Het was drukker dan verwacht.quote:
quote:
Ik zie het nietquote:Op maandag 16 februari 2015 21:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb O-1 van jouw kaart geleend.
Het resultaat kun je op de laatste pagina van het bingokaart topic en in FB zien.
Dus iedereen schoot aan de kant....quote:Op dinsdag 17 februari 2015 08:30 schreef just me het volgende:
ik heb al heer hard in de auto zitten zingen vanmorgen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het werkte perfectquote:Op dinsdag 17 februari 2015 08:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus iedereen schoot aan de kant....
klinkt niet echt enthousiast Moquote:
Tja, ik weet niet of ze op een werkvakantie ging of niet. Ze heeft wel figuurlijk de wereld op haar rug gedragen!!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De grote vraag is nu natuurlijk: Heeft ze wel of geen Aids gekregen?
TH draait nog op Windows 3.01 en zijn F5 knop werkt niet en auto-refresh werkt ook nietquote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
De muziek-ketting is nu in de war, hoe warrig moet TH wel niet zijn als ie 7 posts overslaat. En ik heb geen zin om zover terug te gaan.
Met een groene monitor en MS DOS op een Tulip PC? Een AT nog wat?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:28 schreef chufi het volgende:
[..]
TH draait nog op Windows 3.01 en zijn F5 knop werkt niet en auto-refresh werkt ook niet
Ja zoiets, uit de kringloop vermoedelijkquote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met een groene monitor en MS DOS op een Tulip PC? Een AT nog wat?
Zijn verbinding is dus gewoon niet zo snel vanuit die boomhut. I get it!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zoiets, uit de kringloop vermoedelijk
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 08:42 schreef chufi het volgende:
Nu snap ik waarom FANN gisteren zo aandrong om ouwe mobieltjes op te sturen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 08:42 schreef chufi het volgende:
Nu snap ik waarom FANN gisteren zo aandrong om ouwe mobieltjes op te sturen.Ja, die had ik ook dat is wél toevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Want er staat iedere keer een ander Aapje dat ze aan het redden zijn, Fanny was een berberaapje![]()
en dit is bijvoorbeeld Linda![]()
Je zal Fanny wel ergens bij de ''successen'' kunnen vinden![]()
https://www.aap.nl/nl/dit-doen-wij/successen/tot-nu-toe-gered
Wij gaan met onze mobieltjes Regina redden Chuf![]()
EEN TOEKOMST VOOR DIEREN ZOALS REGINA
Voor elk mobieltje dat wordt ingeleverd en opgeknapt kan worden, krijgt AAP een vergoeding van 3 euro.
ah... dat is beter wakker worden dan met Karl Notenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:22 schreef sacha het volgende:
even pluggen...
ochtendgymnastiek met Paolo
je kunt de boom inquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:13 schreef just me het volgende:
[..]
je kunt de boom in
ik ga om 10.45 uur het brandalarm indrukken chaos![]()
Ja, was een geintje, maar toen gingen mensen het serieus nemen, stelletje stomkoppenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Iemand gisteren gelezen van die vrouw die 2 jaar geleden 1 tweet verstuurde en sindsdien door de 64 tekens online aan de schandpaal wordt genageld, ze verloor haar werk, ontving doodsbedreigingen en sloot zichzelf op van schaamte....
voor je het weet staat er iemand met een Kalasjnikov voor je neusquote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, was een geintje, maar toen gingen mensen het serieus nemen, stelletje stomkoppen
Verplicht ontruimen, zonder de baas er bij?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:13 schreef just me het volgende:
[..]
je kunt de boom in
ik ga om 10.45 uur het brandalarm indrukken chaos![]()
Wie zit er aan zijn noten?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... dat is beter wakker worden dan met Karl Noten
Leveren die ook op het eiland dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:21 schreef sacha het volgende:
bij Koel Blauw kun je ook kijken wat je elektronica nog waard is, krijg je korting op je nieuwe gadget
Mijn Magnat Vector 3 luidsprekers zijn al 20 jr oud, en ik doe ze nooit weg, mijn zoon heeft me dat ook verboden als ze al weggaan dan wil hij ze hebben. Ik ben nog een echte ouderwetse stereofiel, rot op met je 7.1 systemen enzo.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:21 schreef sacha het volgende:
bij Koel Blauw kun je ook kijken wat je elektronica nog waard is, krijg je korting op je nieuwe gadget
Hij was vorige maand nog in het nieuws.quote:
ja, de oefening was al 'n paar keer vanwege het weer uitgesteld.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Verplicht ontruimen, zonder de baas er bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |