Het was een scout van een Nederlands modellenbureau dat fotoshoots doet voor o.a. schoenen- en kledingwinkels.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:55 schreef RingBewoner het volgende:
Doe eens pics posten, dan kan ik even kijken of het een goede scout is.
Ik zie daar geen pics.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:55 schreef Liliane. het volgende:
[..]
Het was een scout van een Nederlands modellenbureau dat fotoshoots doet voor o.a. schoenen- en kledingwinkels.
Ze moeten bezuinigen he.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:56 schreef Scuidward het volgende:
V&D zal zeker wel met de handen in het haar zitten.
Waarschijnlijk moet het "···_ _ _···" voorstellen. Een schreeuw om hulp van het gevangen innerlijk van TS.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:55 schreef Scuidward het volgende:
TS heeft ook een favoriete smiley hoor.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:55 schreef RingBewoner het volgende:
Ik heb wel een pic van de scoutquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:55 schreef RingBewoner het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Precies, en ze willen van het stoffige imago af. Vermoed dat TS precies is wat ze zochten.3quote:
Die snap ik niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:58 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet het "···_ _ _···" voorstellen. Een schreeuw om hulp van het gevangen innerlijk van TS.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:58 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik heb wel een pic van de scoutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
UI Made bij VanilleKwark.
Aannemelijk, want ze zoeken bij Primark modellen die er goedkoop uitzien.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:56 schreef PriesterB het volgende:
Ik dacht aan Weight Watchers, maar ik denk dat Primark op de stoep stond.
http://nl.wikipedia.org/wiki/SOS_%28noodsignaal%29quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:58 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Precies, en ze willen van het stoffige imago af. Vermoed dat TS precies is wat ze zochten.3
[..]
Die snap ik niet.
Ah. Scherp!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:01 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/SOS_%28noodsignaal%29
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:07 schreef Tengano het volgende:
Zoals je het vertelt is het wel behoorlijk -supergirl- . Misschien zou je -supergirl- kunnen doen zodat je toch -supergirl-?
Is dat misschien een goed idee![]()
Want of je nou -supergirl- gaat of niet, het is toch -supergirl-
jij bent echt superraarquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:21 schreef MultiBanaan het volgende:
Dat tentamen gewoon herkansen, wat vind je belangrijker?
De vriendinnen van TS waren overigens stikjaloers, en hebben de rest van de dag sneren naar TS gemaakt
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:58 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik heb wel een pic van de scoutSchijnt dat stevie helemaal niet zo blind is als ie zich voordoet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen dank voor mijn genade.
Een groot deel van die "modellenbureau's" scouten idd alleen maar om een beetje monies te krijgen, echte opdrachten ga je er in ieder geval niet van krijgen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 02:40 schreef Sked het volgende:
Pics graag. Als het serieus zou zijn zou je altijd iets kunnen regelen. Overigens ben ik zelf stagiair geweest bij een modellenbureau, en ik kan je vertellen dat je het niet al te serieus moet opvatten
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:53 schreef Liliane. het volgende:
Hoi,
En... Ik ben gescout!een opdracht voor een hele grote Nederlandse kledingzaak.
Hoe kun je herkend worden als je de opdracht af hebt gewezen?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:53 schreef Liliane. het volgende:
aar ik wil niet zeggen welke want ik moet niet herkend worden)
uh omdat ik met mensen erover heb gepraat?quote:Op woensdag 18 februari 2015 07:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoe kun je herkend worden als je de opdracht af hebt gewezen?
Oh wacht, klinkt me wel bekend. Hey Bram dus je gaat toch niet naar de opdracht voor de nieuwe Wibra Sexy&Klein lijn?quote:Op woensdag 18 februari 2015 07:54 schreef Liliane. het volgende:
[..]
uh omdat ik met mensen erover heb gepraat?
IS-topics toch ook?quote:Op woensdag 18 februari 2015 08:09 schreef PeZu het volgende:
waarom blijft dit soort overduidelijk nep troep gewoon open
ja, en vast nog wel meer ook, maar daar vroeg ik niet over.quote:
je kan zo uit de op halen waar de fotoshoot voor is... Helaas zijn fokkers wereldvreemd.quote:Op woensdag 18 februari 2015 08:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
Oh wacht, klinkt me wel bekend. Hey Bram dus je gaat toch niet naar de opdracht voor de nieuwe Wibra Sexy&Klein lijn?
u jellyquote:
Stel een andere datum voor dan, als je zo belangrijk bent...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:53 schreef Liliane. het volgende:
Hoi,
Vorige week was ik dus bij mijn ouders in Amsterdam. Ik ging daar shoppen in de Kalverstraat met mijn vriendinnen. En... Ik ben gescout!Ik zou nog mails krijgen met informatie
Nu heb ik dus een mail gekregen voor een opdracht voor een hele grote Nederlandse kledingzaak. (Geen HM is wel op jongeren gericht maar ik wil niet zeggen welke want ik moet niet herkend worden)
Alleen heb ik die dag tentamen. -____-
Ik ben dus gescout, heb een opdracht gekregen, maar kan die dag niet. -___- Ben ik eindelijk model is het weer niet goed. -___-
neequote:Op woensdag 18 februari 2015 09:13 schreef BarryOSeven het volgende:
Maar goed uit de OP kun je duidelijk halen dat het voor de Pabo is inderdaad.
skoenenreusquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:55 schreef Liliane. het volgende:
[..]
Het was een scout van een Nederlands modellenbureau dat fotoshoots doet voor o.a. schoenen- en kledingwinkels.
En dit.quote:Op woensdag 18 februari 2015 08:09 schreef PeZu het volgende:
waarom blijft dit soort overduidelijk nep troep gewoon open
o, ik heb het al goed geraden. leuk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |