Het lijkt erop dat Burton komende ep iemand gaat toetakelen met een kettingzaag. Of hij gaat een boom omzagen.quote:Op maandag 25 april 2016 15:32 schreef planethugo het volgende:
relatief rustige aflevering, ik wacht nog steeds op het echte vuurwerk. Nog 4 eps te gaan
dat blijft toch echt een baas die gast, die psycho blikquote:Op maandag 25 april 2016 16:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat Burton komende ep iemand gaat toetakelen met een kettingzaag. Of hij gaat een boom omzagen.
Dat zit er wel dik(dun) in, ja.quote:Op maandag 25 april 2016 15:29 schreef Szura het volgende:
Die FBI'ster gaat ook nog wel naakt mag ik hopen
Dat is ook wat ik verwachte.quote:Op zondag 1 mei 2016 11:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ik dacht serieus dat ie dat hoofd van dat paard eraf zou zagen... dit was wel erg suf...
Daar ben ik het wel mee eens, en dan hebben ze nog maar een paar afleveringen om het tot een goed einde te brengen, ik heb er een hard hoofd in. S4 valt toch best tegen, terwijl het juist een knaller had kunnen zijn met deze verhaallijnen.quote:Op zondag 1 mei 2016 11:17 schreef Nielsch het volgende:
Ik vond het de afgelopen aflevering wat traag gaan in sommige verhaallijnen...
- Job heeft nog steeds trauma (logisch) van zijn gevangenschap maar op een "water under the bridge" momentje met Hood na gebeurde er vrij weinig in zijn verhaallijn. Als hij nog op revenge uit is had dat best afgelopen aflevering kunnen beginnen. In plaats daarvan is ie een huis aan het opknappen![]()
- Hood en crazy FBI chick zijn wel iets verder gekomen in het onderzoek, maar die tip die ze kregen in die SM club hebben ze nog niet nagetrokken, terwijl daar wel ruimte voor was in de aflevering... in plaats daarvan kregen we flashbacks naar Siobhan en een suffe scene waarin ze whisky gingen drinken...
- Die scene waarin Kurt een sniper rifle op z'n schoonvader richt en uiteindelijk gestopt wordt door Brock was echt verspilling van tijd... zeker aangezien schoonvader op het eind werd vermoord door zijn andere schoonzoon.
- De scene waarin Burton afrekent met de Amish was wel vermakelijk, maar verder ook niet heel relevant voor het grote verhaal.
- De enige verhaallijn die wel redelijk opschoot was die van de Aryan Brotherhood, de zaken die ze doen voor Proctor en de dood van hun leider.
Al met al had het allemaal iets sneller gekund.
Als dat je argument is voor waarom het zonde is van de tijd snap jij niet hoe drama werkt.quote:Op zondag 1 mei 2016 11:17 schreef Nielsch het volgende:
- Die scene waarin Kurt een sniper rifle op z'n schoonvader richt en uiteindelijk gestopt wordt door Brock was echt verspilling van tijd... zeker aangezien schoonvader op het eind werd vermoord door zijn andere schoonzoon.
Banshee is dan ook geen dramaseriequote:Op maandag 2 mei 2016 07:05 schreef Breuls het volgende:
[..]
Als dat je argument is voor waarom het zonde is van de tijd snap jij niet hoe drama werkt.
Ik kijk heel simpel naar die benaming; het is geen comedy, dus het is een drama. Banshee vertelt over personages, hun emoties, ontwikkeling en onderlinge relaties, dus ik zou niet weten waarom het geen drama zou zijn.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:29 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Banshee is dan ook geen dramaserie
Je hebt ook nog actieseries, thrillerseries, horrorseries et cetera. Ook in een comedy kan je drama aspecten hebben, net als een actieserie als Banshee dat heeft.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:01 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik kijk heel simpel naar die benaming; het is geen comedy, dus het is een drama. Banshee vertelt over personages, hun emoties, ontwikkeling en onderlinge relaties, dus ik zou niet weten waarom het geen drama zou zijn.
Kurt is niet de schoonzoon van die Nazi.quote:Op zondag 1 mei 2016 11:17 schreef Nielsch het volgende:
Ja, ik denk dat het verschil in interpretatie daaruit voortkomt. Ik ontleen mijn benoeming aan hoe het in de VS gezien wordt.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:03 schreef Tim86 het volgende:
In Amerika is drama een wat meer uitgebreide noemer. Niet te vergelijken met wat wij in NL drama noemen.
Hij neukt wel zijn dochter..daar doelde hij op lijkt mequote:Op maandag 2 mei 2016 17:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Kurt is niet de schoonzoon van die Nazi.
Ja, maar het blijft alsnog maar een element en niet het element. Dit zijn de tags van Banshee op Imdb:quote:Op maandag 2 mei 2016 16:03 schreef Tim86 het volgende:
In Amerika is drama een wat meer uitgebreide noemer. Niet te vergelijken met wat wij in NL drama noemen.
Ik vind het geen sterk argument om de meerwaarde van een dergelijke scène te bagatelliseren omdat de bedoeling van het personage later alsnog door een ander personage wordt uitgevoerd.quote:Op maandag 2 mei 2016 07:05 schreef Breuls het volgende:
[..]
Als dat je argument is voor waarom het zonde is van de tijd snap jij niet hoe drama werkt.
Je hebt gelijk, was ff in de war omdat zijn dochter met beide broers neukt.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Kurt is niet de schoonzoon van die Nazi.
Hoe dan ook vond ik het een ontzettend zwakke scene. Brock staat daar als een hitman op de heuvel met zijn sniper, wordt dan toevallig door zijn collega gestopt die natuurlijk de hele dag checkt aan de hand van gps waar zijn collega is en ergens laat in de avond dan natuurlijk precies op die plek aankomt om Brock te stoppen, en dan komt er ook nog een zwakke speech.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:49 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik vind het geen sterk argument om de meerwaarde van een dergelijke scène te bagatelliseren omdat de bedoeling van het personage later alsnog door een ander personage wordt uitgevoerd.
De scène gaf ons meer inzicht in waar Bunker staat ten opzichte van de brotherhood, en ten opzichte van de wet. Daarnaast zien we ook meer van Brocks kijk op het verhaal, zoals Bunker, en eigenlijk zoals Hood, namelijk dat het doel van het veilig krijgen van Banshee belangrijker dan het middel van het strict de wet volgen.
De scène vertelde ons waar deze twee stonden ten opzichte van de recente ontwikkelingen en was daarom interessant, naar mijn mening.
Lijkt mij heeeeeel erg sterkquote:Op maandag 25 april 2016 15:29 schreef Szura het volgende:
Die FBI'ster gaat ook nog wel naakt mag ik hopen
Nou dat viel tegen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:45 schreef RedFever007 het volgende:
Gisteren helemaal bijgekeken tot de laatste aflevering en ben het eens met de comentaren hierboven.
Ik had echt gehoopt en verwacht dat Burton loco ging op de Amish mensen en dat paard maar niets daarvan... wat een suf gedoe. Verder te weinig tieten, te weinig sex, te weinig snoeiharde actie. Wel tof was de actie waarbij die nazi aan de boom aan stukken werd getrokken door Calvin Bunker
[..]
Lijkt mij heeeeeel erg sterk
Ja, om twee redenen: de scène bleef nog even hangen, alsof er nog iets moest gebeuren, en de ondertiteling eindigde in een ellipsis, wat suggereert dat wat zij zegt wordt afgebroken.quote:Op zondag 8 mei 2016 11:59 schreef golfer het volgende:
Het einde met de FBI-vrouw was wel erg voorspelbaar.
Maar Job mag niet dood!quote:Op maandag 9 mei 2016 09:05 schreef Nielsch het volgende:
Ik vond het een toffe aflevering... de verhaallijnen komen nu toch wel bij elkaar. Mijn voorspelling voor de laatste twee episodes:
1) Hood hoort de voicemail van Veronica en verkrijgt via Job (die de mailbox van Veronica hackt) het adres van die vrouw en haar duivelsvriend. Hij komt net te laat binnen om haar te redden maar vermoord wel die dude in een keihard gevecht.
2) Er komt een massive 4 way shootout tussen de Brotherhood / mannen die trouw zijn aan Proctor / de Banshee Police Department / Carrie & Job... Op het eind leeft alleen Carrie nog doordat Hood net op het juiste moment terugkomt om haar leven te redden.
3) Samen verlaten ze Banshee om ergens een ander leven op te bouwen.
Elisha Duske staat voor zover ik weet niet bekend om haar naaktscenes. Hadden ze beter een actrice ,kunnen casten die wel naakt wil. Net als Cruz. Toen die voor het eerst in beeld kwam dacht ik ook, hmm dat worden leuke scenes met haarquote:Op maandag 9 mei 2016 15:03 schreef planethugo het volgende:
aflevering was vermakelijkste van het seizoen, maar echt denderend vond ik het alweer niet helaas. En wat is dat voor laf gedoe met naaktscenes dit seizoen, lijkt wel alsof het opeens op een open amerikaanse zender uitgezonden wordt
dan hadden ze inderdaad iemand anders moeten casten, niet dat ik er nu speciaal banshee voor kijk maar de hele serie heeft zich vanaf het begin op een bepaalde manier geprofileerd. Om dan in het laatste seizoen opeens zo preuts te gaan doen slaat nergens opquote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:14 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Elisha Duske staat voor zover ik weet niet bekend om haar naaktscenes. Hadden ze beter een actrice ,kunnen casten die wel naakt wil. Net als Cruz. Toen die voor het eerst in beeld kwam dacht ik ook, hmm dat worden leuke scenes met haarNiets is minder waar helaas.
wel vermakelijke Banshee aflevering verder
In ieder geval nog een korte blik op Cruz, voordat Burton haar afslachttequote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:14 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Elisha Duske staat voor zover ik weet niet bekend om haar naaktscenes. Hadden ze beter een actrice ,kunnen casten die wel naakt wil. Net als Cruz. Toen die voor het eerst in beeld kwam dacht ik ook, hmm dat worden leuke scenes met haarNiets is minder waar helaas.
wel vermakelijke Banshee aflevering verder
Ze belde Hood voordat ze gepakt werd, Hood ging met het bericht op zn eigen telefoon mee naar Job om de lokatie te achterhalenquote:Op zondag 15 mei 2016 21:41 schreef Nielsch het volgende:
Hoe kwam Hood nou aan de telefoon van Veronica terwijl ze die bij zich had op het moment dat ze bij dat huis werd ontvoerd?
Ze hadden de telefoon van dat meisje dat zichzelf in brand had gestoken.quote:Op zondag 15 mei 2016 21:41 schreef Nielsch het volgende:
Hoe kwam Hood nou aan de telefoon van Veronica terwijl ze die bij zich had op het moment dat ze bij dat huis werd ontvoerd?
Ah ja duidelijk. Nog steeds omslachtig; de FBI had het adres van die Kim (collega had dat vorige aflevering naar haar gemaild). Lijkt me toch dat ze daar dan direct heengaan als een van hun collega's is ontvoerd.quote:Op zondag 15 mei 2016 21:56 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ze hadden de telefoon van dat meisje dat zichzelf in brand had gestoken.
Waarom zoomden ze nog in op dat lijk denk je? Als die peer nog blijkt te leven hou ik echt een nare bijsmaak aan de serie over. Of zou het juist zijn om te laten zien dat het echt voorbij is en ze allemaal hun leven kunnen gaan oppakken?quote:Op zondag 15 mei 2016 10:24 schreef padlarf het volgende:
Gelukkig is dat seriemoordenaar plot nu afgerond. Jammer dat de camera wegdraaide toen burton los ging
Eens! Dat sloeg eigenlijk nergens opquote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:05 schreef planethugo het volgende:
hopelijk sluit de serie morgen af met een knal inderdaad, heb er weinig vertrouwen in want zoals het seriemoordenaar plot afgerond werd was nu ook niet bepaald indrukwekkend.
Dit. Toch jammer dat het afgelopen is. Heb een beetje hetzelfde gevoel als toen na Strike Back...quote:
Wat vond je precies raar? Sommige dingen werden relatief saai en makkelijk opgelost maar verder zijn alle karakters wel duidelijk aan het einde van hun arc gekomenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |