Hahahaquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:36 schreef HPLC het volgende:
[..]![]()
Jij zou toch juist 40 dagen op rij drinken?
Cup-a-soupquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:49 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Phoe tv kijken met thee is anders normaal gesproken neem ik zo rond dit tijdstip een dram whiskey.
Maar goed een kopje thee gaat het nu worden even de waterkoker aanzetten.
Afleiding dus games, gesprekken, FOK!-en, masturbatiequote:Op donderdag 19 februari 2015 20:56 schreef Paul het volgende:
https://www.facebook.com/pages/IkPas-Utrecht heeft gevraagd of wij van FOK! tips hebben voor de andere deelnemers.
Dus heb je tips. Plaats ze, dan stuur ik ze op![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:20 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Whiskey zonder alcohol?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
40 % maar ik zit aan de thee hoor geen paniekquote:
Net een friet saté, broodje kroket en 3 frikandellen speciaal op, want daar had ik zin inquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:31 schreef Paul het volgende:
Merken jullie ook dat jullie minder zin hebben in snacken?
quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Net een friet saté, broodje kroket en 3 frikandellen speciaal op, want daar had ik zin in
Ik geef je op voor 40 dagen zonder frituurquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Net een friet saté, broodje kroket en 3 frikandellen speciaal op, want daar had ik zin in
quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:42 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Ik geef je op voor 40 dagen zonder frituur
Denk dat ik dat moeilijker zal vindenquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:42 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Ik geef je op voor 40 dagen zonder frituur
Da's niet te doenquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:44 schreef Paul het volgende:
40 dagen zonder vlees kan ook nog een leuke uitdaging zijn
Tis wel te doen denk ik, zo'n nephamburger is best te doenquote:
Nephamburger? Alcoholvrij bier?quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Tis wel te doen denk ik, zo'n nephamburger is best te doen
JE MOET TOCH WAT HEquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
Nephamburger? Alcoholvrij bier?
Als het niet echt is hoeft het voor mij niet
Des te groter de uitdaging en voldoening als het je luktquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat ik dat moeilijker zal vinden
Als BBQ liefhebber moet ik daar niet aan denken..quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:44 schreef Paul het volgende:
40 dagen zonder vlees kan ook nog een leuke uitdaging zijn
Ik wel denk ikquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:27 schreef D. het volgende:
Gaat iedereen nu op dag 41 weer aan de alcohol?
Of eerder.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:27 schreef D. het volgende:
Het is t/m een zondag, dus uitstellen tot het volgende weekend moet geen probleem zijn toch?quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:28 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik wel denk ikMaar probeer wel minder te drinken per week.
Ik denk dat ik het wel vol kan houdenquote:
OH YEAH!quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:27 schreef D. het volgende:
Ik weet het nog niet maar we hebben nog maar 38 dagen en 1 uurtje te gaan dus dat schiet opquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het wel vol kan houden
Om voor mezelf te bewijzen dat het een keuze is en geen verslaving heb ik vorig jaar al een keer een maandje niet gedronken, en toen stond ik er alleen voor, dus 'met z'n allen' zal 40 dagen ook wel lukken
quote:
Hier ook thee en kraanwater.quote:
Geen idee, maar hier is iedereen welkomquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:26 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Zouden er trouwens lurkers zijn die anoniem meedoen ?
Ik kon weer helemaal niet in slaap komenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 06:38 schreef Paul het volgende:
Zo dag 3 is begonnen, alsnog vannacht niet helemaal lekker geslapen wel beter dan de vorige
oh ik ben dus niet de enigequote:Op vrijdag 20 februari 2015 06:40 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik kon weer helemaal niet in slaap komen
Dit weekend is niet erg voor mij, zelfde als afgelopen dagen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 06:40 schreef sneakydesert het volgende:
Ik denk dat dit weekend wel een uitdaging gaat worden, een weekendje zonder mijn biertje
Mogguhquote:Op vrijdag 20 februari 2015 07:52 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Mogge'
Ik heb redelijk goed geslapen en ben al 1 hele ons afgevallen.
Het weekend gaat voor mij ook moeilijk worden ik ben al van alles aan het verzinnen om continu bezig te zijn zodat ik geen tijd heb om aan een borrel te denken.
We komen dit weekend in de "Alcoholhallucinose" fasequote:Op donderdag 19 februari 2015 13:40 schreef Paul het volgende:
3.3 Alcoholhallucinose
Kan optreden na 48 tot 72 uren van alcoholonthouding.
Er treden zeer levendige en hardnekkige hallucinaties op, overwegend gehoorhallucinaties maar soms ook visuele. De persoon in kwestie 'hoort' meestal anderen over hem of haar spreken, en voelt zich bedreigd of achtervolgd.
[ afbeelding ]
Er kunnen zich zeer levendige hallucinaties voordoen. Naast 'beestjes zien', heeft men soms de indruk dat er beelden op de muren geprojecteerd worden zoals bij een film.
Kewl van wie?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:09 schreef DjinN het volgende:
Vanavond naar een concert toe, ik laat de alcoholische drankjes staan
Ze zijn (nog) niet zo bekend, maar ik ga naar de Memphis Maniacsquote:
Ga je met de auto... Heb je een geldig excuus om niet te drinken.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 06:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Dit weekend is niet erg voor mij, zelfde als afgelopen dagen.
Volgende weekend heb ik zaterdag en zondag een verjaardag. Dat worden de lastigste 2 dagen gok ik van de 40 dagen
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:07 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ze zijn (nog) niet zo bekend, maar ik ga naar de Memphis Maniacs
Yes!quote:
Drink gewoon lekker iets anders dan bierquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:36 schreef HPLC het volgende:
Volgende week een borrel in een kroeg. Zal ik afzeggen, daar staan met een colaatje of gewoon lekker pilsen? Dilemma, maar ik denk dat het optie 1 of 3 gaat worden.
Je gaat lekkerquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:20 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Melk is in the house dus vanavond lekker warme melk met choco of honing
Ik ben bang dat ik dan met een uurtje weer thuis benquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:41 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Drink gewoon lekker iets anders dan bier
This page isn't availablequote:Op donderdag 19 februari 2015 20:56 schreef Paul het volgende:
https://www.facebook.com/pages/IkPas-Utrecht heeft gevraagd of wij van FOK! tips hebben voor de andere deelnemers.
Dus heb je tips. Plaats ze, dan stuur ik ze op![]()
So be itquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dan met een uurtje weer thuis benWel mooi goedkoop
Lastig ik zou toch gaan maar een frisdrankje nemen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:36 schreef HPLC het volgende:
Volgende week een borrel in een kroeg. Zal ik afzeggen, daar staan met een colaatje of gewoon lekker pilsen? Dilemma, maar ik denk dat het optie 1 of 3 gaat worden.
Jij ookquote:
Oei dat is snel..quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:52 schreef Galgeras het volgende:
Je kan mij uit de OP halen. Voelde me vandaag verschrikkelijk down en last van zenuwachtig/trillerig gevoel. Nu begonnen aan mijn tweede blik en begin alweer wat rustiger te worden.
Maaaaaarrr niets let je om niet mee te doen met de 30 dagen versie !quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:52 schreef Galgeras het volgende:
Je kan mij uit de OP halen. Voelde me vandaag verschrikkelijk down en last van zenuwachtig/trillerig gevoel. Nu begonnen aan mijn tweede blik en begin alweer wat rustiger te worden.
Hehe dat is aardig van je... Zat er zelf aan te denken om de komende tijd alleen op vrijdag en zaterdag te drinken. Dat zou in ieder geval al een enorme verbetering zijn (normaal dronk ik dagelijks).quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:40 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Maaaaaarrr niets let je om niet mee te doen met de 30 dagen versie !
Even pauze nemen nu en over 7 dagen weer meedoen![]()
Edit:quote:Beste IkPas -deelnemer,
wij voeren momenteel een onderzoek uit naar de ervaringen van deelnemers met IkPas. Op basis van deze inzichten zullen toekomstige IkPas-acties vormgegeven worden.
het onderzoek is uiteraard volstrekt anoniem, resultaten zullen t.z.t. worden gepubliceerd, de rapportage zal digitaal gratis beschikbaar worden besteld aan de deelnemers. U zult het rapport dan kunnen downloaden via de IkPas website.
Uiteraard wordt uw deelname zeer op prijs gesteld.
Instructies en informatie over de lengte van het onderzoek treft u aan op de eerste pagina van de enquête.
Mocht u vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u deze richten naar info@ikpas.nl.
Bij voorbaat hartelijke dank voor uw deelname.
Rob Bovens
lector verslavingspreventie Windesheim https://www.surveymonkey.(...)6nsvQ00wPnKczA_3d_3d https://www.surveymonkey.(...)6nsvQ00wPnKczA_3d_3d
quote:Geachte deelnemer aan IkPas.
helaas is iets misgegaan bij de verzending van de vragenlijst.
Deelnemers lopen in deze lijst vast.
Wij sturen u zsm een nieuwe lijst.
Voor degenen die hem al aan het invullen zijn en vastloen bij vraag
26: indien u antwoord 'nee'wil invullen en een telefoonnummer,
verzoeken wij u bij deze vraag 'ja' in te vullen en het telefoonnummer
in het laatste vak (opmerkingen) te plaatsen.
Excuses voor de overlast.
Met vriendelijke groet,
Rob Bovens
Het is net een soort popcorn horrorfilm waar een groep tieners 1 voor 1 wordt vermoord.quote:
Wat meer waakperiodes? Ik val met alcohol binnen 2 sec in slaap en nu binnen 10 min ofzoquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:18 schreef martijn_AR het volgende:
Wat het slapen betreft: Als je drinkt slaap je makkelijker in voor je gevoel, maar de slaapkwaliteit is veel minder, dus je rust eigenlijk met alcohol minder goed uit (meer waakperiodes tijdens de nacht en minder REM-slaap).
Komt goed Paul, Komt goed!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat meer waakperiodes? Ik val met alcohol binnen 2 sec in slaap en nu binnen 10 min ofzoen dan word ik ook soms nog wakker. Maar goed. Ik denk dat dat binnenkort wel beter gaat.
Ik heb in ieder geval nooit last van slecht slapen gehad met alcohol
Dus de 'oudjes' blijven over?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is net een soort popcorn horrorfilm waar een groep tieners 1 voor 1 wordt vermoord.
Cola light geen optie? Scheelt heel veel kcal in ieder gevalquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:20 schreef Mani89 het volgende:
Beetje jammer wel dat ik de alcohol bijna 1 op 1 ga compenseren met Cola, ook niet zo gezond.
Ach so? Misschien is dat wel een goed idee dan ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:09 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Cola light geen optie? Scheelt heel veel kcal in ieder geval
Je staat erbij versterkerquote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:57 schreef Amplifier het volgende:
Ik doe ook meezit al vanaf de carnaval dus woensdag zonder drank
Inderdaat repent!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:23 schreef martijn_AR het volgende:
Het is geen zondigen als je leert van je fail. Opbiechten in dit topicen dan dooooor
Welkom bij de harde kernquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:02 schreef jodelahity het volgende:
Ik doe mee maar moet trouwens zeggen dat de eerste 1,5 week niet moeilijk zal zijn. Ook vooral omdat ik niet bij mijn vriendengroep ben. En deze 40 dagen ook geen verjaardagsfeest wat ook nogal helptHeb trouwens wel vaker periodes gehad dat ik niet dronk en ben ook helemaal gestopt met sigaren roken. Dit laatste klinkt simpel maar ik rookte het heel veel en dan raak je er ook aan gewend (met gaming) en die associaties maken het gewoon lastiger om te stoppen
Maar goed deze week ben ik dus er niet zo mee bezig omdat het wel gemakkelijk gaat eerst.
Ja wat nou met je getwijfel... meedoenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:14 schreef Galgeras het volgende:
Ik heb zo'n vreselijke klote nacht gehad, niet normaal. Had (voor mijn doen) niet eens zo achterlijk veel gedronken maar het viel helemaal verkeerd. Werd rond een uur of 1 wakker en heb tot 7 uur vanochtend liggen draaien.
Misschien toch maar weer meedoen lol.
ja, maar ik verpest het om de 2 dagen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:26 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Zouden er trouwens lurkers zijn die anoniem meedoen ?
Hm als je eens 20 keer 2 dagen vol kan houden ben je al aardig op wegquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja, maar ik verpest het om de 2 dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |