abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149823186
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 11:55 schreef Inspireme het volgende:

[..]

Jij denk dat de gemiddelde moslim zulke predikers aanhangen? Juist niet.
Jij denkt dat ze juist niet zulke predikers aanhangen?

Waaruit blijkt dat dan?
pi_149823480
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 12:28 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Jij denkt dat ze juist niet zulke predikers aanhangen?

Waaruit blijkt dat dan?
Wat dacht je van verstand en educatie
pi_149824525
Wat wordt er over het algemeen dan gepredikt in de moskee?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_149824963
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 12:41 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Wat dacht je van verstand en educatie
Waarom worden dan haatimams hierheen gehaald om te prediken?
pi_149826056
quote:
5s.gif Op donderdag 19 februari 2015 13:33 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Waarom worden dan haatimams hierheen gehaald om te prediken?
Wat heeft 't grootste deel van de moslims daarmee te maken?

Als er iemand door de KKK uit Mexico binnengehaald wordt, dan sta je ook met je microfoon bij de Paus op de stoep om opheldering? Men is 'uiterst' specifiek met de KKK en men is heel erg algemeen bij moslims.
pi_149826333
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 14:09 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Als er iemand door de KKK uit Mexico binnengehaald wordt, dan sta je ook met je microfoon bij de Paus op de stoep om opheldering? Men is 'uiterst' specifiek met de KKK en men is heel erg algemeen bij moslims.
Als er geen vraag/behoefte naar is, waarom zouden ze dan hierheen komen?
  donderdag 19 februari 2015 @ 14:22:22 #282
198365 Morendo
The Real Deal
pi_149826445
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 20:07 schreef selen het volgende:

[..]

Als bijvoorbeeld Turkije massaal christenen of atheisten zou vermoorden, dan zou ik inderdaad die haat kunnen begrijpen.
Ah, de Armeense genocide bedoel je.
Die Lebenslust bringt dich um.
  donderdag 19 februari 2015 @ 14:23:09 #283
198365 Morendo
The Real Deal
pi_149826475
quote:

[..]

KKK is anti-katholiek flapdrol.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_149826648
quote:
14s.gif Op donderdag 19 februari 2015 14:22 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ah, de Armeense genocide bedoel je.
Iets zegt mij dat hier geen antwoord op komt aangezien het niet zo goed uitkomt. :')
pi_149829641
rConflictNews twitterde op donderdag 19-02-2015 om 16:07:22 A teenager accused of plotting to behead a British soldier has been found guilty of preparing an act of terrorism - @KayBurley reageer retweet
Nu ben ik ervan overtuigd dat we hierover ook demonstraties krijgen en afkeuring binnen de moslim gemeenschap.
pi_149912816
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 11:22 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Als jij naar kennis streeft lees je verhalen van twee kanten, dit is een korte:
http://www.patheos.com/bl(...)nts-power-not-islam/
ISIS gebruik de islam om macht en heerschap te krijgen. Foei !. Oh wacht, dat deed Mohammed ook..
Racist
  zondag 22 februari 2015 @ 10:59:32 #287
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_149912940
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 20:17 schreef selen het volgende:

[..]

het is de westerse arrogantie die onder het mom van vrijheid van meningsuitting denkt dat ze miljard moslims kunnen beledigen en vernederen zonder consequenties. En als ze dan met hun neus op de feiten worden gedrukt gaan ze hypocriet een mars in Parijs lopen. Die protestmarsen maken totaal geen indruk op de moslimwereld zolang geen een europeaan met een t shirt loopt met je suis un palestiniene, of je suis un iraqi dans abu ghraib.
Jij spoort echt niet.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 22 februari 2015 @ 11:11:58 #288
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_149913142
quote:

[..]

De KKK haat Katholieken, nogal logisch.
  zondag 22 februari 2015 @ 11:18:09 #289
396550 Richestorags
pi_149913242
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 10:59 schreef TC03 het volgende:

[..]

Jij spoort echt niet.
Ik vraag me echt af wat zij in het verderfelijke Westen doet. Over hypocrisie gesproken: wanneer gaan Moslims eens lopen met een shirt waarop staat dat ze een Christen in Nigeria, Darfur, Libië of Saudi-Arabië zijn?
pi_149913287
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 11:18 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Ik vraag me echt af wat zij in het verderfelijke Westen doet. Over hypocrisie gesproken: wanneer gaan Moslims eens lopen met een shirt waarop staat dat ze een Christen in Nigeria, Darfur, Libië of Saudi-Arabië zijn?
Dat wijf/dikke troll vent spoort niet, check maar:

quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 12:58 schreef selen het volgende:
Turkije bestaat niet. Armenie, griekenland, en koerdistan bestaan. Stelletje kutturken.
  zondag 22 februari 2015 @ 11:24:25 #291
396550 Richestorags
pi_149913338
quote:
2s.gif Op zondag 22 februari 2015 11:21 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Dat wijf/dikke troll vent spoort niet, check maar:

[..]

Lol.
pi_149913383
Jammer dat die 'gematigde' moslims op FOK! altijd toch weer extremistische eikels blijken.
pi_149913448
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 10:50 schreef Toga het volgende:

[..]

ISIS gebruik de islam om macht en heerschap te krijgen. Foei !. Oh wacht, dat deed Mohammed ook..
-zucht-
pi_149913467
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 11:27 schreef Jigzoz het volgende:
Jammer dat die 'gematigde' moslims op FOK! altijd toch weer extremistische eikels blijken.
Neuh. Ik ben best gematigd en ben geen extremistische eikel.
Jouw beeld wordt gevormd door de media en door wat pipo's. Er zijn nog duizenden anderen in NL.
pi_149913578
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 11:32 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Neuh. Ik ben best gematigd en ben geen extremistische eikel.
Jouw beeld wordt gevormd door de media en door wat pipo's. Er zijn nog duizenden anderen in NL.
Nou, zeg jij voor de balans eens iets verstandigs over die cartoondiscussie.
pi_149913855
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 11:39 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nou, zeg jij voor de balans eens iets verstandigs over die cartoondiscussie.
Ik zal mijn mening zeggen:

Een spotprent is in Europa en landen als Turkije een normaal middel om zaken te bespotten. In mijn ogen onschuldig. Ik vind die spotprenten niet veel toevoegen aan een discussie over geloof. De mensen die je wil vragen na te denken pak je daarmee niet om eens na te denken. Een salafist interpreteert de Koran letterlijk en elk (onschuldig) aanval op het geloof is voor hen blijkbaar zo serieus dat ze willen moorden daarvoor. Het moorden is voor mij onacceptabel. Of dat nu een "moslim" is die een Joodse kruidenierszaak ingaat om onschuldigen te doden of IS die een piloot zo barbaars het leven ontneemt. Of een gehele redactie die iets doet wat in mijn ogen niet zo slim is.

Die boze menigte die jij op TV ziet zijn vaak analfabeten die niet verder kijken dan wat verhalen. In hun ogen zijn zij de slachtoffer van het grote boze Westen. En als je kijkt naar de burgerslachtoffers in landen als Afghanistan en Irak snap ik hun denken wel. Betekent niet dat ik het goedkeur trouwens. Die mensen kun je niet vergelijken met ons Europeanen. Sws die behoefte om iedereen democratisch te laten leven. A bit to soon hmm.

Ik vind het jammer dat men denkt dat moslims een zijn. Dat zijn we niet. Ik heb geen moer te maken met Salafisten. Men lijkt niet te begrijpen dat ook ik door een IS verkrachtigd en vermoord zou worden.
pi_149913872
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 11:54 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Een spotprent is in Europa en landen als Turkije een normaal middel om zaken te bespotten. In mijn ogen onschuldig. Ik vind die spotprenten niet veel toevoegen aan een discussie over geloof. De mensen die je wil vragen na te denken pak je daarmee niet om eens na te denken. Een salafist interpreteert de Koran letterlijk en elk (onschuldig) aanval op het geloof is voor hen blijkbaar zo serieus dat ze willen moorden daarvoor. Het moorden is voor mij onacceptabel. Of dat nu een "moslim" is die een Joodse kruidenierszaak ingaat om onschuldigen te doden of IS die een piloot zo barbaars het leven ontneemt. Of een gehele redactie die iets doet wat in mijn ogen niet zo slim is.

Die boze menigte die jij op TV ziet zijn vaak analfabeten die niet verder kijken dan wat verhalen. In hun ogen zijn zij de slachtoffer van het grote boze Westen. En als je kijkt naar de burgerslachtoffers in landen als Afghanistan en Irak snap ik hun denken wel. Betekent niet dat ik het goedkeur trouwens. Die mensen kun je niet vergelijken met ons Europeanen. Sws die behoefte om iedereen democratisch te laten leven. A bit to soon hmm.

Ik vind het jammer dat men denkt dat moslims een zijn. Dat zijn we niet. Ik heb geen moer te maken met Salafisten. Men lijkt niet te begrijpen dat ook ik door een IS verkrachtigd en vermoord zou worden.
Thanks! _O_
pi_149913879
Oh en ook ik raak erg van slag door beelden van IS, nieuws over aanvallen in Frankrijk/Belgie or what ever.
:{ ;(
  zondag 22 februari 2015 @ 12:00:44 #299
396550 Richestorags
pi_149913970
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 11:54 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dat men denkt dat Moslims een zijn komt omdat veel Moslims dat zelf denken. Dat zie je al in de steun richting Palestina en hun totale onbesef van hoeveel Moslims elkaar afmaken in Arabische landen. Of er treedt een cognitieve dissonantie op. Immers, als men zou weten dat Arabieren meer Moslims hebben gedood en onderdrukt dan Israël, waarom dan zeiken op Israël? Dat kan alleen verklaard worden vanuit danwel antisemitisme danwel het feit dat zij de illusie hoog willen houden dat alle Moslims één zijn, vandaar altijd het gelul over broeders en zusters.

Uiteraard weet de wat beter geïnformeerde Moslim dat dit niet het geval is, die bepaalt echter niet de beeldvorming omtrent Moslims.
pi_149939885
Mensen met een grote mond krijgen nu eenmaal sneller aandacht.
ROBODEMONS..................|:(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')