quote:Als u een profiel heeft gemaakt op 10 of 11 Feb kan het zijn dat onze database deze niet heeft opgeslagen. Als dat zo is kunt u niet meer inloggen op uw profiel. De enige oplossing is dan uw profiel opnieuw aanmaken.
quote:
rold net zo kut over de tong als hives.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Myves, dat klinkt als een ernstige versie van oortyfus moet ik zeggen.
Dat manlief dan thuiskomt en samen met de vrouw achter de pc kruipt om samen te wachten op dat eerste berichtje.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:59 schreef Leandra het volgende:
Dat is na identieke fietsen en windjacks wel een nieuw dieptepunt dat je qua burgerlijkheid kunt bereiken; dat je vrouw vast een myves account voor je aanmaakt terwijl jij nog aan het werk bent
Ik weet niet of dit echt is of niet maar dit is juist geniaal. 50 tot 90% van de merkwaarde zit hem in de naam. Dit is gewoon een persoon die daar gebruik van maakt tegen vrijwel 0 euro aan kosten. Weet ook niet waarom ik dit soort kennis met jullie deel maar ik vermoed dat jullie er toch niks mee kunnen sowiesoquote:
Jouw UIquote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Myves, dat klinkt als een ernstige versie van oortyfus moet ik zeggen.
De UI moet mij niet voorstellen hequote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lijk je er echt op of is het gewoon speciaal voor jou gemaakt?
Ik had hem al door. Ik post daar maar af en toe, had nog geen anderen gezien met die UI, nu welquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De UI moet mij niet voorstellen he
Dacht dat je ook in de KLB SC zat met die fittie vanmiddag?
"Als straks Blytes wordt gelanceerd", en dan linken naar een artikel van 4 jaar oud waarin Blytes al gelanceerd is?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Kansloze missie. Straks als Blytes wordt gelanceerd is Myves nergens meer.
http://www.nu.nl/internet(...)ves-en-facebook.html
Salamander Klopping had Twötter bedacht, met twöts van maximaal 130 tekens.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:31 schreef GekkePoes het volgende:
Ik begin dan een website genaamd Flitter. daar kan je profielen aanmaken en elkaar berichten sturen van maximaal 139 tekens
Zoiets hoorde ik ook, gaat al rond op , Facebroekquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:11 schreef Homijn het volgende:
[..]
Salamander Klopping had Twötter bedacht, met twöts van maximaal 130 tekens.
Ik gok trouwens dat Myves rond 1 april klaar is.
Waarom nam nu.nl dit serieus?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Kansloze missie. Straks als Blytes wordt gelanceerd is Myves nergens meer.
http://www.nu.nl/internet(...)ves-en-facebook.html
Alsof de TMG nog maar één stuiver gaat steken in Hyves of eventuele juridische kostenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:18 schreef Targaryen het volgende:
Als dit niet van de telegraaf media groep is dan zullen ze het niet gaan halen. Zelfde kleurgebruik en lijkt wel heel erg op de naam hyves.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |