Valt wel mee toch?quote:
Ik vind elke dag voor 10:00 vroegquote:
Wat heb je aanquote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:39 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben dood. Ik trek die hele carnaval niet meer zo goed
Als je nooit meer uit kunt slapen is het echt te zwaar!
Gelukkig is mijn outfit fantastisch
Dan moet je kinderen nemen!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:39 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben dood. Ik trek die hele carnaval niet meer zo goed
Als je nooit meer uit kunt slapen is het echt te zwaar!
Gelukkig is mijn outfit fantastisch
een vriend en een kat werken ookquote:
Dat gebeurt al genoeg tijdens carnavalquote:
De kinders hebben er ook niet om gevraagdquote:
Boeit dat dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De kinders hebben er ook niet om gevraagd
Lekker belangrijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De kinders hebben er ook niet om gevraagd
Dan wel ja.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat gebeurt al genoeg tijdens carnaval.
quote:
Je wordt oud.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:36 schreef CherryLips het volgende:
Voor tien uur 's avonds ja
Nou ja, dan ben ik ook wel een beetje op. Crisis wat is er met me gebeurd
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:36 schreef CherryLips het volgende:
Voor tien uur 's avonds ja
Nou ja, dan ben ik ook wel een beetje op. Midlifecrisis is wat er met me gebeurt
Ohnoesquote:
Ik las Onno hoesquote:
Blijft leuk ja.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:58 schreef HeatWave het volgende:
PC van mijn broertje is wel weer eens aan een upgrade toe, ik blijf het leuk vinden, marktplaats, V&A, tweakers.net afspeuren voor cheap deals en wat in elkaar flansen.
Gaat toch 4 keer sneller worden dan ie nu heeft, voor een paar tientjes en wat knutselwerk.
Ik geef er ook veels te veel geld aan uit toch weer elke keerquote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Blijft leuk ja.
Ik heb mijn android box binnenMaar mis nog een HDMI-verloopstekkertje op 'm aan te kunnen sluiten
Komt als het goed is vandaag binnen.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:02 schreef CherryLips het volgende:
M'n gewonnen cd's zijn binnenKan alleen geen cd's meer afspelen behalve op de pc. En via de tv.
quote:
Dat was 'ie vorige maand al.quote:
Meer alcoholquote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
Het is ook gewoon niet eerlijk. Ik heb gisteren maar 1 alcoholisch drankje op en ik heb toch hoofdpijn
Ruitensproeiervloeistof is ook niet bedoeld voor consumptiequote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
Het is ook gewoon niet eerlijk. Ik heb gisteren maar 1 alcoholisch drankje op en ik heb toch hoofdpijn
Heb wel even genoeg op voor het momentquote:
Dat had ik toevallig ook nietquote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ruitensproeiervloeistof is ook niet bedoeld voor consumptie
neeeeeequote:
Met cola zuip je je kater niet weg.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat had ik toevallig ook niet
[..]
neeeeee
Nog 1 avondje op cola en dan 3 dagen slapen
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
quote:
Het is gewoon vooral vermoeidheid denk ikquote:
Gefeliciteerd, wanneer ben je uitgerekend?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:10 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb helemaal geen alcoholische drank op, maar wel al een week hoofdpijn
Meer water drinken, mensen drinken gewoon veel te weinig, uitdroging is de meest voorkomende oorzaak van sufheid.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:10 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb helemaal geen alcoholische drank op, maar wel al een week hoofdpijn
En frisse lucht.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meer water drinken, mensen drinken gewoon veel te weinig, uitdroging is de meest voorkomende oorzaak van sufheid.
Ik ben al een week zwaar verkouden en het wordt maar niet minder. Heb zoiets echt nog niet eerder meegemaakt. Dat ik na een kwartier lustig snuiten denk dat alle voorhoofdholtes nu wel leeg zullen zijn, maar dat ik na twee minuten alweer aan de bak kan. Iets te veel druk op m'n arme bolletjequote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meer water drinken, mensen drinken gewoon veel te weinig, uitdroging is de meest voorkomende oorzaak van sufheid.
Dat helpt wel ja. Maar om nou de hele dag doelloos rond te gaan lopen in de kou terwijl ik al doodmoe benquote:
Raampje openquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat helpt wel ja. Maar om nou de hele dag doelloos rond te gaan lopen in de kou terwijl ik al doodmoe ben
Dat staat al open jaquote:
Ik merk dat ik bijna niets drink als ik thuiswerk. Op kantoor vliegt het water er door.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben het me ook gaan aanleren een tijd terug, je merkt het echt, die duffe 16:00 kop is gewoon stukken minder.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik merk dat ik bijna niets drink als ik thuiswerk. Op kantoor vliegt het water er door.
Heb ik weinig last van moet ik zeggen. Heb wel wat hulp van zo'n anti-rsi programma wat we standaard geinstalleerd hebben gekregen van de baas. Ik hou me zoveel mogelijk aan de pauzes die dat ding aangeeft wat weer goede gelegenheden zijn om drinken te pakken.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik merk dat ik bijna niets drink als ik thuiswerk. Op kantoor vliegt het water er door.
Ik moet gewoon zorgen dat ik standaard een fles water heb staan, dan drink ik wel. Als ik moet opstaan gebeurt dat niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb ik weinig last van moet ik zeggen. Heb wel wat hulp van zo'n anti-rsi programma wat we standaard geinstalleerd hebben gekregen van de baas. Ik hou me zoveel mogelijk aan de pauzes die dat ding aangeeft wat weer goede gelegenheden zijn om drinken te pakken.
ik werk nooit thuis. Maar verder wel herkenbaar.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Beetje het tegenovergesteldequote:Op woensdag 18 februari 2015 08:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Horror! Maar jij mag dan wel weer een maand in Singapore werken.
Met een specifieke reden of gewoon een baaldag?quote:
Specifieke reden en daardoor baaldagquote:Op woensdag 18 februari 2015 08:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met een specifieke reden of gewoon een baaldag?
Ja, dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 18 februari 2015 08:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Specifieke reden en daardoor baaldag
Ik hoop van welquote:Op woensdag 18 februari 2015 08:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, dat kan natuurlijk ook
Is het iets waar je ff doorheen moet bijten en over een paar uurtjes weer vanaf bent?
Oh dear, als het maar geen neverending story wordtquote:
Dat moet wel goedkomenquote:Op woensdag 18 februari 2015 09:08 schreef MissMSX het volgende:
Oh dear, als het maar geen neverending story wordt
Dat kan echt niet gezond zijn hoor.quote:Op woensdag 18 februari 2015 07:39 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heb ik gisteren welgeteld een kop thee, een glas cola en een beker melk op
En ik heb drie tomaten op, dat is ook vocht.quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat kan echt niet gezond zijn hoor.
Toch lijkt het me een slecht teken als je dat mee moet rekenen als significant deel van je vochtinname...quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik heb drie tomaten op, dat is ook vocht.
Ze hadden ook kunnen zeggen dat ze misschien wel, misschien niet zouden komen. Count your blessingsquote:Op woensdag 18 februari 2015 09:40 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Mijn pakket wordt tussen 09:00 en 21:00 uur bezorgd
. Ideaal
.
Het zou mooi zijn als de status vanavond veranderde in 'wordt morgen bezorgd'quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze hadden ook kunnen zeggen dat ze misschien wel, misschien niet zouden komen. Count your blessings
'als je geluk hebt'quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als de status vanavond veranderde in 'wordt morgen bezorgd'
Lolquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:19 schreef CherryLips het volgende:
WGR / hoe ervoor zorgen dat een foute bestuurder toch toegeeft
Goeie genade, rechts inhalen en dan voor de ander door links af willen slaan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:19 schreef CherryLips het volgende:
Een minuut wachten is ook wel erg langquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Goeie genade, rechts inhalen en dan voor de ander door links af willen slaan.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze hadden ook kunnen zeggen dat ze misschien wel, misschien niet zouden komen. Count your blessings
Trolletjequote:Op woensdag 18 februari 2015 10:19 schreef CherryLips het volgende:
Nog maar...quote:
Als degene voor je stil blijft staan terwijl het stoplicht op groen springt is dat ongetwijfeld erg lang voor je gevoel. Maar dan nog moet je er niet rechts omheen willen om vervolgens voor zijn neus linksaf te slaan. Overigens betwijfel ik ten zeerste of het echt een minuut was.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een minuut wachten is ook wel erg lang
Vrij vertaald: "ergens vandaag zijn we er wel, een keertje.".quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:40 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Mijn pakket wordt tussen 09:00 en 21:00 uur bezorgd
. Ideaal
.
Ik hoop het maar ik heb mensen wel gekkere dingen zien doen op de weg... Zoals net voor de brug nog eventjes rechts over de vluchtstrook in gaan halen met een veel te hoge snelheid waar er op de brug zelf geen vluchtstrook isquote:
Maar openen ze daar na afloop ook een topic over?quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoop het maar ik heb mensen wel gekkere dingen zien doen op de weg... Zoals net voor de brug nog eventjes rechts over de vluchtstrook in gaan halen met een veel te hoge snelheid waar er op de brug zelf geen vluchtstrook is
Ga er dan in ieder geval links langs. Vind het wel knap dat er rechts ruimte was.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als degene voor je stil blijft staan terwijl het stoplicht op groen springt is dat ongetwijfeld erg lang voor je gevoel. Maar dan nog moet je er niet rechts omheen willen om vervolgens voor zijn neus linksaf te slaan. Overigens betwijfel ik ten zeerste of het echt een minuut was.
Ik werd laatst ook nog rechts ingehaald, net toen ik ook rechts wilde afslaan. Ik stond alleen niet stil maar reed vijftig, zoals het hoorde, en de tokkie die me inhaalde ging een tikje sneller. Ik had hem al aan zien komen in m'n binnenspiegelquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoop het maar ik heb mensen wel gekkere dingen zien doen op de weg... Zoals net voor de brug nog eventjes rechts over de vluchtstrook in gaan halen met een veel te hoge snelheid waar er op de brug zelf geen vluchtstrook is
Slome trutquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik werd laatst ook nog rechts ingehaald, net toen ik ook rechts wilde afslaan. Ik stond alleen niet stil maar reed vijftig, zoals het hoorde, en de tokkie die me inhaalde ging een tikje sneller. Ik had hem al aan zien komen in m'n binnenspiegelVervolgens maakte hij een U-bocht omdat hij verkeerd was gereden. Rij dan ook wat rustiger, dan zie je waar je naartoe gaat.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:19 schreef CherryLips het volgende:
Als je links af wilt stel je toch aan de linkerkant van de weg op?quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga er dan in ieder geval links langs. Vind het wel knap dat er rechts ruimte was.
Ze vragen nu al wanneer ik terug komquote:Op woensdag 18 februari 2015 08:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Horror! Maar jij mag dan wel weer een maand in Singapore werken.
Ik herken me wel een beetje in CLquote:
O die had ik ook al aan hoor, toen keek ik nog een keer en had ik zoiets van 'waar is die eikel nou gebleven? O in de dooie hoek'.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik herken me wel een beetje in CL
Met dien verstande dat ik dan vol t knipperlicht aan had gezwengeld om hem een hartverzakking te geven.
Hij wilde toch rechtsaf?quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je links af wilt stel je toch aan de linkerkant van de weg op?
Wat heb je uiteindelijk nog bezocht/gedaan in je vrije tijd?quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze vragen nu al wanneer ik terug kom
"When is teh actor coming back?"
Ik val nogal op daar, met 1.83m en lang blond haar.
DAt was nooit een minuut.. want dat duurt best wel lang namelijkquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als degene voor je stil blijft staan terwijl het stoplicht op groen springt is dat ongetwijfeld erg lang voor je gevoel. Maar dan nog moet je er niet rechts omheen willen om vervolgens voor zijn neus linksaf te slaan. Overigens betwijfel ik ten zeerste of het echt een minuut was.
Kranji Wetlandsquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat heb je uiteindelijk nog bezocht/gedaan in je vrije tijd?
O en ik heb heel veel mannen bezochtquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat heb je uiteindelijk nog bezocht/gedaan in je vrije tijd?
Ik vermoed van niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar openen ze daar na afloop ook een topic over?
Tijd zat gehad dusquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kranji Wetlands
Bollywood Veggies
Botanical Gardens
Chinese & Japanese Gardens
Sentosa island
Clarke Quay
Gardens by the Bay
Chinatown
Little India
Arab street & Haji lane
etc
Daar hoef ik het hoogtepunt niet zo nodig van te wetenquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O en ik heb heel veel mannen bezochten een sauna. En een gaybar.
Vermoeiendquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet.Maar ik ken wel een persoon irl die toen hij wat jonger was ook soortgelijke dingen deed. Inclusief het verontwaardigde "IK was niet fout, HIJ kan gewoon geen autorijden!1!!1!"-stijltje als hij weer eens een ongeluk(je) had gehad.
Die ging dan ook altijd zitten zoeken naar (juridische) uitwegen. Het zou zo een verhaal van hem van 10 jaar geleden kunnen zijn. Die zal ook hopen op internet gezocht hebben, wie weet inclusief topics
![]()
Gelukkig is ie wat verstandiger geworden, al had hij laatst weer een typisch gevalletje. Bij het winkelcentrum parkeren op een plek die alleen voor laden en lossen is bestemd (parkeerterrein is er vaak overvol) met een boete als gevolg. Zijn uitleg: ik moest een pakje afgeven bij het postkantoor dus ik was aan het 'lossen'.
Daar zijn veel mensen niet goed in en niemand vindt het leuk om (vooral aan jezelf) toe te geven dat je fout zat.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vermoeiend
Al dat gezeik met uitwegen zoeken. Geef gewoon toe dat je fout zat.
Da's de ellende met datsoort types, ze zien gewoon écht niet in dat ze zelf fout zitten.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vermoeiend
Al dat gezeik met uitwegen zoeken. Geef gewoon toe dat je fout zat.
Moeilijk te zeggen. Zitten zulke extreme verschillen in. Sentosa, Clarke Quay en Gardens by the Bay zijn super gestyleerd en mdoern en gemaakt om de expats te pleasen en de rijken. Terwijl Bollywood Veggies, Chinatown, Haji lane en Kranji weer echt het andere uiterste is.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tijd zat gehad dusWat vond je het hoogtepunt?
[..]
De indier.quote:Daar hoef ik het hoogtepunt niet zo nodig van te weten
Je hebt fout en fout. Onbewust fout kan ik me wat bij voorstellen dat je je daar niet prettig bij voelt. Maar bewust fout? Dat is gewoon een risico dat je neemt, waarvan je weet dat je kunt verliezen. Dat is geen foutquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar zijn veel mensen niet goed in en niemand vindt het leuk om (vooral aan jezelf) toe te geven dat je fout zat.
Kan ik me voorstellen ja. Chinezen en nep gaat dan meestal wel goed samenquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen. Zitten zulke extreme verschillen in. Sentosa, Clarke Quay en Gardens by the Bay zijn super gestyleerd en mdoern en gemaakt om de expats te pleasen en de rijken. Terwijl Bollywood Veggies, Chinatown, Haji lane en Kranji weer echt het andere uiterste is.
Heb van beide wel genoten, maar als ik dingen moet dumpen dan is t Clarke Quay wel. Dat neppe geforceerde rijke "genieten" is niet helemaal mijn ding.
OK, OK. Waarom?quote:[..]
De indier.
Nooit het concept 'eigen verantwoordelijkheid' geleerd.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Da's de ellende met datsoort types, ze zien gewoon écht niet in dat ze zelf fout zitten.
Vroeger hadden we bij ons voetbalgaand groepje ook zo'n notoire zwartrijder. Die kocht regelmatig geen kaartje en als hij het wel deed en hij werd niet gecontroleerd dan klaagde hij dat hij 'voor niks een kaartje had gekocht'. Het hele concept dat hij betaalde voor het feit dat hij vervoerd werd en niet om gecontroleerd te worden wilde er bij hem niet inquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:51 schreef MissMSX het volgende:
Laatst in de trein een stel jongens zonder kaartje. Toen de conducteur er aan kwam gingen ze lopen op eentje na. Dus de conducteur meteen op haar gemakkie haar collega's 'bellen' dat er 'lopers' waren. De jongen die bleef zocht meteen z'n ID al op. Dat laatste vond ik wel stijlvol. Je neemt doelbewust een risico, maar hebt dan wel de ballen om de gevolgen te incasseren als het mis gaat
En dan zijn ze weer boos en gefrustreerd en deugt er allemaal niks vanquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Da's de ellende met datsoort types, ze zien gewoon écht niet in dat ze zelf fout zitten.
Go get'em grrrrrl!quote:
Ik leg de schuld vaak al bij voorbaat bij mezelfquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar zijn veel mensen niet goed in en niemand vindt het leuk om (vooral aan jezelf) toe te geven dat je fout zat.
Awwwquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik leg de schuld vaak al bij voorbaat bij mezelf
Nogal. Welvaart, geld, rijkdom, overdaad. Dat is de Chinese cultuur. En dan ook echt ALLES in die cultuur.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen ja. Chinezen en nep gaat dan meestal wel goed samen
Hij was ZO lekkerquote:OK, OK. Waarom?
Ik vind ze luidruchtig, brutaal, homofoob, stinkend.quote:
Echt wat voor mijquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nogal. Welvaart, geld, rijkdom, overdaad. Dat is de Chinese cultuur. En dan ook echt ALLES in die cultuur.
Feng Shui? Alles inrichten voor balans? Nee., voor rijkdom uiteindelijk.
Familiebanden? Prima. Wie is je favo kleinkind? Degene die je altijd komt opzoeken? Nee, degene die t meeste geld stuurt.
Meesta status? De rijkste.
Tempels? Ja, heel mooi en oud en traditioneel. Klopt. Waar bidden we voor? Rust en rijnheid en zo? Nee. Rijkdom.
En waar is die god dan voor? Rijkdom. En die? Prosperity. En die? Fortune. O dus allemaal welvaart eigenlijk? Correct.
Waar zijn al die kraampjes voor met Chinees Nieuwjaar? Zodat je geld uit kan geven. Want geld uitgeven voor NY betekent dat je veel geld krijgt in t nieuwe jaar.
Serieus. ALLES in de Chinese cultuur draait om rijk worden. Alles.
Ze noemen ons Westerlingen wel eens materialistisch, maar we zijn NIETS vergeleken met de Chinese cultuur.
Ik zie het gewoon echt niet voor me. Jij met een Indierquote:[..]
Hij was ZO lekker
O, ik vergat helemaal t bizarre pretpark Haw Par Villa en zijn Ten Courts of Hell. Bel de kinderbescherming maar. Of post het in [OUD]. Het was hilarisch!quote:
Natuurlijkquote:[..]
Ik zie het gewoon echt niet voor me. Jij met een Indier
Maar goed, ik zie mezelf ook niet met een Indier, dat helpt niet
Heb je z'n nummer?
LOL. Inderdaad een leuk uitje met de kinderenquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, ik vergat helemaal t bizarre pretpark Haw Par Villa en zijn Ten Courts of Hell. Bel de kinderbescherming maar. Of post het in [OUD]. Het was hilarisch!
Is hij van daar of is hij import/expat?quote:[..]
Natuurlijk![]()
Dat is dus wel waar de opa's en oma's de kindjes mee naar toe namen om de folklore te leren./... en goed bang te maken zodat ze braaf blevenquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
LOL. Inderdaad een leuk uitje met de kinderen
Niemand is echt "van daar", of iig geven ze dat nooit toe. Ik ken niemand die zegt Singaporees te zijn. T is allemala Chinese Malayan. Of Malay Indian. Of Indian Chinese. Of... etc.quote:[..]
Is hij van daar of is hij import/expat?
Want?quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:09 schreef HeatWave het volgende:
Jullie stellen me trouwens echt enorm teleur.
Als je het moet vragen is dat de redenquote:
Wat een vrouwenopmerkingquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je het moet vragen is dat de reden.
Ik ga hem onthouden voor de volgende keerquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is dus wel waar de opa's en oma's de kindjes mee naar toe namen om de folklore te leren./... en goed bang te maken zodat ze braaf blevenT was ZO luguber!
[..]
Niemand is echt "van daar", of iig geven ze dat nooit toe. Ik ken niemand die zegt Singaporees te zijn. T is allemala Chinese Malayan. Of Malay Indian. Of Indian Chinese. Of... etc.
Kan je niets aardigs zeggen?quote:
Van de wal in de slootquote:
Werkquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Van de wal in de slootWil je toelichten?
Weer overwerken?quote:
quote:
Ik las 'gezogen'quote:
Ben nu klaarquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Weer overwerken?
Hier zat de werkdag (lees cursusdag) er om 14.00 alweer op
Daarom las ik het ook denk ik jaquote:
Er komt er één klaar, hoera, hoera,quote:
er mist ontbreekt een lettergreep in de eerste regelquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er komt er één klaar, hoera, hoera,
dat kun je wel zien dat is hij
Dat vinden wij allen zo prettig jaja,
en daarom zuigen wij blij.
quote:
Hij sloopte mijquote:
Klaa-haar!quote:Op donderdag 19 februari 2015 08:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
er mist ontbreekt een lettergreep in de eerste regel
Ook weer logisch, stick boyquote:
Je hebt de hele terugreis niet gezeten?quote:
Het is wel ok, maar ik vind het ook weer niet echt heel spannend eigenlijk.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:25 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb toch zo'n trek in een Turkse pizza. Die heb ik al twee jaar niet op ofzo. Laatst liep ik langs zo'n pizzatent en sindsdien droom ik er bijna over
quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:31 schreef Sinceria het volgende:
Ik heb zo ONTZETTEND veel zin om weer eens een geil wijf uit elkaar te trekken.
Een betere wereld begint bij jezelfquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:31 schreef Sinceria het volgende:
Altijd, natuurlijk.quote:
Is het ook niet, maar soms kun je wel eens zo'n craving hebben tochquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is wel ok, maar ik vind het ook weer niet echt heel spannend eigenlijk.
Veel plezierquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:31 schreef Sinceria het volgende:
XS4Allquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:31 schreef CherryLips het volgende:
Mail van UPC: Hoi, we gaan je pakket wijzigen omdat we samen zijn gegaan met Ziggo. We tiefen die paar digitale zenders waar je nog naar keek eruit, en je krijgt er Duitse en Turkse zenders voor terug. Groetjes.
Ik probeer me te visualiseren hoe jij uberhaupt iemand "uit elkaar trekt"quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:33 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Altijd, natuurlijk.![]()
Maar ik meen het wel.
Jij biedt je aan?quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een betere wereld begint bij jezelf
Ben jij een beetje lekker?quote:
Jij wel met die parasiet aan boord dan?quote:
Zeker wel, mijn cup is van 75 A naar 75 D gegaan.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij wel met die parasiet aan boord dan?.
Neuken?quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:36 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zeker wel, mijn cup is van 75 A naar 75 D gegaan.
Jij maar jij hebt geen vagijn.quote:
Nou, hier niet iigquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:37 schreef Sinceria het volgende:
Maar goed, tips iemand? Waar haal ik zonder er geld voor neer te leggen vandaag nog een lekker ding vandaan om eens even lekker mee te scharen?
Wie weet heb jij er wel 2quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:37 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Jij maar jij hebt geen vagijn.
Let's not go there.quote:
Probeer KPD.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:37 schreef Sinceria het volgende:
Maar goed, tips iemand? Waar haal ik zonder er geld voor neer te leggen vandaag nog een lekker ding vandaan om eens even lekker mee te scharen?
* Sinceria drentelt richting KPD.quote:
Tuurlijk, maar deze reeks staat niet bekend (meer) om zijn ruige seks-escapadesquote:
Dat krijg je als iedereen verder is, hè.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar deze reeks staat niet bekend (meer) om zijn ruige seks-escapades.
Wanneer wel dan?quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar deze reeks staat niet bekend (meer) om zijn ruige seks-escapades.
Hoog tijd om die terug te brengen dus!quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:31 schreef CherryLips het volgende:
Mail van UPC: Hoi, we gaan je pakket wijzigen omdat we samen zijn gegaan met Ziggo. We tiefen die paar digitale zenders waar je nog naar keek eruit, en je krijgt er Duitse en Turkse zenders voor terug. Groetjes.
Ooit wel dan?quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"Verder"quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat krijg je als iedereen verder is, hè.
Ik was zelf ook ooit een kraswijf, dus daar oordeel ik niet op. En lelijk... dat bepaal ik zelluf wel jah!quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:44 schreef MissMSX het volgende:
Hier zijn sowieso alleen lelijke kraswijven
Too little, too late, die 5 mensen die hier nog posten hebben elkaar of allemaal al gehad, of zullen elkaar nu echt nooit meer krijgenquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:44 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hoog tijd om die terug te brengen dus!
Dat dan weer nietquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:44 schreef MissMSX het volgende:
Hoe... vooruitstrevend...quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:45 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik was zelf ook ooit een kraswijf, dus daar oordeel ik niet op. En lelijk... dat bepaal ik zelluf wel jah!
Ik kras heul nietquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:44 schreef MissMSX het volgende:
Klopt, Angel is een beautyquote:
TVPquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:46 schreef Sinceria het volgende:
Nou, ben benieuwd.
http://forum.fok.nl/topic/2198501
Ik vind het, apart.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:46 schreef Sinceria het volgende:
Nou, ben benieuwd.
Mannentopicquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:46 schreef Sinceria het volgende:
Nou, ben benieuwd.
Ik ben zo geemancipeerd joh, dat wil je niet weten.quote:
Nee, dat denk ik ook nietquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:48 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ben zo geemancipeerd joh, dat wil je niet weten.
Moet je dat niet bij het topic zelf doen?quote:
Nee, sinds je in Zeeland zit ben jij dichterbijquote:
Mwa, verwacht er niet veel van, maar niet geschoten...quote:
True.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, sinds je in Zeeland zit ben jij dichterbij
Was er maar niet geschoten bij jouquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mwa, verwacht er niet veel van, maar niet geschoten...
Het loopt wel stormquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mwa, verwacht er niet veel van, maar niet geschoten...
Ik ook niet hoorquote:
Toch niet zo leuk alles bij elkaar dus?quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:51 schreef Sinceria het volgende:
Stomme is, ik was lid van een forum voor bi-vrouwen, leuke feestjes en alles, hebben ze dat verdomme opgedoekt.
Had ik ook niet verwacht.quote:
Match made in heavenquote:
Jawel, maar nu is het een betaalde site. Peperduur!quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toch niet zo leuk alles bij elkaar dus?
Geen idee. Zolang het niet betaald is is het toch geen probleem?quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:52 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Had ik ook niet verwacht.![]()
Zou ook best kunnen dat ik nogal wat forum regels breek met die post.
Ik heb geen toegang tot KPD, en volgens mij mis ik er weinig aanquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:52 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Had ik ook niet verwacht.![]()
Zou ook best kunnen dat ik nogal wat forum regels breek met die post.
Start er zelf weer eenquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:52 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Jawel, maar nu is het een betaalde site. Peperduur!
Even op het vliegtuig naar Malta stappenquote:
Je mist de keiharde pornoquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb geen toegang tot KPD, en volgens mij mis ik er weinig aan
Jeetje, zelfs ik heb (blijkbaar) toegang.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Te ver wegquote:
Binnenkort meer in de buurt!quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even op het vliegtuig naar Malta stappen.
Dat krijg je alleen als je het ooit hebt aangevraagdquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jeetje, zelfs ik heb (blijkbaar) toegang.
Is ontiegelijk veel werk, heb wel met het idee gespeeld idd.quote:
Bijster weinig zelfs, echt een beetje smoezelig volk, ranzige types die elkaar bedruipen (al dan niet letterlijk). Lelijke wijven die een beetje vlees laten zien voor aandacht.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je ging toch naar Ierland? Dan zit alleen Engeland (en wales en schotlandquote:
Ik kan het me niet meer herinnerenquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat krijg je alleen als je het ooit hebt aangevraagd
Met meerderen het werk verdelen?quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Is ontiegelijk veel werk, heb wel met het idee gespeeld idd.
Oh, stiekemerd, heb je dat toch ooit een keer aangevraagd.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jeetje, zelfs ik heb (blijkbaar) toegang.
Vast een keer voor een relletje ofzoquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan het me niet meer herinneren
quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vast een keer voor een relletje ofzo
Leer mij CL kennenquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij was er een keer een relletje dat naar KPD verplaatst werd dus toen moest ik wel mee
Zin om mee te helpen?quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met meerderen het werk verdelen?
In het abortustopicquote:
Nee, dank jequote:
Linkje?quote:
Ik heb geen idee, ik ben gewoo pro-abortus, onder welke omstandigheid dan ookquote:
Oh nee, het ongewenstzwangertopicquote:
Waarbij bij mij de vraag, bestaat er iets als gewenst zwanger dan?, opkomtquote:Op donderdag 19 februari 2015 10:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh nee, het ongewenstzwangertopic
Jajaja, jouw standpunt in deze weten we nu welquote:Op donderdag 19 februari 2015 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarbij bij mij de vraag, bestaat er iets als gewenst zwanger dan?, opkomt.
Ja, linkje danquote:Op donderdag 19 februari 2015 10:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh nee, het ongewenstzwangertopic
Ah, dank!quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:01 schreef MissMSX het volgende:
R&P / Hoe om te gaan met ongewenste zwangerschap
Kan niet duidelijk genoeg gemaakt wordenquote:Op donderdag 19 februari 2015 10:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jajaja, jouw standpunt in deze weten we nu wel
Te veel aandacht aan besteden betekent dat het genegeerd gaat wordenquote:Op donderdag 19 februari 2015 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan niet duidelijk genoeg gemaakt worden.
Waarschijnlijk wel jaquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je ging toch naar Ierland? Dan zit alleen Engeland (en wales en schotland) nog in de weg
Neuh, daar zorg ik wel voorquote:Op donderdag 19 februari 2015 10:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Te veel aandacht aan besteden betekent dat het genegeerd gaat worden
Is in ieder geval weer dichterbijquote:Op donderdag 19 februari 2015 10:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel jaMaar niet echt binnenkort hoor, ik ga eerst even rustig kijken of ik iets leuks kan vinden, en waar dat is maakt op het moment niet zoveel uit. Frankrijk/Spanje/Portugal trekt me ook wel namelijk
Dank de heer.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, daar zorg ik wel voor.
Maar indeed, het is voor vanochtend wel weer even mooi.
Dat is correctquote:Op donderdag 19 februari 2015 10:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is in ieder geval weer dichterbij
Of zal ik gewoon een kaart van Europa ophangen en mijn volgende bestemming laten bepalen door een dartpijl?quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is in ieder geval weer dichterbij
hoe goed kun je darten? Zou jammer zijn als je net de camping in Nunspeet raakt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of zal ik gewoon een kaart van Europa ophangen en mijn volgende bestemming laten bepalen door een dartpijl?
Je weet dat die beesten irl zelden tot nooit een knappe prins blijken te zijn he?quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb me opgegeven om kikkers en padden over te zettenEens zien of ze nog plek voor me hebben, lijkt me best geinig om eens te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |