Om vervolgens onze systemen alsnog in hun land op te slaan, zoals ze op dit moment hebben.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:10 schreef WammesWaggel het volgende:
Toch mooi om te zien dat Turkije best een inferieur systeem wil kopen en zo haar veiligheid te grabbel gooit om iets als het erkennen van een genocide.
Maar goed prioriteiten moeten er zijn.
Ja, en anders gewoon wissen joh.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:17 schreef sp3c het volgende:
ow gaan we nu dit weer in elk topic krijgen?
ik hoop het niet eerlijk gezegd
ik geef de mensen altijd graag een kans maar als die 2 ineens weer overal over joden en turken en arabieren en koerden beginnen te etteren dan gaat het gewoon weg ja, ze weten prima hoe het werkt inmiddelsquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja, en anders gewoon wissen joh.
Als een arrow tegen stupide posts.
Natuurlijk is het chantage. "Als jullie niet zeggen wat wij willen horen dan...", dat is een textbook case voor chantage.quote:
maak die zin eens af?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Natuurlijk is het chantage. "Als jullie niet zeggen wat wij willen horen dan...", dat is een textbook case voor chantage.
Ik heb bewust niet die zin afgemaakt aangezien het om de als dan constructie gaat met daar tussenin iets wat je opeist zonder dat het met het product te maken heeft wat ze willen kopen.quote:
hij eist niets op hij stelt voorwaarden aan waar hij zijn geld aan uitgeeftquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik heb bewust niet die zin afgemaakt aangezien het om de als dan constructie gaat met daar tussenin iets wat je opeist zonder dat het met het product te maken heeft wat ze willen kopen.
Het is een textbook case van chantage. Het lijkt me niet normaal in deze industrie dat een land zich gedraagt als een klein kindje. "Als jullie niet zeggen wat wij willen horen dan kopen wij niets van jullie omdat wij jullie stom vinden."
ik heet geen jezus en ik ben geen Turk, hoe kom je daar nu weer in godsjezusnaam bij?quote:Jezus, geef toch eens toe dat jullie (Turken) aan genocide hebben gedaan.
Ja man. Echt. Zeker weten.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:43 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ja, maar het was ook lang niet de enige genocide van de Ottomanen. Ze hebben bv. ook de Mamluks afgeslacht en huisgehouden op de Balkan. Waarom is Armenië zo'n speciaal geval? Omdat het relatief kort geleden is?
Nederland heeft een enkele zwarte bladzijde in haar geschiedenis. Het boek van de Turken is helemaal pikzwart geblakerd en druipt van het bloed.
Voorwaarden die niets met de zaak (het legerspeelgoed) zelf te maken hebben. En ja, het is toch echt eisen. Ze gedragen zich maar als een kleind kindje als ze dat graag willen, zolang ze maar niet verwachten dat mensen hen dan serieus nemen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:24 schreef sp3c het volgende:
hij eist niets op hij stelt voorwaarden aan waar hij zijn geld aan uitgeeft
Ik heb niet gesteld dat jij een Turk bent. Ik plaatste notabene Turken tussen haakjes om te expliciteren dat ik het niet over jou had.quote:ik heet geen jezus en ik ben geen Turk, hoe kom je daar nu weer in godsjezusnaam bij?
zo gaat dat in legerspeelgoedlandquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Voorwaarden die niets met de zaak (het legerspeelgoed) zelf te maken hebben. En ja, het is toch echt eisen. Ze gedragen zich maar als een kleind kindje als ze dat graag willen, zolang ze maar niet verwachten dat mensen hen dan serieus nemen.
waarom moet ik dan toegeven dat wij (turken) genocide hebben gedaan?quote:[..]
Ik heb niet gesteld dat jij een Turk bent.![]()
Niet dat het er veel toe doet maar ik zou eerder gokken op Suriname.
nederland is ook bereid om 37!! inferieure vliegtuigen te kopen om maar een wit voetje bij de vs te halen. veiligheid staat nergens op prioriteit 1 als het gaat om defensiequote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:10 schreef WammesWaggel het volgende:
Toch mooi om te zien dat Turkije best een inferieur systeem wil kopen en zo haar veiligheid te grabbel gooit om iets als het erkennen van een genocide.
Maar goed prioriteiten moeten er zijn.
Wat ik er van begrepen heb is de JSF niet zozeer inferieur (aan de Euromepper of Rafale danwel Grippen) maar wel erg aan de prijs en blijft die prijs maar stijgen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:07 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
nederland is ook bereid om 37!! inferieure vliegtuigen te kopen om maar een wit voetje bij de vs te halen. veiligheid staat nergens op prioriteit 1 als het gaat om defensie
Klopt. De Hollanders hebben Brabant (mn gebied rondom 's-Hertogenbosch) aan stelselmatige moordpartijen op de bevolking onderworpen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:30 schreef sp3c het volgende:
ik ben gewoon een Hollander en we hebben wel eens genocide gedaan
Interessant artikel, jammer van dat extreem ongrappige 'interview' onderaan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 08:58 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Klopt. De Hollanders hebben Brabant (mn gebied rondom 's-Hertogenbosch) aan stelselmatige moordpartijen op de bevolking onderworpen.
http://www.npogeschiedeni(...)Oranje-genocide.html
Inderdaad. Curieuze toevoegingquote:Op woensdag 18 februari 2015 09:04 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Interessant artikel, jammer van dat extreem ongrappige 'interview' onderaan.
preciesquote:Op woensdag 18 februari 2015 08:58 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Klopt. De Hollanders hebben Brabant (mn gebied rondom 's-Hertogenbosch) aan stelselmatige moordpartijen op de bevolking onderworpen.
Als je een tweederangsleger wil hebben wel misschien. Anders kies je voor de beste kwaliteit of de beste prijs/kwaliteit-verhouding.quote:
Ja, het is eisen. "Als jullie niet zeggen wat wij willen horen dan vinden wij jullie stom, daarom kopen wij dan niets van julie". Turkije gedraagt zich als een klein verwend kindje.quote:en nee het is echt niet eisen, ze hebben namelijk niets te eisen ... het is hun keuze
Niet, ik sprak tegen de Turken. Een stijlvorm.quote:waarom moet ik dan toegeven dat wij (turken) genocide hebben gedaan?
Een belangrijk verschil tussen honderden jaren geleden en dit tijdperk: toen kon je als winnaar nog gemakkelijk wegkomen met je eigen geschiedschrijving, vandaag de dag blijft de andere versie ook gedocumenteerd. Dat bevalt Turkije niet en dus gedraagt Turkije zich als een verwend kindje. Laat die paar landen die in de running zijn maar 1 lijn trekken en met zijn allen de genocide extra benadrukken. Eens zien wat het kindje dan doet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 08:58 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |