johannesquote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dank
Heb je al iemand gevonden voor FOK!ker van de dag
Dat zat er dik inquote:
Ja zo noemen ze me wel eens tijdens de mc battlesquote:
Dat had ik dus ook in December, last van hoesbuien. Toen bleek dat het een bacteriële infectie was en kreeg ik antibiotica. Toen werd het minder, maar nu komt het weer terug.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:47 schreef DrNick het volgende:
[..]![]()
Loeminadie
[..]
Nah, heb er nog niet zo heel veel last van, dus ik wacht er nog even mee. Misschien gaat het vanzelf wel over. Denk dat ik maandag naar de huisarts ga als het nog aanwezig is.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja zo noemen ze me wel eens tijdens de mc battles
Awh, da's al snel danquote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:49 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook in December, last van hoesbuien. Toen bleek dat het een bacteriële infectie was en kreeg ik antibiotica. Toen werd het minder, maar nu komt het weer terug.
Dat is kut, ik hoest als de lucht koud is of soms als ik lig o gewoon random.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:56 schreef DrNick het volgende:
[..]
Awh, da's al snel dan
Hopelijk is het viraal, scheelt weer antibiotica. Hoest wel elke 10 minuten ofzo
Bohh streamen ga ik vandaag nietquote:
Pixel be like:quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:01 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Bohh streamen ga ik vandaag niet..
Welcome to my worldquote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:56 schreef DrNick het volgende:
[..]
Awh, da's al snel dan
Hopelijk is het viraal, scheelt weer antibiotica. Hoest wel elke 10 minuten ofzo
Ik heb mijn eigen chipmunk jinglequote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:05 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen chipmunk jingle.. Fokker gemaakt
!
Snel zal mijn zwoele stem zijn wedergekeerd!quote:
Ik vind het stiekem wel liev dat je mij nog een weltrusten wenstequote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:07 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Snel zal mijn zwoele stem zijn wedergekeerd!
Ohh ik dacht dat je me niet meer had gehoordquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem wel liev dat je mij nog een weltrusten wenste
Maar laat Mrs Porkbeans dat maar niet horen
Wel dusquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:09 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ohh ik dacht dat je me niet meer had gehoord..
Is er een mrs porkbeansquote:
Jaaquote:
Zekerquote:
Zo cute en enthousiastquote:
Jaaaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |