Lekkere aanbieding.quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:17 schreef Bjoro het volgende:
Mach3 power, 4 mesjes... ¤ 12,50 in de aanbieding !!!!
Ik koop een keer wat![]()
Zie nu je ongelukje, lijkt me niet erg fijn..quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Hm mijn neus ziet er nog steeds niet super smakelijk uit
Haal jij eens die verschrikkelijke typo uit je sign....quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:21 schreef Lu_uK het volgende:
met mes en vork
Tegen haarrichting in kan zorgen voor ingegroeide haren en das nie fijn... Dus alleen tegen haarrichting in bij de kin//hals.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:00 schreef Steijn het volgende:
Vergulde Hand scheerzeep met zo'n ouderwetse kwast aanbrengen, alvorens gedoucht te hebben natuurlijk. Daarna met met mijn Mach 3 tegen de haarrichting in scheren en vervolgens afspoelen met ijskoud water. Mooi glad en het koude water voorkomt een branderig gevoel.
Ja ik weet het. Maar dat is nog nooit gebeurt bij mij, dus ik ga er vanuit dat het voor mij kennelijk niet geldt. En dat is mooi want het scheert toch echt het gladst.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:47 schreef Dauthi het volgende:
Tegen haarrichting in kan zorgen voor ingegroeide haren en das nie fijn... Dus alleen tegen haarrichting in bij de kin//hals.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |