quote:Op maandag 16 februari 2015 19:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Af en toe handoekje er langs en wat drinken?
"vrij" Ik heb nooit echt vakantie @HBOquote:Op maandag 16 februari 2015 19:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jij bent de hele week vrij?
Ja? Jij volgende week toch?quote:Op maandag 16 februari 2015 19:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jij bent de hele week vrij?
Ik volgende week, blok is net begonnen heb niet zoveel takenquote:Op maandag 16 februari 2015 19:52 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
"vrij" Ik heb nooit echt vakantie @HBO.
Jaquote:
yoquote:
Carpe diemquote:Op maandag 16 februari 2015 19:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik volgende week, blok is net begonnen heb niet zoveel taken
[..]
Jamoet goed genieten, heb geen meivakantie
hele dag in bed liggen en netflix kijkenquote:
Zo leef je de leef.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
hele dag in bed liggen en netflix kijken
Als dit ooit doorgaat dan gaan die mensen sowieso dood op Mars.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Hoewel ik enorm fan ben van de ruimte, zou ik niet naar Mars willen verhuizen
Geen netflix op marsquote:Op maandag 16 februari 2015 20:10 schreef LittleBrownie het volgende:
je gaat ook dood op de aardequote:Op maandag 16 februari 2015 20:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als dit ooit doorgaat dan gaan die mensen sowieso dood op Mars.
Als er een Mc donalds komt ga ik welquote:Op maandag 16 februari 2015 20:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Je gaat ook dood op de bodem van de Marianatrog. Alleen op de ene plek wat sneller dan de andere.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
je gaat ook dood op de aarde
quote:Op maandag 16 februari 2015 20:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als er een Mc donalds komt ga ik wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |