nu ken ik ineens dit nummerquote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:34 schreef knokkels het volgende:
Dit klinkt ook wel erg lekker trouwensVond de naam wel interessant klinken
Nou je het zegt idd!quote:
ik ben nog aan het luisteren naar mooie muziekjens en morgen vrij enzo.. en ik ben aan het kijken waarom mijn mic me aan het tegenwerken isquote:
me toquote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik ben nog aan het luisteren naar mooie muziekjens en morgen vrij enzo.. en ik ben aan het kijken waarom mijn mic me aan het tegenwerken is
Dit nummerquote:
Ate a manha senhor Symphquote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:45 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga afhaken
Iet met wekker om 5:30...
Thanks TF en ate a manha
slaap lekkahquote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:45 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga afhaken
Iet met wekker om 5:30...
Thanks TF en ate a manha
weerstand verwijderen of toevoegenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:55 schreef knokkels het volgende:
Ahh, mijn Behringer trekt 90 mA
tikkeltje weinig wel
Que?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:56 schreef tailfox het volgende:
[..]
weerstand verwijderen of toevoegen
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:59 schreef tailfox het volgende:
[..]
mensen nemen het over.
maar ampere heeft tohc te maken met weerstand>?
volgens mij wel ja... maar ik heb er echt heel weinig verstand vanquote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:59 schreef tailfox het volgende:
[..]
mensen nemen het over.
maar ampere heeft tohc te maken met weerstand>?
gaat over je mic of niet?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 01:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
volgens mij wel ja... maar ik heb er echt heel weinig verstand van![]()
hmmmmm, net trok ie 90 mA, maar in de beschrijving is de max 2.5 mA.
Okee, nu ben ik confuus
yep..quote:
prodigy out of space gifquote:
ahaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 01:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
prodigy out of space gif
gifsoup/giphy .. heel veel animated gifs
ik ga dat volgende keer doen,quote:Op dinsdag 17 februari 2015 01:10 schreef knokkels het volgende:
ik heb een keer in mijn leven zo gedanst ...
Dat was wel een wtf momentje
Goed punt!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 01:12 schreef tailfox het volgende:
ik ga zo offline.
morgen weer een dag om te draaien
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Dank voor de deuntjes dan!quote:
staan er drie in maar kon ik me even klaarmakenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 01:20 schreef knokkels het volgende:
[..]lekkere chille slaapmuziekjensch
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 01:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
staan er drie in maar kon ik me even klaarmaken
Die fout maken we allemaal één keer... ik ken het.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 01:31 schreef tailfox het volgende:
ik moet morgen om 8 uur rijlessen.
waarom heb ik dat bedacht
Ik ga btw show is overquote:Op dinsdag 17 februari 2015 01:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die fout maken we allemaal één keer... ik ken het.
Okee dan... Mijn mic doet nu weer gewoon normaal, en heeft weer goed volume. huh?
quote:
quote:
ik weet nog dat ik in bed ben gekropen omstreeks 2 uur en ik werd wakker met al mijn kleren nog aanquote:
En nu kun je hem niet meer vinden?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik weet nog dat ik in bed ben gekropen omstreeks 2 uur en ik werd wakker met al mijn kleren nog aan![]()
Blijkbaar was ik intens moe ofzo.
en ha! Melting.
En mijn mic speelt verstoppertje met mij. gisteren deed ie het wel weer heel normaal.
nou ja fysiek wel, maar qua volume niet. Okee dan, audioserver wordt niet uitgevoerd. Something's fishy hierquote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:02 schreef Melting het volgende:
[..]
En nu kun je hem niet meer vinden?
Does it smell like fish?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
nou ja fysiek wel, maar qua volume niet. Okee dan, audioserver wordt niet uitgevoerd. Something's fishy hier
Nou ja dat niet, spreekwoordelijk dit datquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:31 schreef robdriessen het volgende:
Ik zit mij in het vensterraam onnoemelijk te vervelen.
Ik wou dat ik twee hondjes was, dan kon ik samen spelen.
quote:
quote:
Holaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ben nu nummer 2!Hee luitjes!
Blijft een lievig nummerquote:
Ha, Symphquote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan hier helaas nie luisteren
Het spookt gewoon bij jequote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ha, Symph![]()
Alles schijnt nu weer te werken. Weird
Daar heb je dan ook weer een heel goed punt jaquote:
Reiki doet wonderen!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook weer een heel goed punt ja
Ook weer een goed puntquote:
tsja, dit was wel een no-brainer natuurlijkquote:
nee man ik speel geen mc meerquote:Op dinsdag 17 februari 2015 03:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Hee pik hoe is het
Speel jij nou mc op Torchcraft.nl
Lekker op tijd ook Fylax...quote:
Grumpy Cat is in Heaven nowquote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:56 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Wat sommige mensen al niet bedenken!
Ik ben "grumpy cat" wel een beetje moe nu….quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:56 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Wat sommige mensen al niet bedenken!
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ben "grumpy cat" wel een beetje moe nu….
2012 belde, ze wil grumpy cat terug
Snap ik wel, sowieso was die film wel de ondergang!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ben "grumpy cat" wel een beetje moe nu….
2012 belde, ze wil grumpy cat terug
Ja, ik las net op de Grumpy Cat wiki pagina dat er inderdaad een film was gemaaktquote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap ik wel, sowieso was die film wel de ondergang!
WTFFF!!!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:00 schreef Melting het volgende:
En deze jongen gaat nu naar huis. Over een goed uur, de kroeg weer in.
whehehehequote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:00 schreef Melting het volgende:
zuup ze hequote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:00 schreef Melting het volgende:
mwoah, ik hoef gelukkig niet meer met mijn mond tegen de mic te zitten, comfortabele 10 cmquote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:37 schreef ToT het volgende:
Ja prima weer!Zolang je dicht bij de mic zit en gewoon op normaal stemvolume praat.
testen is niets mis mee, en ik ben voor de rest helemaal gewend aan SAMquote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:55 schreef Spezza19 het volgende:
Neem gewoon Mixxx… hoef je niet steeds te testen
Whehehe true, hoewel ik op een gegeven moment wel ben afgehaakt.quote:
Tja, net als zoveel series: NCIS, CSI, Criminal Minds, Numbers, etc. etc. is elke aflevering hetzelfde qua opzet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe true, hoewel ik op een gegeven moment wel ben afgehaakt.
Binge watching was een beetje te veel van het goede.
Ja en als ze het interessanter proberen te maken door de verhaallijn wat aan te passen door een plot er in te gooien die het hele seizoen doorloopt (zoals toen met House het ziekenhuis werd overgenomen door een investeerder die alles goedkoop en efficiënt wilde hebben), wordt het gewoon vervelend.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, net als zoveel series: NCIS, CSI, Criminal Minds, Numbers, etc. etc. is elke aflevering hetzelfde qua opzet.
Dat wordt vanzelf vervelend…
Ja ik heb idd wat gehoord over de laatste aflevering. Dat klonk wel goed, ja.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:36 schreef 44rdbei het volgende:
het laatste seizoen was wel weer heel leuk.
Met name de laatste aflevering was geniaal.
Is Blacklist wat?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:38 schreef 44rdbei het volgende:
Ik ben momenteel The blacklist aan het kijken en The walking dead.
Daarna ga ik denk ik verder met het nieuwe seizoen van blacksails.
Maar eigelijk wacht ik tot GoT weer begint.
Begin was ok, maar het wordt steeds beter.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Is Blacklist wat?
Bij ons thuis is het op dit moment Sleepy Hollow, Turn, Grimm en The Walking Dead
Ja.... ik heb er weer genoeg gehad. Zo meteen moeders op bezoek.... dat wordt nog gezellig.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... ik heb er weer genoeg gehad. Zo meteen moeders op bezoek.... dat wordt nog gezellig.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:17 schreef MaryMouse het volgende:
Zal ik vanaf 8 uur een snel in elkaar gezet thema showtje draaien?
Ik heb mijzelf er voor nu even voor 2 uur opgezet, maar als iemand anders eerder wil draaien dan kan ik mijn show wel inkortenquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf er voor nu even voor 2 uur opgezet, maar als iemand anders eerder wil draaien dan kan ik mijn show wel inkorten
Whehehe ook hoi!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:22 schreef DieselTank het volgende:
Guttentag allen hoe bist you allen
Gutenabend, sehr gut, dankequote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:22 schreef DieselTank het volgende:
Guttentag allen hoe bist you allen
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ook hoi!
Ja prima hier he, daar ook?
Het gaatquote:
quote:
quote:
Yep, een koud themaquote:
Je weet toch dat ik nooit met de 'obvious' thema nummers beginquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:13 schreef ToT het volgende:
Een stem tegen middernacht in de wind.....?Klinkt spooky!
Whehehe idd!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik nooit met de 'obvious' thema nummers begin
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Themashow!
Tot nu toe zijn gedraaid:
Iron Maiden – 2 minutes to midnight
John Farnham – You’re the voice
Scorpions – Wind of change
....en wij mogen raden wat het thema is!
Koudquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:17 schreef ToT het volgende:
Hmm nu weer ademen....kou....ik denk aan wasemende adem in de kou als je praat, 's nachts....
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:19 schreef ToT het volgende:
Iets van een spook dat om middernacht verschijnt, met een vriezende adem? Ice queen? Symph's schoonmoeder?
Hmmm, nee niet echt, dat komt pas veel laterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |