Dees zal toch niet net zo'n watje als Kt zijn hoop ik?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:58 schreef FANN het volgende:
ow sorry ik had de lapo, ik kreeg een kwoot van het andere topic en dan hou ik het niet meer
bij![]()
Ga je ook mee dan Dees?
Ik kom alleen als Kingstown ook komt.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:58 schreef FANN het volgende:
ow sorry ik had de lapo, ik kreeg een kwoot van het andere topic en dan hou ik het niet meer
bij![]()
Ga je ook mee dan Dees?
Nee.... Dees is wel vaker op een Meet geweest geloof ik, niet één waar ik bij was, dat dan weer nietquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dees zal toch niet net zo'n watje als Kt zijn hoop ik?
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kom alleen als Kingstown ook komt.
Dat was een last minute beslissing, ik geloof dat ik om een uur of 8 ineens besloot om naar die meet te gaan.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee.... Dees is wel vaker op een Meet geweest geloof ik, niet één waar ik bij was, dat dan weer niet
Had ik beide kerenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was een last minute beslissing, ik geloof dat ik om een uur of 8 ineens besloot om naar die meet te gaan.
wie is dat nou weer? dus jij komt ook niet, nah... dan komen er alleen mannen, dan kom ik ookquote:
ik heb inmiddels weer bijna hetzelfde kapselquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:58 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb nog steeds hetzelfde kapsel als destijds.
Zelfs dezelfde oorring...
Het is zeker een jaar of 7 geleden dat ik voor het laatst gekomen ben, dus geef jezelf niet teveel hoop.quote:
Voordat de datum en plek geregeld is, zijn we al 3 jaar verder.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:04 schreef FANN het volgende:
[..]
wie is dat nou weer? dus jij komt ook niet, nah... dan komen er alleen mannen, dan kom ik ook
niet hoor
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voordat de datum en plek geregeld is, zijn we al 3 jaar verder.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is zeker een jaar of 7 geleden dat ik voor het laatst gekomen ben, dus geef jezelf niet teveel hoop.
dat is iemand uit een ver verleden, van Sgopquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:04 schreef FANN het volgende:
[..]
wie is dat nou weer? dus jij komt ook niet, nah... dan komen er alleen mannen, dan kom ik ook
niet hoor
ah... dus jij komt ook nietquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:07 schreef sacha het volgende:
[..]
dat is iemand uit een ver verleden, van Sgopén FOK
Lijkt me gezellig...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Zouden we niet op dat feestje waar MM moet draaien binnenvallen? Die locatie weet ik zowaar te vinden
is dat in Amsterdam? dat is wel een leuk ideequote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Zouden we niet op dat feestje waar MM moet draaien binnenvallen? Die locatie weet ik zowaar te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |