SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everyday is legday!
Elkaar helpen!
Zie hier, Kaasplankje squat ook al 100kg
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:15 schreef Questular het volgende:
Ik misschien ook wel, maar daar het ik een FOTO voor nodig, beetje jammer dit
Stofzuig je vloer eens man, en neem eens minder lelijke tegels.quote:
Dat is bij z'n ouders geloof ik, kano heeft een andere vloer...quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:30 schreef very het volgende:
[..]
Stofzuig je vloer eens man, en neem eens minder lelijke tegels.
En die kast kan ook echt niet, tenzij spleetogen...
Het is marmer, die tekening erin hoort.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:30 schreef very het volgende:
[..]
Stofzuig je vloer eens man, en neem eens minder lelijke tegels.
En die kast kan ook echt niet, tenzij spleetogen...
Ja moet die stuurnok niet omgedraaid? En je grepen niet te hoog op de bocht he? Onderkant stuurbocht latje op leggen of duimstok en dan naar de onderpunt vd shifter meten.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is marmer, die tekening erin hoort.
Zijn jullie intiem geweest?quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:32 schreef forty-two het volgende:
[..]
Dat is bij z'n ouders geloof ik, kano heeft een andere vloer...
Stuurpen is omgedraaid maar wat je met dat latje bedoelt is mij een raadselquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja moet die stuurnok niet omgedraaid? En je grepen niet te hoog op de bocht he? Onderkant stuurbocht latje op leggen of duimstok en dan naar de onderpunt vd shifter meten.
Ziet er goed uit sofar.![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Stuurpen is omgedraaid maar wat je met dat latje bedoelt is mij een raadsel
Dat zou ik liever zelf doen hoor.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:53 schreef ddx het volgende:
Wel slecht dat er niet eens stuurlint op zit....
Ja zo ongeveer wel.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die pijl kan je naar behoefte iets hoger of lager maar niet hoger dan evenwijdig aan je toptube/horizontaal of niet lager dan halfweg achtervork staand snap je?
OP die foto staat de stuurpen omhoog.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:53 schreef ddx het volgende:
Slecht te zien op de foto, maar wat is er nou mis met die stuurpen ? (lijkt zo gewoon naar beneden te staan toch?)
Wel slecht dat er niet eens stuurlint op zit....
Eerst topcap aandraaien, en daarna pas stuurpen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:54 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zit nu alleen met het balhoofd en hoe ik die vast maak. Blijkbaar is de stuurpen het gene wat de vork vastzet maar dan schuift m'n vork nog heen en weer onder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |