Ik ben half kreupel dus lopen is minder tof. Ik heb een hekel aan treinen, dus ook minder tof.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Autorijden, lopen en treinen voor geld lijkt is wel tof. Heb alleen nog geen jaar mijn rijbewijs
Lelijk ding :squote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:57 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ben half kreupel dus lopen is minder tof. Ik heb een hekel aan treinen, dus ook minder tof.
Maar autorijden
Moet ergens de benzine voor m'n Ducati 600SS van betalen.
Hoinquote:
Pakketj0n komt morgen volgens PostNL! yayayayayquote:
Yayayay! Ik ga vandaag twilight princess windwaker en ocarina of time uitspelen want ik ben ziekquote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:30 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Pakketj0n komt morgen volgens PostNL! yayayayay
Alles goedquote:
Zomg, hoe weet jij dat zomaar?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:30 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Pakketj0n komt morgen volgens PostNL! yayayayay
What's up.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:40 schreef DrNick het volgende:
[..]
Altijd toch
Wel doen mijn longen nog steeds kut
Oeh nice! Streamenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:36 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Yayayay! Ik ga vandaag twilight princess windwaker en ocarina of time uitspelen want ik ben ziek.
Eens met Lt Surgequote:
Oei, al langs de dokter geweest? Zoiets kan best erg worden.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh, geen idee. Longontsteking ofzo.
Beterschapquote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben verkouden
Wat heb ik daar een pokkehekel aan
Dankquote:
quote:
Nah, heb er nog niet zo heel veel last van, dus ik wacht er nog even mee. Misschien gaat het vanzelf wel over. Denk dat ik maandag naar de huisarts ga als het nog aanwezig is.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:43 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Oei, al langs de dokter geweest? Zoiets kan best erg worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |