn. Ze Kon t de vorige keer zeer slecht meten.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:06 schreef pessie het volgende:
Gefeliciteerd stoel!
En dat met die data, tsja. Echo apparatuur is nou eenmaal niet feilloos, een millimeter meer of minder en je hebt wat verschil in data. Bij mij zijn 1, 2 en 3 mei gepasseerd aan data maar ik geloof dat de vk 1 mei aanhoudtzou ik wellicht ook in de op mogen? 1 mei pessie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |