Zelf geen last van gehad.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:15 schreef Paul het volgende:
Jongens ik heb vannacht de slechtste nacht qua slapen gehad sinds jaren.
Blijkbaar kon ik normaliter goed slapen met een slokkie alcohol op
Nou dat wordt dan nog wat aankomende nachten
Nee ik denk dat als je normaal een paar drankjes op hebt, je toch een beetje verdoofd bent en dan gelijk in slaap valt. Nu moet je echt in slaap komenquote:Op donderdag 19 februari 2015 10:32 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Zelf geen last van gehad.
Was het niet je geweten wat je parten speelde?
Maar lig je dan na te denken te malen en zo?quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee ik denk dat als je normaal een paar drankjes op hebt, je toch een beetje verdoofd bent en dan gelijk in slaap valt. Nu moet je echt in slaap komen
Geen idee, volgens mij was ik niet echt aan het malen. Voordeel ik ben nu zo moe dat ik vannacht vanzelf slaapquote:Op donderdag 19 februari 2015 10:45 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Maar lig je dan na te denken te malen en zo?
Oh en tip warme melk met honing werkt ook slaapverwekkend!
Wel oppassen dat je niet te vroeg gaat slapen vanavond anders heb je kans dat je midden in de nacht weer wakker wordt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij was ik niet echt aan het malen. Voordeel ik ben nu zo moe dat ik vannacht vanzelf slaap
quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij was ik niet echt aan het malen. Voordeel ik ben nu zo moe dat ik vannacht vanzelf slaap
Als ik jullie reacties zo lees, dan lijken jullie wel echte alcoholisten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:54 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Wel oppassen dat je niet te vroeg gaat slapen vanavond anders heb je kans dat je midden in de nacht weer wakker wordt.
Dat ligt aan je definitie van echte alcoholistenquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
Als ik jullie reacties zo lees, dan lijken jullie wel echte alcoholisten.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:22 schreef Inspireme het volgende:
Hup jullie kunnen het!
Nogsteeds geen druppel hier
quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:22 schreef Inspireme het volgende:
Hup jullie kunnen het!
Nogsteeds geen druppel hier
Iemand die na 1 dag al moeite heeft met deze testquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:35 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Dat ligt aan je definitie van echte alcoholisten
Zijn we oooooooooooooookquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
Als ik jullie reacties zo lees, dan lijken jullie wel echte alcoholisten.
Zeg Paul, over die weblog. Waarom worden de laatste jaren nooit meer cartoons gepost? Ik moest altijd wel lachen om die stripjes van Cyanide & Happiness bijvoorbeeld. Nu kan ik dat natuurlijk ook ergens anders opzoeken, maar dat is met alles wel zo. Dat is toch één van de redenen waarom ik minder op de weblog kom dan voorheen.quote:
Kan.. stoer dat je ze niet getikt hebtquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:48 schreef sneakydesert het volgende:
Ik heb vannacht echt ontzettend slecht geslapen, zo slecht heb ik in geen jaren meer geslapen volgens mij. Nu ook ontzettende hoofdpijn. Zijn dit afkickverschijnselen?
Zag vanochtend dat ik nog biertjes in de koelkast had staan, maar heb ze niet aangeraakt
Oh sjit er staat ons dus nog wat te wachten!quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:40 schreef Paul het volgende:
3.3 Alcoholhallucinose
Kan optreden na 48 tot 72 uren van alcoholonthouding.
Er treden zeer levendige en hardnekkige hallucinaties op, overwegend gehoorhallucinaties maar soms ook visuele. De persoon in kwestie 'hoort' meestal anderen over hem of haar spreken, en voelt zich bedreigd of achtervolgd.
[ afbeelding ]
Er kunnen zich zeer levendige hallucinaties voordoen. Naast 'beestjes zien', heeft men soms de indruk dat er beelden op de muren geprojecteerd worden zoals bij een film.
Ik heb sinds maandagavond niet meer gedronken, dus ik zit nu tussen de 48 en 72 uur. Alleen nog geen hallucinaties gehad. Is dat ernstig?quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:40 schreef Paul het volgende:
3.3 Alcoholhallucinose
Kan optreden na 48 tot 72 uren van alcoholonthouding.
Er treden zeer levendige en hardnekkige hallucinaties op, overwegend gehoorhallucinaties maar soms ook visuele. De persoon in kwestie 'hoort' meestal anderen over hem of haar spreken, en voelt zich bedreigd of achtervolgd.
[ afbeelding ]
Er kunnen zich zeer levendige hallucinaties voordoen. Naast 'beestjes zien', heeft men soms de indruk dat er beelden op de muren geprojecteerd worden zoals bij een film.
Wat zie je als je naar buiten kijkt/quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:51 schreef reteppd het volgende:
[..]
Ik heb sinds maandagavond niet meer gedronken, dus ik zit nu tussen de 48 en 72 uur. Alleen nog geen hallucinaties gehad. Is dat ernstig?
Een regenboog in felle kleuren. Hoezo?quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat zie je als je naar buiten kijkt/
We gaan allemaal doodquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:59 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Damn wat een lijst![]()
http://www.alcoholhulp.be/ontwenningsverschijnselen
Ja gelukkig wel alleen wanneer en waardoor dat is de vraag.quote:
Zolang het maar snel en pijnloos is. Tussen naakte wijven.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:04 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel alleen wanneer en waardoor dat is de vraag.
Yup maar helaas heb je er meestal niet veel over te zeggen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:05 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Zolang het maar snel en pijnloos is. Tussen naakte wijven.
Komt goed gewoon doorzetten na een weekje merk je er als het goed is niet veel meer van.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:22 schreef Paul het volgende:
Bijkomende symptomen zoals: overvloedig zweten, versnelde pols, soms ook hyperventilatie en verhoogde bloeddruk. Dikwijls ook sterke rusteloosheid, overdreven prikkelbaarheid, slaapstoornissen, nachtmerries, sterke angstgevoelens en depressieve stemming.
Deze had ik dus al afgelopen nacht
Kijk eens aan !quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:27 schreef Paul het volgende:
En http://mens-en-gezondheid(...)jn-de-voordelen.html
Mee eens!quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:14 schreef reteppd het volgende:
Ik vind wel dat die website een eenzijdig beeld schetst van de effecten van alcohol. De positieve effecten worden niet vermeld.
Dat is mogelijk niet TE veel water drinken dusquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:38 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben alleen maar de hele dag water aan het drinken, ik ga waarschijnlijk binnenkort dood aan een watervergiftiging.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:12 schreef Paul het volgende:
Kijk hier live mee: http://www.radio1.nl/popup/webcam
Lekkerquote:
BEGINT BIJNAquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:12 schreef Paul het volgende:
Kijk hier live mee: http://www.radio1.nl/popup/webcam
Biertje erbij en luisteren maarquote:
Weet ik niet maart het was een korte uitleg wat het was meer nietquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:01 schreef reteppd het volgende:
Is het radioprogramma ergens na te luisteren? Zag het te laat.
Ja alles van de publieke radio kan je teruglusiteren, ik hou het wel in de gatenquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:01 schreef reteppd het volgende:
Is het radioprogramma ergens na te luisteren? Zag het te laat.
twitter:DitisdeDag twitterde op donderdag 19-02-2015 om 18:53:12Gemiddelde Nederlander drinkt halve fles wijn per dag, stelt verslavingsexpert @RobBovens #ikpas reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |