abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149794871
Zwangerschap en Geboorte!

2015
18 februari: Ingee (meisje)
21 februari: Danaa (jongen)

2 maart: Risu (meisje)
14 maart: Cholula (jongen)
23 maart: DJMO (Zusje met een piem0l)
23 maart: Gevalletje (jongen)
31 maart: faptist (meisje)

8 april: _Happy_ (verrassing!)
12 april: MevrouwCactus (jongen)
16 april: Fannetje (jongen)

1 mei: Nikooos (papa) (meisje)
2 mei: twist02 (meisje)
4 mei: Melliemuis (jongen)
7 mei: Vlindur (Jonkje)
10 mei: Klumsy (jongen)
11 mei: Rawedni
12 mei: Ehhe en Kentekenplaat
14 mei: Selvaria
17 mei: Shopaholic1984 (twee meiden)
28 mei: -ik86- (jongen)

3 juni: -Spring (meisje)
5 juni: Purebliss
7 juni: Lunapuella
9 juni: Quickie_Brat (meisje)
14 juni: Lijnloos (jongen)
Medio juni: Minarosa

1 juli: McLaura (jongen)
7 juli: Krisvc (meisje)
*** 9 juli: L-E & fokking.fokker *** (meisje)
13 juli: IsabellaMariaAnna
18 juli: Mariposas (jongen)
25 juli: Zomerzon01
30 juli: Fuente (meisje)

6 augustus: Flying Fish
*** 7 augustus: LuDann & Black_Ninja***
11 augustus: Stippelrientje
13 augustus: Ggirl
24 augustus mousemicky
25 augustus: Coccinelle

1 september: Starbuck_
10 september: Jagärtrut

3 oktober: J0ycie88
23 oktober: *** Cassandra87 en bartholomeus ***

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

----------------

Aanpassingen graag in dm!
pi_149794908
game on! Het ging over eten en haren verven.

Mijn laatste post:

quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 14:30 schreef mignonne het volgende:
Salami en rauwe ham etcetera is bewerkt en zou geen toxoplasmose meer mogen bevatten. Net zoals "rauwmelkse" kaas in NL bewerkt is en het geen listeria meer zou mogen bevatten.
Dit herinner ik me idd van mijn eigen vk. Ik hou idd die RIVM folder aan, die heb ik ook gehad. Ben niet zo onder de indruk van het Voedingscentrum en hun adviezen, ook op andere fronten.

Wat betreft vis en sushi neem ik zelf liever geen risico dus die sushi tenten doe ik gewoon niet, zelf maken vind ik teveel moeite :P. Ik vraag me wel steeds af wat 'verse gerookte zalm of makreel' is. Ik zit niet zo in die business, maar die visboer doet dat toch niet zelf neem ik aan, die koopt dat toch ook ergens in? :@ En het idee van gerookt is juist dat je het lang kan bewaren dus ik vind dat te schimmig om het risico te nemen eigenlijk. Misschien onnodig hoor!

Net als met salades in de horeca. Ik weet gewoon niet hoe lang dat al in de koeling ligt, wanneer het gesneden is etc, dus ik sla t gewoon over.

Dus ik ben op sommige punten nogal (overdreven) voorzichtig. Ja ach, t is maar voor een maand of acht en er zijn een hoop meer lekkere dingen, ik kom niks te kort :P

En ik wou Skoap sterkte wensen, want dat klinkt niet als een relaxed vooruitzicht de komende week. Hopelijk knapt je man snel op en lukt het allemaal een beetje, het zou vooral fijn zijn als hij mee kan naar de echo morgen :*

[ Bericht 1% gewijzigd door Mineola op 18-02-2015 15:35:42 ]
pi_149794990
Ik wilde mensen nog even herinneren aan de meet in Haarlem aanstaande zondag. :)

OUD / Noord-Holland meet
pi_149795027
En ik heb een luxe probleem! Te veel smoothie gemaakt. ;(

Wie komt me helpen opdrinken? ;)
pi_149795051
ik heb mijn portie blauwe bes al op voor vandaag :D
Schudden voor gebruik
pi_149795065
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 15:35 schreef Stippelrientje het volgende:
ik heb mijn portie blauwe bes al op voor vandaag :D
Is meloen met bramen en klein beetje kokosmelk. :Y)
pi_149795066
Ik zal je even mijn adres pm'en, dan kun je het langs komen brengen!
pi_149795232
Ik zit al geheel verantwoord aan de warme chocolademelk. :9
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_149795275
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 15:36 schreef Mineola het volgende:
Ik zal je even mijn adres pm'en, dan kun je het langs komen brengen!
Ik app het je wel ff. :6
pi_149795495
:W vanuit New Orleans. Lange reis gister, maar het ging allemaal vlot. Fijn om hier aangekomen te zijn. Alleen, ik dacht verlost te zijn van m'n snurkende Duutser voor een weekje, nu blijkt m'n kaergenote nog erger te snurken. Ik heb nog nooit een vrouw zo horen snurken. Stiekem is het bijna grappig!

Verder gaat het met mij (en hopelijk de baby) alles goed! Ik voel me top, energiek (ok, ik ben al vanaf 04.30 vanmorgen lokale tijd wakker, dus benieuwd hoe lang dat zo blijft), en heb er zin in!

Zo, nu presentatie voorbereiden...
pi_149795590
LuDann, ik begin er van te kwijlen!!! Daar heb ik zin in!!!

Mag mijn werpdatum op 14 oktober, in de OP?
pi_149796441
LuDann, alleen de kleur al :9~

Ik moet ook echt in het weekend gaan lezen, er is alweer een heel boekwerk gepost. Ik ga vanavond alles lezen en reageren, pinky swear :Y
pi_149797178
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 15:34 schreef LuDann het volgende:
En ik heb een luxe probleem! Te veel smoothie gemaakt. ;(

[ link | afbeelding ]

Wie komt me helpen opdrinken? ;)
Sorry, ik heb net mijn eigen banaan/bramen/frambozen mengsel achter de kiezen. ;)
  woensdag 18 februari 2015 @ 16:43:45 #14
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_149797257
Jager, fijn dat je goed bent aangekomen!

Mignonne die folder hou ik inderdaad ook aan. Voedingscentrum kijk ik niet naar.

Een lekkere drankjes :9 . Hier net met de Kids een monkey platter gedaan :D . En naar aanleiding van de tip aan Ingee lekker buiten in het zonnetje gezeten terwijl de kinderen aan het spelen waren.

Skoap sterkte. Dat zijn zware dagen. Hoop dat je man voldoende opknapt om naar de echo te kunnen
pi_149797300
Net sinasappelsap op, mocht wel weer even wat gezonds drinken vond ik :P

Qua eten ben ik niet superstreng geweest, heb vorige week een Turkse pizza met döner gegeten (wilde eerst maar een halve eten als vriend niet meer wilde, maar heb toch een hele naar binnen geschoven..). Meisje daar vroeg of ik er sambal op wilde en zei daarna "maar je mag nu toch geen sambal?". Had daar nog niet van gehoord en ook eigenlijk niet druk over gemaakt. En ook wel eens een paar plakjes leverworst gegeten op een verjaardag. Kijk ineens uit naar een broodje leverworst, maar als ik dat de hele zwangerschap niet heb gegeten, moet het de laatste weken ook nog wel lukken! Ben bang dat ik teveel ervan ga eten als ik het bij de supermarkt haal.

Welkom Mereltje, gefeliciteerd!

:* voor brakke nachten en zieken

Faptist, ik lees nu ook vooral mee en val er soms even middenin, moet ook gewoon kunnen hoor! ;)

Gister was de Kraamzorgintake. Had me er van tevoren wat druk over gemaakt, was natuurlijk nergens voor nodig. Kreeg ook te horen dat het best meevalt met ons huisje, we zitten op de begane grond met een leuk tuintje erbij, ze kwam het vaak genoeg een stuk slechter tegen.

Vanmiddag sticker gehaald bij de vk, baby ligt in bekken (bibi) en bloeddruk was weer netjes hetzelfde als vorige keer. Was daar benieuwd naar want hou nu wel wat vocht vast in m'n vingers en voeten. Doorgenomen wanneer ik moet bellen als het begint.. Maar m'n test is toch nog maar net droog?? :o

Straks lekker uit eten met O+ voor m'n verjaardag :)
pi_149797301
Ik vind dat mensen altijd zo veel druk leggen op moeten reageren en moeten bijlezen hier. Echt niet iedereen hoeft op iedereen te reageren, als ik heel eerlijk ben vind ik die hele lange bijleesposts maar nutteloos. Het lijkt wel of er een soort verplichting is om maar op iedereen wat aardigs te zeggen...

/mijn twee centjes!
pi_149797507
Wow! Vriend net die multivitaminen voor zwangeren van de etos gehaald. 8,99 euro per stuk. 60 capsules, 2x per dag nemen. Dus met 1 pakje doe je 1 maand. Wat duur. :o

Was nu 1+1 gratis, maar toch. 8)7
  woensdag 18 februari 2015 @ 16:51:48 #18
259886 pessie
pi_149797568
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 16:44 schreef Jagärtrut het volgende
Ik vind dat mensen altijd zo veel druk leggen op moeten reageren en moeten bijlezen hier. Echt niet iedereen hoeft op iedereen te reageren, als ik heel eerlijk ben vind ik die hele lange bijleesposts maar nutteloos. Het lijkt wel of er een soort verplichting is om maar op iedereen wat aardigs te zeggen...

/mijn twee centjes!
op iedereen reageren vind ikzelf ook vrij zinloos maar ik probeer er wel een beetje op te Letten dat er op bepaalde dingen wel gereageerd wordt, het is niet leuk voor degene die iets post als er volledig overheen gelezen wordt.
Ik maak zelf geen aantekeningen tijdens het lezen. En ik vergeet momenteel echt van alles.
  woensdag 18 februari 2015 @ 16:53:27 #19
259886 pessie
pi_149797638
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 16:50 schreef JantinaGr het volgende:
Wow! Vriend net die multivitaminen voor zwangeren van de etos gehaald. 8,99 euro per stuk. 60 capsules, 2x per dag nemen. Dus met 1 pakje doe je 1 maand. Wat duur. :o

Was nu 1+1 gratis, maar toch. 8)7
je kunt wellicht kijken naar wat de adh is van de vitaminen. Sommige fabrikanten schrijven 2 per dag voor terwijl 1 genoeg is
pi_149797895
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 16:51 schreef pessie het volgende:

[..]

op iedereen reageren vind ikzelf ook vrij zinloos maar ik probeer er wel een beetje op te Letten dat er op bepaalde dingen wel gereageerd wordt, het is niet leuk voor degene die iets post als er volledig overheen gelezen wordt.
Ik maak zelf geen aantekeningen tijdens het lezen. En ik vergeet momenteel echt van alles.
Dit dus :+
pi_149798069
Ego post!

We hebben een datum! 14 september.
Ik ben nu 10w2d. Verder dan ze dus vorige keer eigenlijk dachten.

Mag ik ook in de OP?
  woensdag 18 februari 2015 @ 17:06:00 #22
259886 pessie
pi_149798215
Gefeliciteerd stoel!
En dat met die data, tsja. Echo apparatuur is nou eenmaal niet feilloos, een millimeter meer of minder en je hebt wat verschil in data. Bij mij zijn 1, 2 en 3 mei gepasseerd aan data maar ik geloof dat de vk 1 mei aanhoudt :P zou ik wellicht ook in de op mogen? 1 mei pessie
pi_149798227
En ik lees nu al meerdere keren dat er mensen lekker in t zonnetje zitten! Waar dan? Tis hier zo grauw en koud als t maar ja.
  woensdag 18 februari 2015 @ 17:07:26 #24
259886 pessie
pi_149798262
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 17:06 schreef gestreeptestoel het volgende:
En ik lees nu al meerdere keren dat er mensen lekker in t zonnetje zitten! Waar dan? Tis hier zo grauw en koud als t maar ja.
Groningen *; ;)
pi_149798299
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 17:06 schreef pessie het volgende:
Gefeliciteerd stoel!
En dat met die data, tsja. Echo apparatuur is nou eenmaal niet feilloos, een millimeter meer of minder en je hebt wat verschil in data. Bij mij zijn 1, 2 en 3 mei gepasseerd aan data maar ik geloof dat de vk 1 mei aanhoudt :P zou ik wellicht ook in de op mogen? 1 mei pessie
Oh dat is zeker waar. Alleen hier zou t zo zijn volgens de vorige meting dat ik nu 9 weken zou zijn. Ze Kon t de vorige keer zeer slecht meten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')