Ik weet niet of je er wel goed aan doet om gecompliceerde zaken als staande uitdrukking op te voerenquote:Op vrijdag 3 april 2015 01:22 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Je ziet dat ook vaak in zakelijke brieven.
"Na aanleiding van ...."
Ja hoor, laatst stond de ene maan voor de zon terwijl de andere aan de andere kant zorgde voor de nacht.quote:Op donderdag 2 april 2015 22:25 schreef ObamaYoMamaBiatch het volgende:
Ik dacht altijd dat als het dag was dat de maan aan de andere kant van de aarde stond, en dus als het nacht is dat je dan altijd de maan kan zien in de lucht. Tot mijn verbazing zag ik paar dagen geleden de maan in de lucht terwijl het dag was. Dat was wel ff een wtf momentje. Hebben dan de andere kant van de aarde waar het nacht is geen maan? Hoe kan het donker zijn als er geen maan is? Of hebben we twee manen?
quote:Op woensdag 1 april 2015 16:55 schreef Nattekat het volgende:
Dat je de fora in de forumgrid kan verslepen en zo de volgorde kan veranderen
je vriendin was verbaasd?quote:Op donderdag 2 april 2015 23:32 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Omg! Ik weet niet of ik het altijd goed of fout doe
Net als een vriendin die laatste iets appte over een laadje. Ik terugappen: *laatje. Daarover was zij dan weer flabbergasted.
http://www.allesoversterr(...)-overdag-aan-de-hem/quote:Op donderdag 2 april 2015 22:25 schreef ObamaYoMamaBiatch het volgende:
Ik dacht altijd dat als het dag was dat de maan aan de andere kant van de aarde stond, en dus als het nacht is dat je dan altijd de maan kan zien in de lucht. Tot mijn verbazing zag ik paar dagen geleden de maan in de lucht terwijl het dag was. Dat was wel ff een wtf momentje. Hebben dan de andere kant van de aarde waar het nacht is geen maan? Hoe kan het donker zijn als er geen maan is? Of hebben we twee manen?
Interessant!quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:27 schreef Biancavia het volgende:
[..]
http://www.allesoversterr(...)-overdag-aan-de-hem/
Dude, de maan heeft niks met de nacht te maken. De aarde draait om de zon, en de man draait om de aarde. De aarde draait om haar as en in de zoveel tijd is het stukje waarop jij woont in de zon, en de andere kant van de planeet dus niet. Aangezien de maan met zijn eigen tempo om de aarde draait, zie je hem de ene keer overdag, en de andere keer 's nachts. Dat loopt niet gelijk ofzo. En je ziet de maan omdat hij zonlicht weerkaatst.quote:Op donderdag 2 april 2015 22:25 schreef ObamaYoMamaBiatch het volgende:
het is toch laadje omdat je ook over een lade spreekt?quote:Op donderdag 2 april 2015 23:32 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Omg! Ik weet niet of ik het altijd goed of fout doe
Net als een vriendin die laatste iets appte over een laadje. Ik terugappen: *laatje. Daarover was zij dan weer flabbergasted.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:37 schreef Platina het volgende:
[..]
het is toch laadje omdat je ook over een lade spreekt?
quote:la·de (de; meervoud: laden, lades; verkleinvorm: laatje)
Je kan de quote box ook uitrekken en vice versa.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
WTF! NU pas ! Naar fucking bijna 10 jaar..
gaat meteen knutselen![]()
Dan zou het ladetje zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:37 schreef Platina het volgende:
[..]
het is toch laadje omdat je ook over een lade spreekt?
Maar zou je misschien kunnen stellen dat pubertijd/puber-tijd gewoon de tijd van je leven is dat je een puber was?quote:Op donderdag 2 april 2015 22:42 schreef Anosmos het volgende:
[..]
Het is puberteit. Een veelgemaakte fout. 'Puberteit' komt van het Latijnse 'pubescere', wat betekent 'bedekt zijn met haar'.
Je kunt het verschil wel horenquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:39 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Maar zou je misschien kunnen stellen dat pubertijd/puber-tijd gewoon de tijd van je leven is dat je een puber was?
Zo las ik het iig om de mogelijke spelfout goed te praten.
Wat en waar is dat grid?quote:Op woensdag 1 april 2015 16:55 schreef Nattekat het volgende:
Dat je de fora in de forumgrid kan verslepen en zo de volgorde kan veranderen![]()
Ja, dat vindt iedereen die 'laadje' googelt.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:09 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Zo werd het vroeger geschreven (laadje).
En dat wordt weer gezongen op de melodie van een van oorsprong Frans liedje.quote:Op zondag 5 april 2015 00:55 schreef iBenny het volgende:
Dat je het alfabet zingt op de melodie van "Twinkle Twinkle little star"
Hoe zing jij het alfabet dan wel niet?quote:Op zondag 5 april 2015 00:55 schreef iBenny het volgende:
Dat je het alfabet zingt op de melodie van "Twinkle Twinkle little star"
quote:
Ik ken hem wel in het Nederlands. Dan eindigt het met 'x, y, z doen ook nog mee'.quote:Op zondag 5 april 2015 09:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar volgens mij nooit in het Nederlands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |