SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everyday is legday!
Elkaar helpen!
Zie hier, Kaasplankje squat ook al 100kg
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:15 schreef Questular het volgende:
Ik misschien ook wel, maar daar het ik een FOTO voor nodig, beetje jammer dit
Stofzuig je vloer eens man, en neem eens minder lelijke tegels.quote:
Dat is bij z'n ouders geloof ik, kano heeft een andere vloer...quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:30 schreef very het volgende:
[..]
Stofzuig je vloer eens man, en neem eens minder lelijke tegels.
En die kast kan ook echt niet, tenzij spleetogen...
Het is marmer, die tekening erin hoort.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:30 schreef very het volgende:
[..]
Stofzuig je vloer eens man, en neem eens minder lelijke tegels.
En die kast kan ook echt niet, tenzij spleetogen...
Ja moet die stuurnok niet omgedraaid? En je grepen niet te hoog op de bocht he? Onderkant stuurbocht latje op leggen of duimstok en dan naar de onderpunt vd shifter meten.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is marmer, die tekening erin hoort.
Zijn jullie intiem geweest?quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:32 schreef forty-two het volgende:
[..]
Dat is bij z'n ouders geloof ik, kano heeft een andere vloer...
Stuurpen is omgedraaid maar wat je met dat latje bedoelt is mij een raadselquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja moet die stuurnok niet omgedraaid? En je grepen niet te hoog op de bocht he? Onderkant stuurbocht latje op leggen of duimstok en dan naar de onderpunt vd shifter meten.
Ziet er goed uit sofar.![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Stuurpen is omgedraaid maar wat je met dat latje bedoelt is mij een raadsel
Dat zou ik liever zelf doen hoor.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:53 schreef ddx het volgende:
Wel slecht dat er niet eens stuurlint op zit....
Ja zo ongeveer wel.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die pijl kan je naar behoefte iets hoger of lager maar niet hoger dan evenwijdig aan je toptube/horizontaal of niet lager dan halfweg achtervork staand snap je?
OP die foto staat de stuurpen omhoog.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:53 schreef ddx het volgende:
Slecht te zien op de foto, maar wat is er nou mis met die stuurpen ? (lijkt zo gewoon naar beneden te staan toch?)
Wel slecht dat er niet eens stuurlint op zit....
Eerst topcap aandraaien, en daarna pas stuurpen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:54 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zit nu alleen met het balhoofd en hoe ik die vast maak. Blijkbaar is de stuurpen het gene wat de vork vastzet maar dan schuift m'n vork nog heen en weer onder.
Stuurlijt zit er bij ja. Stuur zit los van de fiets in de verpakking en zo kan je tenminste nog effe met je afstelling spelenquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:55 schreef muzas het volgende:
[..]
OP die foto staat de stuurpen omhoog.
Stuurlint zal er mss los bijzitten? Aangezien ze de shifters ws. los verpakt hebben en niet voorgemonteerd?
De vorkbuis moet je afkorten op lengte, je moet een expansietonnetje in de vork plaatsen die je topcap kan aantrekken, in een full carbon vork mag nooit een stermoer, in een alu vorkbuis wel.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja zo ongeveer wel.
Ik zit nu alleen met het balhoofd en hoe ik die vast maak. Blijkbaar is de stuurpen het gene wat de vork vastzet maar dan schuift m'n vork nog heen en weer onder.
Eerst maar effe naar huis met de twee fietsen.
Mja maar lastig genoeg voor veel mensen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat zou ik liever zelf doen hoor.
Topcap is den los dingetje, zonder schroef. Ik ga nu naar huis maar maak er zo effe een foto vanquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:56 schreef muzas het volgende:
[..]
Eerst topcap aandraaien, en daarna pas stuurpen.
Dan naar kaas luisteren, ik weet eigenlijk alleen maar hoe mn eigen alu kutfiets werktquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Topcap is den los dingetje, zonder schroef. Ik ga nu naar huis maar maak er zo effe een foto van
Nee FB doet wonderen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything
Ik heb heel die moer niet. Of die ligt ergens in de doos nogquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:08 schreef kaasplankje het volgende:
Dit komt wel in de buurt mss, alleen hij pakt een stermoer op 1:50 want alu vorkbuis, voor full carbon heb je een expansietonnetje van alu nodig wat expandeert in je vorkbuis en zo aanklemt. Stermoer kan het carbon beschadigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 59% gewijzigd door No-P op 18-02-2015 16:50:55 ]Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
losse top cap deze sluit niet de headset en de balhoofdlagers op.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:23 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dopje zit erop, die zit vast dmv die oring dus die trek je er zo af.
Sowee man, dat ziet er in de doos al heel gaaf uit.quote:
Ook niet volgens mij. Verder liggen er geen onderdelen meer in de doos. #hebikweerquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:42 schreef dop het volgende:
[..]
losse top cap deze sluit niet de headset en de balhoofdlagers op.
waarschijnlijk worden de lagers opgesloten tussen headset en vork.
Volgens mij moet de vorkafstelling hier, net als bij Canyon, niet op de topcap maar met die ring die onder de stuurpen zit.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:23 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dopje zit erop, die zit vast dmv die oring dus die trek je er zo af.
Ik was nu idd ook zo ver. Nu nog een torxbitje vinden die past....quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:04 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Volgens mij moet de vorkafstelling hier, net als bij Canyon, niet op de topcap maar met die ring die onder de stuurpen zit.
Is overigens niet echt goed te zien op je foto's van je knaken camera.
Ik vind dat zo'n debiele gimmickquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:04 schreef buzz1291 het volgende:
Volgens mij moet de vorkafstelling hier, net als bij Canyon, niet op de topcap maar met die ring die onder de stuurpen zit.
Denk erom wel de goeie bitjes gebruiken he? Enne beter haal je ook ff je rem los van het frame, lik vet aan de bout, remblokjes van de remhoef lik vet aan de bout, enz.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik was nu idd ook zo ver. Nu nog een torxbitje vinden die past....
Zal ik effe doen ja. Moet eigenlijk ook m'n buitenkabels wat inkorten bij het stuur. Dan moet zeker de hele binnenkabel eruit?quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Denk erom wel de goeie bitjes gebruiken he? Enne beter haal je ook ff je rem los van het frame, lik vet aan de bout, remblokjes van de remhoef lik vet aan de bout, enz.
Zijn allemaal alu moertjes tegenwoordig om gewicht te saven maar een alu moer op een stalen bout rot wel vast zonder vet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |