abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161703822
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 15:32 schreef planethugo het volgende:
relatief rustige aflevering, ik wacht nog steeds op het echte vuurwerk. Nog 4 eps te gaan
Het lijkt erop dat Burton komende ep iemand gaat toetakelen met een kettingzaag. Of hij gaat een boom omzagen.

maandag 25 april 2016 @ 16:43:14 #152
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_161704823
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 16:07 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat Burton komende ep iemand gaat toetakelen met een kettingzaag. Of hij gaat een boom omzagen.

dat blijft toch echt een baas die gast, die psycho blik _O_
al is dat ook de enige blik die deze acteur kan volgens mij
  maandag 25 april 2016 @ 17:04:02 #153
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_161705310
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 15:29 schreef Szura het volgende:
Die FBI'ster gaat ook nog wel naakt mag ik hopen
Dat zit er wel dik(dun) in, ja.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_161730425
Heb alles bijgekeken, vind het nieuwe seizoen tot nu toe niet echt geweldig..
Wel goed, maar dus zeker niet geweldig. -O-
  zaterdag 30 april 2016 @ 12:14:42 #155
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_161820687
Kettingzaag was echt een anticlimax :')
Ok stelletje hokboeren
  zaterdag 30 april 2016 @ 13:42:25 #156
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_161822197
Ik betwijfel overigens ernstig of we met slechts drie resterende afleveringen een bevredigend einde gaan krijgen. Er zijn veel te veel nieuwe lijntjes uitgezet.
Ok stelletje hokboeren
pi_161829710
Dat einde had ik niet verwacht. _O-
pi_161842136
Ik vond het de afgelopen aflevering wat traag gaan in sommige verhaallijnen...

- Job heeft nog steeds trauma (logisch) van zijn gevangenschap maar op een "water under the bridge" momentje met Hood na gebeurde er vrij weinig in zijn verhaallijn. Als hij nog op revenge uit is had dat best afgelopen aflevering kunnen beginnen. In plaats daarvan is ie een huis aan het opknappen :O
- Hood en crazy FBI chick zijn wel iets verder gekomen in het onderzoek, maar die tip die ze kregen in die SM club hebben ze nog niet nagetrokken, terwijl daar wel ruimte voor was in de aflevering... in plaats daarvan kregen we flashbacks naar Siobhan en een suffe scene waarin ze whisky gingen drinken...
- Die scene waarin Kurt een sniper rifle op z'n schoonvader richt en uiteindelijk gestopt wordt door Brock was echt verspilling van tijd... zeker aangezien schoonvader op het eind werd vermoord door zijn andere schoonzoon.
- De scene waarin Burton afrekent met de Amish was wel vermakelijk, maar verder ook niet heel relevant voor het grote verhaal.
- De enige verhaallijn die wel redelijk opschoot was die van de Aryan Brotherhood, de zaken die ze doen voor Proctor en de dood van hun leider.

Al met al had het allemaal iets sneller gekund.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2016 11:21:55 ]
pi_161842198
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:14 schreef padlarf het volgende:
Kettingzaag was echt een anticlimax :')
ik dacht serieus dat ie dat hoofd van dat paard eraf zou zagen... dit was wel erg suf...
pi_161843652
quote:
6s.gif Op zondag 1 mei 2016 11:22 schreef Nielsch het volgende:

[..]

ik dacht serieus dat ie dat hoofd van dat paard eraf zou zagen... dit was wel erg suf...
Dat is ook wat ik verwachte.
The Older I Get, The Better I Was
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2016 @ 22:14:59 #161
88815 The_Emotion
98.3
pi_161858965
quote:
6s.gif Op zondag 1 mei 2016 11:17 schreef Nielsch het volgende:
Ik vond het de afgelopen aflevering wat traag gaan in sommige verhaallijnen...

- Job heeft nog steeds trauma (logisch) van zijn gevangenschap maar op een "water under the bridge" momentje met Hood na gebeurde er vrij weinig in zijn verhaallijn. Als hij nog op revenge uit is had dat best afgelopen aflevering kunnen beginnen. In plaats daarvan is ie een huis aan het opknappen :O
- Hood en crazy FBI chick zijn wel iets verder gekomen in het onderzoek, maar die tip die ze kregen in die SM club hebben ze nog niet nagetrokken, terwijl daar wel ruimte voor was in de aflevering... in plaats daarvan kregen we flashbacks naar Siobhan en een suffe scene waarin ze whisky gingen drinken...
- Die scene waarin Kurt een sniper rifle op z'n schoonvader richt en uiteindelijk gestopt wordt door Brock was echt verspilling van tijd... zeker aangezien schoonvader op het eind werd vermoord door zijn andere schoonzoon.
- De scene waarin Burton afrekent met de Amish was wel vermakelijk, maar verder ook niet heel relevant voor het grote verhaal.
- De enige verhaallijn die wel redelijk opschoot was die van de Aryan Brotherhood, de zaken die ze doen voor Proctor en de dood van hun leider.

Al met al had het allemaal iets sneller gekund.
Daar ben ik het wel mee eens, en dan hebben ze nog maar een paar afleveringen om het tot een goed einde te brengen, ik heb er een hard hoofd in. S4 valt toch best tegen, terwijl het juist een knaller had kunnen zijn met deze verhaallijnen.

Burton met z'n kettingzaag was wel lame ja :')
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  Admin maandag 2 mei 2016 @ 07:05:27 #162
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_161864254
quote:

Als dat je argument is voor waarom het zonde is van de tijd snap jij niet hoe drama werkt. :+
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 2 mei 2016 @ 11:29:27 #163
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_161867532
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 07:05 schreef Breuls het volgende:

[..]

Als dat je argument is voor waarom het zonde is van de tijd snap jij niet hoe drama werkt. :+
Banshee is dan ook geen dramaserie ;)

Maar ik ben het met de andere reacties eens dat het veel te traag gaat allemaal. Het verhaal wat zich tot nu toe heeft afgespeeld had makkelijk in 2/3 episodes gekund, Banshee stijl. Ook vind ik het idee van een soort Satanische sekte helemaal niet bij Banshee passen. Daar waar seizoen 3 geweldig was, vind ik dit maar een matig seizoen eerlijk gezegd.
  Admin maandag 2 mei 2016 @ 12:01:56 #164
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_161868376
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 11:29 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Banshee is dan ook geen dramaserie ;)
Ik kijk heel simpel naar die benaming; het is geen comedy, dus het is een drama. Banshee vertelt over personages, hun emoties, ontwikkeling en onderlinge relaties, dus ik zou niet weten waarom het geen drama zou zijn. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 2 mei 2016 @ 15:38:11 #165
396550 Richestorags
pi_161873298
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 12:01 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik kijk heel simpel naar die benaming; het is geen comedy, dus het is een drama. Banshee vertelt over personages, hun emoties, ontwikkeling en onderlinge relaties, dus ik zou niet weten waarom het geen drama zou zijn. :)
Je hebt ook nog actieseries, thrillerseries, horrorseries et cetera. Ook in een comedy kan je drama aspecten hebben, net als een actieserie als Banshee dat heeft.
pi_161873804
In Amerika is drama een wat meer uitgebreide noemer. Niet te vergelijken met wat wij in NL drama noemen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 2 mei 2016 @ 17:02:45 #167
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_161875118
quote:

Kurt is niet de schoonzoon van die Nazi.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Admin maandag 2 mei 2016 @ 17:31:38 #168
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_161875780
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 16:03 schreef Tim86 het volgende:
In Amerika is drama een wat meer uitgebreide noemer. Niet te vergelijken met wat wij in NL drama noemen.
Ja, ik denk dat het verschil in interpretatie daaruit voortkomt. Ik ontleen mijn benoeming aan hoe het in de VS gezien wordt. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_161875905
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 17:02 schreef golfer het volgende:

[..]

Hij neukt wel zijn dochter..daar doelde hij op lijkt me :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 2 mei 2016 @ 17:45:02 #170
396550 Richestorags
pi_161876095
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 16:03 schreef Tim86 het volgende:
Ja, maar het blijft alsnog maar een element en niet het element. Dit zijn de tags van Banshee op Imdb:

Action | Crime | Drama | Mystery | Thriller

Dat lijkt me veel beter overeenkomen met welke aspecten er vertegenwoordigd zijn in Banshee.
  Admin maandag 2 mei 2016 @ 18:49:33 #171
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_161877641
Aangezien ik met de term drama aan kwam zetten en het nu over de definitie van het woord gaat, in plaats van wat ik wilde zeggen, laat ik mijn post nog eens quoten en opnieuw verwoorden:
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 07:05 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik vind het geen sterk argument om de meerwaarde van een dergelijke scène te bagatelliseren omdat de bedoeling van het personage later alsnog door een ander personage wordt uitgevoerd.

De scène gaf ons meer inzicht in waar Bunker staat ten opzichte van de brotherhood, en ten opzichte van de wet. Daarnaast zien we ook meer van Brocks kijk op het verhaal, zoals Bunker, en eigenlijk zoals Hood, namelijk dat het doel van het veilig krijgen van Banshee belangrijker dan het middel van het strict de wet volgen.

De scène vertelde ons waar deze twee stonden ten opzichte van de recente ontwikkelingen en was daarom interessant, naar mijn mening.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_161891420
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 17:02 schreef golfer het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, was ff in de war omdat zijn dochter met beide broers neukt.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 10:12:42 #173
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_161891867
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 18:49 schreef Breuls het volgende:
[..]

Ik vind het geen sterk argument om de meerwaarde van een dergelijke scène te bagatelliseren omdat de bedoeling van het personage later alsnog door een ander personage wordt uitgevoerd.

De scène gaf ons meer inzicht in waar Bunker staat ten opzichte van de brotherhood, en ten opzichte van de wet. Daarnaast zien we ook meer van Brocks kijk op het verhaal, zoals Bunker, en eigenlijk zoals Hood, namelijk dat het doel van het veilig krijgen van Banshee belangrijker dan het middel van het strict de wet volgen.

De scène vertelde ons waar deze twee stonden ten opzichte van de recente ontwikkelingen en was daarom interessant, naar mijn mening.
Hoe dan ook vond ik het een ontzettend zwakke scene. Brock staat daar als een hitman op de heuvel met zijn sniper, wordt dan toevallig door zijn collega gestopt die natuurlijk de hele dag checkt aan de hand van gps waar zijn collega is en ergens laat in de avond dan natuurlijk precies op die plek aankomt om Brock te stoppen, en dan komt er ook nog een zwakke speech.

Komop, dit is Banshee! Ik wil brute onvergetelijke actie, lekkere wijven, stripachtige over de top maar net op het randje verhalen en karakters zien zoals in de vorige seizoenen. Wat zijn dit allemaal voor halfbakken verhaaltjes die na 5 van de 8 eps nog steeds niet fatsoenlijk op gang gekomen zijn. Hood is nog steeds maar een schim van zichzelf om waar wat te noemen. Nog maar 3 afleveringen te gaan, zeker 3 van de tot nu toe 5 uitgezonden vond ik zwaar tegenvallen. Misschien wel allemaal eigenlijk als je ziet wat er met de spaarzame tijd gedaan is.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 10:45:07 #174
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_161982834
Gisteren helemaal bijgekeken tot de laatste aflevering en ben het eens met de comentaren hierboven.

Ik had echt gehoopt en verwacht dat Burton loco ging op de Amish mensen en dat paard maar niets daarvan... wat een suf gedoe. Verder te weinig tieten, te weinig sex, te weinig snoeiharde actie. Wel tof was de actie waarbij die nazi aan de boom aan stukken werd getrokken door Calvin Bunker _O_

quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 15:29 schreef Szura het volgende:
Die FBI'ster gaat ook nog wel naakt mag ik hopen
Lijkt mij heeeeeel erg sterk :')
pi_161991191
Toffe episode!
  zaterdag 7 mei 2016 @ 22:55:50 #176
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_161997550
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 10:45 schreef RedFever007 het volgende:
Gisteren helemaal bijgekeken tot de laatste aflevering en ben het eens met de comentaren hierboven.

Ik had echt gehoopt en verwacht dat Burton loco ging op de Amish mensen en dat paard maar niets daarvan... wat een suf gedoe. Verder te weinig tieten, te weinig sex, te weinig snoeiharde actie. Wel tof was de actie waarbij die nazi aan de boom aan stukken werd getrokken door Calvin Bunker _O_

[..]

Lijkt mij heeeeeel erg sterk :')
Nou dat viel tegen.
Zoals het hele seizoen.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 8 mei 2016 @ 11:59:06 #177
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_162005052
Er komen dus na de gisteren uitgezonden e06 nog 2 afleveringen.
Het einde met de FBI-vrouw was wel erg voorspelbaar.
Poef.....gone! ©golfer
  Admin zondag 8 mei 2016 @ 12:01:09 #178
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_162005087
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 11:59 schreef golfer het volgende:
Het einde met de FBI-vrouw was wel erg voorspelbaar.
Ja, om twee redenen: de scène bleef nog even hangen, alsof er nog iets moest gebeuren, en de ondertiteling eindigde in een ellipsis, wat suggereert dat wat zij zegt wordt afgebroken.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 9 mei 2016 @ 06:33:37 #179
396550 Richestorags
pi_162030543
Toch vond ik het ondanks het vrij voorspelbare einde wel een ouderwets gave Banshee aflevering.

Proctor die het hoofd dat hem is gepresenteerd in de prullenbak smijt _O_
Hood die eindelijk weer eens sex heeft _O_
Job die koelbloedig iemand doodschiet nadat hij heeft lopen matten _O_
Die hele matscene sowieso _O_
pi_162031346
Ik vond het een toffe aflevering... de verhaallijnen komen nu toch wel bij elkaar. Mijn voorspelling voor de laatste twee episodes:

1) Hood hoort de voicemail van Veronica en verkrijgt via Job (die de mailbox van Veronica hackt) het adres van die vrouw en haar duivelsvriend. Hij komt net te laat binnen om haar te redden maar vermoord wel die dude in een keihard gevecht.

2) Er komt een massive 4 way shootout tussen de Brotherhood / mannen die trouw zijn aan Proctor / de Banshee Police Department / Carrie & Job... Op het eind leeft alleen Carrie nog doordat Hood net op het juiste moment terugkomt om haar leven te redden.

3) Samen verlaten ze Banshee om ergens een ander leven op te bouwen.
pi_162032800
quote:
6s.gif Op maandag 9 mei 2016 09:05 schreef Nielsch het volgende:
Ik vond het een toffe aflevering... de verhaallijnen komen nu toch wel bij elkaar. Mijn voorspelling voor de laatste twee episodes:

1) Hood hoort de voicemail van Veronica en verkrijgt via Job (die de mailbox van Veronica hackt) het adres van die vrouw en haar duivelsvriend. Hij komt net te laat binnen om haar te redden maar vermoord wel die dude in een keihard gevecht.

2) Er komt een massive 4 way shootout tussen de Brotherhood / mannen die trouw zijn aan Proctor / de Banshee Police Department / Carrie & Job... Op het eind leeft alleen Carrie nog doordat Hood net op het juiste moment terugkomt om haar leven te redden.

3) Samen verlaten ze Banshee om ergens een ander leven op te bouwen.
Maar Job mag niet dood! :'(
pi_162034169
Oh ja, wat ik vergat: Kai Proctor zou ook nog wel eens vermoord kunnen worden door dat kartel waarmee hij afspraken had, nu hij waarschijnlijk niet kan leveren aangezien de Brotherhood niet meer voor hem werkt. Dat is ook gelijk de zwakte van dit seizoen; dat kartelpersonage is een keer geïntroduceerd maar ook al snel weer vergeten.
  maandag 9 mei 2016 @ 15:03:03 #183
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_162037801
aflevering was vermakelijkste van het seizoen, maar echt denderend vond ik het alweer niet helaas. En wat is dat voor laf gedoe met naaktscenes dit seizoen, lijkt wel alsof het opeens op een open amerikaanse zender uitgezonden wordt
  dinsdag 10 mei 2016 @ 09:14:30 #184
142400 RedFever007
pi_162054734
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 15:03 schreef planethugo het volgende:
aflevering was vermakelijkste van het seizoen, maar echt denderend vond ik het alweer niet helaas. En wat is dat voor laf gedoe met naaktscenes dit seizoen, lijkt wel alsof het opeens op een open amerikaanse zender uitgezonden wordt
Elisha Duske staat voor zover ik weet niet bekend om haar naaktscenes. Hadden ze beter een actrice ,kunnen casten die wel naakt wil. Net als Cruz. Toen die voor het eerst in beeld kwam dacht ik ook, hmm dat worden leuke scenes met haar :9 Niets is minder waar helaas.

wel vermakelijke Banshee aflevering verder
  dinsdag 10 mei 2016 @ 09:40:45 #185
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_162055081
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 09:14 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Elisha Duske staat voor zover ik weet niet bekend om haar naaktscenes. Hadden ze beter een actrice ,kunnen casten die wel naakt wil. Net als Cruz. Toen die voor het eerst in beeld kwam dacht ik ook, hmm dat worden leuke scenes met haar :9 Niets is minder waar helaas.

dan hadden ze inderdaad iemand anders moeten casten, niet dat ik er nu speciaal banshee voor kijk maar de hele serie heeft zich vanaf het begin op een bepaalde manier geprofileerd. Om dan in het laatste seizoen opeens zo preuts te gaan doen slaat nergens op
  zondag 15 mei 2016 @ 03:18:50 #186
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_162208795
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 09:14 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

In ieder geval nog een korte blik op Cruz, voordat Burton haar afslachtte :P. Sowieso weer eens een echte Banshee-slachtaflevering ^O^
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  † In Memoriam † zondag 15 mei 2016 @ 03:49:24 #187
88815 The_Emotion
98.3
pi_162208963
Banshee is nu in een rap tempo bezig om de plotten tot een abrupt einde te brengen, de neonazi's worden voor de finale gebracht, kan nog leuk uitpakken.
Hoewel de laatste 2 afleveringen leuk zijn, het haalt het gewoon niet bij de eerste 2 seizoenen.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  zondag 15 mei 2016 @ 10:24:43 #188
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_162210294
Gelukkig is dat seriemoordenaar plot nu afgerond. Jammer dat de camera wegdraaide toen burton los ging
Ok stelletje hokboeren
pi_162229741
Hoe kwam Hood nou aan de telefoon van Veronica terwijl ze die bij zich had op het moment dat ze bij dat huis werd ontvoerd?
  † In Memoriam † zondag 15 mei 2016 @ 21:55:41 #190
88815 The_Emotion
98.3
pi_162230450
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 21:41 schreef Nielsch het volgende:
Hoe kwam Hood nou aan de telefoon van Veronica terwijl ze die bij zich had op het moment dat ze bij dat huis werd ontvoerd?
Ze belde Hood voordat ze gepakt werd, Hood ging met het bericht op zn eigen telefoon mee naar Job om de lokatie te achterhalen
- Ian Malcolm
  zondag 15 mei 2016 @ 21:56:34 #191
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_162230503
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 21:41 schreef Nielsch het volgende:
Ze hadden de telefoon van dat meisje dat zichzelf in brand had gestoken.
Ok stelletje hokboeren
pi_162230935
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2016 21:56 schreef padlarf het volgende:

[..]

Ze hadden de telefoon van dat meisje dat zichzelf in brand had gestoken.
Ah ja duidelijk. Nog steeds omslachtig; de FBI had het adres van die Kim (collega had dat vorige aflevering naar haar gemaild). Lijkt me toch dat ze daar dan direct heengaan als een van hun collega's is ontvoerd.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 07:06:28 #193
396550 Richestorags
pi_162262187
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 10:24 schreef padlarf het volgende:
Gelukkig is dat seriemoordenaar plot nu afgerond. Jammer dat de camera wegdraaide toen burton los ging
Waarom zoomden ze nog in op dat lijk denk je? Als die peer nog blijkt te leven hou ik echt een nare bijsmaak aan de serie over. Of zou het juist zijn om te laten zien dat het echt voorbij is en ze allemaal hun leven kunnen gaan oppakken?
pi_162331460
morgen de finale *O*

Ik ben benieuwd, maar toch jammer dat de serie hierna stopt. Een van de vetste series die ik gezien heb!
  vrijdag 20 mei 2016 @ 14:05:07 #195
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_162352527
hopelijk sluit de serie morgen af met een knal inderdaad, heb er weinig vertrouwen in want zoals het seriemoordenaar plot afgerond werd was nu ook niet bepaald indrukwekkend.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 18:17:51 #196
142400 RedFever007
pi_162359057
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 14:05 schreef planethugo het volgende:
hopelijk sluit de serie morgen af met een knal inderdaad, heb er weinig vertrouwen in want zoals het seriemoordenaar plot afgerond werd was nu ook niet bepaald indrukwekkend.
Eens! Dat sloeg eigenlijk nergens op :') Had tenminste gehoopt dat die FBI chick het leven zou laten :{
  zaterdag 21 mei 2016 @ 11:21:54 #197
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_162375966
Toch nog een redelijk einde. 7/10.
Ok stelletje hokboeren
  zondag 22 mei 2016 @ 00:26:32 #198
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_162395923
Jammer dat het zo raar eindigt.
The Older I Get, The Better I Was
  zondag 22 mei 2016 @ 04:36:14 #200
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_162396896
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 02:02 schreef LuieSurinamer het volgende:
Jammer dat het zo raar eindigt.
Wat vond je precies raar? Sommige dingen werden relatief saai en makkelijk opgelost maar verder zijn alle karakters wel duidelijk aan het einde van hun arc gekomen
Ok stelletje hokboeren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')