Dit kan ik bevestigen.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn beste vriend, Johannes_Vermeer, de prins van de keuken, god van de nasi en ridder in de orde van de oranje leeuw.
Ik ga het even achter neerleggen.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben ooit gevraagd door David en toen kwam het ineens nooit meer op de blog
ja!quote:
Oh het was niet echt serieus bedoeld hoorquote:
Sommige zeggen dat zijn nasi duurder is dan truffels en dat zijn darmen geen windjes produceren.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sommige zeggen dat zijn nasi duurder is dan truffels en dat zijn darmen geen windjes produceren.
Alles wat wij weten, is dat hij Johannes heet.
quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn beste vriend, Johannes_Vermeer, de prins van de keuken, god van de nasi en ridder in de orde van de oranje leeuw.
CRE / Glitterplaatjes topic #1quote:Op maandag 16 februari 2015 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ook stem ik voor Moira. Moet er wel een foto bij zitten.
Tijd geleden al. LB weet inmiddels ook dat ze met die gleuf wat anders kan dan alleen plassen, dus kan gerust opnieuw.quote:
Leuke foto. Goed bewerkt ook.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Zeer treffende vergelijking.
Ik zou ook erg graag jouw verhaal willen horen.
Mag ook per dm![]()
[..]
CRE / Glitterplaatjes topic #1
Tada!
quote:Op maandag 16 februari 2015 22:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tijd geleden al. LB weet inmiddels ook dat ze met die gleuf wat anders kan dan alleen plassen, dus kan gerust opnieuw.
Misschien met een zelfgebreide lingerieset.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuke foto. Goed bewerkt ook.
Ik hoopte alleen op een wat andere foto. Waar wat meer te zien is.
Je weet me goed te prikkelen, johannes.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien met een zelfgebreide lingerieset.
Ik kreeg ook een mooie valentijnskaart, maar helaas geen Alba kaart, dat was eventjes een domper.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet me goed te prikkelen, johannes.
Je kaartje staat nog steeds op mijn schoorsteenmantel. Naast het Valentijnskaartje dat ik kreeg
Je kunt niet alles hebben.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kreeg ook een mooie valentijnskaart, maar helaas geen Alba kaart, dat was eventjes een domper.
Sorry dat ik niet perfect ben.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kreeg ook een mooie valentijnskaart, maar helaas geen Alba kaart, dat was eventjes een domper.
Met jouw kaart was ik érg tevreden.quote:
Nee helaas.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt niet alles hebben.
Was de kaart van Paxje?
[..]
Tijd geleden al. LB weet inmiddels ook dat ze met die gleuf wat anders kan dan alleen plassen, dus kan gerust opnieuw.
quote:Op maandag 16 februari 2015 22:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben ooit gevraagd door David en toen kwam het ineens nooit meer op de blog
Wil jij even mee naar achter?quote:Op maandag 16 februari 2015 23:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]het was een beetje door de war geraakt
DOE NOU MAARquote:Op maandag 16 februari 2015 23:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heb je hem wel schoon gewassen? Anders doe ik het niet.
+1quote:
minthy dusquote:
[..]
Wat ordinair weer.quote:
quote:
als iemand me kan vertellen wie die 'minthy' is...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat ordinair weer.
Daarom moeten we allemaal voor minthy stemmen, die zou dit soort vulgairheden niet toestaan.
Minthy is best een tof wijf, wordt gezien als moederfiguur in één of ander topic over 3FM. Soms wat hyper, soms lekker rustig, maar altijd het hart op de goede doch rechtvaardige plek. Ze komt eigenlijk nooit in onz.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:28 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
als iemand me kan vertellen wie die 'minthy' is...
Hang al heel wat tijd rond in ONZ en omstreken maar daarvan heb ik nog nooit gehoord.
dus die minthy heeft haar fanboys gestuurd om even te stemmen in ONZ?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Minthy is best een tof wijf, wordt gezien als moederfiguur in één of ander topic over 3FM. Soms wat hyper, soms lekker rustig, maar altijd het hart op de goede doch rechtvaardige plek. Ze komt eigenlijk nooit in onz.
Neen. Ze haat het om in de belangstelling te staan en van haar hoeft het niet. Die ene fanboy doet dit wel vaker.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:15 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
dus die minthy heeft haar fanboys gestuurd om even te stemmen in ONZ?
wat doe jij eigenlijk in ONZ nu dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen. Ze haat het om in de belangstelling te staan en van haar hoeft het niet. Die ene fanboy doet dit wel vaker.
Ik werd geroepen en ben ietwat slaafs als mij iets opgedragen wordt...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:20 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
wat doe jij eigenlijk in ONZ nu dan?
Ik ben niet de enige fanboyquote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen. Ze haat het om in de belangstelling te staan en van haar hoeft het niet. Die ene fanboy doet dit wel vaker.
En dát vind ik verontrustend!quote:
FOK!ker m/vquote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:37 schreef HPLC het volgende:
Jongens, dit is FOK!ker van de dag, niet FOK!ster.
Jij weet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:37 schreef HPLC het volgende:
Jongens, dit is FOK!ker van de dag, niet FOK!ster.
Onmogelijk, want minthy.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:38 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Jij weet.
Minthy wordt dus gediskwalificeerd!
Yay!!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:38 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Jij weet.
Minthy wordt dus gediskwalificeerd!
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Yay!!![]()
Ik nomineer wolfrolf en Mexicanobakker
ja als je mij nomineert mag je erinquote:
Ben je vrouw?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:50 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
ja als je mij nomineert mag je erin
ja meisje 14 jaar hou van pony'squote:
zeker met een webcam?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:52 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
ja meisje 14 jaar hou van pony's
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:54 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
zeker met een webcam?
Tjonge, dat ze nog bestaan na al dat nieuws.
En tussendoor ga je als 14-jarig meisje op FOK de schunnigheden van anderen lezen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:12 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik hou van pony's en met vriendinnen gaan wandelen
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:15 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
En tussendoor ga je als 14-jarig meisje op FOK de schunnigheden van anderen lezen.
Je moet je schamen!
quote:
Wel dusquote:
minthyquote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:44 schreef Fylax het volgende:
johannes_vermeer is FOK!ker van de dag
http://frontpage.fok.nl/w(...)ohannes_vermeer.html
Wie moet de volgende zijn?
Snakey is immer tof, maar waarom hij precies, fathank?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:40 schreef fathank het volgende:
Snakey
Of een gastcollege van Verbosity.
Een echte Utopia kijker was leuker geweestquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:56 schreef Lt.Surge het volgende:
Willekeurig schuimpje, hebben we wat te lachen.
Zijn die er nog?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Een echte Utopia kijker was leuker geweest
Mooi hoe dat woord zich verspreid heeft.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:56 schreef Lt.Surge het volgende:
Willekeurig schuimpje, hebben we wat te lachen.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mooi hoe dat woord zich verspreid heeft.
Met mijn campagne om jou Fok!er van de dag te makenquote:
Waarom nietquote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Snakey is immer tof, maar waarom hij precies, fathank?
Nee maar srs. Snakey is een baas. Kom je vanzelf wel achter als je hem interviewtquote:
Ja. weet ik, loop ook mee sinds 2004 en Snaky lost het altijd mooi op, blijft kalm en heeft humor. Topvent. Alleen kocht ie ooit een schilderij onder m'n reet vandaan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee maar srs. Snakey is een baas. Kom je vanzelf wel achter als je hem interviewt
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:51 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Iedereen is voor mij waardig om Fokker van de dag te zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |