Ik denk dat ze voor dit seizoen nog redelijk wat acteerwerk heeft gehad ivm flashbacks.quote:Op dinsdag 5 april 2016 08:05 schreef Virus3000 het volgende:
Vraag me af waarom Rebecca niet meer wilden meespelen dit seizoen, ik denk niet dat de makers haar er zomaar uit hebben geschreven. Zij was het personage waardoor velen keken denk ik...
Sowieso is ze door haar rol aardig bekend geworden dacht ik?
Ik denk eerlijk gezegd niet dat het hele seizoen flashbacks komen. Volgens mij alleen maar tijdens ep #1.quote:Op dinsdag 5 april 2016 08:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik denk dat ze voor dit seizoen nog redelijk wat acteerwerk heeft gehad ivm flashbacks.
Volgens IMDB zit ze in elke aflevering van dit seizoen. Natuurlijk geen 100% zekerheid maar meestal klopt het wel wat daarop staat. We gaan het zien.quote:Op dinsdag 5 april 2016 08:41 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat het hele seizoen flashbacks komen. Volgens mij alleen maar tijdens ep #1.
Maar laten we het hopen
Voor flashbacks kunnen ze eventueel toch ook gewoon oud beeldmateriaal gebruikt hebben?quote:Op dinsdag 5 april 2016 09:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Volgens IMDB zit ze in elke aflevering van dit seizoen. Natuurlijk geen 100% zekerheid maar meestal klopt het wel wat daarop staat. We gaan het zien.
Zo te zien zijn het flashbacks die zich na seizoen 1 hebben afgespeeld, dus nee..quote:Op vrijdag 8 april 2016 07:54 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Voor flashbacks kunnen ze eventueel toch ook gewoon oud beeldmateriaal gebruikt hebben?
En gelukkig kunnen we tegen Siobhan aankijken in Blindspot...quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:44 schreef planethugo het volgende:
Lili Simmons is onlangs wel nog gecast voor de nieuwe HBO serie Westworld. Dus dat beloofd ook wel weer wat
Umm, dat lijkt mij een grove overschatting.quote:Op dinsdag 5 april 2016 08:05 schreef Virus3000 het volgende:
Zij was het personage waardoor velen keken denk ik...
ik vind het juist wel een toffe beslissing die erg goed uitpakt... bovendien worden de tussenliggende jaren ingevuld door flashbacks...quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:13 schreef planethugo het volgende:
het was weer vermakelijk, maar toch vind ik het zonde dat ze dit truukje van die tijdssprong maken in het laatste seizoen dat ook maar 8 afleveringen heeft. Nu heb je opeens Hood die zwerver is, Proctor burgemeester, Hoods ex die de weg kwijt is etc…. leuk voor als het een normaal seizoen zou zijn waar je iets nieuws wilt proberen, maar niet voor het laatste.
Nu duurt het weer een paar afleveringen voor de situatie weer redelijk als vanouds is en dan is de serie alweer bijna gedaan. Ze hadden gewoon bammmm meteen door moeten pakken zoals we van Banshee gewend waren.
En Rebecca was zwanger van...quote:
ik moest ook ff nadenken maar is een 'vriend' van Hood.quote:Op maandag 18 april 2016 23:56 schreef Szura het volgende:
Wie was die neger met die hoed ook alweer?
De barman.quote:Op maandag 18 april 2016 23:56 schreef Szura het volgende:
Fat Au. Een gangster en wapenleverancier uit het schimmige verleden van Lucas Hood. Op het eind van seizoen 2 levert hij de wapens en mannen waarmee ze Rabbit verslaan.quote:Op maandag 18 april 2016 23:56 schreef Szura het volgende:
Ah, jij had het antwoord ook al gegeven...quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:35 schreef ser het volgende:
[..]
ik moest ook ff nadenken maar is een 'vriend' van Hood.
Fat Au gangster die ze aan wapens hielp in seizoen 2 om Rabbit aan te vallen.
Benieuwd wie de moordenaar is, zou Proctor er toc (in)direct bij betrokken zijn?? Die grote deal die Proctor maakte vorige aflevering gaat natuurlijk door Hood en co gedwarsboomd worden dus een mooie mix van kartel en Banshee actie!!
En of ze nog achter Leo en het geld gaan, denk dat Job wel los kan gaan als een soort van therapie....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |