Ik vond het dit keer wel geloofwaardig hoor.. Hood wil Chayton niet neerschieten, Hood wil Chayton op een gruwelijke manier neerhalen. Niet een simpel schot.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:23 schreef Tim86 het volgende:
Ik kan ook erg slecht tegen dit soort dingen in series en films. Het onder schot hebben van je vijand en dan door slap gedoe diegene toch laten ontsnappen. Zo vaak al gezien, elke keer debiel en irritant. Beetje jammer.
alleen jammer dat haar reactie van a tot z zo clichématig was en totaal niet past bij haar personagequote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:05 schreef Adolecens het volgende:
Wel goed dat Rebecca even goed op d'r nummer is gezet. Nu kan ze eindelijk weer doen waar ze goed in is. Uit de kleren gaan en neuken
Het is een serie om met een korreltje zout te nemen, maar soms gaan ze ook dat punt voorbij. Zelfs met body armor ben je na een point blank schot gewoon uitgeschakeld, laat staan 3.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:22 schreef dumble het volgende:
lol, iemand 3x met een shotgun van 1 meter afstand neerknallen en dan gaat deze persoon nog gewoon door..
Justified is een heel andere serie. Draait bijv. ook totaal niet om de actie. Justified is overigens een véél betere serie dan Banshee, wanneer je het kritisch bekijkt. Voor velen staat dat ook gelijk aan vermaak. En voor de groep voor wie dit niet het geval is, doet Justified het meestal òf erg goed, òf spreekt het totaal niet aan.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:16 schreef gazhims3lv het volgende:
Wordt tijd dat ze een factchecker in gaan huren die dit soort dingen doorziet. Over the top is cool maar dit soort dingen en Hood die niet schoot op die indiaan toen hij Siobhan een kopje kleiner wilde maken gaan nergens over. Ondanks dat nog steeds één van de meest vermakelijke series van het moment. Justified vind ik vergelijkbaar, alleen is die serie wél realistisch.
Ik vond het vooral een gimmick om te verbloemen dat er eigenlijk weinig gebeurt. Heel rommelig en onoverzichtelijk. Wanneer ze ècht een soort van 1st person view hadden willen doen, hadden ze het beeld veel duidelijker gehouden.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:23 schreef padlarf het volgende:
Ik vond de heist wel heel cool gefilmd.
ik gok niet dat de buurman dat overleefde aangezien hij ook nog een keer draaide, z'n vrouw zal wel polshoogte komen nemenquote:Op maandag 23 februari 2015 00:55 schreef golfer het volgende:
En het was wel weer leuk over-the-top van die Indianio dat ie de buurman meteen maar een aantal keren doorstak met een hooivork. Die man zal het vast, net als die militair die 3x van dichtbij met een shotgun werd beschoten, ook wel weer overleven?
Correct, morgenochtend is er weer een nieuwe.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:15 schreef Arch-Indar het volgende:
Goede serie dit, ik val wat laat binnen, maar de aflevering met het gevecht in en rond de auto was wel een van de betere vechtscènes die ik gezien heb de laatste tijd.
Deed me terugdenken aan een paar scenes uit 24. Voor de rest zit de serie wel goed in elkaar. Leuk om te blijven volgen. Morgen weer een nieuwe aflevering toch ?
Maar Kai belandde daar zelf ook als gevangene. Daarom is het best interessant om te weten hoe ze daar beland zijn en wie die gasten waren. Toch denk ik dat dat van die dingen zijn die in het midden worden gelaten.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:00 schreef Monolith het volgende:
Burton lijkt meer wantrouwig tegen iedereen behalve Procter, die hem kennelijk heeft bevrijdt toen hij ergens gevangen zat waar hij gemarteld werd.
of iets voor volgend seizoen..... En Burton kan nu met Rebecca samen werken om Kai te bevrijden bij Frazier en co.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:23 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Maar Kai belandde daar zelf ook als gevangene. Daarom is het best interessant om te weten hoe ze daar beland zijn en wie die gasten waren. Toch denk ik dat dat van die dingen zijn die in het midden worden gelaten.
Die militair is wel een serieuze baas ja. Mogelijke spin is natuurlijk dat hij Deva gaat ontvoerenquote:Op maandag 2 maart 2015 13:33 schreef ser het volgende:
[..]
of iets voor volgend seizoen..... En Burton kan nu met Rebecca samen werken om Kai te bevrijden bij Frazier en co.
Wie weet is Burton wel homo, net als Job en deed Rebecca hem daarom niks? Maar ik zou ook eerder aan de martelingen/verleden denk en dan aan het homo zijn.
Verder is die militiar wel badass en gaat dat ook nog interessant worden (hij weet namelijk wel dat Carrie erbij betrokken is......)
Nog 2 afleveringen dus ben benieuwd of ze alles afronden of delen open laten voor S4.
In te zakken? Kai Proctor ontvoerd door de negers omdat zijn nichtje achter zijn rug om alsnog ging leveren aan de Salvadoranen, een gekwetste militair die zint op keiharde wraak vanwege de beroving, Job en Sugar die een mooie dynamiek hebben samen en Hood die op gruwelijke wijze afrekent met Chayton in een heerlijke New Orléans setting. Ik vond het juist een geweldige aflevering! Beste in een hele lange tijd!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:44 schreef Richestorags het volgende:
Het tempo begint weer een beetje in te zakken, ondanks dat Hood Chayton op een gruwelijke manier te grazen nam (de gore was ook echt bruut). Wel leuk dat het side plot met de mariniers vorm begint te krijgen. Is Burton overigens een Enuch of heeft hij last van zijn traumatische verleden waardoor hij niet opgewonden raakt? Rebecca zou je toch alle hoeken van die fabriek laten zien, in die jurkjes waar ze zich telkens in hijst
![]()
Ben wel benieuwd waar hij en Kai elkaar hebben ontmoet, het was niet in de meest plezierige setting iig
Misschien heb je wel gelijkquote:Op maandag 2 maart 2015 13:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
In te zakken? Kai Proctor ontvoerd door de negers omdat zijn nichtje achter zijn rug om alsnog ging leveren aan de Salvadoranen, een gekwetste militair die zint op keiharde wraak vanwege de beroving, Job en Sugar die een mooie dynamiek hebben samen en Hood die op gruwelijke wijze afrekent met Chayton in een heerlijke New Orléans setting. Ik vond het juist een geweldige aflevering! Beste in een hele lange tijd!
Klopt, hier heb je alvast de beelden uit de nieuwe aflevering.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:42 schreef golfer het volgende:
Van die Indianio hebben we in ieder geval geen last meer, want ik acht de kans dat ie met gat in lichaam en met afgeschoten kop alsnog overleefd vrij klein, maar je weet het nooit bij dit stripverhaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |