IS-topics toch ook?quote:Op woensdag 18 februari 2015 08:09 schreef PeZu het volgende:
waarom blijft dit soort overduidelijk nep troep gewoon open
ja, en vast nog wel meer ook, maar daar vroeg ik niet over.quote:
je kan zo uit de op halen waar de fotoshoot voor is... Helaas zijn fokkers wereldvreemd.quote:Op woensdag 18 februari 2015 08:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
Oh wacht, klinkt me wel bekend. Hey Bram dus je gaat toch niet naar de opdracht voor de nieuwe Wibra Sexy&Klein lijn?
u jellyquote:
Stel een andere datum voor dan, als je zo belangrijk bent...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:53 schreef Liliane. het volgende:
Hoi,
Vorige week was ik dus bij mijn ouders in Amsterdam. Ik ging daar shoppen in de Kalverstraat met mijn vriendinnen. En... Ik ben gescout!Ik zou nog mails krijgen met informatie
Nu heb ik dus een mail gekregen voor een opdracht voor een hele grote Nederlandse kledingzaak. (Geen HM is wel op jongeren gericht maar ik wil niet zeggen welke want ik moet niet herkend worden)
Alleen heb ik die dag tentamen. -____-
Ik ben dus gescout, heb een opdracht gekregen, maar kan die dag niet. -___- Ben ik eindelijk model is het weer niet goed. -___-
neequote:Op woensdag 18 februari 2015 09:13 schreef BarryOSeven het volgende:
Maar goed uit de OP kun je duidelijk halen dat het voor de Pabo is inderdaad.
skoenenreusquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:55 schreef Liliane. het volgende:
[..]
Het was een scout van een Nederlands modellenbureau dat fotoshoots doet voor o.a. schoenen- en kledingwinkels.
En dit.quote:Op woensdag 18 februari 2015 08:09 schreef PeZu het volgende:
waarom blijft dit soort overduidelijk nep troep gewoon open
o, ik heb het al goed geraden. leuk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |