Hahahaquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:36 schreef HPLC het volgende:
[..]![]()
Jij zou toch juist 40 dagen op rij drinken?
Cup-a-soupquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:49 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Phoe tv kijken met thee is anders normaal gesproken neem ik zo rond dit tijdstip een dram whiskey.
Maar goed een kopje thee gaat het nu worden even de waterkoker aanzetten.
Afleiding dus games, gesprekken, FOK!-en, masturbatiequote:Op donderdag 19 februari 2015 20:56 schreef Paul het volgende:
https://www.facebook.com/pages/IkPas-Utrecht heeft gevraagd of wij van FOK! tips hebben voor de andere deelnemers.
Dus heb je tips. Plaats ze, dan stuur ik ze op![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:20 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Whiskey zonder alcohol?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
40 % maar ik zit aan de thee hoor geen paniekquote:
Net een friet saté, broodje kroket en 3 frikandellen speciaal op, want daar had ik zin inquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:31 schreef Paul het volgende:
Merken jullie ook dat jullie minder zin hebben in snacken?
quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Net een friet saté, broodje kroket en 3 frikandellen speciaal op, want daar had ik zin in
Ik geef je op voor 40 dagen zonder frituurquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Net een friet saté, broodje kroket en 3 frikandellen speciaal op, want daar had ik zin in
quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:42 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Ik geef je op voor 40 dagen zonder frituur
Denk dat ik dat moeilijker zal vindenquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:42 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Ik geef je op voor 40 dagen zonder frituur
Da's niet te doenquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:44 schreef Paul het volgende:
40 dagen zonder vlees kan ook nog een leuke uitdaging zijn
Tis wel te doen denk ik, zo'n nephamburger is best te doenquote:
Nephamburger? Alcoholvrij bier?quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Tis wel te doen denk ik, zo'n nephamburger is best te doen
JE MOET TOCH WAT HEquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
Nephamburger? Alcoholvrij bier?
Als het niet echt is hoeft het voor mij niet
Des te groter de uitdaging en voldoening als het je luktquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat ik dat moeilijker zal vinden
Als BBQ liefhebber moet ik daar niet aan denken..quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:44 schreef Paul het volgende:
40 dagen zonder vlees kan ook nog een leuke uitdaging zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |