abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149747420
quote:
19s.gif Op maandag 16 februari 2015 22:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, ik ben nergens zeker van. Het punt is:
- die video toont die paddocks vrij kort na de quebrada's en dus zou dit uitzicht daar ook vrij dichtbij moeten liggen (of ze hebben hele stukken niet gefilmd of eruit geknipt)
- deze paddock is klein; een open veld met een paar hutjes en een stel schapen. Erachter begint de bebossing weer
- het hoogteverschil alleen in deze foto is aanzienlijk. Zowel H12 als H13 liggen in een groter, vlakker gebied

[..]

Ja, dat lijkt me dus te ver. Het zou passen met de eerste noodoproepen, zeker, maar voor de vraag "vergelijk met de screenshot uit Edwin's video" zie ik de overeenkomst niet. En teveel verschil.

Je eerdere post over de mogelijke routes ben ik het helemaal mee eens. Ver weg naar een onbekende en bijzonder steile en kronkelige Pata de Macho klauteren vind ik nog vreemder dan "direct" naar de 2e kabelbrug (jeans). Die rugzakplek helemaal door die nauwe Culebra is dan weer bijzonder vaag...
Sh*t! De hele zaak is een gekkenhuis. 8)7

deze still komt uit de AFK video

http://s8.photobucket.com(...).jpg.html?sort=3&o=1

en deze uit de Video van Edwin These are my friends

http://s8.photobucket.com(...).jpg.html?sort=3&o=0

Edwin komt ergens anders uit dan wij! Alle aanduidingen op eerdere kaarten kloppen niet als dit wel klopt.
Me myself an I zijn het met elkaar eens dat de huisjes & koeien liggen op de locatie van hut 13. Dat kun je vanuit de lucht goed zien. Dan klopt er dus geen enkele kaart meer qua objecten en genomen routes.

De 1e, 2e en 3e kabelbrug?? waar zijn die dan??

[ Bericht 1% gewijzigd door matteo_111 op 16-02-2015 23:37:05 ]
pi_149747821
Het hele kaartenhuis valt in elkaar...
pi_149747915
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 23:31 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

Edwin komt ergens anders uit dan wij! Alle aanduidingen op eerdere kaarten kloppen niet als dit wel klopt.
Me myself an I zijn het met elkaar eens dat de huisjes & koeien liggen op de locatie van hut 13. Dat kun je vanuit de lucht goed zien. Dan klopt er dus geen enkele kaart meer qua objecten en genomen routes.

he he....
^O^
(de screenshot die je maakte van beide video's zei ik al direct na de video van Edwin)

Perico zei maanden geleden al, staar je niet blind op de Sinaprockaarten. Die zijn vluchtig met een rode stift geschreven.
Vergeet Baru en de roze lijn van Mata (die wel goed bedoeld is) bestaat niet.

A la Kremers...Het is 1 pad en dan kom je op dezelfde plek uit als Edwin en de ouders !

Ben blij dat je het ziet Matteo. Zal er bij de Panamese ambassade geen kaart op te vragen zijn van dat gebied?
pi_149747919
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 23:05 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Het is verschil is dat de aanwijzingen voor verdwalen er inderdaad zijn, vooral: ze hebben het noodnummer gebeld, maar ze hebben de weg terug niet gevonden.

Wat zijn dan jouw aanwijzingen voor een misdrijf?
Lees ff terug, het scenario van Jackie is hier bijna elke week een keer voorbij gekomen. En je vraag ook.
Daarnaast is het een bijzondere verdwaling en een bijzonder misdrijf of een combinatie daarvan.
pi_149747960
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 23:46 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Lees ff terug, het scenario van Jackie is hier bijna elke week een keer voorbij gekomen. En je vraag ook.
Dank je.
En je hoeft het er niet mee eens te zijn maar is wel waterdicht en geeft iig een antwoord op alle vragen.
pi_149748058
quote:
10s.gif Op maandag 16 februari 2015 22:49 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heeft je post te maken met dit topic? Beetje de boel hier weer aan het opstoken?
pi_149748358
quote:

[..]

Het eerste wat ik heb gedaan, de video van Hans K. vergeleken met de video These Are My Friends en de overeenkomsten waren duidelijk.
pi_149748367
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 23:50 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wat heeft je post te maken met dit topic? Beetje de boel hier weer aan het opstoken?
Opstoken is jouw specialiteit.

Ik reageer omdat jackie stelt dat hij een voordeel heeft omdat hij zich goed kan inleven in de gedachtengang van een crimineel. Ik zie dat ook als een nadeel omdat het juist zijn neutrale denken beïnvloedt.

Als bv iemand een heel beschermd leven heeft geleid, zal dat ook het denken beïnvloeden maar dan op de tegenovergstelde manier.

Ik zie de meerwaarde dus niet in van zoiets omdat het je denken kleurt.

Misschien kun jij wat minder vijandig reageren in het vervolg, het komt de sfeer hier niet ten goede, de toon die je aanslaat.
pi_149748389
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 23:50 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Inderdaad,zucht.
Ik zal even zeggen hoe het zit en daarna is t ook klaar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genoeg over mij en on topic ^O^
pi_149748403
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 00:01 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Opstoken is jouw specialiteit.
Dat jij het verschil niet ziet tussen een grapje en de werkelijkheid is ook niet heel gezond :) :)
pi_149748448
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 00:02 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Inderdaad,zucht.
SPOILER
Beetje zwak jackie, wel zelf je verleden opvoeren als zijnde een voordeel maar reacties daarop niet accepteren ;(
pi_149748470
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 00:03 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat jij het verschil niet ziet tussen een grapje en de werkelijkheid is ook niet heel gezond :) :)
Weer zo'n zwaktebod van jou omdat je geen beter antwoord hebt
pi_149748479
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 00:05 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Beetje zwak jackie, wel zelf je verleden opvoeren als zijnde een voordeel maar reacties daar op niet accepteren ;(
Je bent echt niet lekker he 8)7
pi_149748513
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 00:05 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Beetje zwak jackie, wel zelf je verleden opvoeren als zijnde een voordeel maar reacties daar op niet accepteren ;(
Misschien denk je te zwart wit.
Ik kan mij juist heel goed inleven en verplaatsen in ALLE lagen van de samenleving.
In criminelen maar ook in hard werkende eerlijke mensen.
Maar ik claim wel dat ik leugenaars heeeel snel door heb.
Kan niet veel maar daar ben ik goed in
pi_149748518
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 00:06 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Je bent echt niet lekker he 8)7
Je komt zelden zo'n onnozele poster als jou tegen op een forum, gelukkig
pi_149748557
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 00:08 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Je komt zelden zo'n onnozele poster als jou tegen op een forum, gelukkig
Alweer 6 posts vandaag en geen een on topic...
Trol
pi_149748566
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 00:07 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Misschien denk je te zwart wit.
Ik kan mij juist heel goed inleven en verplaatsen in ALLE lagen van de samenleving.
In criminelen maar ook in hard werkende eerlijke mensen.
Maar ik claim wel dat ik leugenaars heeeel snel door heb.
Kan niet veel maar daar ben ik goed in
Oke dat is een eerlijke reactie, maar denk je echt dat het geen invloed heeft op de manier waarop je mensen inschat, als je zelf heel heftige dingen hebt meegemaakt?
pi_149748571
quote:

[..]

Het is dus niet alleen de tijdlijn onder de loep nemen maar ook alle kaartjes.
Van wie komt de info dat op die plekken de 1e 2e en 3e kabelbrug liggen?
pi_149748609
Het wordt nog wat ingewikkelder.

Uit de ENex video heb ik een still gehaald van wat mogelijk de echte zoekkaarten zijn van sinanproc. Daar wordt een route aangegeven die we nog helemaal niet hebben gezien en waarvan we helemaal niet weten of daar een pad is.
Onze expeditie kan een weekje bijboeken! w/

pi_149748613
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 00:09 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Alweer 6 posts vandaag en geen een on topic...
Trol
Ik ga me niet tot jouw niveau verlagen met schelden.

Ik vind het wel on topic want het gaat over hoe users tegen de zaak aankijken en waarom.
pi_149748633
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 00:11 schreef matteo_111 het volgende:

Uit de ENex video heb ik een still gehaald van wat mogelijk de echte zoekkaarten zijn van sinanproc. Daar wordt een route aangegeven die we nog helemaal niet hebben gezien en waarvan we helemaal niet weten of daar een pad is.

Knap gevonden!
pi_149748634
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 00:02 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Inderdaad,zucht.
SPOILER
Ik heb niets uit een DM op het forum gegooid. Je bent er zelf een keer in je eerste beschrijvingen van je misdaadscenario op het forum over begonnen, ergens mid augustus. Daarop heb ik je een DM gestuurd. Daarna heb je die passage wegge-edit.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149748694
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 00:09 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Oke dat is een eerlijke reactie, maar denk je echt dat het geen invloed heeft op de manier waarop je mensen inschat, als je zelf heel heftige dingen hebt meegemaakt?
Nee totaal niet.
Ik kijk niet meer argwanend naar mensen maar heb wel een 6e zintuig ontwikkeld die snel "bedrog/leugens" signaleert.
En ik zit zelden fout daarmee.
Moet ik daar trots op zijn?
Nou in het dagelijks leven is het vooral handig dat ik mn kinderen snel door heb. :) meer niet
pi_149748848
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 00:14 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Nee totaal niet.
Ik kijk niet meer argwanend naar mensen maar heb wel een 6e zintuig ontwikkeld die snel "bedrog/leugens" signaleert.
En ik zit zelden fout daarmee.
Moet ik daar trots op zijn?
Nou in het dagelijks leven is het vooral handig dat ik mn kinderen snel door heb. :) meer niet
Ik denk dat de meeste ouders dergelijke dingen die ze herkennen van zichzelf snel doorhebben bij hun kinderen (ik heb ook kinderen)
Maar ik denk ook dat je het wel degelijk meeneemt in je manier van denken.
Je hebt meerdere keren in een post gezegd dat je je niet kan voorstellen dat een gids dat allemaal zou doen alleen maar om te willen helpen. Toch bestaan die mensen ook hoor ;)
pi_149748942
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 00:11 schreef matteo_111 het volgende:

Waar zouden die bolletjes voor staan op de kaart?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')