Ik roep hem wel evenquote:
Lokquotequote:
Iets zegt mij dat ik het niet wil wetenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik roep hem wel even
[..]
Lokquote
Quote WP ook meteen evenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik roep hem wel even
[..]
Lokquote
Paul > WPquote:
quote:
Je had snowbells er ook bij moeten zettenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:49 schreef DrNick het volgende:
Poll: Team #
• wp
• Paul
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wie?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:49 schreef DrNick het volgende:
Poll: Team #
• wp
• Paul
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:54 schreef pixelbitty het volgende:
Hoe post je een poll?
De meest recente polls zijn freaky.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Tja. Waarom staat er 0011110000110011 in je gebruikers profiel, heet je pixelbitty en kun je geen poll posten?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:58 schreef pixelbitty het volgende:
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=393811.
Je moet de code posten, schat.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:58 schreef pixelbitty het volgende:
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=393811.
het was een al bestaande poll en ik vroeg net al hoe ik die kon posten want deze stond tussen recent gemaakte polls en ik vond em grappigquote:
Ah, zoquote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:01 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
het was een al bestaande poll en ik vroeg net al hoe ik die kon posten want deze stond tussen recent gemaakte polls en ik vond em grappig.
Jaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah, zo
Gemaakte kan je volgens mij niet nog een keer posten, maar dat weet ik niet zeker.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:06 schreef DeZwabber het volgende:
Ik probeer nog steeds te ontdekken hoe het ook alweer werkte, dat als je twee identieke antwoorden invulde je een poll met maar n optie kon maken.
Ik had het eerst, maar meh.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het was dat of team aardappel. Ik moet wat typen om te proberen.
STELLETJE VIEZE GORE VETZAKKENquote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:21 schreef DrNick het volgende:
Deze man verdient echt geen Youtube-kanaal
Hij heeft wel geinige video's though, maar als hij een recept maakt dan zeg ik continue: Nee. Nee. Nee, zo doe je dat niet in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:21 schreef DrNick het volgende:
Deze man verdient echt geen Youtube-kanaal
Echt hequote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:22 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
STELLETJE VIEZE GORE VETZAKKEN! DAT IS GEEN ETEN
!
Doet ook altijd niets volgens de handleiding, en klaagt dan dat het niet werktquote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:22 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hij heeft wel geinige video's though, maar als hij een recept maakt dan zeg ik continue: Nee. Nee. Nee, zo doe je dat niet in mijn hoofd.
Tot daar aan toe. Maar hij eet gewoon alles met natcho's en kaas.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:27 schreef DrNick het volgende:
[..]
Echt he
[..]
Doet ook altijd niets volgens de handleiding, en klaagt dan dat het niet werkt
Er is nog zo'n dikkie dik, one pot chef show, en hij maakt godverdomme best lekkere meuk maar hoe hij het daarna zelf opeet en met zijn dikke bek loopt te grinniken over hoe lekker het isquote:
Mensen die niet pasta wetenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:30 schreef DrNick het volgende:
Lasagne zonder fatsoenlijke bolognesesaus, "No meat because the classroom may have vegetarians". Gebruikt "macaroni", maar er komt penne uit de pan.
Wat een aids.
Echt he. Geen wonder dat 'ie zo dik isquote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
WAT IS DEZE DAN:
Dus. We pakken kip. Dan voegen we "soep" toe, wat gewoon de dikte heeft van sweetened condensed milk, dan pakken we weer tortillia chips en kaas. Dan herhaal je dat. Dan zie je dat die man waarschijnlijk 120+kg weegt en staat er als eerste comment: Hij eet waarschijnlijk gezond buiten de show om.Sure.
Weer een faalhaas. DONUTS FRITUUR JE! Je bakt ze niet in de oven.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:29 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Er is nog zo'n dikkie dik, one pot chef show, en hij maakt godverdomme best lekkere meuk maar hoe hij het daarna zelf opeet en met zijn dikke bek loopt te grinniken over hoe lekker het is...
Ze hebben vegetariers, laten we mozarella toevoegen...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:30 schreef DrNick het volgende:
"No meat because the classroom may have vegetarians"
Wat is hier trouwens lasagne aan? Ja het is pasta. Maar omdat je pasta in een WEGWERP bakvorm gooit wordt het nog geen lasagne.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:30 schreef DrNick het volgende:
Lasagne zonder fatsoenlijke bolognesesaus, "No meat because the classroom may have vegetarians". Gebruikt "macaroni", maar er komt penne uit de pan.
Wat een aids.
Dat is ten minste wel nieuw en zo iets wat erg leuk is als alternatief voor gebak. Het is een simpel, maar goed receptquote:
Wat een hoogstaande cuisine.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Hij heeft ook een mooie mixbowl:
Het ziet er erg lekker uitquote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat is ten minste wel nieuw en zo iets wat erg leuk is als alternatief voor gebak. Het is een simpel, maar goed recept
Nice nice.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:43 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Het ziet er erg lekker uit...
Deze man maakt mij verdrietigquote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Hij heeft ook een mooie mixbowl:
Heb ooit een regenboog cake gemaakt.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:43 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Het ziet er erg lekker uit...
Regenboog allesquote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Heb ooit een regenboog cake gemaakt.Ja ik weet het, maar het leukste eraan is dat je iedere laag een aparte smaak kan geven. helaas doen ze dat niet echt
Hij zou maar dagelijks voor je koken.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:45 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Deze man maakt mij verdrietig.
Oh ik doe nooit zoveel moeite voor lasagnequote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:49 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hij zou maar dagelijks voor je koken.
En voor lasagne moet je een beetje moeite doen hoor. Wat ui en wortel fruiten, gehakt erdoor, wijn, tomatenpuree en blokjes en c'est a. Bechamelsaus is ook zo klaar. Dat tussen wat lasagnevellen en je kan ten minste trots zijn op jezelf.
Je zat in de douche?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:50 schreef DrNick het volgende:
Oh oh, ik zat gisteren in de douche, en het leek me wel tof om dan gewoohpt te worden
Wat is hetquote:
Same. Ik maak altijd de nederlandse variant. Is me net wat gezonderquote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:51 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Oh ik doe nooit zoveel moeite voor lasagne.. Maar ik doe wel altijd gehakt met een knoflookje en een chalotje, Verse italiaanse groenten, en een goeie saus
.
Ligt eraan? Wordt er al met dingen gesmeten?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:54 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Wat is het
BTW als ik mijn koptelefoon afzet hoor ik de zoete tonen van mijn allochtone buurjongen die tekeer gaat tegen zijn moederMoet ik de politie bellen
?
Ik flikker bijna overal wel een groenten pakket doorquote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Same. Ik maak altijd de nederlandse variant. Is me net wat gezonder
Wat is dat Whoops?quote:
Nee. Ik hatewatchte hem een tijdje, maar de helft van zijn recepten zijn f niet echt recepten of niet echt goed.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Beanstip : Nicko's kitchen
Zo heb ik al een keer namaak kfc gemaaktzo lekker
Hmm buurvrouw begint nu terug te schreeuwen, ik wacht het nog even afquote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ligt eraan? Wordt er al met dingen gesmeten?
Bel Woohp.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:54 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Wat is het
BTW als ik mijn koptelefoon afzet hoor ik de zoete tonen van mijn allochtone buurjongen die tekeer gaat tegen zijn moederMoet ik de politie bellen
?
Hoezo moeite?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:51 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Oh ik doe nooit zoveel moeite voor lasagne.. Maar ik doe wel altijd gehakt met een knoflookje en een chalotje, Verse italiaanse groenten, en een goeie saus
.
Ja typisch Nederlands. Helaas danzij mama lief overgenomen. Maar ik wil gewoon 200g groente per dag en liever in avondeten dan op brood ofzo.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:55 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik flikker bijna overal wel een groenten pakket door...
Ik heb zijn kanaal aangetikt... en nee, ik haat hem nu alquote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Beanstip : Nicko's kitchen
Zo heb ik al een keer namaak kfc gemaaktzo lekker
Sinds wanneer is dat moeite?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:49 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hij zou maar dagelijks voor je koken.
En voor lasagne moet je een beetje moeite doen hoor. Wat ui en wortel fruiten, gehakt erdoor, wijn, tomatenpuree en blokjes en c'est a. Bechamelsaus is ook zo klaar. Dat tussen wat lasagnevellen en je kan ten minste trots zijn op jezelf.
Is dat typisch nederlands jaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja typisch Nederlands. Helaas danzij mama lief overgenomen. Maar ik wil gewoon 200g groente per dag en liever in avondeten dan op brood ofzo.
He's australian m8quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:57 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik heb zijn kanaal aangetikt... en nee, ik haat hem nu al.
I dont give a bloody damn matequote:
Ja. Italiaanse wokgroente, mexicaanse wokgroente. Heb je ooit spaghetti op met een zak groente erdoor bij een italiaan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:58 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Is dat typisch nederlands ja?
Iets aan dit vind ik ergerlijk. Ik denk het rare gebruik van Engelse woorden met het Nederlandse woord voor kip er achter.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:04 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Als je kip gaat frituren heb je gewoon verschillende opties:
Batter coated kip
Crumb coated kip
Ja ik ken de Nederlandse begrippen niet. Ik begrijp je frustratie.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iets aan dit vind ik ergerlijk. Ik denk het rare gebruik van Engelse woorden met het Nederlandse woord voor kip er achter.
De heer heeft gesproken.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:29 schreef Monopoly het volgende:
Verder dien je kip in de oven te bereiden in een braadzak met diverse kruiden waar knoflook en rozemarijn de boventoon dienen te voeren.
Patat en appelmoes er bij en een keukenrol naast je bord, zodat je lekker vuig kunt eten.
Het is frietquote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:29 schreef Monopoly het volgende:
Verder dien je kip in de oven te bereiden in een braadzak met diverse kruiden waar knoflook en rozemarijn de boventoon dienen te voeren.
Patat en appelmoes er bij en een keukenrol naast je bord, zodat je lekker vuig kunt eten.
quote:HOI LYON, DIT RECEPT IS HEERLIJK, ECHT EEN AANRADER, WIJ HEBBEN ER VAN GESMULD, HEERLIJK! MIJN COMPLIMENTEN. GR. ANITA
EN DE KIDSquote:HALLO LION, DIT RECEPT LIJKT ME ERG LEKKER, EN HEB HEM MEEGENOMEN! IK LAAT HET JE WETEN ZODRA HIJ IS UITGEPROBEERD. GR. ANITA
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:29 schreef Monopoly het volgende:
shit just got realquote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:35 schreef LittleBrownie het volgende:
That moment dat je op een user's fotoboek die je amper kent, jezelf ziet staan als favoriete FOK!ker
Wie?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:35 schreef LittleBrownie het volgende:
That moment dat je op een user's fotoboek die je amper kent, jezelf ziet staan als favoriete FOK!ker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |