Ik heb niet bepaalde lastige momenten, ik denk eigenlijk dan vooral dag 1quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:47 schreef martijn_AR het volgende:
Dus mensen Wat zijn jullie moeilijke momenten tot nu toe...
Glaasje rood bij de pizza. Te vaak F5'en op de aftelklok... Not so bad for now!
Hier ook niets hoor. Icetea
Mogge'quote:Op zondag 22 februari 2015 09:08 schreef Paul het volgende:
Yeah 0,5 kilo afgevallen sinds dag 1. We gaan dus voor 1 kilo op dag 10. (of meer).
Glaasje rood bij de pizza was lastig vond ik niet van dat ik aan het trillen was of zo maar ik had er wel enorm veel trek in.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:47 schreef martijn_AR het volgende:
Dus mensen Wat zijn jullie moeilijke momenten tot nu toe...
Glaasje rood bij de pizza. Te vaak F5'en op de aftelklok... Not so bad for now!
Hier ook niets hoor. Icetea
Ook als je er niet wil zijn ben je welkomquote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:14 schreef Drugshond het volgende:
In dit topic wil ik helemaal niet zijn.
Ik zit al aan bier... het is Zondag.quote:Op zondag 22 februari 2015 11:46 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Ook als je er niet wil zijn ben je welkom
Alcoholvrij bier neem ik aanquote:Op zondag 22 februari 2015 11:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik zit al aan bier... het is Zondag.
Que ? Tuurlijk niet.quote:Op zondag 22 februari 2015 11:49 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Alcoholvrij bier neem ik aan
Moeder overste heeft altijd gelijk!quote:Op zondag 22 februari 2015 11:51 schreef killerkip69 het volgende:
de jenever was ook in de aanbieding, moeder overste was het er alleen niet mee eens...![]()
suc6 allemaal
Geen smoesjes je kan het als je wil!quote:Op zondag 22 februari 2015 12:55 schreef Stephan5 het volgende:
Respect hoor jongens! Zet hem op. Ik was al té zwak om het niet eens te proberen!
Zou tof zijn! Drink jezelf nog maar moed inquote:Op zondag 22 februari 2015 13:58 schreef Stephan5 het volgende:
Misschien moet ik maar die 30 dagen eens proberen. Heb ik nog een paar dagen.
Ik denk het eerstequote:Op zondag 22 februari 2015 18:16 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Zouden de mensen die stiekem meekijken ons nu voor gek verklaren of zelf meedoen?
Zou hetquote:
Ik zit wel nu te gluren, maar ik verklaar jullie niet voor gek.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:16 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Zouden de mensen die stiekem meekijken ons nu voor gek verklaren of zelf meedoen?
Ik kijk mee! Respectquote:Op zondag 22 februari 2015 18:16 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |