SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everyday is legday!
Elkaar helpen!
Zie hier, Kaasplankje squat ook al 100kg
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:15 schreef Questular het volgende:
Ik misschien ook wel, maar daar het ik een FOTO voor nodig, beetje jammer dit
Stofzuig je vloer eens man, en neem eens minder lelijke tegels.quote:
Dat is bij z'n ouders geloof ik, kano heeft een andere vloer...quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:30 schreef very het volgende:
[..]
Stofzuig je vloer eens man, en neem eens minder lelijke tegels.
En die kast kan ook echt niet, tenzij spleetogen...
Het is marmer, die tekening erin hoort.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:30 schreef very het volgende:
[..]
Stofzuig je vloer eens man, en neem eens minder lelijke tegels.
En die kast kan ook echt niet, tenzij spleetogen...
Ja moet die stuurnok niet omgedraaid? En je grepen niet te hoog op de bocht he? Onderkant stuurbocht latje op leggen of duimstok en dan naar de onderpunt vd shifter meten.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is marmer, die tekening erin hoort.
Zijn jullie intiem geweest?quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:32 schreef forty-two het volgende:
[..]
Dat is bij z'n ouders geloof ik, kano heeft een andere vloer...
Stuurpen is omgedraaid maar wat je met dat latje bedoelt is mij een raadselquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja moet die stuurnok niet omgedraaid? En je grepen niet te hoog op de bocht he? Onderkant stuurbocht latje op leggen of duimstok en dan naar de onderpunt vd shifter meten.
Ziet er goed uit sofar.![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Stuurpen is omgedraaid maar wat je met dat latje bedoelt is mij een raadsel
Dat zou ik liever zelf doen hoor.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:53 schreef ddx het volgende:
Wel slecht dat er niet eens stuurlint op zit....
Ja zo ongeveer wel.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die pijl kan je naar behoefte iets hoger of lager maar niet hoger dan evenwijdig aan je toptube/horizontaal of niet lager dan halfweg achtervork staand snap je?
OP die foto staat de stuurpen omhoog.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:53 schreef ddx het volgende:
Slecht te zien op de foto, maar wat is er nou mis met die stuurpen ? (lijkt zo gewoon naar beneden te staan toch?)
Wel slecht dat er niet eens stuurlint op zit....
Eerst topcap aandraaien, en daarna pas stuurpen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:54 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zit nu alleen met het balhoofd en hoe ik die vast maak. Blijkbaar is de stuurpen het gene wat de vork vastzet maar dan schuift m'n vork nog heen en weer onder.
Stuurlijt zit er bij ja. Stuur zit los van de fiets in de verpakking en zo kan je tenminste nog effe met je afstelling spelenquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:55 schreef muzas het volgende:
[..]
OP die foto staat de stuurpen omhoog.
Stuurlint zal er mss los bijzitten? Aangezien ze de shifters ws. los verpakt hebben en niet voorgemonteerd?
De vorkbuis moet je afkorten op lengte, je moet een expansietonnetje in de vork plaatsen die je topcap kan aantrekken, in een full carbon vork mag nooit een stermoer, in een alu vorkbuis wel.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja zo ongeveer wel.
Ik zit nu alleen met het balhoofd en hoe ik die vast maak. Blijkbaar is de stuurpen het gene wat de vork vastzet maar dan schuift m'n vork nog heen en weer onder.
Eerst maar effe naar huis met de twee fietsen.
Mja maar lastig genoeg voor veel mensen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat zou ik liever zelf doen hoor.
Topcap is den los dingetje, zonder schroef. Ik ga nu naar huis maar maak er zo effe een foto vanquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:56 schreef muzas het volgende:
[..]
Eerst topcap aandraaien, en daarna pas stuurpen.
Dan naar kaas luisteren, ik weet eigenlijk alleen maar hoe mn eigen alu kutfiets werktquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Topcap is den los dingetje, zonder schroef. Ik ga nu naar huis maar maak er zo effe een foto van
Nee FB doet wonderen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything
Ik heb heel die moer niet. Of die ligt ergens in de doos nogquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:08 schreef kaasplankje het volgende:
Dit komt wel in de buurt mss, alleen hij pakt een stermoer op 1:50 want alu vorkbuis, voor full carbon heb je een expansietonnetje van alu nodig wat expandeert in je vorkbuis en zo aanklemt. Stermoer kan het carbon beschadigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 59% gewijzigd door No-P op 18-02-2015 16:50:55 ]Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
losse top cap deze sluit niet de headset en de balhoofdlagers op.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:23 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dopje zit erop, die zit vast dmv die oring dus die trek je er zo af.
Sowee man, dat ziet er in de doos al heel gaaf uit.quote:
Ook niet volgens mij. Verder liggen er geen onderdelen meer in de doos. #hebikweerquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:42 schreef dop het volgende:
[..]
losse top cap deze sluit niet de headset en de balhoofdlagers op.
waarschijnlijk worden de lagers opgesloten tussen headset en vork.
Volgens mij moet de vorkafstelling hier, net als bij Canyon, niet op de topcap maar met die ring die onder de stuurpen zit.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:23 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dopje zit erop, die zit vast dmv die oring dus die trek je er zo af.
Ik was nu idd ook zo ver. Nu nog een torxbitje vinden die past....quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:04 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Volgens mij moet de vorkafstelling hier, net als bij Canyon, niet op de topcap maar met die ring die onder de stuurpen zit.
Is overigens niet echt goed te zien op je foto's van je knaken camera.
Ik vind dat zo'n debiele gimmickquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:04 schreef buzz1291 het volgende:
Volgens mij moet de vorkafstelling hier, net als bij Canyon, niet op de topcap maar met die ring die onder de stuurpen zit.
Denk erom wel de goeie bitjes gebruiken he? Enne beter haal je ook ff je rem los van het frame, lik vet aan de bout, remblokjes van de remhoef lik vet aan de bout, enz.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik was nu idd ook zo ver. Nu nog een torxbitje vinden die past....
Zal ik effe doen ja. Moet eigenlijk ook m'n buitenkabels wat inkorten bij het stuur. Dan moet zeker de hele binnenkabel eruit?quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Denk erom wel de goeie bitjes gebruiken he? Enne beter haal je ook ff je rem los van het frame, lik vet aan de bout, remblokjes van de remhoef lik vet aan de bout, enz.
Zijn allemaal alu moertjes tegenwoordig om gewicht te saven maar een alu moer op een stalen bout rot wel vast zonder vet.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zal ik effe doen ja. Moet eigenlijk ook m'n buitenkabels wat inkorten bij het stuur. Dan moet zeker de hele binnenkabel eruit?
Ja , en dat weet je stiekem ook wel maar je hoopt dat Buzz nu met een oude vossen truuk komt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zal ik effe doen ja. Moet eigenlijk ook m'n buitenkabels wat inkorten bij het stuur. Dan moet zeker de hele binnenkabel eruit?
door een vent te zijn ipv een slapjanes en gaan trainen met je luie patatlichaam ipv binnen zitten bij de kachelquote:
Kak. Hoe gaat dat met interne kabels? Zit daar in het frame een speciaal gootje voor?quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]zit er een afwateringsgaatje in de bracketpot?
Geen idee you tell me.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kak. Hoe gaat dat met interne kabels? Zit daar in het frame een speciaal gootje voor?
normaal zit er een teflon/kunstof liner maar oppassen die kan mee komen of los zitten.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kak. Hoe gaat dat met interne kabels? Zit daar in het frame een speciaal gootje voor?
Gewoon de juiste kleren aandoen, lampjes op de fiets te zetten, op het zadel gaan zitten en rijen.quote:
Hmm, er zit al zo'n einddop op dus voor nu laat ik het maar zo. Die dop gaat niet door de buitenkabel.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:27 schreef dop het volgende:
[..]
normaal zit er een teflon/kunstof liner maar oppassen die kan mee komen of los zitten.
gebeurt meestal pas na een paar jaar en meerder keren kabels vervangen.
als je bang bent dat je hem niet terug krijgt ff een stukje garen of visdraadje aan het eind van je kabel maken.
als er geen liner in zit of je ziet die niet zitten dan eerst een liner over je binnenkabel door het frame halen
Shifter was het probleem niet.quote:
dat viel weer alles mee dan , en snel gefixed neem ik aanquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:46 schreef No-P het volgende:
[..]
Shifter was het probleem niet.
Gek genoeg zat de kabel totaal niet strak, was me op de fiets even niet opgevallen doordat ik op had geschakeld. Derailleurboutje iets losgekomen waarschijnlijk energens achter blijven haken bij wegzetten/fiets pakken.
Nee, inderdaad niet. Ik vervang praktisch nooit kabels. Gewoon een goed setje er op en niet teveel in de nattigheid rijden, dan gaan ze heel lang mee.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:21 schreef dop het volgende:
[..]
Ja , en dat weet je stiekem ook wel maar je hoopt dat Buzz nu met een oude vossen truuk komt.
wel in dit geval kan ik je verzekeren die heeft hij niet.
Kabels zien er nu zo uit:quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:45 schreef dop het volgende:
misschien ff geen haast maken inderdaad.
eerst fietsen, en pas als je happy bent pen afzagen en kabels inkorten en andere tweaks
lijkt inderdaad wat lang op de voorrem kabel na.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kabels zien er nu zo uit: [ afbeelding ]
Lijkt me ook lastig stuurpen slammen want er moet toch zo'n ring onder om je balhoofd strak te zetten.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:40 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n debiele gimmick
Zit je tijdens het fietsen niet alleen tegen het gapende gat van je voorganger aan te kijken, maar ook nog eens naar je vorkpijp
Ik zou er gewoon voorzichtig een goede expander in doen en er een top cap met een stoere tekst op zetten.
Dat is nog wel het allerergste jaquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lijkt me ook lastig stuurpen slammen want er moet toch zo'n ring onder om je balhoofd strak te zetten.
Onkel busz kwam daar ook al mee en ik had via internet ook al gezien dat het zo moet. Er zit alleen een onmogelijk klein inbusje in. Weet jij de maat toevallig?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:15 schreef Patroon het volgende:
Mooie fiets.
Kano ik ben jouw man! Canyon heeft dezelfde balhoofdsystemen met zo'n lelijk gat. Ik heb nu een ander balhoofd erin, omdat die lager af te stellen is (4mm hoogte, ipv 16mm). Ik heb nog zo'n afsluitdop liggen om dat gapende gat op te lossen. Kan je wel van mij overnemen.
Luister maar niet naar Kaasplankje voor het afstellen van je balhoofd. Hij heeft namelijk van die geen kaas gegeten haha. Je moet eerst de stuurpen goed naar beneden drukken en vastzetten. Daarna draai je met de kleine inbus de 2 schijfjes uit elkaar. Zo wordt de speling eruit gehaald.
[ afbeelding ]
bron
16mm? hahaha toerderquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:28 schreef Patroon het volgende:
Ik denk dat dat ook helemaal niet erg is, anders komt hij wel aardig diep te zitten. Maar ik heb ook nog een lager balhoofd van die i-lock serie liggen. 16mm hoogte. Kan best zijn dat die van Kano 25mm is. Dan kan hij met die van mij nog 9mm winnen.
Neuh heb ook 16quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:28 schreef Patroon het volgende:
Ik denk dat dat ook helemaal niet erg is, anders komt hij wel aardig diep te zitten. Maar ik heb ook nog een lager balhoofd van die i-lock serie liggen. 16mm hoogte. Kan best zijn dat die van Kano 25mm is. Dan kan hij met die van mij nog 9mm winnen.
Ff bj de HEMA zo'n inbussleutelsetje voor 5 euro scoren, daar zit wel een 2, 2,5 en 3mm inbussleutel in. Die kleine dingen sneuvelen toch allemasl als je er geen knaken voor over hebt. Wel uitkijken dat de schroef geen Torc is want dan draai je het zo naar de gallemiezen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Onkel busz kwam daar ook al mee en ik had via internet ook al gezien dat het zo moet. Er zit alleen een onmogelijk klein inbusje in. Weet jij de maat toevallig?
1.5 en 2 is te dik en het is geen torCquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:44 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ff bj de HEMA zo'n inbussleutelsetje voor 5 euro scoren, daar zit wel een 2, 2,5 en 3mm inbussleutel in. Die kleine dingen sneuvelen toch allemasl als je er geen knaken voor over hebt. Wel uitkijken dat de schroef geen Torc is want dan draai je het zo naar de gallemiezen.
Mocht je dat kleine inbusje niet hebben, ik heb zo'n microtool setje met inbusjes van maatje tandenstoker tot max 4 mm. Daar zit ie vast wel tussen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Onkel busz kwam daar ook al mee en ik had via internet ook al gezien dat het zo moet. Er zit alleen een onmogelijk klein inbusje in. Weet jij de maat toevallig?
Ik heb net 0.7, 0.9 en 1.3 besteld. Verzendkosten waren hoger dan de sleutelsquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:46 schreef Gripper het volgende:
[..]
Mocht je dat kleine inbusje niet hebben, ik heb zo'n microtool setje met inbusjes van maatje tandenstoker tot max 4 mm. Daar zit ie vast wel tussen.
Vergeet de buitentemp en wind niet he.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:12 schreef Oksel het volgende:
Hoe bereken je je verbranding? Op basis van tijd, en HF?
Oja?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:14 schreef ddx het volgende:
(oftewel gewoon powermeter monteren en dan weet je het echt)
Maar als je ziet hoeveel Watt je trapt, weet je nog niet je totale verbranding, alleen hoeveel kcal je nodig hebt om jezelf in beweging te brengen. Toch? De rest van je organen moeten ook (extra) werken en verbanden dus ook. Ofzo.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:14 schreef ddx het volgende:
[..]
Vergeet de buitentemp en wind niet he.
(oftewel gewoon powermeter monteren en dan weet je het echt)
1600+75 verzendkosten+75 voor de pedalen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:13 schreef Oksel het volgende:
Ja, volgens mij wel echt een koopje, of niet? Wat was je nu kwijt kano? 1400 ofzo?
Thanksquote:
Nee, ook niet. Dat is heel makkelijk te meten ben ik achtergekomenquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:15 schreef ddx het volgende:
Klopt, maar weet je meer dan hf + tijd.
Misschien kan je het meten op basi wat je eet ed
Fulcrum racing 6.5. Maar die gaan wisselen met mijn zondasquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:19 schreef Oksel het volgende:
1750 EUR.
Wat voor wielen zitten er in? En heb je carbonnen crank / shifters? Ja he, volgens mij is dat altijd bij Chorus 11.
Traningswielen! Van die massieve banden erop, en gaanquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Fulcrum racing 6.5. Maar die gaan wisselen met mijn zondas
Ik en ik heb tubewielen, met mavic reflex velgen en 36 spaaks. Denk dat je behalve gewicht weinig verschil merkt qua rijeigenschappen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:23 schreef Oksel het volgende:
Mijn Bianchi was toen 2700, zonder wielen, verder compleet.
Chinabike was 1200 geloof ik, ook zonder wielen, verder compleet. Beiden Chorus.
Wielen moet je in december kopen. Die Shamals waren nog steeds erg goede koop, en die FFWD heb ik van MP.
Wil eens op tubes rijden, puur voor 't gevoel. Wie heeft er hier wel eens op tubes gekoerst?
Is gewoon een magneet, dus hij blijft op je pedaalas plakkenquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:44 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Wel benieuwd hoe je 'm dan vast zet.
Als je met de auto naar de koers gaat is het een overweging, maar trainen doe je er niet mee want dan kan je N. bellen als je lek rijdt.quote:
Als je nu een topamateur was zou ik het je mss aanraden maar voor een clubcoureur is dat onzin.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:34 schreef Oksel het volgende:
Hm, ok! Dus lekker laten. Vroeger was 't verschil wel echt groot schijnbaar. Vouwbanden zijn dus flink verbeterd.
Gewoon dit jaar starten en zolang mogelijk aanklampen. Je leert er toch van.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:37 schreef Oksel het volgende:
Ik was verbaast hoeveel mensen al gaar zaten te zijn afgelopen zondag.
En over een paar weken moet ik er na 4 ronden af.![]()
Grote doel is de Ronde van de Vijver uitrijden, ooit. Elite rijdt dan mee. Gemiddeld 49 vorig jaar.
Een spacer boven ja. Of bedoel je de dust cap?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:25 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Dat is nog wel het allerergste ja
Klopt de powermeter berekent alleen wat je verbrand om die kracht over te brengen, maar houdt geen rekening met de andere spieren die ook energie nodig hebben en de energie die je nodig hebt om bijv warm te blijven.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:15 schreef Oksel het volgende:
[..]
Maar als je ziet hoeveel Watt je trapt, weet je nog niet je totale verbranding, alleen hoeveel kcal je nodig hebt om jezelf in beweging te brengen. Toch? De rest van je organen moeten ook (extra) werken en verbanden dus ook. Ofzo.
Natuurlijk geen verschil, hij houdt geen rekening met de warmtequote:Op woensdag 18 februari 2015 21:57 schreef ddx het volgende:
Ben wel benieuwd wat de powermeter straks voor waardes gaat geven als het gewoon 20 graden is
Zal je wel gericht op moeten trainen. Door alleen die mega lange duurritten zal je vermogen op omslagpunt niet veel stijgen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:01 schreef ddx het volgende:
Daarom hogere waardes op omslagpunt, maar hoeveel dat scheelt ben ik dan wel benieuwd naar.
Huh? Zit futtiel dan aan die buutenbaant geplakt ofwah?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tubewiel heeft geen biba ...............
Bij PBP reed een Japanner op tubesquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:34 schreef kaasplankje het volgende:
inb4 ivo die tubekit en reservetubes in zijn fietskoffertassen heeft zitten
Ja. Alsof jij dat niet weet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:06 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Huh? Zit futtiel dan aan die buutenbaant geplakt ofwah?
Helden, die Japonezenquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:23 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Bij PBP reed een Japanner op tubes
[ afbeelding ]
Platte dustcap (conische dustcaps zijn sowieso voor dikke toerders), slammed + 5mm spacer boven je stuurpen is fucking pro.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:49 schreef Andyy het volgende:
[..]
Een spacer boven ja. Of bedoel je de dust cap?
Daar is een oplossing voor:
[ afbeelding ]
Wat valt er aan de derries en pad te vetten?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:56 schreef Tommeke het volgende:
Vette fiets kano! Hij komt regelrecht uit de doos, dus ik raad je aan ff alles in te vetten.
Sowieso de balhoofdlagers, derailleurs en vooral de snelspanners en achterpat. Die laatsten willen nog wel eens kraken. En wat kaas zegt idd, boutjes van stuurpen en remmen etc ook van een likje vet voorzien.
Dat compenseer ik door soignee te zijn en hard te rijden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:57 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Platte dustcap (conische dustcaps zijn sowieso voor dikke toerders), slammed + 5mm spacer boven je stuurpen is fucking pro.
Maar waar ik op doelde is dat je met zo'n gek Acros bear trap-achtig systeem altijd nog een stelring tussen de stem en lagers moet hebben, dus minder kan slammen, dus niet pro
Gewoon ff loshalen en likje vet ertussen. Bij de achterderrie dus de bout waarmee je 'm erin draait. Eigenlijk zou je als je het goed wil doen ook ff het achterpat moeten richten, maar daar heb je een tooltje voor nodig.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat valt er aan de derries en pad te vetten?
The carbon fiber layup yields a frame that's laterally stiff yet vertically compliant?quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:00 schreef Tommeke het volgende:
We hadden het over stijfheid. Bij Specialized spreken ze niet meer over dat een frame lichter en stijver is geworden, maar het gaat om het totaalplaatje. De kleinere maten van de nieuwe Tarmac zijn vooraan zelfs wat minder stijf geworden zodat het beter stuurt. Contador vond 'm te stijf om goed af te dalen. Het gaat om 't totaalplaatje. Echt ontzettend leerzaam en innovatief!
Ja, zoiets en natuurlijk een hoop marketing, maar tochquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:02 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
The carbon fiber layup yields a frame that's laterally stiff yet vertically compliant?
M'n oude Trek scoort nog wel aardig zeg. Maarja, gooi er een set slappe wielen in en je hebt een dweil.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:03 schreef ddx het volgende:
Ging het laatst over toch ? :
http://www.synusfietsen.nl/s/Framemetingen_maart_2013.pdf
Lastig om te voelen /zeggen hoor.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:29 schreef Oksel het volgende:
Mn Oltre is een topper. En sexy. Kan ik harder mee door de bocht dan mn Chinago denk ik.
Dit is natuurlijk weer vooringenomen onzin van je. Als je als fietsenmaker goede kwaliteit wil leveren check je dat.quote:Op donderdag 19 februari 2015 06:51 schreef kaasplankje het volgende:
Bij Tommek komen nieuwe fietsen binnen met een kromme pat, zegt weer genoeg dit.
Dat ie een brilletje nodig heeft om zn garmin te lezen vind ik ook altijd zo schattigquote:Op donderdag 19 februari 2015 08:54 schreef Patroon het volgende:
Kaasplankje denkt overal verstand van te hebbon, maar is vooral verouderde materie. Als hij het niet snapt zegt ie dat het stom en onzinnig is. De tijd haalt opa kaas in.
HAHAHAHA
Japanquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:26 schreef Oksel het volgende:
Een Chinese Italiaan gemaakt in Japan gok ik
Veel te duur.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:30 schreef Oksel het volgende:
Taiwan bedoel ik. Eindigt ook op 'an'.
Ah, dacht dat we het over je chinarello hadden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:39 schreef Oksel het volgende:
Oltre is gemaakt in Taiwan, gelakt in Italie.
Nou nouquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
door een vent te zijn ipv een slapjanes en gaan trainen met je luie patatlichaam ipv binnen zitten bij de kachel
Staat hier ook wat over geschreven.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:23 schreef muzas het volgende:
Ben een lijstje met voorjaarsonderhoud aan het samenstellen (cassette, kettingen, schoenplaatjes, etc)
Maar nu vroeg ik me af; hoe lang gaan kettingbkaden in de regel mee? Heb nu 13k gereden op die tcr waarvan 90% van de tijd op t middenblad denk ik.
zo zien mn buiten en middenblad er uit;[ afbeelding ]
Kan dat nog? OF meteen nieuw middenblad mee bestellen? Bij het googlen leerde ik dat als de tanden er als haaievinnen uit gaan ziet het blad versleten is? Lijkt er dus wel op?
Iets met alleen dat bier tripel moet zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:23 schreef muzas het volgende:
Ben een lijstje met voorjaarsonderhoud aan het samenstellen (cassette, kettingen, schoenplaatjes, etc)
Maar nu vroeg ik me af; hoe lang gaan kettingbkaden in de regel mee? Heb nu 13k gereden op die tcr waarvan 90% van de tijd op t middenblad denk ik.
zo zien mn buiten en middenblad er uit;[ afbeelding ]
Kan dat nog? OF meteen nieuw middenblad mee bestellen? Bij het googlen leerde ik dat als de tanden er als haaievinnen uit gaan ziet het blad versleten is? Lijkt er dus wel op?
Ik overlap mijn twee hobby's graag...quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:38 schreef Andyy het volgende:
[..]
Iets met alleen dat bier tripel moet zijn.
Kan nog zéker 1 ketting mee, minstens.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:23 schreef muzas het volgende:
zo zien mn buiten en middenblad er uit;[ afbeelding ]
Kan dat nog?
Ik heb zo'n tooltje van een tientje. Als de 0.75 er in valt vervang ik 'm. Mn huidige ketting is bijna op dat punt en heeft nu 3702.7 kilometer gereden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:43 schreef Andyy het volgende:
Hoe lang doen jullie met kettingen? Die van mij heeft wat roestplekjes door het gebruik in de winter, 3000km gedaan ongeveer. Vervangen of niet?
leg er maar een nieuwe ketting op, als het nog mooi draait kan je verder. Als hij begint te ruisen vervangen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:23 schreef muzas het volgende:
Ben een lijstje met voorjaarsonderhoud aan het samenstellen (cassette, kettingen, schoenplaatjes, etc)
Maar nu vroeg ik me af; hoe lang gaan kettingbkaden in de regel mee? Heb nu 13k gereden op die tcr waarvan 90% van de tijd op t middenblad denk ik.
zo zien mn buiten en middenblad er uit;[ afbeelding ]
Kan dat nog? OF meteen nieuw middenblad mee bestellen? Bij het googlen leerde ik dat als de tanden er als haaievinnen uit gaan ziet het blad versleten is? Lijkt er dus wel op?
Als die bikefit volgende week is niet. Anders wel want wil toch wel graag die 200 rijden. Of is dat niet aan te raden op een nieuwe fiets?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:56 schreef janatwork het volgende:
Wil je er al op fietsen voor de bikefit?
Kan je stuurpen verwisselen als het stuurlint erop zit?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:54 schreef kanovinnie het volgende:
Vanavond m'n stuurlint wikkelen of toch na de bikefit? kaas, tom, wat denken jullie?
Mooi Janquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:39 schreef janatwork het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Vandaag het eerste rondje op de Canyon!
Ze fietst echt als een beest, hard, strak en elke trap komt aan. Nog een paar kleine aanpassingen: zadel iets omhoog, stuur iets naar beneden, voorderailleur iets bijstellen en ze is helemaal klaar voor het seizoen!
Gewoon wikkelen, meteen een nieuwe bestellen als je dan moet gaan kloten na de bikefit wikkel je gewoon een nieuw lintje. Kan je meteen ff oefenen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als die bikefit volgende week is niet. Anders wel want wil toch wel graag die 200 rijden. Of is dat niet aan te raden op een nieuwe fiets?
Dit zou ik doen idd.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:05 schreef janatwork het volgende:
[..]
Gewoon wikkelen, meteen een nieuwe bestellen als je dan moet gaan kloten na de bikefit wikkel je gewoon een nieuw lintje. Kan je meteen ff oefenen.
Heb je wat meer info over dat balhoofd? Waar heb je dat vandaan? En waar moet ik op letten?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:15 schreef Patroon het volgende:
Mooie fiets.
Kano ik ben jouw man! Canyon heeft dezelfde balhoofdsystemen met zo'n lelijk gat. Ik heb nu een ander balhoofd erin, omdat die lager af te stellen is (4mm hoogte, ipv 16mm). Ik heb nog zo'n afsluitdop liggen om dat gapende gat op te lossen. Kan je wel van mij overnemen.
Luister maar niet naar Kaasplankje voor het afstellen van je balhoofd. Hij heeft namelijk van die geen kaas gegeten haha. Je moet eerst de stuurpen goed naar beneden drukken en vastzetten. Daarna draai je met de kleine inbus de 2 schijfjes uit elkaar. Zo wordt de speling eruit gehaald.
[ afbeelding ]
bron
Ja denk het ook ja. Eerst even het sleuteltje afwachtenquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:35 schreef ddx het volgende:
Zou wel ff (minimaal 1) ritje maken met je nieuwe fiets voordat je straks de 200 ermee gaat rijden.
En anders gewoon op je vertrouwde fiets naar Limburg.
http://www.dichtbij.nl/za(...)list-rijdt-door.aspx
Canyon, niks mis meequote:Op donderdag 19 februari 2015 18:39 schreef janatwork het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Vandaag het eerste rondje op de Canyon!
Ze fietst echt als een beest, hard, strak en elke trap komt aan. Nog een paar kleine aanpassingen: zadel iets omhoog, stuur iets naar beneden, voorderailleur iets bijstellen en ze is helemaal klaar voor het seizoen!
Waarom wit? Over een week is die toch zwartquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:25 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
De driehoek van de illumatie is aanwezig, ik kreeg hem niet weg.
Ongetwijfeld zal er wel meer fout zijn
Nou ja, het zit er omheen zullen we maar zeggen. Volgende x eerst maar even nadenken hoe je die kabels onder je lintje opbergt. En kom je bij het wikkelen niet lekker uit onderaan je shifter, gewoon terugrollen en opnieuw beginnen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:25 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
De driehoek van de illumatie is aanwezig, ik kreeg hem niet weg.
Ongetwijfeld zal er wel meer fout zijn
Nu zit de ene kant verder dan de andere bovenop mijn stuurquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:54 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nou ja, het zit er omheen zullen we maar zeggen. Volgende x eerst maar even nadenken hoe je die kabels onder je lintje opbergt. En kom je bij het wikkelen niet lekker uit onderaan je shifter, gewoon terugrollen en opnieuw beginnen.
Veel oefenen, of hard fietsen dan ziet ook niemand het.
Mwah, ik blijf wel stuntelenquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:35 schreef janatwork het volgende:
Gewoon naar de 200 een vers lintje meenemen en kaas lief aankijken. :p
Rustig aan Kano. Niet door het stuurlint gaan.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nu zit de ene kant verder dan de andere bovenop mijn stuur
Ach, zit me wel gescheten.
Zaterdag wordt slecht. Zondag iets beter.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:56 schreef Yankee het volgende:
Wanneer? Pas begin volgende week toch?
Ah, kut. Zaterdag heb ik tijd, zondag nietquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:29 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Zaterdag wordt slecht. Zondag iets beter.
Ben nu wel klaar met die regen
2 redenen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:30 schreef Tommeke het volgende:
Patty, waarom ga je de Sportlul niet rijden?
Zo is dat mien jungquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:27 schreef Tommeke het volgende:
Goed dat je ook voor je vriendin kiest en niet alles opzij zet ten faveure van het fietsen. Qualitytime met de vriendin is ook belangrijk
Het is maar een hobby he?
Canyon mailen. Dat je normaal balhoofd wil met afsluitring van 4,5mm hoog. Weten zij wel wat je moet hebben.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:35 schreef janatwork het volgende:
[..]
Heb je wat meer info over dat balhoofd? Waar heb je dat vandaan? En waar moet ik op letten?
Verstandigquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:58 schreef Patroon het volgende:
[..]
2 redenen.
1) te druk op werk. Als ik er niet ben blijft werk liggen. Ben nu nog bezig met achterstanden van vakantie december. Ga in maart week weg en in juli zomer vakantie. Als ik dan ook in juni 5 dagen wegga blijf ik puin ruimen.
2) Misschien wel de belangrijkste. Vriendin vindt altijd alles goed, althans dat zegt ze. Echter, als ik doorvraag weet ik dat ze het niet leuk vindt dat ik steeds overal heen vlieg, terwijl zij ook wel met mij een stedentrip ofzo wil doen, waar ik dan geen tijd meer voor heb. Zij zal mij nooit tegenhouden om te gaan, dus moet ik die grens trekken. Het wielrennen vergt al genoeg tijd van ons. Vlieg in maart zonder haar naar Mallorca en daarna is zij weer aan de beurt.
Geloof het of niet, ik heb dit zelf bedacht.
Wel extra setje houden voor dagen zoals vandaagquote:Op vrijdag 20 februari 2015 01:18 schreef Andyy het volgende:
Oke, ik heb net opeens besloten dat ik 50mm porno carbon wielen wil. Gooi maar wat dingen in de verkoop om het te bekostigen
Dat van je werk vind ik wel een beetje apart. Klinkt alsof je te veel te doen hebt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:58 schreef Patroon het volgende:
[..]
2 redenen.
1) te druk op werk. Als ik er niet ben blijft werk liggen. Ben nu nog bezig met achterstanden van vakantie december. Ga in maart week weg en in juli zomer vakantie. Als ik dan ook in juni 5 dagen wegga blijf ik puin ruimen.
2) Misschien wel de belangrijkste. Vriendin vindt altijd alles goed, althans dat zegt ze. Echter, als ik doorvraag weet ik dat ze het niet leuk vindt dat ik steeds overal heen vlieg, terwijl zij ook wel met mij een stedentrip ofzo wil doen, waar ik dan geen tijd meer voor heb. Zij zal mij nooit tegenhouden om te gaan, dus moet ik die grens trekken. Het wielrennen vergt al genoeg tijd van ons. Vlieg in maart zonder haar naar Mallorca en daarna is zij weer aan de beurt.
Geloof het of niet, ik heb dit zelf bedacht.
Gewoon wachten tot je een mooie deal tegenkomtquote:Op vrijdag 20 februari 2015 01:18 schreef Andyy het volgende:
Oke, ik heb net opeens besloten dat ik 50mm porno carbon wielen wil. Gooi maar wat dingen in de verkoop om het te bekostigen
Tja keuzes keuzes, wel jammer man.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:58 schreef Patroon het volgende:
[..]
2 redenen.
1) te druk op werk. Als ik er niet ben blijft werk liggen. Ben nu nog bezig met achterstanden van vakantie december. Ga in maart week weg en in juli zomer vakantie. Als ik dan ook in juni 5 dagen wegga blijf ik puin ruimen.
2) Misschien wel de belangrijkste. Vriendin vindt altijd alles goed, althans dat zegt ze. Echter, als ik doorvraag weet ik dat ze het niet leuk vindt dat ik steeds overal heen vlieg, terwijl zij ook wel met mij een stedentrip ofzo wil doen, waar ik dan geen tijd meer voor heb. Zij zal mij nooit tegenhouden om te gaan, dus moet ik die grens trekken. Het wielrennen vergt al genoeg tijd van ons. Vlieg in maart zonder haar naar Mallorca en daarna is zij weer aan de beurt.
Geloof het of niet, ik heb dit zelf bedacht.
Heb ik en mijn collega's op dit moment ook. Veel werk door de nieuwe invoering van de Participatiewet sinds 1 januari 2015. Maar dit komt ook omdat ik nog steeds aan het ontwikkelen ben in mijn functie, gezien de diversiteit aan handelingen, is de inwerkperiode vrij lang (1-2 jaar). Dus nu beetje investeren in mezelf, zodat ik er steeds meer grip op krijgt. Als je dan buiten de vakanties steeds om de maand een week weg gaat, stapelt het werk zich steeds weer op.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 05:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat van je werk vind ik wel een beetje apart. Klinkt alsof je te veel te doen hebt.
Dat is ook weer. Al is het ook zo dat dat vind ik toch zou moeten kunnen. Je moet toch je vakantiedagen opmaken toch?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 06:31 schreef Patroon het volgende:
[..]
Heb ik en mijn collega's op dit moment ook. Veel werk door de nieuwe invoering van de Participatiewet sinds 1 januari 2015. Maar dit komt ook omdat ik nog steeds aan het ontwikkelen ben in mijn functie, gezien de diversiteit aan handelingen, is de inwerkperiode vrij lang (1-2 jaar). Dus nu beetje investeren in mezelf, zodat ik er steeds meer grip op krijgt. Als je dan buiten de vakanties steeds om de maand een week weg gaat, stapelt het werk zich steeds weer op.
Dat kan ook door het jaar heen met ff dagje of lang weekend, of einde van het jaar ff een week, als ik het wat minder druk heb.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 06:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is ook weer. Al is het ook zo dat dat vind ik toch zou moeten kunnen. Je moet toch je vakantiedagen opmaken toch?
Potverdrie. Wakker geworden uit je winterslaap?quote:
Dat is ook zeker zo!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 06:45 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat kan ook door het jaar heen met ff dagje of lang weekend, of einde van het jaar ff een week, als ik het wat minder druk heb.
ik wil je best ff voordoen hoor dit lintje matched toch niet met je zwarte zadel of komt er een witte op?quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mwah, ik blijf wel stuntelenik moet het zelf toch ook kunnen.
Ik weet nog niet of ik m'n specialized zadel er op ga zetten of niet. Eerst dat fizik zadel maar even proberen. Sowieso vind ik wit beter passen en dat m'n zadel en stuurlint niet matched kan me eerlijk gezegd gestolen wordenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 07:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik wil je best ff voordoen hoor dit lintje matched toch niet met je zwarte zadel of komt er een witte op?
Duidelijk te sterk..quote:Op vrijdag 20 februari 2015 07:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Nog geen 90 km mee gereden
tot een % of 7-8 moet je daar toch redelijk mee uit komen, en korte stijle klimmen moet het ook prima zijn.lijkt mij.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:03 schreef janatwork het volgende:
Ik ben trouwens nog niet zo te spreken over de 36 - 52 crank, zo'n 36 is echt precies niets in Nederland beetje wind in de rug en je moet weer schakelen, en in de bergen gaat 36 - 27 op het randje zijn...
Ja, daar dacht ik ook aan, alleen is mn ketting dan denk ik te kort, moet immers missing link en volgens mij nog 1 schakel verwijderenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 07:28 schreef muzas het volgende:
[..]
Ah. Zwakste schakel enzo he? Mss toch vast zetten met een pinnetje?
tegen de klok in gewikkeld, zal iedereen hier wel weer anders over denken maar probeer eens met de klok mee, kom je ook beter uit bij je shiftersquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:25 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
De driehoek van de illumatie is aanwezig, ik kreeg hem niet weg.
Ongetwijfeld zal er wel meer fout zijn
Euh, van binnen naar buiten heb ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:23 schreef dop het volgende:
[..]
tegen de klok in gewikkeld, zal iedereen hier wel weer anders over denken maar probeer eens met de klok mee, kom je ook beter uit bij je shifters
ff wachten misschien ben ik niet goed wakker want linker kant moet natuurlijk andersom als rechterquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Euh, van binnen naar buiten heb ik.
Zal het de volgende keer andersom proberen. Doe jij dan ook met het 8tje van Kaas?
Er zat nu wel zo'n los stukje stuurlint al bij. Toen dacht ik wel Bitch please
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:25 schreef dop het volgende:
[..]
ff wachten misschien ben ik niet goed wakker want linker kant moet natuurlijk andersom als rechter
dat klopt ik moet gewoon eerst wakker worden voor ik iets postquote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat sowieso
Ik deed het dus zo:
Iedereen doet het weer anders geloof ik. Ik begin ook bij de stuurdop net als het filmpje (er zijn mensen die bovenop beginnen...) maar de draairichting doe ik andersom, dus van de fiets áf zeg maar.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat sowieso
Ik deed het dus zo:
zou niet mogen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 07:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Nog geen 90 km mee gereden
Nee 10 speed.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:39 schreef dop het volgende:
[..]
zou niet mogen.
9 speed schakel op 10speed ketting ?
wat staat er op de schakel s10 ?
heb je echt pech denk ik , zeker op de atb misshandel ik mijn ketting en sluitschakels vaak , rij meestal de overblijvertjes van de racer op de atb op.quote:
Ik doe m ook andersom dan jij hebt gedaan en ook nooit een achtje.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Euh, van binnen naar buiten heb ik.
Zal het de volgende keer andersom proberen. Doe jij dan ook met het 8tje van Kaas?
Er zat nu wel zo'n los stukje stuurlint al bij. Toen dacht ik wel Bitch please
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik doe m ook andersom dan jij hebt gedaan en ook nooit een achtje.
Morgen ochtend uitslapen en wakker worden van de regen die tegen de ruiten tikt, doppie met je schatje maken, vruchtensapje persen, eitje koken, ontbijt op bed, en om 13 uur als de zon doorbreekt in vol ornaat klaarstaan in je fietskleding dus.quote:
Ik ben singlequote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:34 schreef Gripper het volgende:
[..]
Morgen ochtend uitslapen en wakker worden van de regen die tegen de ruiten tikt, doppie met je schatje maken, vruchtensapje persen, eitje koken, ontbijt op bed, en om 13 uur als de zon doorbreekt in vol ornaat klaarstaan in je fietskleding dus.
En anders ga je maar de hele nacht doorfietsen, het weer krijgt dan een 9
Ik zie niet zo waarom datmoet zijn, tenzij je van poedersuiker bent natuurlijk.
Poedersuiker jaquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:34 schreef Gripper het volgende:
[..]
Morgen ochtend uitslapen en wakker worden van de regen die tegen de ruiten tikt, doppie met je schatje maken, vruchtensapje persen, eitje koken, ontbijt op bed, en om 13 uur als de zon doorbreekt in vol ornaat klaarstaan in je fietskleding dus.
En anders ga je maar de hele nacht doorfietsen, het weer krijgt dan een 9
Ik zie niet zo waarom datmoet zijn, tenzij je van poedersuiker bent natuurlijk.
Iemand een 1560 gram 30mm hoog wielsetje kopen?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 01:18 schreef Andyy het volgende:
Oke, ik heb net opeens besloten dat ik 50mm porno carbon wielen wil. Gooi maar wat dingen in de verkoop om het te bekostigen
Nope. Ik slaap met DDX redelijk in de buurt van 't station. Kaas en jan iig bij die B&B en MArco weet ik nietquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:03 schreef Questular het volgende:
Waar verblijven jullie dit keer? Camping de bosrand weer?
Prima, kunnen we 's ochtends lekker in trein zittenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:57 schreef kanovinnie het volgende:
Volgende week ~12 uur op station MAastricht afspreken?
Mooi de tijd om te gaan fietsen.
Mijn trein gaat dan om 8:20 als ik 't goed heb. Dan zijn we om 11:35 daar.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:06 schreef ddx het volgende:
[..]
Prima, kunnen we 's ochtends lekker in trein zitten
En laat de regen dit weekend maar vallen, volgend weekend gewoon zon
Als ze nou eens een hsl zouden aanleggen naar Limburg...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn trein gaat dan om 8:20 als ik 't goed heb. Dan zijn we om 11:35 daar.
Ik weet nog niet waar ik slaap, ga vd week even wat boeken als het weer goed is. Die voorspelling van nu voor volgende week kijk ik nog niet naar. Maar als het doorgaat ben ik ook Iets na 11 in Maastricht met trein (1105/1135).quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nope. Ik slaap met DDX redelijk in de buurt van 't station. Kaas en jan iig bij die B&B en MArco weet ik niet
Yup. De Tour de koek. Of iets anders.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:41 schreef Gripper het volgende:
Gaan jullie dan op de zaterdag ook nog een klein toertje maken of wat?
Mits het niet het hele weekend met bakken uit de hemel komt**, dan ben ik er sowieso de zondag bij, en misschien ook al wel zaterdag.
Thuis ben ik ook maar alleen deze week, want mn meisje is op sneeuwvakantie in Noorwegen.
** = nee ik ben niet van suiker, en ga dat weekend ook echt wel fietsen als het thuis regent. Maar ik ga niet 2 uur in de auto naar de troosteloze kleivelden rondom Tongeren om daar nat te regenen als het ook dichterbij huis kan.
Dat dacht ik ook al maar dat durfde ik niet uit te sprekenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:48 schreef kaasplankje het volgende:
Ja we wilden zaterdag die tour de koekje van bizkit doen maar ik vroeg me af of dat mss niet een te zwaar rondje is als duurtraining voordaags de 200.
Hij staat maar 200 km boven mij. Slappe hap is 't geworden.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:58 schreef kaasplankje het volgende:
Ik hoorde van ddx dat de CEO van strava naar ivo's 200 komt om ddx een onderscheiding op te spelden.
Iets korter rondje met iets minder klimmetjes is ook prima ja, maar denk dat je een of twee steile klimmetjes niet gaat merken zondag toch?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al maar dat durfde ik niet uit te spreken
Kleiner en vlakker rondje vind ik ook goed. Lusje AGR oid
Ook gewoon zo'n standaard fietsquote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:56 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/32(...)-op-in-Turkije.dhtml
Keuteberg en cauberg. Even mijn collega laten zien hoe het gaatquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:06 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Iets korter rondje met iets minder klimmetjes is ook prima ja, maar denk dat je een of twee steile klimmetjes niet gaat merken zondag toch?
Pak anders een paar klimmetjes die je zou willen doen en maak daar een route van ofzo
Zolang we elkaar niet gaan opblazen, dus gewoon leuk tochtje door limburg van maken lijkt het me prima opwarmer voor zondag ?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:48 schreef kaasplankje het volgende:
Ja we wilden zaterdag die tour de koekje van bizkit doen maar ik vroeg me af of dat mss niet een te zwaar rondje is als duurtraining voordaags de 200.
Dan ist ook goed.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:09 schreef ddx het volgende:
[..]
Zolang we elkaar niet gaan opblazen, dus gewoon leuk tochtje door limburg van maken lijkt het me prima opwarmer voor zondag ?
Zeg het maar.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:50 schreef kaasplankje het volgende:
Misschien heeft biscuit nog wel een ander toerke, afstand zou wel kunnen maar niet al die steile klimmetjes.
De zwakste van de groep mag bepalen wie heeft de minste kms?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zeg het maar.
Lengte en hoogtemeters. Ik maak wel iets.
Dat ben ik. Maakt mij opzich niet heel veel uit als er maar niet te veel stijle klimmen inzitten. En niet elkaar stuk rijden, dat doen we zondag welquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
De zwakste van de groep mag bepalen wie heeft de minste kms?
Wil je een zware eerst helft, of een zware 2e helft?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat ben ik. Maakt mij opzich niet heel veel uit als er maar niet te veel stijle klimmen inzitten. En niet elkaar stuk rijden, dat doen we zondag wel
100 km, 1500 hm? Dat is dan iets van 3-3.5 uur fietsen. Ergens koffie met een gebakje onderweg en dan zijn we mooi op tijd voor het eten weer in Maastricht
Zware eerste helft. Met Cauberg en keutenberg als 't kanquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wil je een zware eerst helft, of een zware 2e helft?
Ok. Keutenberg is wel niet zo leuk als de doodeman.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zware eerste helft. Met Cauberg en keutenberg als 't kan
De doodeman doet zn naam ook wel eer aan, tot nu toe alleen afgegaan en dat vond ik al niksquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ok. Keutenberg is wel niet zo leuk als de doodeman.
Ik vind het goed we moeten niet je achillespees slopen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:45 schreef kanovinnie het volgende:
Mooie route. Zullen we die doen jongens? We kunnen er altijd nog wat aan vast plakken.
Wrom ga je niet mee dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:47 schreef Questular het volgende:
Zo te zien komt de route langs mijn huis, ik zal in de tuin staan om jullie aan te moedigen
100 km fietsen met dit dikke allround fitte lichaam.... nee dank jequote:
Ja. Mag je voor mij extra doen. Ik fiets dat ding nooit namelijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:49 schreef kaasplankje het volgende:
Ja thanks bizkit pakken we mooi 20 segmenten mee op de keuteberg zo.
Tik 'm aan.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:50 schreef Questular het volgende:
Ik doe ritjes van 30/40 km met een gemiddelde van 24 ofzo
e-bike huren anders?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:51 schreef Questular het volgende:
[..]
Zwaartekracht wint van karakter berg-op
Angst wint van zwaartekracht.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:51 schreef Questular het volgende:
[..]
Zwaartekracht wint van karakter berg-op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |