abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149742375

Dit zijn de werkende foto's van de laatste paar pagina's. Wil jij er ook bij? Laat het dan weten!

You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_149742977
Alweer een nieuw deeltje
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
  maandag 16 februari 2015 @ 22:21:17 #3
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_149744251
:D Volgens mij zijn de grasparkieten hier zwaar in de minderheid tegenwoordig!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_149745109
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 22:21 schreef oh-oh het volgende:
:D Volgens mij zijn de grasparkieten hier zwaar in de minderheid tegenwoordig!
Terwijl in de openingspost er heel veel foto's van grasparkieten staan.

Ik heb 2 grasparkietjes, Houdini en Giovanni.
  maandag 16 februari 2015 @ 23:17:07 #5
176471 oh-oh
pi_149746899
:') Apple zegt vrolijk pasen allemaal!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 18 februari 2015 @ 23:17:26 #6
176471 oh-oh
pi_149813038
:') Gelukkig heeft Apple dr ei na een dag zelf kapot gegooid, ben benieuwd of er nog wat komt.
Hoe gaat het met alle vogeltjes hier?
Lucille ligt tegenwoordig rustig en half uur op dr rug te chillen in mijn hand als ik haar maar af en toe wat kroel.
Ze wilde ook nog wel ff zwaaien :W
( Groucho Marx )
  Moderator / Redactie FP donderdag 19 februari 2015 @ 00:37:21 #7
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_149815833
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 23:17 schreef oh-oh het volgende:
:') Gelukkig heeft Apple dr ei na een dag zelf kapot gegooid, ben benieuwd of er nog wat komt.
Lucille ligt tegenwoordig rustig en half uur op dr rug te chillen in mijn hand als ik haar maar af en toe wat kroel.
[ afbeelding ]
O+
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_149826831
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 23:17 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
*;

Kaka wordt meer actiever, vliegt nu ook steeds weg als ik met mijn vinger kom. Hij kan het nu gewoon te goed :P
pi_149829399
Kaka voor het eerst uit de kooi. Dat was deels een succes (vliegt heel mooi rustig, zoekt alleen een plek om te landen) en deels pijnlijk.

Kaka had al een plekje op de krop waar ze bloed had gehad vorige week. Daar zat dus een korstje. Hij vloog uiteindelijk een keer tegen het raam, precies op die plek. Daar kwam dus een dikke druppel bloed uit. Na een paar minuten was dat weg. Vloog hij, omdat hij schrok van Wim en Cruijffie (zat op hun kooi) wéér precies op dezelfde plek tegen het raam. Alleen was het nu nog nat, dus kwam er meer bloed uit. Gelijk gepakt , vondtie niet leuk beetje half bijten, en terug in de kooi gedaan. Daar zit hij nu op de bodem van de schrik bij te komen. Gelijk maar een badje klaargemaakt zodat hij zijn snavel straks kan schoonmaken ;(

Dit was de positieve kant:

pi_149839063
Hier doen de vogeltjes het goed. Ik krijg ze alleen nog niet goed aan elkaar gewend. Allebei kunnen ze uren zonder problemen los zitten maar zodra Dodo de mogelijkheid krijgt om naar Bertie te lopen wordt ie helemaal gek. Hij dreigt en hij wil overduidelijk zijn plekje verdedigen. Zij vliegt weg als het haar te gek wordt. Iemand een idee hoe je 2 vogels het beste aan elkaar went?

Bertie went wel steeds meer aan mij, haar liefde is te koop met lekkere hapjes. :s)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_149855700
Eindelijk was Dodo wat rustiger bij Bertie. Ze zaten allebei een kwartiertje op de grond. Dodo blijft vervelend maar werd wel steeds rustiger.
Andere keren was Dodo nog te druk om goed te luisteren naar wat hij wel en niet mag doen met Bertie. Nu luisterde hij goed en was ook niet meer constant op haar gefocust.
Bertie is geen enkel probleem, die knabbelt op wat lekkers, ze is niet bang en vindt het wel best met die druktemaker. :D

vrijdag 20 februari 2015 @ 14:03:55 #12
176471 oh-oh
pi_149856465
Zolang Bertie niet bang is is het wel prima toch?
Leuk stel is het :D
( Groucho Marx )
pi_149860678
Het probleem is dat Dodo nog dreigt, d'r achterna loopt en af en toe in d'r veren pikt. Dat wil ik hem zo ver mogelijk afleren. :) Zij is veel te lief om terug te pikken. :D
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:15:06 #14
176471 oh-oh
pi_149860751
Meh ik hoor net dat Willem, de valkparkiet die ik hier een poos had en die bij vriendinnen woonde dood is. Hij lag zomaar dood in zijn kooi ineens, hij zou volgende week twee jaar worden ;(
( Groucho Marx )
  Moderator / Redactie FP vrijdag 20 februari 2015 @ 17:28:50 #15
Rawr
pi_149862728
RIP Willem ;(
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_149862931
Dat is vervelend om te horen, sterkte.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 20 februari 2015 @ 17:50:45 #17
163650 Greys
pi_149863265
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:04 schreef Chr1st1aan het volgende:
Kaka voor het eerst uit de kooi. Dat was deels een succes (vliegt heel mooi rustig, zoekt alleen een plek om te landen) en deels pijnlijk.

Kaka had al een plekje op de krop waar ze bloed had gehad vorige week. Daar zat dus een korstje. Hij vloog uiteindelijk een keer tegen het raam, precies op die plek. Daar kwam dus een dikke druppel bloed uit. Na een paar minuten was dat weg. Vloog hij, omdat hij schrok van Wim en Cruijffie (zat op hun kooi) wéér precies op dezelfde plek tegen het raam. Alleen was het nu nog nat, dus kwam er meer bloed uit. Gelijk gepakt , vondtie niet leuk beetje half bijten, en terug in de kooi gedaan. Daar zit hij nu op de bodem van de schrik bij te komen. Gelijk maar een badje klaargemaakt zodat hij zijn snavel straks kan schoonmaken ;(

Dit was de positieve kant:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Waarom doe je de gordijnen dan niet dicht als je vogeltje voor het eerst uit de kooi is? :@
Dat is toch vragen om tegen het raam aan vliegen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 20 februari 2015 @ 17:54:57 #18
176471 oh-oh
pi_149863366
Nou ja hier vliegen ze echt nooit tegen de ramen, en ik heb nogal wat ramen zoals je weet in de kamer, nog nooit de gordijnen dicht gedaan :@
( Groucho Marx )
pi_149863556
Hebben Dodo en/of Bertie al uitgevogeld hoe ze dat luikje op de foto open moeten krijgen? :P
pi_149864406
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Waarom doe je de gordijnen dan niet dicht als je vogeltje voor het eerst uit de kooi is? :@
Dat is toch vragen om tegen het raam aan vliegen?
Ik heb rolgordijnen die al laag stonden, net geen 3 kwart omlaag.
pi_149864472
De bomen voor m'n huis zaten net vol met halsbandparkieten. stuk of 20-25 wel. Lawaaiige groep is het :+
dag
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 20 februari 2015 @ 18:55:03 #22
163650 Greys
pi_149864963
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:54 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja hier vliegen ze echt nooit tegen de ramen, en ik heb nogal wat ramen zoals je weet in de kamer, nog nooit de gordijnen dicht gedaan :@
Maar jouw vogels zijn niet per se representatief voor álle vogels. :+

Je leest het toch regelmatig als tip dat als je vogel voor het eerst uit de kooi is dat je beter eerst de gordijnen dicht kunt doen. Zo een idiote vraag was het toch ook weer niet? :D Vooral als hij er al eens tegenaan vloog met bloed als gevolg en dan later weer.

Maar ik lees nu dat hij de gordijnen kennelijk al best ver dicht had. Was gewoon nieuwsgierig.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_149864972
quote:
5s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 18:01 schreef Wolfje het volgende:
Hebben Dodo en/of Bertie al uitgevogeld hoe ze dat luikje op de foto open moeten krijgen? :P
Openen is nog niet gelukt, Dodo is al wel jaren bezig om die borsteltjes aan de zijkant te slopen waardoor het luikje steeds meer tocht. Als er een kat aan de andere kant van het luikje zit gaat Dodo pal voor het luikje zitten, en durft de kat niet meer naar binnen. ;( Misschien snapt Bertie het beter maar die heeft geen interesse. :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 18:36 schreef Peter het volgende:
De bomen voor m'n huis zaten net vol met halsbandparkieten. stuk of 20-25 wel. Lawaaiige groep is het :+
Een kudde halsbandparkieten, ik moet er niet aan denken. Die ene hier kan al zo'n herrie schoppen. :+
  vrijdag 20 februari 2015 @ 19:15:01 #24
176471 oh-oh
pi_149865534
Ik vind die zwermen zo cool, als ik bij vrienden in Delft logeer geniet ik er altijd van, wij hebben ze helaas niet hier. Maar ik voorzie wel dat mijn vogels terug zouden gaan tetteren naar buiten ja :') _O-
( Groucho Marx )
pi_149881716
Ik hoorde dat er hier ook groene vogels in het park rondvliegen. Ik heb ze nog niet gehoord of gezien. Mijn verwachting is dat Dodo naar zijn buurmannen en buurvrouwen gaat roepen. Van mij mogen ze dus wegblijven, al vind ik die grote groepen in Amsterdam en andere grote steden prachtig. :D
  zaterdag 21 februari 2015 @ 11:01:12 #26
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_149882153
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:15 schreef oh-oh het volgende:
Meh ik hoor net dat Willem, de valkparkiet die ik hier een poos had en die bij vriendinnen woonde dood is. Hij lag zomaar dood in zijn kooi ineens, hij zou volgende week twee jaar worden ;(
Sterkte. Arm dier.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_149887265
Spruitje en Binkie zitten vandaag voor het eerst los.
Eerst al schreeuwend een paar rondjes vliegen en daarna elkaar niet boeiend vinden en gewoon hun eigen ding doen.
Bink is wel veel meer een vlieger en een echter kakelaar. "kaakakaakakakaa".

Maar net zaten ze voor het eerst even heel lief bij elkaar. Natuurlijk weer net te laat voor een foto. :@

Alleen moet Binkie zijn gehap wel afleren. Meestal helpt "Nee!" wel, maar hij heeft me vandaag al twee keer echt gebeten. Maar de muppet moet natuurlijk ook gewoon nog aan me wennen. Ik wil hem uiteraard ook aan mijn neefjes en nichtjes voorstellen en dan moet hij toch echt wat liever doen.
pi_149887512

Kroepoek :P
pi_149894518
En nog een hele slechte foto.
  zaterdag 21 februari 2015 @ 19:51:09 #30
176471 oh-oh
pi_149896340
Oh ze zien er wel als vriendjes uit al zo hoor!
Bijt hij hard dan?
Trix kan volgens mij fysiek niet eens hard bijten :D
( Groucho Marx )
pi_149897596
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 19:51 schreef oh-oh het volgende:
Oh ze zien er wel als vriendjes uit al zo hoor!
Bijt hij hard dan?
Trix kan volgens mij fysiek niet eens hard bijten :D
Het is een grote krombek, die kunnen echt hard bijten.
M'n oor bloede leuk en de hap in mijn lip deed ook echt pijn.
Iets meer werk dan verwacht dus. Maar het is verder echt een tof beest, dus dan maar af en toe een beetje pijn :P Ik ga hem wel voor mij winnen, maar wel met beleid :P
  zaterdag 21 februari 2015 @ 20:31:55 #32
176471 oh-oh
pi_149897812
Hoe kon ie je in je lip en in je oor bijten? Komt ie dan dus wel zelf op je schouder zitten?
( Groucho Marx )
pi_149898182
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 20:31 schreef oh-oh het volgende:
Hoe kon ie je in je lip en in je oor bijten? Komt ie dan dus wel zelf op je schouder zitten?
Ja hij zoekt me wel op en dan zit hij bij me. Kroelen mag nog niet. Ik probeer het heel rustig op te bouwen. En het zal wel een schrikreactie of iets met jaloezie richting spruitje zijn geweest, maar ik heb tijd.
  zaterdag 21 februari 2015 @ 20:45:32 #34
176471 oh-oh
pi_149898293
Oh, hier wil alleen Lucille echt gekroeld worden, zelfs Urk hapt dan, maar die bijt niet door. De rest maakt zich dan weg.
( Groucho Marx )
pi_149898839
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 20:45 schreef oh-oh het volgende:
Oh, hier wil alleen Lucille echt gekroeld worden, zelfs Urk hapt dan, maar die bijt niet door. De rest maakt zich dan weg.
Oh maar dat vind ik ook prima, alleen is dat ineens bijten niet fijn. Want dat was echt op de schouder landen en "HAP". Maar dat gaan we wel overwinnen.
Spruitje doet ook aan het "af en toe mag je kroelen, maar nu niet". Meestal is het dan "ik bijt je zachtjes om aan te geven dat ik er nu geen zin in heb". Bink bijt dan echt door, maar er was aangegeven dat hij dominantie nodig heeft. En ik deed verder echt niks toen hij hapte.
Echt aanvliegen > hey > hap> daaag. Dat idee.
  Moderator / Redactie FP woensdag 25 februari 2015 @ 16:24:57 #36
Rawr
pi_150033667
  woensdag 25 februari 2015 @ 16:31:54 #37
176471 oh-oh
pi_150033887
:D Haha, ja die zag ik gisteren op FB, hilarisch!
( Groucho Marx )
  woensdag 25 februari 2015 @ 16:57:42 #38
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_150034687
quote:
4s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 14:45 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
Kroepoek :P
Kijk alsjeblieft uit.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 25 februari 2015 @ 18:33:10 #39
176471 oh-oh
pi_150037670
:') Wat is er nu weer mis met kroepoek?
( Groucho Marx )
pi_150038309
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 18:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk dat hij doelde op die evil gloeiende ogen in die foto :P
  woensdag 25 februari 2015 @ 22:13:01 #41
176471 oh-oh
pi_150047161
Er logeert hier weer een hele partij kinderen, zaterdag 3 stuks, en daarna nog de twee van mijn zusje.
De vogels hebben dikke pret :P
Lucille:

Lucille en Trix :D

Urk heeft een nieuw tuigje:

Rustig eten is er niet bij hier :Y)
( Groucho Marx )
pi_150062885
Wat doen jullie eigenlijk met de veren van de vogeltjes? Van Ikea heb ik een lijstje gevuld met de veren van Jaap, Pietje en Dodo. Die zat al wel snel vol. :D
Alle veren die ze nu verliezen gaan in een vakje in de tafel. De eerste paar kleine veertjes van Bertie liggen er ook al in. Bertie is nu volop in de rui, binnenkort zullen er dus nog wel veel rode veertjes bijkomen. O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondertussen babbelen Dodo en Bertie soms zachtjes met elkaar. *;
pi_150073146
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 22:13 schreef oh-oh het volgende:
Er logeert hier weer een hele partij kinderen, zaterdag 3 stuks, en daarna nog de twee van mijn zusje.
De vogels hebben dikke pret :P
Lucille:
[ afbeelding ]
Lucille en Trix :D
[ afbeelding ]
Urk heeft een nieuw tuigje:
[ afbeelding ]
Rustig eten is er niet bij hier :Y)
[ afbeelding ]
Die 2e foto wat skattig :D
  Moderator / Redactie FP donderdag 26 februari 2015 @ 17:44:00 #44
Rawr
pi_150075960
quote:
2s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:06 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk met de veren van de vogeltjes? Van Ikea heb ik een lijstje gevuld met de veren van Jaap, Pietje en Dodo. Die zat al wel snel vol. :D
Alle veren die ze nu verliezen gaan in een vakje in de tafel. De eerste paar kleine veertjes van Bertie liggen er ook al in. Bertie is nu volop in de rui, binnenkort zullen er dus nog wel veel rode veertjes bijkomen. O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondertussen babbelen Dodo en Bertie soms zachtjes met elkaar. *;
Lichaamsdelen van je huisdiertjes tentoonstellen, sick fuck! :X
pi_150080904
quote:
12s.gif Op donderdag 26 februari 2015 17:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Lichaamsdelen van je huisdiertjes tentoonstellen, sick fuck! :X
Ik bewaar Koes' mooie uitgevallen veertjes ook om er ooit wat mee te gaan doen :@
I will take the sun in my mouth
  donderdag 26 februari 2015 @ 19:49:29 #46
176471 oh-oh
pi_150081228
Hier gaat ook alles in een flesje en de kinderen knutselen er graag mee :D
( Groucho Marx )
  Moderator / Redactie FP donderdag 26 februari 2015 @ 20:09:28 #47
Rawr
pi_150082276
Partij van de Dieren ingelicht :(
  donderdag 26 februari 2015 @ 22:11:48 #48
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_150090421
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 18:33 schreef oh-oh het volgende:
Dat was een standaardgrap. :s) Running gag. *O*
pi_150158329
Dodo en Bertie gaan steeds beter samen. Laatst heb ik ze een tijdje weer samen op de grond gezet, en volgestopt met lekkers. Zo gaan ze elkaar associëren met lekker eten en het idee is dat ze het steeds leuker vinden om elkaar te zien.

Vanavond weer de kooien tegen elkaar gezet en Dodo stoof niet zoals andere keren Berties kooi op. Uiteindelijk passeerden ze elkaar zonder agressieve signalen.
Bertie probeerde vanaf Dodo's kooi om m'n vriend te verleiden. Dodo verhuisde naar haar kooi en zat te bedelen om lekkers. Dodo ontdekte op de bodem van Berties kooi een voorraad rozijntjes die Bertie uit haar voerbakje gegooid had. :D

Bertie liep uiteindelijk voorzichtig op Dodo af en begon zachtjes aan Dodo's pootje te knabbelen. Dodo gaf een :{w reactie. Bertie deed het nog eens en Dodo vond het wel best.
Ze zijn een leuk stel, Bertie gaat nu ook voor Dodo klaar zitten om te paren. *;
  zondag 1 maart 2015 @ 15:17:34 #50
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_150178261
Ik ben hem voor me aan het winnen. Maar het monster heeft wel karakter en een goed geslepen snavel. :P
Als zo'n Kakariki bijt is het gelijk bloedend, wat irritant is _O-.
Maar ik merk wel dat hij me echt als "Baas(je)" begint te zien. Als iemand anders in de buurt van de kooi komt zijn zijn/haar vingers voedsel. Mij laat hij nu toe zonder agressiviteit. Alleen moet hij nu dus nog niet bijten als hij los mag :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')