Charlie heeft er niets mee te maken. Dat was toch echt iets anders: de draak steken met iets irrationeels of zelf irrationeel doen. Ja, je mag zoiets zeggen maar ben dan niet verbaasd als het een eigen leven krijgt en je werkgever je ontslaat (in dit geval gezien haar functie best wel logisch).quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:01 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nou ja, dat is ook grotendeels hetzelfde.
Maar ik snap niet goed waarom je dit soort grappen niet zou kunnen maken.
Je suis Charlie!
Internet is een slecht medium voor zaken als ironie, sarcasme en satire. En je hebt een punt als je zegt dat een PR-medewerker dat zou moeten weten.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Charlie heeft er niets mee te maken. Dat was toch echt iets anders: de draak steken met iets irrationeels of zelf irrationeel doen. Ja, je mag zoiets zeggen maar ben dan niet verbaasd als het een eigen leven krijgt en je werkgever je ontslaat (in dit geval gezien haar functie best wel logisch).
Ik vond 'm behoorlijk grappig hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:16 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wie denkt dat dit grappig is is niet veel slimmer dan haar. Ik heb een goed gevoel voor humor maar dit vind ik in de verste verte niet grappig, ik vind het enkel pijnlijk.
Dit.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:16 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wie denkt dat dit grappig is is niet veel slimmer dan haar. Ik heb een goed gevoel voor humor maar dit vind ik in de verste verte niet grappig, ik vind het enkel pijnlijk.
Het gaat er echter m.i. om dat deze mevrouw hiermee heeft laten zien niet zo geschikt te zijn voor deze functie. Als je dit niet inziet hoe geschikt ben je dan voor een PR-functie en dan nog wel een bij een mediabedrijf? Dan begrijp je toch weinig van (massa)media en die een beetje begrijpen lijkt me een nogal essentiële voorwaarde voor deze functie. Als zij een schoonmaakster of een administratieve medewerkster zou zijn dan zou het anders zijn, dan zou dit inderdaad geen reden voor ontslag zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:54 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Internet is een slecht medium voor zaken als ironie, sarcasme en satire. En je hebt een punt als je zegt dat een PR-medewerker dat zou moeten weten.
Maar van de andere kant verwacht ik van mijn werkgever wel dat hij boven dit soort verwarring staat en zich niet laat meeslepen in een lynchpartij.
Precies, je hebt nu eenmaal een bepaalde functie.quote:Op woensdag 18 februari 2015 01:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het gaat er echter m.i. om dat deze mevrouw hiermee heeft laten zien niet zo geschikt te zijn voor deze functie. Als je dit niet inziet hoe geschikt ben je dan voor een PR-functie en dan nog wel een bij een mediabedrijf? Dan begrijp je toch weinig van (massa)media en die een beetje begrijpen lijkt me een nogal essentiële voorwaarde voor deze functie. Als zij een schoonmaakster of een administratieve medewerkster zou zijn dan zou het anders zijn, dan zou dit inderdaad geen reden voor ontslag zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |