Waarheid wel.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:42 schreef Etsu het volgende:
Dit is de oorzaak dat GRTD dood is.
Overlopers.
Patat in plaats van friet en je hebt gelijk LB achter je aan. Terecht wel.quote:
Ook dit is terecht.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:35 schreef LittleBrownie het volgende:
That moment dat je op een user's fotoboek die je amper kent, jezelf ziet staan als favoriete FOK!ker
quote:
Wtf.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]Users zoals jij zijn vaak juist de aanleiding van een SC 'doden'. Oftewel continu aandachtshoeren zonder echt een bijdrage te leveren.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:44 schreef DrNick het volgende:
[..]
Patat in plaats van friet en je hebt gelijk LB achter je aan. Terecht wel.
[..]
Ook dit is terecht.
SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWquote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]Users zoals jij zijn vaak juist de aanleiding van een SC 'doden'. Oftewel continu aandachtshoeren zonder echt een bijdrage te leveren.
waajjoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW
buuuurnquote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
waajjooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Bae is deens voor poepquote:
Volgens mij overdrijf je een beetje.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:50 schreef DrNick het volgende:
Ik had daarstraks mijn schoenen in de wasmachine gedaan (zien er nu weeruit trouwens). Mijn veters kwamen er echter uit als -en ik overdrijf niet- een apenvuist
Beter cute shit dan cute baequote:
oeiquote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Volgens mij overdrijf je een beetje.
Picsquote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:50 schreef DrNick het volgende:
Ik had daarstraks mijn schoenen in de wasmachine gedaan (zien er nu weeruit trouwens). Mijn veters kwamen er echter uit als -en ik overdrijf niet- een apenvuist
Dan nogquote:
Van?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zal jou eens pics laten zien in dm
Ohquote:
Net zoals mensen die zeggen: "Niet racistisch bedoeld, maarrrrr"quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Soms vallen gesprekken ook wel eens stil.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:47 schreef Flippiee het volgende:
Johannes verminder hahahahahaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Soms vallen gesprekken ook wel eens stil.
Wat ben ik toch subtiel.
Subtiel genoeg om je hint te snappenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Soms vallen gesprekken ook wel eens stil.
Wat ben ik toch subtiel.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Johannes verminder hahahahaha
Ik ben garpig vandaag.
Zolang je het zelf maar geloofd/tquote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ben garpig vandaag.
Neen, heus!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Schoenen of veters?quote:
Nou, dit keer mocht je lachen want ik vind dat best een geestige opmerking.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ben garpig vandaag.
Applausquote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Subtiel genoeg om je hint te snappen
Nope. Friet all the way.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:44 schreef DrNick het volgende:
Patat in plaats van friet en je hebt gelijk LB achter je aan. Terecht wel.
Verrader.quote:
Binnenkort gaat Fylax een érg goed item maken.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:54 schreef Fokker89 het volgende:
Hee fylax, wanneer krijg jij eens een best gelezen weblog op FOK!
weet niet manquote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:54 schreef Fokker89 het volgende:
Hee fylax, wanneer krijg jij eens een best gelezen weblog op FOK!
Dit kan ik bevestigen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Binnenkort gaat Fylax een érg goed item maken.
wat stond erquote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:55 schreef Fylax het volgende:
Ik heb zojuist een reactie op de Weblog verwijderd, want tegen de regels. Wat ben ik toch een goede jongen.
He jij hier. Wat toevallig dat ik je hier tref.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Binnenkort gaat Fylax een érg goed item maken.
Kijk dan wat het meest gelezen is motherfucker. Mijn eerst geschreven bericht is meteen top.quote:
Stop je reiswekker in je anus.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gun mij mijn lolletje nou.
Okquote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kijk dan wat het meest gelezen is motherfucker. Mijn eerst geschreven bericht is meteen top.
Volgende week ben ik eindbaasredactie
Weet je wat ook erg grappig is? Gastmodden op FOK!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:55 schreef Fylax het volgende:
Ik heb zojuist een reactie op de Weblog verwijderd, want tegen de regels. Wat ben ik toch een goede jongen.
Ik ga even lezen welke.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:55 schreef Fylax het volgende:
Ik gun je een hoop maar niet ten nadele van mij.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gun mij mijn lolletje nou.
Hey Valentijnquote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
He jij hier. Wat toevallig dat ik je hier tref.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mensen die twijfelen aan hun geaardheid zeggen "friet"
Nou nou johannes, stoeipoesquote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gun mij mijn lulletje nou.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Dus heel Belgie is gay ?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben het niet vaak met je eens, maarrrr dit keer wel.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Uhh nou oké dan, ik hou al wel op.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik gun je een hoop maar niet ten nadele van mij.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uhh nou oké dan, ik hou al wel op.
k reken op je![]()
Ik ook op jouquote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:56 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb trouwens zin om binnenkort te isketchen
Dit is geen subtiele hint, Johannes
Op welke vlakken niet?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak met je eens, maarrrr dit keer wel.
Rot eens op met je valse beschuldigingen en gestookquote:
Ik ook wel, toevallig ben ik er erg goed in.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:56 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb trouwens zin om binnenkort te isketchen
Dit is geen subtiele hint, Johannes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |