abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149725944
quote:
Een gala van omstreden haatpredikers begin maart in Rijswijk wordt met angst en beven tegemoet gezien.

De schrik zit er danig in na het drama van dit weekeinde in Kopenhagen waar een jonge Deen, aangespoord door de aanslagen in Parijs, dood en verderf zaaide.

De komst van de haatimams zou moeten worden verboden, zo vinden tegenstanders en ook in de politiek kraait het oproer. De VVD vindt dat het kabinet snel moet ingrijpen en dat het buitenlandse haatimams uit ons land moet weren. Voor de organisatoren van de bijeenkomst zou straf moeten volgen.

VVD-Kamerlid Azmani vindt het risico voor de openbare orde en veiligheid te groot als het evenement in Rijswijk doorgaat. „Bovendien zijn dit mensen die intolerantie prediken. Die moeten we in ons land geen podium bieden." De aanslagen in Kopenhagen onderstrepen dit, vindt Azmani.

Het VVD-Kamerlid wil dat staatssecretaris Teeven (Veiligheid en Justitie) de haatimams de toegang tot het land weigert, bijvoorbeeld door ze geen visum te geven. Hij vraagt zich ook af of er andere mogelijkheden zijn om het extremistische evenement te dwarsbomen.

Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)a_in_Rijswijk__.html
Deze haatmeneer komt onder andere:

Wat vindt FOK!? Dit evenement verbieden of niet of niet?

Poll: Moet dit evenement worden verboden?
Ja
Nee
Weet niet
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_149725961
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:06 schreef DonJames het volgende:

[..]

Nee, maar dat gaat toch niet gebeuren. Laat je toch niet zo bang maken.
Ben ik ook niet, het gaat mij alleen puur om de intentie van die lui, en dat wij ze nog doodleuk een platform geven ook.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 16 februari 2015 @ 14:29:04 #3
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_149726130
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:24 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ben ik ook niet, het gaat mij alleen puur om de intentie van die lui, en dat wij ze nog doodleuk een platform geven ook.
Door te zeggen dat je je "bang" laat maken wordt je weggezet als een paranoïde schreeuwer en hoeft men niet in te gaan op hetgeen je zegt.
pi_149726170
Stichting Rohamaa moet eens een goede grafische vormgever inhuren, amejezus wat een lelijk affiche.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_149726173
quote:

[..]

Tsja, vrijheid van meningsuiting geldt nou eenmaal ook voor de meningen waar je het niet mee eens bent. Ik vind die lui ook volslagen idioot, maar zolang ze zich aan de wet houden gaan ze hun gang maar.
pi_149726193
quote:

[..]

Zolang ze ongehinderd hun gang kunnen blijven gaan is er wel degelijk reden om bezorgd te zijn.
pi_149726205
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:18 schreef DonJames het volgende:

[..]

[..]

Oeh, iemand stelt een moeilijke vraag! Vlug, wens hem allemaal slechte dingen toe, dat zal hem leren! :')

Jullie zijn echt uit exact hetzelfde hout gesneden als die haatimams, alleen te dom om de overeenkomst te zien.
Haha, nee is gewoon de waarheid
pi_149726240
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:30 schreef DonJames het volgende:

[..]

Tsja, vrijheid van meningsuiting geldt nou eenmaal ook voor de meningen waar je het niet mee eens bent. Ik vind die lui ook volslagen idioot, maar zolang ze zich aan de wet houden gaan ze hun gang maar.
Ze houden zich dus niet aan de wet.
pi_149726291
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:32 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Ze houden zich dus niet aan de wet.
Ze zijn hier nog niet eens.. Kan jij in de toekomst kijken? Weet jij nu al wat ze dan precies gaan zeggen? Nee hè?
pi_149726330
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:30 schreef DonJames het volgende:

[..]

Maar er word hier nogal nonchalant mee omgegaan, alsof mensen het gewoon niet willen weten. Als het hier om een vooraanstaande groep Duitse neonazi's zou gaan die hun standpunten komen delen met Nederlandse lotgenoten zou de wereld te klein zijn en zou er nu al een tegenactie zijn opgestart via social media. En ik zie weinig of geen verschil tussen neonazi's en dit soort elementen uit een religie die botst met alles waar men in het westen voor staat.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_149726343
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:34 schreef DonJames het volgende:

[..]

Ze zijn hier nog niet eens.. Kan jij in de toekomst kijken? Weet jij nu al wat ze dan precies gaan zeggen? Nee hè?
Ze hebben hier niks te zoeken.
pi_149726349
Oprotten met dit soort hersendoden

Verbieden die handel
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_149726371
Valt me erg tegen die poll. :{
Hoezo zou je op voorhand een evenement gaan verbieden waar wat zandbaarden een verhaaltje komen vertellen. Laat ze lekker, en wanneer ze de wet overtreden pak je ze aan.
Mensen die dit willen verbieden maar wel heel hard "Je suis Charlie" hebben geroepen zijn hypocriet.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_149726380
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Stichting Rohamaa moet eens een goede grafische vormgever inhuren, amejezus wat een lelijk affiche.
IS maakt wel mooi spul. Misschien moeten ze het aan hen uitbesteden.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2015 14:37:36 ]
pi_149726381
Laat de rechter er maar over beslissen waar vrijheid van meningsuiting ophoudt en haatzaaien begint.
Make my day!
  maandag 16 februari 2015 @ 14:38:13 #16
348347 djgrasveld
Official Fuckbuddy
pi_149726411
Waarom wordt er parfum verkocht tijdens dat gala?
geen shampoo maar ik zit in haar
  Eindredactie Games maandag 16 februari 2015 @ 14:39:26 #17
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_149726446
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:37 schreef agter het volgende:
Laat de rechter er maar over beslissen waar vrijheid van meningsuiting ophoudt en haatzaaien begint.
Dat gebeurt sowieso wel. Het gaat er nu volgens mij vooral om of je hatemongers als deze, die in het verleden hebben bewezen niet vies te zijn van een goede portie haatzaaien, niet bij voorbaat al de toegang moet ontzeggen (zie het standpunt van VVD'er Azmani).
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_149726492
Organiseert ID&T de praktische kant van dit evenement?
pi_149726500
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:38 schreef djgrasveld het volgende:
Waarom wordt er parfum verkocht tijdens dat gala?
Om de zweetvoetenlucht in de zaal te maskeren.
pi_149726561
Zijn er dan ook standjes met de laatste wapens en explosieven?
Of workshops hoe je het beste iemand zin hoofd eraf kan snijden?
pi_149726653
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Organiseert ID&T de praktische kant van dit evenement?
"een gezwel in je kontgat"
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149726721
ALLAH GAYBARR
pi_149726756
Dit zijn idioten die haat zaaien en oproepen tot geweld. Wat allebei geen flikker met de vrijheid van meningsuiting te maken heeft. Natuurlijk moeten deze gasten optiefen :')
pi_149726795
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:49 schreef p1no het volgende:
Dit zijn idioten die haat zaaien en oproepen tot geweld. Wat allebei geen flikker met de vrijheid van meningsuiting te maken heeft. Natuurlijk moeten deze gasten optiefen :')
En hun publiek ook.
pi_149726829
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 13:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Tja, Wilders riep iets waarvan hij wist dat het kansloos was om aan stemmen te komen. Daar is hij niet speciaal in, dat doet iedere politicus.
Zo krijg ik van Mark nog ¤1000,- en wil de SP boven een bepaald bedrag 100% belasting heffen. De kans dat een van beide dingen ooit werkelijkheid wordt is even groot als dat Wilders ooit de Islam verbied in Nederland.

Dus maak je maar druk om reële problemen zoals deze imams die tot geweld oproepen, want de kans dat die er in Nederland komen is met onze huidige politiek groter dan dat ze de toegang geweigerd worden.
Dus wat Wilders roept is niet serieus maar wat deze mensen roepen is wel serieus? Waarom zou ik me drukker moeten maken om zo'n imam die iets roept dan om wat een politicus roept die leider is van een grote tweede kamerfractie en waarop dus veel Nederlanders stemmen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')