quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:22 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik zou willen dat Mr Bitty nog zo enthousiast was na 4 jaar
Lach nietquote:
Oh ja sorryquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:24 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Lach niet, the struggle is real
.
Nee, het is gewoon de realiteit dat je niet voor eeuwig verliefd blijftquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh ja sorry
Relatiestruggles enzo?
Ja op die manierquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:25 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon de realiteit dat je niet voor eeuwig verliefd blijft..
Je rechterhand is toch al parttime aangenomen?quote:
Ik zoek iemand voor de andere 24 uur.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Je rechterhand is toch al parttime aangenomen?
quote:
Soms welquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja op die manier
Maar wordt het dan niet saai
Hehequote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:28 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Soms wel.. MAAAAAAAAAR het heeft ook zo zijn voordelen, je hoeft je niet meer anders voor te doen, en ja dat doet iedereen in het begin
Ik kan nu gewoon heerlijk smorgens bovenop meneer bitty kruipen en liefdevol in zijn oor boeren terwijl hij and I quote zegt "Liefieeee doe nou nieeet!"
Lievquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:28 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Soms wel.. MAAAAAAAAAR het heeft ook zo zijn voordelen, je hoeft je niet meer anders voor te doen, en ja dat doet iedereen in het begin
Ik kan nu gewoon heerlijk smorgens bovenop meneer bitty kruipen en liefdevol in zijn oor boeren terwijl hij and I quote zegt "Liefieeee doe nou nieeet!"
Ik deed dat ook al vanaf het begin, ik wilde gewoon niet dat jullie zouden denken dat ik een varken benquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hehe
Doet mijn vriendin ook bij mij en dat is ook nog maar een paar maanden oud
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:32 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik deed dat ook al vanaf het begin, ik wilde gewoon niet dat jullie zouden denken dat ik een varken ben.
Wel hequote:
Als het onvrijwillig gebeurt voelt het zo geforceerdquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vrijwilligers nodig hebbenDr.Nick
Dan is het ook geforceerd.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als het onvrijwillig gebeurt voelt het zo geforceerd
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vrijwilligers nodig hebbenDr.Nick
Geen idee, ik krijg wel zin in kippetjes zoquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
Waarom houd ik daar een kippenpootje tegen een stuk papier?
Wij hebben kippen thuis.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:35 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Geen idee, ik krijg wel zin in kippetjes zo.
Ik vind ons gesprek maar verwarrendquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al dat er iets niet klopte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |