abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 februari 2015 @ 22:53:50 #1
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_149713375

Banshee is an American drama television series created by Jonathan Tropper and David Schickler, who serve as executive producers along with Alan Ball, Greg Yaitanes and Peter Macdissi.

The series is set in a small town in Pennsylvania Amish country and features an enigmatic ex-con posing as a murdered sheriff who imposes his own brand of justice while also cooking up plans that serve his own interests. It airs on HBO-owned Cinemax and is produced by Your Face Goes Here Entertainment. Banshee is part of Cinemax's attempt to expand its original programming content, and it will join Strike Back (co-produced with BSkyB), a television version of The Transporter film series, and Steve Kronish's Sandbox. Banshee premiered on January 11, 2013.

IMDB : Banshee (TV Series 2013– ) - IMDb
Original site : http://www.hbo.com/#/sche(...)ee%3A+Trailer/585914

Omdat degene die het vorige topic sloot blijkbaar niet de moeite kon nemen om een nieuw topic te openen....

Intussen dus aanbeland bij seizoen 3, aflevering 5 met dit over-the-top lekker wegkijkende verfilmde stripverhaal...
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 16 februari 2015 @ 02:05:27 #2
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_149717128
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 16:23 schreef Tim86 het volgende:
Ik kan ook erg slecht tegen dit soort dingen in series en films. Het onder schot hebben van je vijand en dan door slap gedoe diegene toch laten ontsnappen. Zo vaak al gezien, elke keer debiel en irritant. Beetje jammer.
Ik vond het dit keer wel geloofwaardig hoor.. Hood wil Chayton niet neerschieten, Hood wil Chayton op een gruwelijke manier neerhalen. Niet een simpel schot.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_149748046
Matige aflevering deze keer.. Had wat meer verwacht. :{
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_149748077
Mee eens, had wel een aardige klopjacht op Chayton verwacht van Hood en vriendjes. Vond dit een beetje lafjes.
pi_149751166
Chayton moet wat langer blijven leven natuurlijk. Het verhaal is nog niet ten einde.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_149754424
Ik snap dat Chayton moest blijven leven, maar de uitwerking van het idee is echt matig. De voorspelbaarheid vloog eraf deze aflevering.

Bij het binnenlopen van hem met pistool en geluidsdemper wist je gelijk al dat ie die niet ging gebruiken, da's niks voor Hood, dus er moest wel iets "mis" gaan. De achtervolging dat Chayton ineens superman is en nergens meer last van heeft, ja een beetje hinkt, maar met gemak over een boom springt, waar Hood als een klein kind valt en dan de escape van hem.. Te voorspelbaar.

Tevens het seksmoment van Proctor, was natuurlijk ook al duidelijk dat dit ging komen na de dood van z'n moeder.

Wel goed dat Rebecca even goed op d'r nummer is gezet. Nu kan ze eindelijk weer doen waar ze goed in is. Uit de kleren gaan en neuken :9
pi_149755646
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 11:05 schreef Adolecens het volgende:
Wel goed dat Rebecca even goed op d'r nummer is gezet. Nu kan ze eindelijk weer doen waar ze goed in is. Uit de kleren gaan en neuken :9
alleen jammer dat haar reactie van a tot z zo clichématig was en totaal niet past bij haar personage :N
..///
pi_149756702
Ik dacht even dat ze zich door de kop had geschoten in dat eerste shot dat je haar op de bank ziet liggen.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_149759008
Daarom, die moet niet Proctor 2.0 spelen,, maar gewoon verleiden, uit de kleren gaan en mooi doen :)
pi_149881596
lol, iemand 3x met een shotgun van 1 meter afstand neerknallen en dan gaat deze persoon nog gewoon door..
Veni, vidi, vodka.
  zaterdag 21 februari 2015 @ 20:23:57 #11
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_149897544
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 10:22 schreef dumble het volgende:
lol, iemand 3x met een shotgun van 1 meter afstand neerknallen en dan gaat deze persoon nog gewoon door..
Het is een serie om met een korreltje zout te nemen, maar soms gaan ze ook dat punt voorbij. Zelfs met body armor ben je na een point blank schot gewoon uitgeschakeld, laat staan 3.

Ik vond de heist wel heel cool gefilmd.
Ok stelletje hokboeren
  zaterdag 21 februari 2015 @ 21:16:28 #12
371073 gazhims3lv
pi_149899632
Wordt tijd dat ze een factchecker in gaan huren die dit soort dingen doorziet. Over the top is cool maar dit soort dingen en Hood die niet schoot op die indiaan toen hij Siobhan een kopje kleiner wilde maken gaan nergens over. Ondanks dat nog steeds één van de meest vermakelijke series van het moment. Justified vind ik vergelijkbaar, alleen is die serie wél realistisch.
-A Song of Ice and Fire-
pi_149921116
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 21:16 schreef gazhims3lv het volgende:
Wordt tijd dat ze een factchecker in gaan huren die dit soort dingen doorziet. Over the top is cool maar dit soort dingen en Hood die niet schoot op die indiaan toen hij Siobhan een kopje kleiner wilde maken gaan nergens over. Ondanks dat nog steeds één van de meest vermakelijke series van het moment. Justified vind ik vergelijkbaar, alleen is die serie wél realistisch.
Justified is een heel andere serie. Draait bijv. ook totaal niet om de actie. Justified is overigens een véél betere serie dan Banshee, wanneer je het kritisch bekijkt. Voor velen staat dat ook gelijk aan vermaak. En voor de groep voor wie dit niet het geval is, doet Justified het meestal òf erg goed, òf spreekt het totaal niet aan.
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 20:23 schreef padlarf het volgende:

Ik vond de heist wel heel cool gefilmd.
Ik vond het vooral een gimmick om te verbloemen dat er eigenlijk weinig gebeurt. Heel rommelig en onoverzichtelijk. Wanneer ze ècht een soort van 1st person view hadden willen doen, hadden ze het beeld veel duidelijker gehouden.
pi_149924031
Die shaky cam filmstijl van die heist was even leuk, maar duurde me allemaal wat te lang waardoor het snel ging vervelen. Verder wel een toffe ep. Mag wel weer wat meer geneukt worden though.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 23 februari 2015 @ 00:50:00 #15
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_149942819
Ik weet niet of ik dat met die hoofdcamera's nou tof of irritant moet vinden :P
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 23 februari 2015 @ 00:55:49 #16
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_149942903
Wat ik vooral irritant vind is dat iemand die uit de serie wordt geschreven (Shobian) steeds maar in vervelende migraine veroorzakende flashes weer blijft terugkomen en een rol blijft houden. :{

En het was wel weer leuk over-the-top van die Indianio dat ie de buurman meteen maar een aantal keren doorstak met een hooivork. Die man zal het vast, net als die militair die 3x van dichtbij met een shotgun werd beschoten, ook wel weer overleven? ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † maandag 23 februari 2015 @ 01:29:38 #17
88815 The_Emotion
98.3
pi_149943301
De heist was wel leuk gedaan ook zo met die headcams, maar het ging even te lang door.
Maar ik wil weer eens een goed stel tieten zien, dat mis ik een beetje in dit seizoen.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_149953096
ik vond die heist wel cool gedaan, alleen die tripmomenten van hood slaan nergens op. Als hij haar nu naakt voorstelt dan is het nog op de doelgroep gericht maar dit komt erg overbodig over :P

quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 00:55 schreef golfer het volgende:

En het was wel weer leuk over-the-top van die Indianio dat ie de buurman meteen maar een aantal keren doorstak met een hooivork. Die man zal het vast, net als die militair die 3x van dichtbij met een shotgun werd beschoten, ook wel weer overleven? ;)
ik gok niet dat de buurman dat overleefde aangezien hij ook nog een keer draaide, z'n vrouw zal wel polshoogte komen nemen ;)
ze laten wel duidelijk weten dat er aan Chayton echt helemaal niks sympathieks is. Maar Hood gaat dus nu met zijn collega whatshisname alleen achter hem aan? Heeft de fbi het na 1 actie alweer opgegeven dan
pi_149977345
Er zit tot nu toe wel te weinig seks en bloot in dit seizoen :(

Verder was de heist tof, maar wel weer iets teveel drama..
pi_150122424
Goede serie dit, ik val wat laat binnen, maar de aflevering met het gevecht in en rond de auto was wel een van de betere vechtscènes die ik gezien heb de laatste tijd.

Deed me terugdenken aan een paar scenes uit 24. Voor de rest zit de serie wel goed in elkaar. Leuk om te blijven volgen. Morgen weer een nieuwe aflevering toch ?
Bis vincit qui se vincit!
pi_150126444
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 20:15 schreef Arch-Indar het volgende:
Goede serie dit, ik val wat laat binnen, maar de aflevering met het gevecht in en rond de auto was wel een van de betere vechtscènes die ik gezien heb de laatste tijd.

Deed me terugdenken aan een paar scenes uit 24. Voor de rest zit de serie wel goed in elkaar. Leuk om te blijven volgen. Morgen weer een nieuwe aflevering toch ?
Correct, morgenochtend is er weer een nieuwe.

Die scène was inderdaad erg bruut!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  zaterdag 28 februari 2015 @ 13:44:51 #22
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_150143083
Het tempo begint weer een beetje in te zakken, ondanks dat Hood Chayton op een gruwelijke manier te grazen nam (de gore was ook echt bruut :9 ). Wel leuk dat het side plot met de mariniers vorm begint te krijgen. Is Burton overigens een Enuch of heeft hij last van zijn traumatische verleden waardoor hij niet opgewonden raakt? Rebecca zou je toch alle hoeken van die fabriek laten zien, in die jurkjes waar ze zich telkens in hijst :9

Ben wel benieuwd waar hij en Kai elkaar hebben ontmoet, het was niet in de meest plezierige setting iig :P
pi_150143476
Burton lijkt meer wantrouwig tegen iedereen behalve Procter, die hem kennelijk heeft bevrijdt toen hij ergens gevangen zat waar hij gemarteld werd.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 28 februari 2015 @ 15:23:55 #24
396550 Richestorags
pi_150145669
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 14:00 schreef Monolith het volgende:
Burton lijkt meer wantrouwig tegen iedereen behalve Procter, die hem kennelijk heeft bevrijdt toen hij ergens gevangen zat waar hij gemarteld werd.
Maar Kai belandde daar zelf ook als gevangene. Daarom is het best interessant om te weten hoe ze daar beland zijn en wie die gasten waren. Toch denk ik dat dat van die dingen zijn die in het midden worden gelaten.
pi_150212555
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 15:23 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Maar Kai belandde daar zelf ook als gevangene. Daarom is het best interessant om te weten hoe ze daar beland zijn en wie die gasten waren. Toch denk ik dat dat van die dingen zijn die in het midden worden gelaten.
of iets voor volgend seizoen..... En Burton kan nu met Rebecca samen werken om Kai te bevrijden bij Frazier en co.
Wie weet is Burton wel homo, net als Job en deed Rebecca hem daarom niks? Maar ik zou ook eerder aan de martelingen/verleden denk en dan aan het homo zijn.
Verder is die militiar wel badass en gaat dat ook nog interessant worden (hij weet namelijk wel dat Carrie erbij betrokken is......)
Nog 2 afleveringen dus ben benieuwd of ze alles afronden of delen open laten voor S4.
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
  maandag 2 maart 2015 @ 13:35:39 #26
396550 Richestorags
pi_150212604
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:33 schreef ser het volgende:

[..]

of iets voor volgend seizoen..... En Burton kan nu met Rebecca samen werken om Kai te bevrijden bij Frazier en co.
Wie weet is Burton wel homo, net als Job en deed Rebecca hem daarom niks? Maar ik zou ook eerder aan de martelingen/verleden denk en dan aan het homo zijn.
Verder is die militiar wel badass en gaat dat ook nog interessant worden (hij weet namelijk wel dat Carrie erbij betrokken is......)
Nog 2 afleveringen dus ben benieuwd of ze alles afronden of delen open laten voor S4.
Die militair is wel een serieuze baas ja. Mogelijke spin is natuurlijk dat hij Deva gaat ontvoeren :')
  maandag 2 maart 2015 @ 13:42:47 #27
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_150212822
Van die Indianio hebben we in ieder geval geen last meer, want ik acht de kans dat ie met gat in lichaam en met afgeschoten kop alsnog overleefd vrij klein, maar je weet het nooit bij dit stripverhaal. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_150212971
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 13:44 schreef Richestorags het volgende:
Het tempo begint weer een beetje in te zakken, ondanks dat Hood Chayton op een gruwelijke manier te grazen nam (de gore was ook echt bruut :9 ). Wel leuk dat het side plot met de mariniers vorm begint te krijgen. Is Burton overigens een Enuch of heeft hij last van zijn traumatische verleden waardoor hij niet opgewonden raakt? Rebecca zou je toch alle hoeken van die fabriek laten zien, in die jurkjes waar ze zich telkens in hijst :9

Ben wel benieuwd waar hij en Kai elkaar hebben ontmoet, het was niet in de meest plezierige setting iig :P
In te zakken? Kai Proctor ontvoerd door de negers omdat zijn nichtje achter zijn rug om alsnog ging leveren aan de Salvadoranen, een gekwetste militair die zint op keiharde wraak vanwege de beroving, Job en Sugar die een mooie dynamiek hebben samen en Hood die op gruwelijke wijze afrekent met Chayton in een heerlijke New Orléans setting. Ik vond het juist een geweldige aflevering! Beste in een hele lange tijd!
  maandag 2 maart 2015 @ 13:53:17 #29
396550 Richestorags
pi_150213066
quote:
6s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:49 schreef Nielsch het volgende:

[..]

In te zakken? Kai Proctor ontvoerd door de negers omdat zijn nichtje achter zijn rug om alsnog ging leveren aan de Salvadoranen, een gekwetste militair die zint op keiharde wraak vanwege de beroving, Job en Sugar die een mooie dynamiek hebben samen en Hood die op gruwelijke wijze afrekent met Chayton in een heerlijke New Orléans setting. Ik vond het juist een geweldige aflevering! Beste in een hele lange tijd!
Misschien heb je wel gelijk :) Ik vond het sowieso een geweldige aflevering.
pi_150215168
quote:
12s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:42 schreef golfer het volgende:
Van die Indianio hebben we in ieder geval geen last meer, want ik acht de kans dat ie met gat in lichaam en met afgeschoten kop alsnog overleefd vrij klein, maar je weet het nooit bij dit stripverhaal. ;)
Klopt, hier heb je alvast de beelden uit de nieuwe aflevering.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 2 maart 2015 @ 19:21:19 #31
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_150224887
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 15:10 schreef Monolith het volgende:

[..]

Klopt, hier heb je alvast de beelden uit de nieuwe aflevering.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op het imdb forum werd de kolonel al T-1000 genoemd na die drie shotgun blasts van dichtbij
Ok stelletje hokboeren
pi_150224974
quote:
6s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:49 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dit ja. Enige dat ontbrak was een goede neukscène. Dan was het echt Banshee op zijn best :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 2 maart 2015 @ 22:47:56 #33
361437 Eekhoorn_
Zsasz, Wahahauw
pi_150234216
Is niemand hierboven nu zo helder om te bedenken dat Burton zijn pik gewoon kwijt is? Niemand kijkt zo geschokt als iemand hem niet omhoog krijgt hoor :')
Geef het op als een dikke bitch in de sportschool :z
pi_150234317
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 22:47 schreef Eekhoorn_ het volgende:
Is niemand hierboven nu zo helder om te bedenken dat Burton zijn pik gewoon kwijt is? Niemand kijkt zo geschokt als iemand hem niet omhoog krijgt hoor :')
Hij werd al een eunuch genoemd.
  maandag 2 maart 2015 @ 22:51:29 #35
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_150234352
quote:
Volgens mij wordt dat hierboven in welgeteld 2 posts besproken, en beide posts noemen die mogelijkheid
Ok stelletje hokboeren
pi_150234375
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 22:50 schreef Monolith het volgende:

[..]

Hij werd al een eunuch genoemd.
Dat ja. Dan kan je beter zelf goed lezen dan insinueren dat de rest hierboven niet helder genoeg is om dat in te zien _O-
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_150234419
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 22:52 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat ja. Dan kan je beter zelf goed lezen dan insinueren dat de rest hierboven niet helder genoeg is om dat in te zien _O-
Wellicht was het gewoon een iets te moeilijk woord.
  maandag 2 maart 2015 @ 23:05:20 #38
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_150234864
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 22:53 schreef Monolith het volgende:

Wellicht was het gewoon een iets te moeilijk woord.
:')
Poef.....gone! ©golfer
pi_150235341
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 23:05 schreef golfer het volgende:

[..]

:')
We kunnen nou eenmaal niet allemaal een woordenschat hebben van meer dan 100 woorden.
  maandag 2 maart 2015 @ 23:49:54 #40
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_150236595
Het enige wat mij tegenstond aan die aflevering waren de lege straten in NO..
pi_150236622
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 23:49 schreef Luuksor het volgende:
Was 's ochtends vroeg denk ik. Iedereen lag uit te brakken.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 3 maart 2015 @ 01:15:20 #42
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_150238019
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 23:49 schreef Luuksor het volgende:
In llorret was het om 6 uur sochtends ook leeg. Maar wel licht en zonnig.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 3 maart 2015 @ 02:56:45 #43
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_150238745
Burton _O_
Hopelijk legt hij een paar negers om komende aflevering
pi_150244864
quote:
Dat was toch wel duidelijk uit de scene?
pi_150245090
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:24 schreef Nielsch het volgende:

[..]

misschien een micropenis die hapert? :')
..///
  dinsdag 3 maart 2015 @ 12:34:38 #46
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_150245115
Het was in ieder geval weer een minpunt dat Rebecca niet eerst haar kleding uittrok, veel te weinig tieten dit seizoen.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 14:09:38 #47
361437 Eekhoorn_
Zsasz, Wahahauw
pi_150248069
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:24 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ja dat was het punt. Het is overduidelijk, vandaar dat ik niet helemaal begreep waarom mensen hier de mogelijkheid tot homosexualiteit ofzo open hielden.
Geef het op als een dikke bitch in de sportschool :z
  dinsdag 3 maart 2015 @ 14:22:18 #48
371073 gazhims3lv
pi_150248476
Burton is een lesbiënne met pittig kort kapsel. Dat niemand dat ziet :')
-A Song of Ice and Fire-
pi_150248904
Chayton was een echte badass maar zijn verhaal was nu wel op, keer op keer op het nippertje ontsnappen werd vermoeiend. Al had ik me meer van zijn verhaallijn voorgesteld, dat hij een heel leger indianen op de been ging brengen en banshee over ging nemen ofzo, hij had het toch de hele tijd erover dat het oorlog is. Nu heeft ie alleen een politiebureau een nacht gegijzeld en daarna op de vlucht geslagen.

en idd weinig tetten dit seizoen, rebecca alleen in die eerste scene van aflevering 1 van ver af in een bed. Boring :D
pi_150249087
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 14:09 schreef Eekhoorn_ het volgende:

[..]

Ja dat was het punt. Het is overduidelijk, vandaar dat ik niet helemaal begreep waarom mensen hier de mogelijkheid tot homosexualiteit ofzo open hielden.
Neemt niet weg dat zijn character best een homo kan zijn trouwens.
pi_150249124
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 14:35 schreef planethugo het volgende:
Chayton was een echte badass maar zijn verhaal was nu wel op, keer op keer op het nippertje ontsnappen werd vermoeiend. Al had ik me meer van zijn verhaallijn voorgesteld, dat hij een heel leger indianen op de been ging brengen en banshee over ging nemen ofzo, hij had het toch de hele tijd erover dat het oorlog is. Nu heeft ie alleen een politiebureau een nacht gegijzeld en daarna op de vlucht geslagen.
Ook vaag dat die dodelijke aanval van Chayton op dat militaire konvooi in de eerste aflevering nooit meer enige consequentie heeft gehad.

quote:
en idd weinig tetten dit seizoen, rebecca alleen in die eerste scene van aflevering 1 van ver af in een bed. Boring :D
Ook nog de tetten van Brock z'n ex thans neukertje van Proctor en wie weet seksslaaf van de negers.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2015 14:44:26 ]
pi_150249170

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2015 14:44:40 ]
  donderdag 5 maart 2015 @ 01:21:49 #53
148823 znarch
ondertitel
pi_150304285
Over tetten gesproken. Zit nu in seizoen 2 maar wanneer komen de grote tetten eindelijk?

Lijkt alsof ze bij de casting een kleine tetten fetish hebben.

Toch wel nadeel aan deze serie :'(
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_150306031
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 01:21 schreef znarch het volgende:
Over tetten gesproken. Zit nu in seizoen 2 maar wanneer komen de grote tetten eindelijk?

Toch wel nadeel aan deze serie :'(
Ga je toch lekker Girls of the Playboy Mansion kijken ofzo.
  Admin donderdag 5 maart 2015 @ 09:14:14 #55
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_150306063
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 01:21 schreef znarch het volgende:

Het lijkt eerder alsof iemand die daarover klaagt een grote-tetten-fetish heeft. En drama niet kan waarderen voor wat het is.

Als je tieten wil zien ga je maar porno kijken.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_150383405
And we're back! Heel dikke episode ^O^
Veni, vidi, vodka.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 14:02:34 #57
396550 Richestorags
pi_150384532
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 14:42 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ook vaag dat die dodelijke aanval van Chayton op dat militaire konvooi in de eerste aflevering nooit meer enige consequentie heeft gehad.

[..]

Ook nog de tetten van Brock z'n ex thans neukertje van Proctor en wie weet seksslaaf van de negers.
Wel een major plothole dat idd. Die mariniers worden helemaal loco als er wat geld van ze wordt genakt maar wapens en wat dode mannetjes boeit kennelijk niet :')
  zaterdag 7 maart 2015 @ 14:04:21 #58
396550 Richestorags
pi_150384564
Episode was heel dik vandaag. Een nieuwe fittie tussen Hood en Proctor is nu toch weer onvermijdelijk, na het verraad van Hood. Die ex neo-nazi was ook lekker bezig btw :P

Hood trouwens samen met Gordon op marine hunt _O_
pi_150384869
Weer geen tetten ;(

Wel een hele toffe ep weer :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_150390423
Toffe Ep deze keer weer ja. Niet heel veel over the top geweld, maar wel veel interessante ontwikkelingen.
pi_150451380
Zeker tof! Ik ben benieuwd of ze de verhaallijn met de Marines nog dit seizoen gaan afmaken of dat het meer een opzet is voor volgend seizoen. Ben benieuwd wat die hacker nou precies van plan is met Job. Eerlijk gezegd hoop ik dat ze deze verhaallijn doortrekken naar volgend seizoen ipv dit seizoen oplossen want er is wel heel veel mee mogelijk.
pi_150451606
Mijn vermoeden;

Mayor en Hood gaan op marine hunt, bij het redden van de gang wordt Mayor gedood. Kai weet zich tot burgemeester te verheffen...

Volgend seizoen; Kai en Hood gaan all out...
pi_150454741
Komende aflevering is dus de seizoensfinale. In 2016 volgt seizoen 4 met 8 afleveringen.
pi_150641342
Oh my oh my oh my... wat een finale!
pi_150647369
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 19:53 schreef wc-eend het volgende:
Was best wel genieten ja ;)
Veni, vidi, vodka.
pi_150648581
Genieten de finale inderdaad _O_
Al was Gordon's dood wel redelijk voorspelbaar. Hopelijk wordt de Joe verhaallijn uitgebreid vervolgd in S4.

Oh en Proctor _O_

Producer over S4:
"All I can say is that the first 10 minutes of Season 4 will blow people away. And they'll never see it coming."
  zondag 15 maart 2015 @ 00:00:56 #67
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_150650214
Goede finale. Hele legerbasis vermoord. En Gordon moest eruit. :{

Proctor gaat Hood recruteren voor z'n eigen bende?
Poef.....gone! ©golfer
pi_150650403
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 19:53 schreef wc-eend het volgende:
Ik had helemaal niet door dat het een seasonfinale was, maar dat werd me na een minuut of 20-30 wel duidelijk, toen je zag aankomen dat het overal tekeer zou gaan >:)

Niets te klagen over de final ^O^
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  † In Memoriam † zondag 15 maart 2015 @ 02:29:25 #69
88815 The_Emotion
98.3
pi_150652683
Heerlijke finale weer, en weer lekker over the top ^O^
Proctor en Hood zijn weer badass als vanouds.

Ik hoop wel op wat meer tieten in S4
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  zondag 15 maart 2015 @ 16:49:30 #70
396550 Richestorags
pi_150667625
Heerlijk brute geweldsscènes:

Morales met het zwaard :9~
Proctor die de blinde negert zijn oog dichtbrandt met zijn eigen sigaar :9~
Gordon die sniper boy uithangt :9~ en zelf sterft ;(
De kolonel die zijn eigen geslepen mes in zijn darmstelsel krijgt :9~
Joe die een strot doorsnijdt :9~
Psycho Billy die zijn brilletje weer eens afdoet voor de shit de fan hit :9~
Curt die met een lasbrander te grazen wordt genomen :9~

Hood gaat sowieso samenwerken met Kai, waarschijnlijk ook om Joe terug te halen.
  zondag 15 maart 2015 @ 16:54:07 #71
371073 gazhims3lv
pi_150667769
Jongens vertel me even wie Joe is? HIJ HEET GOEDVERDOEMME JOB
-A Song of Ice and Fire-
  zondag 15 maart 2015 @ 16:58:42 #72
396550 Richestorags
pi_150667934
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 16:54 schreef gazhims3lv het volgende:
Jongens vertel me even wie Joe is? HIJ HEET GOEDVERDOEMME JOB
What's in a name. Voor mij heet hij Joe.
pi_150668405
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 16:58 schreef Richestorags het volgende:

[..]

What's in a name. Voor mij heet hij Joe.
Job

Job (Character)
  zondag 15 maart 2015 @ 17:12:40 #74
396550 Richestorags
pi_150668422
quote:
2s.gif Op zondag 15 maart 2015 17:12 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Job

Job (Character)
Ja en? Ik noem hem Joe.
  zondag 15 maart 2015 @ 18:04:00 #75
236046 NotYou
tigerblood
pi_150670238
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 17:12 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Ja en? Ik noem hem Joe.
Ik noem hem Henry Howard Gordon III
Je suis Charlie Sheen
pi_150670351
Waardig Banshee achtig einde van het seizoen
pi_150675019
Oh het was alweer de finale. :'(
Wel een Banshee finale zoals die horen te zijn.
  zondag 15 maart 2015 @ 22:47:50 #78
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_150681752
Toevallig gaat hij kijken bij die militair om zijn dogtags te pakken terwijl de anderen toevallig achter een vrachtwagen gaan kijken bij die gast die dood aan het gaan is... :')
  zondag 15 maart 2015 @ 23:43:29 #79
371073 gazhims3lv
pi_150683770
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 17:12 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Ja en? Ik noem hem Joe.
Dan heet jij vanaf nu Geert Wilders
-A Song of Ice and Fire-
pi_150688183
Je moet ook niet teveel gaan denken bij deze serie. Ik bedoel, die raid op die basis door Hood en Gordon... dat moet toch zijn opgenomen op camera's die ongetwijfeld op de basis hangen. Oh well... ik vind het weer een tof seizoen. Soms lijkt het net als GTA maar dan in serievorm.

Ben benieuwd naar seizoen 4. Duurt twee episodes korter dan normaal. Het lijkt me gaaf om Proctor en Hood te zien samenwerken!

Nog steeds een gigantische plothole die niet is opgelost en waar we wel geen antwoord op krijgen: hoe is Kai Proctor ooit dat politiebureau uitgekomen toen Chayton met zijn belegering bezig was?
pi_150690413
quote:
6s.gif Op maandag 16 maart 2015 09:27 schreef Nielsch het volgende:
Nog steeds een gigantische plothole die niet is opgelost en waar we wel geen antwoord op krijgen: hoe is Kai Proctor ooit dat politiebureau uitgekomen toen Chayton met zijn belegering bezig was?
idd, dat mogen we zelf maar bedenken. Apart... terwijl Chayton alleen voor hem daar was haha

maar zoals iedereen hier wel weet moet je het niet al teveel bij de logica gaan zoeken. Heerlijke finale wel _O_ Andere series zouden de belegering van die basis en die met Proctor uitsmeren over 2 afleveringen, hier doen ze die scene's gewoon samensmelten met elkaar.

Jammer dat het alweer gedaan is en seizoen 4 iets korter is, hopelijk is dat geen voorbode dat het het laatste wordt. Banshee mag voor mij nog jaren doorgaan op deze manier
  maandag 16 maart 2015 @ 17:03:34 #82
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_150703179
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 11:04 schreef planethugo het volgende:

maar zoals iedereen hier wel weet moet je het niet al teveel bij de logica gaan zoeken.
Tsja, maar er is natuurlijk wel een grens. Verstand op 0, dat is waar de grens ligt. Maar als je vervolgens moet gaan nadenken over hoe voorbij bepaalde logische zaken moet kijken, wat zo ver gaat het echt, zijn de schrijvers wel erg makkelijk bezig.
  woensdag 18 maart 2015 @ 21:10:35 #83
396550 Richestorags
pi_150788987
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:03 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Tsja, maar er is natuurlijk wel een grens. Verstand op 0, dat is waar de grens ligt. Maar als je vervolgens moet gaan nadenken over hoe voorbij bepaalde logische zaken moet kijken, wat zo ver gaat het echt, zijn de schrijvers wel erg makkelijk bezig.
Wel, het past in de hele serie. Alle vechtscènes zijn natuurlijk vrij onrealistisch en vanaf het begin al met Hood die de identiteit van die sherrif aanneemt, ook niet echt realistisch. De serie heeft gewoon een wereld gecreëerd waarbinnen dat soort dingen wel kan en dus ook niet echt onlogisch is.

Wat wel onlogisch is is dat de raid van Chayton onbestraft bleef. De hele serie wordt alles opgelost met geweld. Ook dat Hood nog niet gedood is door Kai is dubieus.
pi_150801532
Dat laatste valt nog enigszins te verklaren met 'mutual respect', zowel Hood als Kai hebben wel respect voor mensen met de 'juiste' regels en instelling. Zolang er boete gedaan word voor de directe schade is het ok, of iets in die richting.
pi_150805256
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 21:10 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Wel, het past in de hele serie. Alle vechtscènes zijn natuurlijk vrij onrealistisch en vanaf het begin al met Hood die de identiteit van die sherrif aanneemt, ook niet echt realistisch. De serie heeft gewoon een wereld gecreëerd waarbinnen dat soort dingen wel kan en dus ook niet echt onlogisch is.

Wat wel onlogisch is is dat de raid van Chayton onbestraft bleef. De hele serie wordt alles opgelost met geweld. Ook dat Hood nog niet gedood is door Kai is dubieus.
Banshee heeft inderdaad 'eigen' regels of zoals iemand hier al een opperde het is meer een comic die verfilmd is.
Maar de raid van Chayton is toch wel bestraft? Hij is toen opgejaagd en Hood heeft hem in New Orleans afgeknalt :7

quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 06:02 schreef Luuksor het volgende:
Dat laatste valt nog enigszins te verklaren met 'mutual respect', zowel Hood als Kai hebben wel respect voor mensen met de 'juiste' regels en instelling. Zolang er boete gedaan word voor de directe schade is het ok, of iets in die richting.
Hood does what needs to be done, en Proctor ook dus hebben ze wel respect voor elkaar op een rare banshee manier ;)
Werd al vaker gezegd maar na de laatste aflevering helemaal met die special ops (CIA??) man. Denk dat die Job heeft en dat Hood daar een eind afrekening mee gaat hebben. Die man weet tenslotte zijn echte identiteit met Job gok ik, en dat zou een mooie afsluiting zijn.
pi_150810243
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 21:10 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Wel, het past in de hele serie.
Het gaat niet alleen onder het onrealistische, maar dat je in het besproken geval echt moet nadenken over hoe de schrijvers het bedoeld hebben en daarbij dus nog lager moet gaan dan verstand op 0.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 10:47 schreef ser het volgende:

[..]

Banshee heeft inderdaad 'eigen' regels of zoals iemand hier al een opperde het is meer een comic die verfilmd is.
Ook in een comic hoef je niet na te denken over hoe iets dan gegaan is omdat alles wordt vertoont, of gewoon op een verstand op 0-wijze te verklaren is. Dat ontsnappen van Proctor was beneden dat.

quote:
Maar de raid van Chayton is toch wel bestraft? Hij is toen opgejaagd en Hood heeft hem in New Orleans afgeknalt :7
Hij heeft het over die raid van de vrachtwagen waarmee ze die wapens gejat hebben. Waar die militair met full force achter Hood aan ging, deed hij in het geval van Chayton gewoon niets.
pi_150810294
quote:

[..]

Dat was voor de moord op Siobhan. In de eerste episode schoot hij met pijl en boog diverse mariniers naar het hiernamaals bij een overval op een wapentruck. Dit is altijd onbestraft gebleven.
pi_150815427
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:22 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen onder het onrealistische, maar dat je in het besproken geval echt moet nadenken over hoe de schrijvers het bedoeld hebben en daarbij dus nog lager moet gaan dan verstand op 0.

[..]

Ook in een comic hoef je niet na te denken over hoe iets dan gegaan is omdat alles wordt vertoont, of gewoon op een verstand op 0-wijze te verklaren is. Dat ontsnappen van Proctor was beneden dat.

[..]

Hij heeft het over die raid van de vrachtwagen waarmee ze die wapens gejat hebben. Waar die militair met full force achter Hood aan ging, deed hij in het geval van Chayton gewoon niets.
Proctor ging door een achterdeur dus kan dat Chayton dat niet door heeft gehad en dacht dat het iemand anders was en dus niet erachter aan is gegaan. Tenminste zo dacht ik erover, maar kort door de bocht is het soms wel ja ;)

quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 13:23 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dat was voor de moord op Siobhan. In de eerste episode schoot hij met pijl en boog diverse mariniers naar het hiernamaals bij een overval op een wapentruck. Dit is altijd onbestraft gebleven.
Owh die raid ja idd dat was wel raar dat het leger daar zo mee omging, maar was nodig voor het verhaal blijkbaar ;)
Dat die militair (kolonel Stowe) er niet achteraan ging was wel te verwachten omdat Stowe natuurlijk dat geld belangrijker vond en geenzin had in een onderzoek....??
Al met al wel een lekkere wegkijk serie en lang wachten tot volgend seizoen.....
  donderdag 19 maart 2015 @ 18:07:16 #89
396550 Richestorags
pi_150819113
quote:

[..]

Door de mariniers.

quote:
Hood does what needs to be done, en Proctor ook dus hebben ze wel respect voor elkaar op een rare banshee manier ;)
Werd al vaker gezegd maar na de laatste aflevering helemaal met die special ops (CIA??) man. Denk dat die Job heeft en dat Hood daar een eind afrekening mee gaat hebben. Die man weet tenslotte zijn echte identiteit met Job gok ik, en dat zou een mooie afsluiting zijn.
Hood heeft geprobeerd Kai af te knallen in zijn club en hem niet bij zijn stervende moeder laten zijn. Dat is in Kai zijn wereld genoeg om afgemaakt te worden. Wat gebeurde er ook alweer met die blinde negert die Kai probeerde te vermoorden?
  maandag 23 maart 2015 @ 13:57:59 #90
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_150947082
Jammer van het Rambo einde.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_154722869
quote:
Banshee - Season 4 - To be the Last Season of the Series

The jig is almost up for Lucas Hood.

Although unconfirmed by Cinemax, TVLine has learned exclusively that Banshee‘s upcoming episode-episode fourth season will be the show’s last.

I’m told producers have known for some time that that end was near, and, as a result, were able to craft an “epic” conclusion to the series.
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_154723316
Misschien ook maar beter. Zie dit liever dan eindeloos uitgemolken series.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_154725776
jammer maar was te verwachten aangezien dit seizoen al minder eps zou krijgen geloof ik.

toch zonde want deze lekkere onzin mag van mij eindeloos doorgaan.
pi_154726258
Heerlijke onzin en jammer dat het stopt maar het is goed dat er een goed einde aan komt. Een glorieuze eind shout-out heb ik wel zin in!
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_154729366
Jammer maar stoppen op het hoogtepunt. Wel 'maar' 8 afleveringen om Job te vinden, Protcor te vermoorden etc. etc. en allemaal in de sunset te verdwijnen of samen te sterven....
pi_154729746
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 13:04 schreef ser het volgende:
Jammer maar stoppen op het hoogtepunt. Wel 'maar' 8 afleveringen om Job te vinden, Protcor te vermoorden etc. etc. en allemaal in de sunset te verdwijnen of samen te sterven....
Dat kunnen ze bij Banshee zelfs in 1 ep :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_154730003
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 13:16 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat kunnen ze bij Banshee zelfs in 1 ep :P
Kunnen ze de laatste 7 besteden aan een vurige liefdesscene tussen Rebecca en Carrie, prima plan.
pi_154730064
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 13:24 schreef Monolith het volgende:

[..]

Kunnen ze de laatste 7 besteden aan een vurige liefdesscene tussen Rebecca en Carrie, prima plan.
Geen slecht plan. Al mogen ze Carrie ook nog wel vervangen voor een nieuwe geyle chick dan. Of Siobhan of die Indiaan uit de dood laten herrijzen voor dit goede doel.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_154730300
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 13:26 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Geen slecht plan. Al mogen ze Carrie ook nog wel vervangen voor een nieuwe geyle chick dan. Of Siobhan of die Indiaan uit de dood laten herrijzen voor dit goede doel.
Afgezien van Rebecca zijn de meeste echt lekkere wijven wat uit de serie gehakt / geschoten inderdaad. :(
pi_154730310
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 13:36 schreef Monolith het volgende:

[..]

Afgezien van Rebecca zijn de meeste echt lekkere wijven wat uit de serie gehakt / geschoten inderdaad. :(
En Rebecca hebben we niet eens naakt gezien afgelopen seizoen :(
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')