ik leef nogquote:
Ik sta nieteens op de planning pikquote:Op maandag 16 februari 2015 19:17 schreef Sardu het volgende:
Waz met die radio dan? Spickel weer plankenkoorts?
LT kan niets, maar dan ook helemaaal NIETSquote:Op maandag 16 februari 2015 19:17 schreef Sardu het volgende:
Waz met die radio dan? Spickel weer plankenkoorts?
LT kan niets? waarom niet?quote:Op maandag 16 februari 2015 19:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
LT kan niets, maar dan ook helemaaal NIETS
JONGE ik kan alles.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
omdat hij al net zover is dan jij met proefdraaien.
JIJ KAN DUS OOK NIETS
Ja maar hij werkt weer met een ander programma. omdat SAM niet werkt op W8.1quote:Op maandag 16 februari 2015 19:24 schreef pixelbitty het volgende:
Nee maar ff serieus, het kan niet heel erg moeilijk zijn. Je hebt het goed uitgelegd toch?
* LittleBrownie geeft knuffelquote:
Ja je moet dus eerst VB cable downloaden.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:24 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik heb andere instellingenDie opties heb ik dus niet eens.
wat betekent je ondertitel?quote:Op maandag 16 februari 2015 19:24 schreef pixelbitty het volgende:
hey ik heb sam broadcaster wat is deze
< 3 in binaryquote:Op maandag 16 februari 2015 19:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
wat betekent je ondertitel?
oquote:Op maandag 16 februari 2015 19:26 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
< 3 in binary... Pixelbae mocht niet meer
Ah coolquote:Op maandag 16 februari 2015 19:26 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
< 3 in binary... Pixelbae mocht niet meer
Weet ik niet meer, maar diegene had wel een beetje gelijkquote:
YESquote:Op maandag 16 februari 2015 19:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Regel ik voor je. als je eens gaat draaien.
quote:Op maandag 16 februari 2015 19:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
* LittleBrownie geeft knuffel
quote:Op maandag 16 februari 2015 19:37 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Net een mini witte tijger
Kom eruit dan fattyquote:
quote:
Luie dikzak.quote:
Ik ook maar had schoolquote:Op maandag 16 februari 2015 19:41 schreef Fokker89 het volgende:
Ik wil ook wel de hele dag in bed liggen
Maar dan niet alleen.
Hele dag samen in bed liggen met iemand is ook niet alles hoor. Twee jaar terug sliep ik vaak bij mijn vriend, gingen we 's ochtends heel lang films kijken enz in bed. Was altijd wel blij als ik na een paar uur weg kon uit bed. Nu doen we dat niet meer omdat we in mijn kamer slapen en ik heb echt een hekel aan dat soort dingen in mijn bed. Kruimels van eten enz in bed vind ik echt naar.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:41 schreef Fokker89 het volgende:
Ik wil ook wel de hele dag in bed liggen
Maar dan niet alleen.
Maar als je dan films gaat kijken en eten snap je het ook niet helemaalquote:Op maandag 16 februari 2015 19:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hele dag samen in bed liggen met iemand is ook niet alles hoor. Twee jaar terug sliep ik vaak bij mijn vriend, gingen we 's ochtends heel lang films kijken enz in bed. Was altijd wel blij als ik na een paar uur weg kon uit bed. Nu doen we dat niet meer omdat we in mijn kamer slapen en ik heb echt een hekel aan dat soort dingen in mijn bed. Kruimels van eten enz in bed vind ik echt naar.
Dat is NIETS nieuws.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
LT kan niets, maar dan ook helemaaal NIETS
Oh... sorryquote:Op maandag 16 februari 2015 19:18 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik sta nieteens op de planning pik!
Hele dag seks vind ik ook maar niksquote:Op maandag 16 februari 2015 19:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar als je dan films gaat kijken en eten snap je het ook niet helemaal
Hoeft ook niet alleen maar seks.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hele dag seks vind ik ook maar niks
Hele tijd knuffelen vind ik saai.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet alleen maar seks.
Jij bent de hele week vrij?quote:
ohhquote:Op maandag 16 februari 2015 19:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hele tijd knuffelen vind ik saai.
Af en toe handoekje er langs en wat drinken?quote:Op maandag 16 februari 2015 19:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet alleen maar seks.
quote:Op maandag 16 februari 2015 19:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Af en toe handoekje er langs en wat drinken?
quote:Op maandag 16 februari 2015 19:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Af en toe handoekje er langs en wat drinken?
"vrij" Ik heb nooit echt vakantie @HBOquote:Op maandag 16 februari 2015 19:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jij bent de hele week vrij?
Ja? Jij volgende week toch?quote:Op maandag 16 februari 2015 19:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jij bent de hele week vrij?
Ik volgende week, blok is net begonnen heb niet zoveel takenquote:Op maandag 16 februari 2015 19:52 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
"vrij" Ik heb nooit echt vakantie @HBO.
Jaquote:
yoquote:
Carpe diemquote:Op maandag 16 februari 2015 19:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik volgende week, blok is net begonnen heb niet zoveel taken
[..]
Jamoet goed genieten, heb geen meivakantie
hele dag in bed liggen en netflix kijkenquote:
Zo leef je de leef.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
hele dag in bed liggen en netflix kijken
Als dit ooit doorgaat dan gaan die mensen sowieso dood op Mars.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Hoewel ik enorm fan ben van de ruimte, zou ik niet naar Mars willen verhuizen
Geen netflix op marsquote:Op maandag 16 februari 2015 20:10 schreef LittleBrownie het volgende:
je gaat ook dood op de aardequote:Op maandag 16 februari 2015 20:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als dit ooit doorgaat dan gaan die mensen sowieso dood op Mars.
Als er een Mc donalds komt ga ik welquote:Op maandag 16 februari 2015 20:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Je gaat ook dood op de bodem van de Marianatrog. Alleen op de ene plek wat sneller dan de andere.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
je gaat ook dood op de aarde
quote:Op maandag 16 februari 2015 20:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als er een Mc donalds komt ga ik wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |