Valt wel mee toch?quote:
Ik vind elke dag voor 10:00 vroegquote:
Wat heb je aanquote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:39 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben dood. Ik trek die hele carnaval niet meer zo goed
Als je nooit meer uit kunt slapen is het echt te zwaar!
Gelukkig is mijn outfit fantastisch
Dan moet je kinderen nemen!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:39 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben dood. Ik trek die hele carnaval niet meer zo goed
Als je nooit meer uit kunt slapen is het echt te zwaar!
Gelukkig is mijn outfit fantastisch
een vriend en een kat werken ookquote:
Dat gebeurt al genoeg tijdens carnavalquote:
De kinders hebben er ook niet om gevraagdquote:
Boeit dat dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De kinders hebben er ook niet om gevraagd
Lekker belangrijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De kinders hebben er ook niet om gevraagd
Dan wel ja.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat gebeurt al genoeg tijdens carnaval.
quote:
Je wordt oud.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:36 schreef CherryLips het volgende:
Voor tien uur 's avonds ja
Nou ja, dan ben ik ook wel een beetje op. Crisis wat is er met me gebeurd
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:36 schreef CherryLips het volgende:
Voor tien uur 's avonds ja
Nou ja, dan ben ik ook wel een beetje op. Midlifecrisis is wat er met me gebeurt
Ohnoesquote:
Ik las Onno hoesquote:
Blijft leuk ja.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:58 schreef HeatWave het volgende:
PC van mijn broertje is wel weer eens aan een upgrade toe, ik blijf het leuk vinden, marktplaats, V&A, tweakers.net afspeuren voor cheap deals en wat in elkaar flansen.
Gaat toch 4 keer sneller worden dan ie nu heeft, voor een paar tientjes en wat knutselwerk.
Ik geef er ook veels te veel geld aan uit toch weer elke keerquote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Blijft leuk ja.
Ik heb mijn android box binnenMaar mis nog een HDMI-verloopstekkertje op 'm aan te kunnen sluiten
Komt als het goed is vandaag binnen.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:02 schreef CherryLips het volgende:
M'n gewonnen cd's zijn binnenKan alleen geen cd's meer afspelen behalve op de pc. En via de tv.
quote:
Dat was 'ie vorige maand al.quote:
Meer alcoholquote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
Het is ook gewoon niet eerlijk. Ik heb gisteren maar 1 alcoholisch drankje op en ik heb toch hoofdpijn
Ruitensproeiervloeistof is ook niet bedoeld voor consumptiequote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
Het is ook gewoon niet eerlijk. Ik heb gisteren maar 1 alcoholisch drankje op en ik heb toch hoofdpijn
Heb wel even genoeg op voor het momentquote:
Dat had ik toevallig ook nietquote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ruitensproeiervloeistof is ook niet bedoeld voor consumptie
neeeeeequote:
Met cola zuip je je kater niet weg.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat had ik toevallig ook niet
[..]
neeeeee
Nog 1 avondje op cola en dan 3 dagen slapen
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
quote:
Het is gewoon vooral vermoeidheid denk ikquote:
Gefeliciteerd, wanneer ben je uitgerekend?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:10 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb helemaal geen alcoholische drank op, maar wel al een week hoofdpijn
Meer water drinken, mensen drinken gewoon veel te weinig, uitdroging is de meest voorkomende oorzaak van sufheid.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:10 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb helemaal geen alcoholische drank op, maar wel al een week hoofdpijn
En frisse lucht.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meer water drinken, mensen drinken gewoon veel te weinig, uitdroging is de meest voorkomende oorzaak van sufheid.
Ik ben al een week zwaar verkouden en het wordt maar niet minder. Heb zoiets echt nog niet eerder meegemaakt. Dat ik na een kwartier lustig snuiten denk dat alle voorhoofdholtes nu wel leeg zullen zijn, maar dat ik na twee minuten alweer aan de bak kan. Iets te veel druk op m'n arme bolletjequote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meer water drinken, mensen drinken gewoon veel te weinig, uitdroging is de meest voorkomende oorzaak van sufheid.
Dat helpt wel ja. Maar om nou de hele dag doelloos rond te gaan lopen in de kou terwijl ik al doodmoe benquote:
Raampje openquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat helpt wel ja. Maar om nou de hele dag doelloos rond te gaan lopen in de kou terwijl ik al doodmoe ben
Dat staat al open jaquote:
Ik merk dat ik bijna niets drink als ik thuiswerk. Op kantoor vliegt het water er door.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben het me ook gaan aanleren een tijd terug, je merkt het echt, die duffe 16:00 kop is gewoon stukken minder.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik merk dat ik bijna niets drink als ik thuiswerk. Op kantoor vliegt het water er door.
Heb ik weinig last van moet ik zeggen. Heb wel wat hulp van zo'n anti-rsi programma wat we standaard geinstalleerd hebben gekregen van de baas. Ik hou me zoveel mogelijk aan de pauzes die dat ding aangeeft wat weer goede gelegenheden zijn om drinken te pakken.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik merk dat ik bijna niets drink als ik thuiswerk. Op kantoor vliegt het water er door.
Ik moet gewoon zorgen dat ik standaard een fles water heb staan, dan drink ik wel. Als ik moet opstaan gebeurt dat niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb ik weinig last van moet ik zeggen. Heb wel wat hulp van zo'n anti-rsi programma wat we standaard geinstalleerd hebben gekregen van de baas. Ik hou me zoveel mogelijk aan de pauzes die dat ding aangeeft wat weer goede gelegenheden zijn om drinken te pakken.
ik werk nooit thuis. Maar verder wel herkenbaar.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Beetje het tegenovergesteldequote:Op woensdag 18 februari 2015 08:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Horror! Maar jij mag dan wel weer een maand in Singapore werken.
Met een specifieke reden of gewoon een baaldag?quote:
Specifieke reden en daardoor baaldagquote:Op woensdag 18 februari 2015 08:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met een specifieke reden of gewoon een baaldag?
Ja, dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 18 februari 2015 08:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Specifieke reden en daardoor baaldag
Ik hoop van welquote:Op woensdag 18 februari 2015 08:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, dat kan natuurlijk ook
Is het iets waar je ff doorheen moet bijten en over een paar uurtjes weer vanaf bent?
Oh dear, als het maar geen neverending story wordtquote:
Dat moet wel goedkomenquote:Op woensdag 18 februari 2015 09:08 schreef MissMSX het volgende:
Oh dear, als het maar geen neverending story wordt
Dat kan echt niet gezond zijn hoor.quote:Op woensdag 18 februari 2015 07:39 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heb ik gisteren welgeteld een kop thee, een glas cola en een beker melk op
En ik heb drie tomaten op, dat is ook vocht.quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat kan echt niet gezond zijn hoor.
Toch lijkt het me een slecht teken als je dat mee moet rekenen als significant deel van je vochtinname...quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik heb drie tomaten op, dat is ook vocht.
Ze hadden ook kunnen zeggen dat ze misschien wel, misschien niet zouden komen. Count your blessingsquote:Op woensdag 18 februari 2015 09:40 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Mijn pakket wordt tussen 09:00 en 21:00 uur bezorgd
. Ideaal
.
Het zou mooi zijn als de status vanavond veranderde in 'wordt morgen bezorgd'quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze hadden ook kunnen zeggen dat ze misschien wel, misschien niet zouden komen. Count your blessings
'als je geluk hebt'quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als de status vanavond veranderde in 'wordt morgen bezorgd'
Lolquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:19 schreef CherryLips het volgende:
WGR / hoe ervoor zorgen dat een foute bestuurder toch toegeeft
Goeie genade, rechts inhalen en dan voor de ander door links af willen slaan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:19 schreef CherryLips het volgende:
Een minuut wachten is ook wel erg langquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Goeie genade, rechts inhalen en dan voor de ander door links af willen slaan.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze hadden ook kunnen zeggen dat ze misschien wel, misschien niet zouden komen. Count your blessings
Trolletjequote:Op woensdag 18 februari 2015 10:19 schreef CherryLips het volgende:
Nog maar...quote:
Als degene voor je stil blijft staan terwijl het stoplicht op groen springt is dat ongetwijfeld erg lang voor je gevoel. Maar dan nog moet je er niet rechts omheen willen om vervolgens voor zijn neus linksaf te slaan. Overigens betwijfel ik ten zeerste of het echt een minuut was.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een minuut wachten is ook wel erg lang
Vrij vertaald: "ergens vandaag zijn we er wel, een keertje.".quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:40 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Mijn pakket wordt tussen 09:00 en 21:00 uur bezorgd
. Ideaal
.
Ik hoop het maar ik heb mensen wel gekkere dingen zien doen op de weg... Zoals net voor de brug nog eventjes rechts over de vluchtstrook in gaan halen met een veel te hoge snelheid waar er op de brug zelf geen vluchtstrook isquote:
Maar openen ze daar na afloop ook een topic over?quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoop het maar ik heb mensen wel gekkere dingen zien doen op de weg... Zoals net voor de brug nog eventjes rechts over de vluchtstrook in gaan halen met een veel te hoge snelheid waar er op de brug zelf geen vluchtstrook is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |